Společnost Havok je známým specialistou na vývoj softwarových nástrojů, které umožňují co nejvěrnější zpracování fyziky ve hrách, případně animovaných filmech a podobných produktech. Nyní byla tato společnost koupena Intelem, který zřejmě chce akceleraci fyziky co nejlépe optimalizovat pro své procesory a připravované grafické karty.

Software společnosti Havok byl využit při vývoji více než 150 herních titulů, např. BioShock, Stranglehold, Halo 2, Half Life 2, The Elder Scrolls IV: Oblivion, Crackdown, Lost Planet: Extreme Condition, MotorStorm a Harry Potter a Fénixův řád. Rovněž byl využit při tvorbě filmů Poseidon, The Matrix, Trója, Království nebeské a Karlík a továrna na čokoládu.
Havok zůstane samostatným oddělením, bude však čerpat finance Intelu, což mu umožní vyvíjet ještě lepší a progresivnější software. Společnost byla založena v roce 1998 v Dublinu v Irsku. Nyní má pobočky v San Franciscu, San Antoniu, Stockholmu, Kalkatě, Mnichově a Tokiu. Bližší podrobnosti o převzetí zatím nebyly zveřejněny.
Zdroj: www.xbitlabs.com

Software společnosti Havok byl využit při vývoji více než 150 herních titulů, např. BioShock, Stranglehold, Halo 2, Half Life 2, The Elder Scrolls IV: Oblivion, Crackdown, Lost Planet: Extreme Condition, MotorStorm a Harry Potter a Fénixův řád. Rovněž byl využit při tvorbě filmů Poseidon, The Matrix, Trója, Království nebeské a Karlík a továrna na čokoládu.
Havok zůstane samostatným oddělením, bude však čerpat finance Intelu, což mu umožní vyvíjet ještě lepší a progresivnější software. Společnost byla založena v roce 1998 v Dublinu v Irsku. Nyní má pobočky v San Franciscu, San Antoniu, Stockholmu, Kalkatě, Mnichově a Tokiu. Bližší podrobnosti o převzetí zatím nebyly zveřejněny.
Zdroj: www.xbitlabs.com