ljelinek
|
4.4.200711:47
Intel asi opravdu pujde zhurta do gafiky. No uz to chtelo, dalsi konkurence neuskodi.
Odpovědět0 0
No já bych to viděl, že tady ani moc o konkurenci nejde ... předse jen Intel a nVidia ... ATI je mimo ...
Odpovědět0 0
robert_Cg
|
4.4.200713:57
super joke :)
Odpovědět0 0
.. přidávám se ....
Odpovědět0 0
On jde oto ze toot se nebude tykat grafickych karet, ale spise vykonu procesoru. Uz nejakou dobu je venku raytrycova hra, jen je bohuzel moc pomala na veskerych pocitacich. Odhaduje se ze kolem roku 2011-2013 budou procesory co budou zvladat raytracing v dostatecne rychle.
Odpovědět0 0
Co je to ray-tracing? Jak to funguje a jak to vypadá jinak jako doteď?
Odpovědět0 0
Jedna se o zpusob vykreslovani 3D sceny, jaky se vedle klasickych renderovacich algoritmu vyuziva v 3D modelovacich programech pro dopocitani preciznich odrazu v lesklych materialech nebo zobrazeni vernych stinu.
Ray tracing sleduje drahu pomyslneho paprsku svetla od pomyslneho oka az k jeho zdroji a cestou se pocitaji odrazy, lamani a absorpce.
Odpovědět0 0
receno slovy lajka/hrace:
doted se pro odraz pouzivala (dost casto) bitmapa anebo se pocital odraz od jedine plochy v cele scene. Ray tracing pocita realne odrazy. Svetlo jde opravdu od zdroje, odrazi se od lesklych prekazek atd. Proste vizualne mnohem lepsi. Nevyhoda? Pocita to procik, ne grafika (asi zatim).
odkaz na wiki:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ray_tracing
Odpovědět0 0
gro
|
4.4.20079:49
Raytracing je o neco lepsi metoda na ziskani obrazu, zatim se pouziva raycasting a postprocesing. Ono stejne raytrasing je sama o sobe velice nedokonala metoda a spoustu veci neresi, samostatne se vubec v 3D programech nepouziva, vzdycky je tam jeste neco navic, minimalne neco pro distribuci svetelne energie ve scene bo jinak vysledek vypada moc umele.
Me spis zajima proc do toho montoji kolize a fyziku, raytrasing je metoda pro ziskani obrazu ne koliznich a pohybovych dat.
Odpovědět0 0
.. ray-tracing je budoucnost v 3D hrách ....
Odpovědět0 0
Tak keby sa mu toto podarilo :)
Odpovědět0 0