reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
30.8.2021, Milan Šurkala, aktualita
Mnohé požáry elektromobilů z poslední doby se dají přičítat lithiovému základu akumulátorů jako takovému. Jak to tak ale vypadá, v případě požárů vozů Hyundai a GM za to může především výrobní vada kusů ze dvou továren firmy LG Chem.
Mitisko (125) | 31.8.20218:10
To je ta ekologie, ani nechci vědět kolik tun odpadu vznikne po těch svolávacích akcí...
Odpovědět0  0
wrah666 (6205) | 31.8.20218:45
Jde to recyklovat. Ovšem nikdy to není stoprocentní. Vždy je nějaký odpad, nějaké spotřebované chemikálie, ohromné množství spotřebované energie, lidská práce atd atd.
Ps: není příčina hoření prostá? Zoufalé přetížení technologie, používané v rozporu s původním určením?
Odpovědět0  0
Jardadoma (1513) | 31.8.202111:51
"Obě dvě společnosti nezávisle na sobě předběžně zjistily, že některé články mají stejné výrobní ­(nikoli tedy konstrukční­) vady spočívající v poškození celistvosti vývodu anody"
Odpovědět0  0
Choakinek (1561) | 30.8.202122:07
A člověk by si myslel, že moneyžeři to ošéfují tak, že se všechno nejdřív zkontroluje, jestli je to v pořádku a když je to v pořádku, tak se to použije.

A vono ne. Nejdřív se produkt s ­(vadnou­) komponentou vyrobí, dodá, prodá... a teprve pak se to řeší...
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.