reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
17.9.2003, Štěpán Mrázek, článek
V předchozích dnech jste si mohli přečíst informace o patnácti pobočkách společnosti Mironet, které se odtrhly a zformovaly do nové společnosti Orange & Green. Na naše otázky k tomuto tématu odpovídal přímo ředitel společnosti Mironet s.r.o., Robert Novotný.
eKO | 8.2.200419:32
Tak ted jsem si 100% jisty, ze pobocka v MB patri stale Mironetu a funguje ­( aspon pred tydnem tomu bylo tak ­) !!! Nvm, kdo teda jsi, ale odhadoval bych te na nekoho ze zelenyho pomerance ­( OG ­). Tot vse ...
Odpovědět0  0
eKO | 21.1.200414:56
zajimave,
dik za odpoved, jenom si nejsem jist s tou MB. Nedavno jsem tam osobne byl a pobocka byla stale v barvach Mir.. V kazdem pripade to nevypada dobre.

Take bych chtel nekoho pozadat o odpoved na druhou cast dotazu ­( P.S. ­). Opravdu nvm, u koho si mam pocitac koupit ­- ze bz u DXT ??? Jedno je vsak jiste, ze to u OG nebude. Podle mne tu take dlouho nebude ­- ty ceny jsou jeste horsi nez byly u Mir. ... .

Takze PORADTE nekdo prosim !
Odpovědět0  0
eKO | 2.12.200321:33
Ahoj,
jen tak sleduji diskuzi, ale od 13.10. zde nebyl zadny novy prispevek. Me by fakt zajimalo, jak to tedy Mironet vyresil, ktere pobocky jsou otevrene, ktere ne a dalsi detaily.

Predem moc dekuji za odpowed !

P.S.: Take by me zajimalo, kde mam koupit pocitac v severnich Cechach ­- znate nejakou solidni, levnou firmu s dobrymi sluzbami ???

eKO
Odpovědět0  0
jo MIRONET | 16.1.200418:35
vime,
Mironet existuje v Praze v Holesovicich, na Jiznim meste a Praze 6 ­(puvodni centrala­). Potom asi v Beroune a Jicine. V ostatnich regionech pobocky presly k OG, tedy cca 24 pobocek a to i vč. Novotným vychvalovanych v Hradci Kralove a Mlade Boleslavi.
Aktualne centrala Mironetu neprodava, protoze fa THD ­(holdingovy velkoobchod Mironetu vlastneny tez Novotnym­) definitivne skoncila a prostory i zamestnance prebira Abacus. Tudiz centrala nema ani co prodavat skoro jako koncem roky, kdy dodavatele kvuli dluhum prestali zbozi davat. Myslim, ze p.Novotny u Abacusu dohodl nejaky kredit, takze se mozna rozjede, ale zatim se neprodava. A v budoucnu tezko rici, p. Novotneho budou honit veritele a tak asi dojde i na Mironet.
Odpovědět0  0
Anticensor | 13.10.200323:00
Ano, p. Ing. Novotný je skutečně lidumil a ­"správnej frajer­". Řadě špičkových zaměstnanců dluží mzdu
minimálně za měsíc ­/pobočka Drinopol­/. Proto ho kolektivnně ­"opustili­" jak jeden z mých předřečníků už
konstatoval. Doufám, že finanční úřad brzy rozkryje jeho machynace a dá mu možnost se v chládku nad
sebou zamyslet.
Odpovědět0  0
Závistí pukám,a že nejsem zůčastněný mě | 11.10.200312:35
Tak zjišťuji, že jsou lidi, kteří toho pana Novotného přímo nenávidí ! Že by byl tak hrozný, já ho měl za dobrého managera ?
A propó , kdo byl ten Miro v názvu ?
Odpovědět0  0
Syslik_shw (5) | 12.10.200310:31
Dobrý manager? :o­)­) Mno, jinak by mu asi neuteklo 16 ­(17­) poboček ;o­)­)

Jinak je to Mira Robert Net a Mira byl z firmy vystipan ;o)
Odpovědět0  0
Anticensor | 29.9.200320:50
Napíšu pár postřehů. Milý Jirko ­(BC­), pokud nejsi přímo Robert, doufám, že jsi mu nepodepsal prázdnou směnku, což na mnohé vedoucí poboček zkoušel. Pak bych chápal i tu tvoji teorii o silné vizi. Víš, po dvou lajnách bys mohl hlásat i Ty vizi o televizi.Jinak na internetu ­"někdo­" neustále propaguje Mironet v plném
počtu, což samozřejmě dávno není pravda, kromně snad jediného člověka, nad kterým bych ­"blinkal­".
Odpovědět0  0
ja chci byt taky pobocka Mironet!!! | 26.9.200322:23
hele lidi, vy jste asi vsichni mimo misu, jak se tak divam, tak ten pan Novotny je asi pekny lidumil.. zrejme je MIcro RObertova Nadace děTem mnohem velkorysejší než Fischerova sluníčka.. Vemte si to polopate ­- jsem pobocka, odejdu od firmy, vlacime se v medicich, hazime spinu jeden na druheho a presto mi pan Novotny bude delat bombastickou reklamu na svych webovych strankach odkazovanim na moji pobocku. No tak to klobouk dolu, tohle bud musi byt vyplod totalne chorecho mozku nebo bezbrehy smysl pro dobrocinnost.

A propo kdo rika, ze Mironet je silna znacka? osobne se to nedomnivam ­- je spousty lidi, kterym nic nerekne a jeste vetsi spousta, ktera ji ma zafixovanou s podvody, okradanim zakaznika ­(viz ­"sikovnost­" okradat zakaznika na rozsireni dotovanych sesta­) a softwarovym piractvim.. a jeste dalsi skupina by ji znala v souvislosti s zabomysimi valkami mezi pobockami.. to by ale tady s tak ­"schopnym­" vedenim musela tak za rok jeste byt :­)­))
Odpovědět0  0
ono je totrochu jinak | 28.9.200323:17
on totiz nemuze napsat ze jeho ­"nejvetsi v CR­" je malinky
takze tam pobocky ma, ale maily si taha k sobe ...
Odpovědět0  0
alles002 | 26.9.200313:10
Už je to stejně jedno, vztahy mezi Mironetem a Orange jsou na bodu mrazu. Vše se začne točit u soudu, uvidíme, jak Mironet uspěje s tím předběžným opatřením na newsy, které má stejně obšlehlé od DNES. Ale třeba mu soud na to skočí.. Už mě to tu taky nebaví a budu balit kufry.
A.
Odpovědět0  0
Anticensor | 23.9.200321:58
Z předcozích příspěvků už mi začíná být jasné, že majitel Novotný prostě pomocí jedněch svých firem tuneloval jiné a zejména pak pobočky, až se ucho utrhlo. Doufám proto, že bude hledat zaměstnance na všechny posty hodně dlouho a hodně marně.
Odpovědět0  0
presne | 23.9.200323:52
trefil jsi presne hrebicek na hlavicku
Odpovědět0  0
Bc. Jiří Buchal | 25.9.200319:51
Proti tomu bych se chtěl ohradit, jsem majitelem jedné ze stávajících poboček MIRONETu a se svou prací a prací svých lidí na pobočce jsem spokojen. Zdůrazňuji, opravdu zdůrazňuji, že naši pobočku nikdo nikdy netuneloval. Ani Robert. Některá opatření, která Robert dělal, dělal proto, aby měly pobočky úroveň. Holt některé pobočky na to neměly ­(byly to opravdu silné nároky­) a té úrovně nedosáhly. Zákazníci v našem regionu jsou zcela ­(samozřejmě až na pár smolných vyjímek­) spokojeni, a myslím, že jim je jedno, jestli jsme MIRONET, nebo případně něco jiného. Rozhodli jsme se však zůstat MIRONETem, protože je to silná značka, kterou jsme pomáhali budovat a je za ní mnoho poctivé a kvalitní práce. Je to o lidech, a Robert vždy trval a trvá na tom, aby ti lidé byli kvalitní. Bohužel pánové z Pomeranče a a nějaké jiné barvy ­(snad modré, červené nebo co...:­) pustili mezi kvalitní zaměstnance mnoho nepravdivých fám ­- tato diskuze je toho důkazem ­- a ti se radši rozhodli změnit místo ­- Avšak šli radši do jiných firem, než do nějakých pofidérních barev. MIMO jiné, někteří pánové z té firmy, co se jmenuje jako nějaké ovoce OPRAVDU dluží po splatnosti a jsou to miliony...
Co se týče centrály a jejích zaměstnanců, tak pokud vím, ti skutečně dobří zůstali.
Robert teď má silnou vizi, ta vize má velkou šanci na úspěch, zbavil se teď zátěže, zůstali u něj teď skutečně jen kvalitní lidé a s nimi se bude MIRONET rozvíjet mnohem rychleji než doposud. A za pár let se uviídí, kdo na to má. Jestli MIRONET ­( a to si pište, že ten na to má­) a nebo možná nějaké barvičky s ovocem, které teď maj reklamu podobnou Oskarovi a telekomunikační firmě ORANGE ­- začli opravdu originálně:­)
PS1: Stejně je ProCa schramstne...
PS2: My dobří se smějem...
Odpovědět0  0
Aic (6) | 25.9.200321:10
Bakaláři Jiří Buchale,
jsi trapný a svými příspěvky děláš Mironetu medvědí službu.
Odpovědět0  0
Bc. Jirka Buchal | 26.9.200311:13
Nazdárek. Není nic ubožejšího, než být zakomplexovaný jedinec a jen se kolem ohánět pod anonymním jménem, že je někdo trapnej. Zlepši se, ale netahej to do diskuze
Odpovědět0  0
Syslik_shw (5) | 25.9.200322:38
Tunelovat? To je zajimavy pojem, a jak by jsi nazval to, posledni MIRONET NEWS, na sestavach pobocky prodelavali 300Kc a Robert mel svych 3,5% jistych. Jak se toto nazyva???

Zamestnanci? Proc vetsina dobrych zamestnancu odeslo a odchazi ­(myslim vedouci pracovniky ­- dovoz, nakup, linuxaky a ne nejake prodejce koncakum­)? Proc se lide v THD stridaji jak na bezicim pase?

Nevim proc se navazis do noveho nazvu firmy, takovy MIraRobetNET kde Robert vystipal Miru je tez zvlastni.. ;o­)

ANo Robert ma vize, Je to proste vizionar. Jde si za svou vizi, ad je sebenesmyslnejsi. To se uvidi. Do konce roku 50 pobocek ;o­). Super vtipek. Bude rad kdyz mu nejaka zustane, po posledni akci co predvedl, by se mel tem co vydrzej dat nejake vyznamenani ;o­)­)

PS1: Znacka neni ProCy ale pobocek ;o­)
PS2: smejte se, nic jineho Vam nezbude ;o­)



Odpovědět0  0
Bc. Jirka Buchal | 26.9.200311:09
Vždyť je to přece jasný. Jedná se o dotované sestavy a tak jsme je museli taky zadotovat. Ale záleží na šikovnosti. Od nás si většinou člověk odnesl výkonější a lepší sestavu a škodný jsme na tom nebyli ani my ani on.

K těm pracovníkům: není to pravda a ty to víš. Ti skutečně dobří zůstali a Vám se je nepodařilo přetáhnout a to tě žere.

K té značce to je tvůj názor. Je to o schopnostech a o tom kdo na to má. Důležité je, že ta značka je silná a po ničem se neopičí.

O žádné vyznamenání nestojíjme. Nás plně uspokojí, že vy nikdy nedosáhnete tam kam my.

A co dluhy po splatnosti bývalých poboček, k tomu se už nebudeš vyjadřovat? To jaksi není fér.

PS1: bylo to o něčem jiném a vy to víte
PS2:směje se ten, do se má dobře a kdo je šťastnej, a to vím, že my jsme a budem, a pokud mi nic jiného nezbude, tak budu rád, že se směju... A nejsem smutnej...
Odpovědět0  0
Abraxis | 26.9.200313:24
Vim o tom vsem houby, ale prijde mi ze strany vedeni Mironetu ­(a tedy i THD­) vnutit pobockam ­(nebo to bylo konzultovano a vsemi odsouhlaseno?­) dotovanou cenu a sam na tom mit normalni marzi ­(nebo to THD taky dotovalo?)
Odpovědět0  0
pro byvaleho kolegu | 26.9.200316:21
no nepamatuji se, ze ty bys pro MIRONET cokoli udelal
nikdy jsi zajem nemel a ani na spolecne schuze pobocek jsi nejezdil
koukam na tvuj obrat ­- mozna se mas dobre ­(preji ti to­), ale z obchodovani s MIRONETem to nebude
nepamatuji se , ze bys neceho dosahl nebo se na cokoli specializoval ­- proste neco umel ­(ale mozna se mylim­)

a k jakym dluhum se chces vyjadrovat ? ty o tom nemuzes mit ani paru, protoze k nejakem kvalifikovanemu vyjadreni nemuzes mit podklady, kdyz je nema ani vedeni THD ­- tomu jeho ucetni oddeleni nezavidim
OG se rozhodlo uzavrit ucty u THD, kdo je neuzavre nebude .... ale nebude to zadny problem, stejne uz vetsine THD neprodava ti nic nedluzi ...

ale jsem rad, ze jsem si to precetl at uz to pises ty nebo Robert ­- to povazuji za pravdepodobnejsi
Odpovědět0  0
Syslik_shw (5) | 26.9.200319:15
Tys nekd prodaval pocitace? Jako kdyz si clovek prijde koupit pocitac podle newsu, a chce ten jeden, tak mu to jako mam vymluvit a prodat mu neco jineho? To je teda pekna blbost, tys nekdy prodaval koncakum? Ano, reknu tohle neni, tohle neni a zvednout mu to. Nebo cemu rikas sikovnost?

Hele co se pracovniku tyce, to pekne kecas. Ohradit se odpovedi ze to vim, to je teda. Co treba Lucka? Kamil? Treba i Pavel....? ;o­) Nicmene sem zvedav kolik pobocek budete mit v pondeli ;o­)­)

Znacka .. silna, ale bez pobocek...??? Jak dlouho? Nehlede na to ze OG ma nyni stejne sluzby, rychlejsi dodavky ­(ne jako z THD kdyz nemelo na splatnost treba zbozi prislo za 10 dni, takhle prijde vetsinou do 1 ­- 2 dnu­), pocitace vyrabene na lince s ISO 9001, ne jako v THD.

Nehlede na reklamace ­- z THD dost reklamaci trvalo presne mesic ­- tzn. ze nez se to dostalo zpet na pobocku ­(cca +2 dny za poslani­) tak mohl prijit zakaznik a chtit vratit penize. A dost casto to udelali, u takoveho 2,5 roky stareho HDD to neni nejlepsi pro pobocky, samozrejme Robetr je spokojenej protoze ho to nic nestoji.
Odpovědět0  0
ale co to? | 26.9.200316:36
ale co to? tys tohle urcite nepsal ...
ty ses totiz v thd­/centrale skoro neukazal, takze nemuzes ani tusit, jaci tam lide byli a jsou
navic exodus zacal uz davno, to jeste v Beroune pobocka nebyla ... a o odchodu pobocek se jeste ani nepremyslelo, takze o ­"famach­" nemuze byt ani rec ...
a zlehcovani ciziho jmena .... trochu zoufale, uprimne je mi te lito
mnoho stesti
Odpovědět0  0
fil | 2.10.200313:30
jirko buchale ­- ze ktere jsi pobocky? ­- jen ze jsem na tebe na strankach mironetu nenasel kontakt ­- ze by tak sqelemu zamestnanci ani nezridili mail? ­- :­-­)­)­)­)­))
Odpovědět0  0
Alles002 | 23.9.200318:04
Mironet je líheň talentů. Všichni však z firmy odešli před několika měsíci:
Rambousková ­- výborná manažerka
Šrot a Klecandr ­- mají svou firmu ­- softwarová řešení na míru
Polčak ­- jeden z nejlepších právníků, které jsem poznala
Míša Tótová ­- velmi schopná manažerka
...
Všichni odešli již dávno, protože viděli, kam to spěje.
Takže společný jmenovatel odchodu těch nejschopnějších, kteří mohli firmou pohnout a daleko více rozhýbat, je majitel Novotný, který neumí vůbec pracovat s lidmi.
A.
Odpovědět0  0
Pavelxxx | 23.9.200319:07
No a ted uz se asi nastvali i radovi zamestnanci, kteri do hloubky asi nevideli tolik jako ti nad nimi. Staci se podivat na web THD a Mironetu, obe dve firmy hledaji zamestnance snad na vsechny posty. A pokud se najdou, polovinu z nich na konci zkusebni doby vyhodi. :o)
Odpovědět0  0
informer | 23.9.200317:17
Je to tak a bude hur. Ucho se utrhlo.
Odpovědět0  0
xxxxx | 23.9.20039:18
hele, anticensore, ja jsem slysel ze prej pobocku na drinopolu fcera vsici zamestnanci opustili, prej nemeli zadnou smlouvu, malo jim platili a meli neshody s vedenim, tak se nasrali a odesli. Newite wo tom nekdo neco?
Odpovědět0  0
anticensor | 23.9.20030:04
Musím podpořit Jantara. Není to sice pamětník ­"nabuzených­" procesorů cyrix PR...Mhz, ale ví, o čem je řeč.
Např. PR120 běhal na 100Mhz, PR133 na 120MHZ, PR166 na 133MHz atd. Podobně se pod touto položkou
prodávaly ­"nabuzené­" procesory­" IBM. Musím ho podpořit i co se týče HDD IBM, zejména 40, 60, 80 GBM vyrobených za poslední rok.Prvně jmenovaných se vrátilo hodně nad 50 procent. Bohužel i jiné firmy měly
své mindrákové série disků. Dále chci dát drobný námět redakci. Objeďte si takhle zítra po ránu Pražské pobočky Mironetu a utvrdíte se v tom, že kromě p. Novotného a pár jeho kašpárků, které nikdo nechtěl a nemají kam jít, je tam pusto. A abych dlouho nekecal, titulek zní ­"Robert Novotný odpovídá na naše otázky­".
Jaksi se odmlčel. Doufám, že u nás už nikdy nikoho nenachytá a neoblbne.
Odpovědět0  0
Faramir | 21.9.20030:52
Mironet je firma, ktera absolutne neni seriozni, je draha a nespolehliva. Kamarad ma od nich pocitac ­(nanestesti se s nikym neporadil a koupil to od nich ­- ted vi, ze to byla chyba­) a v ZARUCNI DOBE mu za vymenu komponentu uctuji 130 Kc at koupi tu komponentu u nich nebo jinde, to je prachsprosta zlodejina. Ted uz ma nastesti po zaruce ­(i kdyz velmi zvlastnim zpusobem ­- vymenou zdroje za silnejsi ­- kdovi proc mu na Durona 950 Mhz dali 200W neznackovy zdroj, ktery novy procesor XP 2000+ neutahl ani omylem­), takze si tam komponenty muze dat sam nebo nekdo jiny a zadarmo. Navic jejich vyber komponent mi prijde ponekud podivny, davat nekam desky FIC a tvrdit, ze to je nejlepsi znacka... CHACHA. No, holt kazdy jednou narazi a Mironet uz konecne narazil taky...
Odpovědět0  0
haha | 21.9.20032:31
proc se nevenujes kytickam nebo cemukoli jinemu , kdyz pocum absolutne nerozumis ­- troubo
Odpovědět0  0
Faramir | 22.9.20030:16
Co to meles ***** ­(dosadte si kazdy co chcete­)? PC se venuji uz cca 10 let ­(hardware ­- stavby, konfigurace, site a dalsi­) a pred tim jsem se dost venoval Macovi a Amize. Kytickam by ses mel venovat spise ty, protoze ty jsi pravdepodobne ten, kdo pocitacum nerozumi. BTW ty se stydis za sve jmeno nebo ses tak nevychovany ze se neumis ani podepsat? :o)
Odpovědět0  0
jantar.cz | 22.9.20039:08
Ne, to ty tem pocitacum nerozumis, Faramire. :o)
Odpovědět0  0
Faramir | 22.9.200320:37
Jestlize ja nerozumim pocitacum, ty ani netusis, ze existuji. Kazdopadne odmitam komunikovat s nejakym zamindrakovanym pubertakem, ktery si mysli, ze sezral vsechnu moudrost sveta. Az vyrostes a zmoudris a pochopis, jak to ve svete chodi, muzes zacit kritizovat a osocovat :)
Odpovědět0  0
jantar.cz | 22.9.200321:44
Tohleto neni spravne misto k reseni sporu, ale chci te jen informovat ze temer dva roky pracuji v servisu pocitacove firmy a pokud vim, 122Kc s DPH je v Mironetu uctovano za pridani dilu ktery jsi zakoupil mimo Mironet, do zapeceteneho pocitace ­(ma prodlouzenou zaruku­). Pokud vim, pri reklamaci se zadny poplatek neuctuje, na co taky. Pokud take vim, tak v Mironetu ­(pobocka Drinopol­) byli velmi ochotni a solidni lide ­(zitra uz tam ale asi takovi nebudou­), reknete mi o firme ktera vam za kompletni reinstalaci operacniho systemu neuctuje zadnou praci. Ja o takove nevim. A pokud dobre chapu tvuj pokrouceny svet, ty jsi u Mironetu reklamoval komponentu zakoupenou jinde?? Nebo jak? Vymene zdroje se nedivim, pred 2 roky byly standartem 200W zdroje, ted za nej dostanes 300W protoze se 200W nevyrabi. To ti vadi? Radsi bys cekal 30dnu na reklamaci? Tenkrat sis urcite mohl 300W zdroj poridit ­(za priplatek treba 1000Kc­) a ten zdroj by ti po zatizeni Athlonem neshorel. :o­)­)­) Desky FIC snad uz nikdo nikam nedava, urcite ne Mironet, zaspal jsi dobu. :o­) Disky IBM taky prodaval kdekdo. Tak snad uz zbyva ti jen poprat abys nenarazil ty...
PS: jsou to me zacatky, ale pokud vim, tak procesory Cyrix PR­-133 bezely ve skutecnosti na 120MHz. Nebo mozna obracene :o­)­)­) uz nevim, ale kazdopadne se neda vyloucit ze nekdo nekoho okradl nebo naopak nataktoval omylem procesor jinak. Tak uz to obcas byva, ale nerekl bych ze to bylo umyslne. Myslete si co chcete... Ted uz je to jedno.
Odpovědět0  0
Faramir | 22.9.200322:23
Oni si uctuji i za instalace komponenty zakoupene u nich... Ja jsem u nich nikdy nic nereklamoval, neb u nich nic nekupuji, takze pokrouceny svet je evidentne tvuj, kdyz nedokazes pochopit jasne polozenou vetu. BTW ten zdroj byl kupovany u nich a oni pry vzhledem k tomu, ze se meni zdroj, nemohou prodlouzit zaruku :­) Dobu jsem nezaspal, jeste pred rokem desky FIC davali. Disky IBM jsou dobre, mam dva a oba jsou absolutne v pohode a vim to, ze je prodava kde kdo, zda se, zes spojil odpoved na nekolik prispevku do jedne...:o­)­)­)
Diky za prani, vzzhledem k tomu, ze se v oblasti IT orientuji docela dost dobre a chodim do stejne firmy uz nekolik let, tak se da predpokladat, ze nenarazim...
Odpovědět0  0
Syslik_shw (5) | 22.9.200322:59
Dle reklamacniho radu mash 5lety bezplatny servis zdarma, tudiz vymnena zdroje je zadarmo. Je mozne ze ti to nekdo asi nauctoval, mozna zamerne, mozna chybou. Pokud byl FIC v sestave, tak urcite ne ve standartni sestave. Spis jenom v ceniku. Disky IBM nejsou dobre ­(teda nebyli­), mozna ze tve 2 disky behaji bezproblemu, ale mam cisla kde je pocet prodany­/pocet reklamovanych a u IBM cca pred tim rokem to bylo kolem 20 a vice %.
Odpovědět0  0
Faramir | 22.9.200323:17
V reklamacnim radu to je, to mas pravdu, ale pravdepodobne se tim zase az tak casto neridi...:­( BTW to neni muj pocitac, je kamarada a on IT skoro vubec nerozumi, takze predpokladam, ze to bylo zauctovano zamerne ­- do tech lidi nevidim, ale... Deska FIC byla v te dobe ve standardni sestave a Mironet stahel na tyto desky hodne... Disky IBM nemely dobrou jednu serii ­(jestli se nemylim ­- 75GXP vyrobene v Madarsku ­- u tech se vracelo cca 8 disku z 10­) ale jinak jsou na tom celkem dobre ­- mam jeden 20 GB uz cca 3 ­- 4 roky a jeden 60 GB cca trictvrte roku a jsou porad v pohode, zatimco za tu dobu jsem reklamoval asi 6 disku Seagate, takze jsem nakonec na Seagate zanevrel a dalsi disky jsou Maxtor ­(60 GB ­- mam ho asi rok­) a WD 80 GB ­(cca 3 mesice­)... Jinak podle statistik se celorepublikove reklamuje nejvice Seagate, IBM se drzi velmi slusne...
Odpovědět0  0
jantar.cz | 22.9.200323:40
Mam pocit ze si myslis ze v Miru jsou samy zlodeji okradajici nestasne neinformovane uzivatele. Pochybuju ze by neco nauctovali zamerne neco nejakemu BFU, vzdyt takovi lide tu firmu zivi. Podle zkusenosti jsou nejmene poruchove disky Seagate ­(pod 1% z prodaneho mnozstvi­) a nejhorsi disky IBM ­(u nekterych serii az 80%, prumerne cca 50% ­- reklamace se navic opakuji­) V dnesni dobe je poruchovost disku IBM tezke urcit, jelikoz se temer neprodavaji a vlastne uz ani nevyrabeji, ale to jako dobre informovany clovek urcite vis. :o­) Kdybych mel to stesti potkat 6 vadnych disku Seagate, vymenil bych za tu dobu 60 disku IBM nez by se mi sesli. A to at bych pracoval kdekoliv. :o­) Ale to je brutal OT. :o­)
PS: nevim co tomu tvemu znamemu nauctovali, ale ­"certifikace ­(montaz­) dodaneho dilu­" je za kilo a hodina prace 390,­- bez DPH.
PS2: doporucoval bych to opravdu uz neresit.
PS3: zakaznik tveho typu ­(vseznalek obecny­) by v nasi firme asi moc nenakoupil a bylo by mu doporuceno podivat se kde nechal mistr tesar diru.
Odpovědět0  0
jantar.cz | 22.9.200323:13
No to nevim, pokud si nejakou komponentu nekde koupis, tak si ji das do pocitace bud sam a nebo to za tebe nekdo udela a zaplatis mu za to. To mi prijde jasny. Zalezi na tom na jake jsi byl pobocce, samozrejme vymenu zdroje lze prohlasit za opravu case a zaruku neprodlouzit. Ale je to malinko ­"vychcane­" a ja takovou zkusenost nemam. Zalezi na konkretnich lidech a podminkach. Jsou daleko horsi veci nez neprodlouzeni zaruky v ­(zrejme­) zapecetene sestave. S tim FICem se mi to nezda, ale mozny to je, takovy veci bych neresil. K dobrym diskum IBM ti gratuluji, ze by nekdo mel dva, tolik odvahy, to se musi ocenit. :o­)­)­) Snad ti muzu jen poradit: zalohuj, ale jinam nez na IBM. :o­) Disk IBM bych si nevzal ani zadarmo, opravdu. Je videt ze se opravdu orientujes. PS byla jen pripominka k tomu aby si lidi uvedomili ze ne vsechno je takove jake se zda byt na ­(jejich­) prvni pohled. A to asi plati i o tehle kauze. Trochu jsme odbocili, doufam ze tento muj text zustane bez odezvy a budeme se venovat konstruktivnejsim vecem nez jsou disky IBM, pretaktovane­/nepretaktovane procesory Cyrix a nejasne polozene vety. Predpokladam ze tento flame je timto ukoncen. :o)
Odpovědět0  0
haha | 22.9.20039:15
neztrapnuj se a vrat se ke hram amigisto
Odpovědět0  0
Zdeněk Michálek (284) | 22.9.20039:55
Pánové, běžte si laskavě řešit své mindráky do jinšího diskuzního fóra.
Odpovědět0  0
Byvaly zakaznik Mironetu rika: | 20.9.20031:04
Na uvod bych rad rekl ze jsem byvaly zakaznik MIRONETU. Moje prvni PC od nich vydrzelo a radu let jsem ho uspesne pouzival. Kupoval jsem si ho tehda v prvni prodejne na situovane v pokoji jedne ze Strahovskych koleji. Zadne dalsi PC, ktere jsme od MRNT kupovali kamkoliv takovou vydrz nemelo. Kvalita se zhorsovala az dosahla pro mne neprijatelneho dna.

Presto je ale nutne uznat ze Mironet udelal velkou drahu ­- do roka meli pobocku a za dva roky obrat, ktery opravdu dokazuje ze pan Novotny neni blazen ale schopny manager a obchodnik. To jakym smerem se firma ubrala ­- orientace na prodej levnych pocitacu bez operacniho systemu staveny na pochybnych kombinacich HW na pobockach ovladanych nekvalifikovanymi pracovniky ­(kdo zazil sveho casu pobocku na kolejich na Chodove vi o cem je rec­) pro mne bylo velkym zklamanim. Nechapu trapne vystupy s Microsoftem ­(Vsem je jasne ze 90% procent pocitacu prodanych s linuxem do Tucnaka ani nenabootuje nebot majitel ma v supliku 98­-XP od Verbatimu­) ­(Pravi linuxaci si prece stavi a instaluji sami­). Nechapu News ktere byly do schranek po domech roznaseny v nakladu 300 000. Nechapu odmitani tradicnich partneru a overenych produktu. Vyvoj ­"vlastnich enterprise reseni­" a pod. Neruzumim modelu frančizingu, ktery jak OaG predvedli muze byt pro firmu i osudny.

Preze vsechny tyto ulety Mironet dokazal celou tu dobu rust, prosperovat a vytvaret cerna cisla. Vedle Mironetu jiz nevyrostla zadna dalsi podobna tuzemska firma a v soucasne dobe je umisten napul cesty mezi svetem Autocontu ­(ne distributor AT Comp­), Libra, Proca na strane jedne a Alzasoftem na strane druhe. Za to patri panu Novotnemu poklona a ucta. Jedinym skutecnym meritkem uspechu jsou hospodarske vysledky a ty hovori jasne a navic take ospravedlnuji pro nekoho mozna tvrde metody vedeni podniku.

Na zaver bych chtel panum z O a G rici ze opravdu prijde nechutne je ukrast nekomu firmu za bileho dne tim ze premaluji loga 15 pobocek a prilepim se na distributora. Neni nic nechutnejsiho, se vozit na cizim uspechu a ve vhodnou chvili ho bodnout do zad at to smluvni podminky umoznuji nebo ne a vsem co fandi O a G bych vrele pral aby jednoho dne zjistili jake to je, kdyz si vas zamestnanec , ktereho jste od nuly vybudoval a roky zivil udelal firmu ve firme a odvedl vam klienty.
Odpovědět0  0
Syslik | 20.9.200317:45
Nevim jak muzes toto nazvat ukradenim firmy. Pokud p. Novotny vlastni THD ktere ma ze vsech obchodu bejvalim pobockam mironetu 3,5%, a pobocky prodavaji sestavy se ztratou, maji vetsi nakupy z THD nez je prodej konkurence, tak nevim jake jine reseni by napadlo tebe.

Jinak co se dluhu tyce ­- nejvice dluzi THD mironet centrala ­- rady milionu. A hadejte komu patri...

Mlha, mlha, mlha.........
Odpovědět0  0
jiz rok outsider | 20.9.200319:19
a to jses jeste mimo misu ...
ty 3,5% byla mha pro pobocky, ktere krtkovi dlouho verily, ze je neokrada ­(tedy alespon ne tak drsne­) na nekterych dovozech se delali desitky % ....
Odpovědět0  0
Syslik_shw (5) | 20.9.200319:42
Hmmm mash recht, na dovazenem zbozi mel vic. Zas tolik jsem do toho nevidel.
Ale na PROLINK, COMPEX urcite nebylo 3,5% ale videl bycj to na 20% ;o)
Odpovědět0  0
horrorr | 21.9.20032:27
20 zase prehanis jde o to jak pocitat celkovou logistiku ale v nejhorsim pripade pro vas to bylo nakejch 10 proc. a vubec proc to neresite na newsech
Odpovědět0  0
obdivovateli Novotneho: | 20.9.200321:25
probuh co to je za zvast?

ty pises o skvelem manazerovi a podlych pobockach a pritom tim sam priznavas, ze ti ten manazer LZE !!! On preci pise, ze jim dal vypoved.

jeste by me zajimaly ty hospodarske vysledky, ktere hovoti jasne ­(ty cerna cisla­) ­- to je jitrnice jakou svet nevidel ....
Odpovědět0  0
Meles | 22.9.200313:32
Jake pak lhani. Sazim na to ze se v mironetu o O a G dozvedeli az z internetu. Takze si rekli: Dame jim vypoved, aby to nejak vypadalo. Nemuzete cekat ze mironet vyda tiskovou zpravu ­"Uteklo nam 15 pobocek­". Nebo si predstavujete ze v pulce leta zavolali do Prahy a rekli: ­"Hele Bobe, nelibi se nam spoluprace s tebou v polovine zari odchazime a on rekl dobre kluci tak jo, tak ja Vam dam jako vypovedi za nedodrzeni neceho, treba kvality nebo tak nejak to napisem. A oni na to: ­"To vis ze jo Bobe a nebud z toho smutnej, jooo?­" Scenar jak ze ST.

A ty cerna cisla: Zadny z distributoru Vas nenecha dluzit roky. V prubehu roku ano ale napric ucetnimi roky asi ne ze jo? Takovy EDCZ by z Vas uz po mesici stahli kuzi a jeste ji prodali. Nikdo z velkych si nenecha prilezitost ozdravit trh tim ze notirickym dluznikum zakrouti krkem.

AT Comp neni zadny pouhy vyrobce pocitacu pro maloobchodni sit prodejen ale firma s obratem co si pamatuju 4,5 miliardy ktera prodava Compaq HP Toshibu IBM atd atd atd.

Odpovědět0  0
öbdivovateli Novotneho nebo Robertovi sa | 24.9.200317:56
je to proste lez !!!
a to, ze k ni mel duvod, protoze se spatne pred verejnosti ospravedlnuje odchod 2­/3 partneru, je jina vec

ne zadna cerna cisla leta nejsou ­- a distributori te jen tezko nechaji padnout, protoze kdyz jedes , tak maji nadeji, ze neco dostanou, ale kdyz te tipnou, tak nadostanou s nejvetsi pravdepodobnosti nic ...

mimochodem skutecnostost je takova, ze muzes i platit distri ale zaroven se uverovat ­- eBanka, a treba 5M u HVB atd a take soucasne cerpat slusne kredity u zahranicnich partneru ...
to, ze leta existujes a i ti treba stoupa obrat nema s cernymi cisly nic spolecneho ­- viz eon aj.
Odpovědět0  0
Abraxis | 21.9.20033:47
Mas tam nekolik chyb:
a, AT Comp je vyrobni fabrika pro AutoCont ­(Autocont uz dlouhou dobu pocitace nevyrabi ­- AT Comp vznikl rozstepenim AutoContu na vyrobni a obchodni cast­) a krome toho, ze prodava sve vyrobky AutoContu, tak ma i svoji vlastni dealerskou sit ­(neco ­"trochu­" o tom vim ;­)­)­)
b, OG nikomu firmu neukradli ­- vzdyt sam velky sef Novotny prohlasil, ze jim dal vypoved kvuli nedodrzovani kvality :­-­)
c, Srovnatelna firma s Mironetem je IMHO CS21, ale mozna se mylim...
Odpovědět0  0
Peslo | 21.9.200311:04
Ono obecně ­- frančízový model může fungovat velice dobře ­(viz třeba McDonald se svými pobočkami ­- je to podle státu, ale většinou početně převažují frančízy nad ­"vlastními­" pobočkami­), nezbytné ale je si frančízy důkladně přivázat. To se asi nestalo ­- on je to docela problém, v okamžiku když nemáš ­(na začátku­) nic moc co nabídnout ti nikdo žádné smrtelné podmínky nepodepíše a pak už se to hodně těžko mění ­- zvlášť když ochranná známka, společný nákup a marketing přinášený ­"centrem­" jako přidaná hodnota nepřináší takové výsledky, aby to bylo pro frančízy zvlášť zajímavé.

O tom to hodně je ­- ve smlouvě může být cokoliv, ale když hospodářské výsledky frančízů jsou špatné nebo horší než očekávané, stejně se v rámci ­"pudu sebezáchovy­" trhnou. A po formální stránce se to už nějak udělá, přinejhorším se ­"frančízová­" firma vytuneluje, když už není jiného zbytí.

A co se týče p. Novotného, nezbývá mi než souhlasit ­- když odhlédnu od svých osobních názorů na něj, jako manažer z vnějšího hlediska nebyl neúspěšný, jen asi měl dřív poznat že některé věci mu přerůstají přes hlavu a včas je delegovat. A dluhy u dodavatelů ? Hmm, do značné míry bych řekl že v našich ­(českých­) podmínkách to je spíš problém některých dodavatelů, že to dřív nepodchytili, než jeho :­-(
Odpovědět0  0
strejda Skrblík | 21.9.200317:51
Nevěřím vlastním očím ! Jak můžeš napsat, že je to chyba firem, které to včas nepodchytily ? Protože pokud to takhle půjde dál, bude problém získat kdekoli kredit. A firmy jak oFinet, Setup, MIronet, THD, DXT a podobní věční dlužníci resp. zkrachovanci potom zhoršují život normálním funkčním firmám.
Odpovědět0  0
Peslo | 21.9.200320:17
Hmmm.. když se podíváš co píšu, mluvím o ČESKÝCH podmínkách. V českých podmínkách je běžný právní postup při vymáhání pohledávky HODNĚ zdlouhavý, není se proto možné na něj spoléhat, takže všichni distributoři jej musejí suplovat systémem kreditů, směnek a hlavně pečlivého hlídání svých odběratelů. Jakýkoliv problém se musí okamžitě řešit třeba tím že místo dlužných peněz odeberu zboží, služby ­- a hlavně že firmě, se kterou jsou špatné zkušenosti, příště prodám jen třeba na dobírku.

Tím nechci říct že morální je neplatit, jen to, že všichni žijeme v nějakém reálném systému ­- a z podnikatelského hlediska je chybou se mu nepřizpůsobit, tj. dodávat rizikovým firmám se splatností. A už vůbec netvrdím že to musí být Mironet, možná na rozdíl od tebe nemám o jeho závazcích vůči komukoliv páru.
Odpovědět0  0
strejda Skrblík | 22.9.20038:30
OK, beru, máš pravdu,ale průser je, že to stejně nejsou schopni poznat. tedy to, že solventní, dlouholetý zákazník zasekne z ničeho nic. Někdo mu nezaplatí, něco se zpozdí... A distributor má oči pro pláč.S tou dobírkou je to dobrej nápad, ale okamžitě se na teb příště vykašle a koupí jinde.
Takhle rozprostře své dluhy a čeká, kdo mu dál prodá. Nakonec je lepší dluh umořovat a tak mu zase všichni splatnost zase pustí.
Kolotoč se rozjede a pak už jenom počítáš ztráty.

Odpovědět0  0
anonym :o) | 23.9.200311:35
Tak za prve... Je sice uctyhodne jak mluvis o RN ale nevis jakou cestou toho dosahnul... Ani asi nevis jak to mely pobocky tezke jelikoz nakupovat jen u jednoho dodavatele coz je opet firma pana RN a bohuzel odtud byl onen nejvetsi problem... Nedokazali zasobovat v kratke dobe sve pobockove firmicky a za druhe kdyz nemohli jit jinam­(podle smlouvy­) tak museli cekat az nekdo v dodavatelske firme se vzchopil a sehnal onen vyrobek... Tento postup byl asi nejvetsim a nejspatnejsim rozhodnutim p.RN protoze sice hamtal penize jak mohl ale podkopaval si tim sam nohy... A kdyz prijdete nakoupit do THD tak sami asi poznate co je problemem one firmy... Sklad je jeden velkej bordel ktery nesouhlasi s firemni prodejni databazi takze z devadesati procent nakupu je nekde nejakej problem a nejlepsi je ze bitej je na tom zakaznik i kdyz za to muze ona firma... Vzkaz pro p.RN... Mel by se konecne zamyslet nad svym velikastvym a uvazovanim ktere ho jednou dostane do zahuby jelikoz jednou ta jeho mlha spadne a bude konec a myslim ze tahle situace ukazuje kam to vsechno miri... A ne tady placat neco o tom ze je mu prikladem DELL jelikoz to uz jen hranici s tim ze nevi co rika protoze DELL je DELL a on je proti nemu ta garazova firma a kdyz uz jsme u tech garazi tak kdyz mironet zacinal tak byl v jednom kumbale na Strahovskych kolejich a pak v dire na Brevnove a i kdyz v dire tak to byli jeste zlate casy mironetu jelikoz tam byli lidi kteri to delali zaroven jako konicek a zaroven jako praci i kdyz to byli jen studentici... V te dobe tam jeste zakaznici chodili radi... Dnes se na to kouknete....
Odpovědět0  0
Ach,jo | 23.9.200318:11
Ty sis to krásně napsal, Roberte.
Odpovědět0  0
Sorbon | 19.9.200315:30
Firma Mironet je opravdova perla.Kamos tam pred lety kupoval PC s procesorem Cyrix na 133 Mhz a oni mu dam dali 120 Mhz a pretaktovali ho.Rozdil v cene mezi obema procesory byl 500 Kc o ktrere kamose okradli.Navic byl na hardisku MS­-DOS od Microsoftu­- samozrejme nelegalne.Ani se nenamahali dat tam nejakou free verzi Dosu.Vse meli pojisteny tim, ze byl pocitac zapeceteny a okamzikem poruseni plomby padla zaruka a tim take moznost nejak reklamovat dotycny procesor.
Jinej kamos tam zase kupoval monitor ­(17­" CTX ­- tenkrat stal 24 000 Kc­) s tim ze kdyz se poroucha tak na dobu opravy dostane zapujceny nahradni.Monitor se posral asi za dva mesice a nahradni monitor byl samozrejme jenom nesplnenym reklamnim trikem.Mohl bych jeste pokracovat ­- nakonec to dopadlo tak , ze kdyz chtel nekdo kupovat u Mironetu, tak jsem je od toho radeji odrazoval.
Odpovědět0  0
Aic (6) | 19.9.200310:38
Bylo by dobré kdyby tady přispěvovatelé napsali jakou mají osobní zkušenost s těmi odtrhnuvšími se franšízinty. Já jsem z Brna a teď v té přelomové době jsem 2x nakupoval CDčka na Šumavské v OG a jsem spokojen. Cena 12,50 Kč za slim Verbatim včetně daně mi přijde slušná, obsluha ­/dámská­/ příjemná jak zevnějškem tak vystupováním. Prostředí pěkné, možnost parkování ucházející. Mé dotazy zodpovězeny a hlavně byl vidět zájem i když jsem nedělal nákup za desítky tisíc. OG v Brně nemám co vytknout.
Odpovědět0  0
anticensor | 18.9.200322:09
Vážení,
příspěvky, které jste odstranili, bohužel pro čtenáře, naprosto jasně vystihují situaci ve firmě Mironet. Nedivte
se chudákovi Hellerovi, že má p. generálního ředitele, který je dlouhodobě mimo mísu, plné zuby. Četl jsem je
a najednou zmizely. Doufám, že Vás p.GŘ nezaplatil jako svůj titul, nebo aby nemusel na vojnu a pod. Přece můžete vulgární výrazy nahradit např. tečkami, nebo je vypustit. Jinak prachsprostě cenzurujete a nemám Vás
rád.
Odpovědět0  0
Štěpán Mrázek (372) | 18.9.200322:59
Pokud by dotyčný vynechal vulgární výrazy tak bych jeho příspěvek nechal v původní podobě. Chudák Heller má tu smůlu, že dbáme trošku více na úroveň diskuzních fór.
Odpovědět0  0
Zdeněk Michálek (284) | 19.9.20039:19
Naprostý souhlas. Diskuzní fóra jsou o dodržování určitých ­- ať už psaných nebo nepsaných ­- pravidel. Pokud Heller chce dotyčnému nadávat, ať si to vyřídí pod svým jménem někde jinde. Pokud ale poruší pravidla na Světu hardware, musí vědět že z jeho příspěvku nezůstane nic.
Když Heller příspěvek napíše znovu a zvolí jinou slovní zásobu ­(věřím že jej má někde uložený­), nevidím jediný problém v tom jej tam nechat ­- diskuzní fóra přese jsou o názorech a ne o osloveních z oblasti zvířeny.
Odpovědět0  0
Ladro | 18.9.200316:24
Pokud chcete nabizet pocitace a komponenty pro koncoveho uzivatele, tak by jste se meli zamyslet nad svyma strankama! Webove stranky jsou vstupni vizitka. Proboha, nevim jestli to vite, ale existuji i jine browsery ! Pokud porovnam stranky O&G a Mironet, volba je jasna . Jinak preji hodne uspechu nove O&G.
Odpovědět0  0
rainer | 18.9.20039:56
MIRONET je bohuzel zalozeny na spatne, nepromyslene a mlhave reklame, ktera sice oslovi 10 lidi, ale dalsich 30 pozornych a trosku se orientujicich na IT trhu odradi. Pri cteni jejich poslednich news ­(ke stazeni na www.mironet.cz­) jsem tam nasel nekolik nepravdivych udaju, napr. 30 pobocek mimo Prahu, 24hodinova dodavka, zaruka 2+5 let apod. Myslim, ze je to skoda, sami si pod sebou rezou vetev. Zamestnanci to vedi a kdo na to nema zaludek, odchazi. Nicmene i tak preju i PrahoMIRONETU i Pomerancum, at se chyti a hlavne at uz nikdo nelze!!!!
Odpovědět0  0
heller | 18.9.20036:54
Příspěvek byl odstraněn redakcí pro použití vulgárních výrazů.
Odpovědět0  0
Alex seidl | 17.9.200323:42
Take chci jenom sledovat diskuzi a nevim jak to jinak udelat bez prispevku.
Odpovědět0  0
mekos | 17.9.200318:47
Pohádky mám rád a tahle je fak hezká:­)To mi připomíná jednu pohádku:mlha předemnou mlha za mnou:­)­)­)­)­)
Ne vážně slyšel jsem už hodně čečí od lidí kteří to dotáhli dál a uznali pořážku a chybu a nakonec se poučili,ale komu radno tomu není pomaci.
Odpovědět0  0
Dave_007 | 17.9.200314:56
Pan Ing. Novotny zrejme spadl z Marsu a mysli si, ze jsme vsichni padli na hlavu. Osobne znam hodne lidi z Mironetu jak z pobocek, tak i z centraly. Vetsinu z nich povazuji za seriozni lidi s pomerne dobrym odbornym renome. Nicmene stale casteji se v poslednich dvou letech zminovali o tom, ze s panem Ing. Novotnym nelze rozumne vyjit a je cim dal tezsi s nim spolupracovat. Mnoho z techto schopnych lidi spolecnost opustilo a bohuzel to bylo poznat i na upadajici kvalite sluzeb. Ceny uz zdaleka nebyly nejlepsi na trhu, sluzby uz nebyly tak sofistikovane a zdaleka ne ani rychle... Sam mam zkusenosti s nakupem serverovych komponent Intel u Mironetu ­- never more!!! ­/­/­/ Jeste jedna vec: Tady ve Swissu je se mnou jeden Cech, co chodil s Ing. Novotnym na FEL CVUT do kruhu. Asi pred mesicem jsem se s nim o Mironetu bavil a vzpomel i pana Ing. Novotneho. Dotycny clovicek se jen kysele usklibl a nerekl mi o nem nic dobreho. Ale coz, kazdy ma prece pravo na existenci. ­/­/­/ Orange&Greenum preji uspesny start a hodne spokojenych zakazniku.
Odpovědět0  0
heller | 17.9.200313:42
Příspěvek byl odstraněn redakcí pro použití vulgárních výrazů.
Odpovědět0  0
ramun | 17.9.200312:17
A co nabizíte větším firmám,můžete nabídnout alespoň dobrou značku jako je Dell,máte pro ně taky vyhodne sestavy v cene 22000,jako napr. dell.P42,4Gb,40GbHd,256Mb,19´mon.
A mimochodem i Steve Jobs a jeho Apple byla garážová firma.
Odpovědět0  0
Oblo | 17.9.20039:24
Pred dvěma rokama jsem chtěl koupit PC u Mironetu za zhruba 40 000Kč.S naprosto stejnýma komponentama ­(kromě case­) jsem si ho nechal poskladat u Alfacomputeru,kde byl o 7500Kč levnější.Tak veliké rozdíly v cenách nikdy nepochopím.
Odpovědět0  0
Robert Novotný | 17.9.200311:40
Dobrý den,

pro koncové zákazníky u zboží, kde není přidaná hodnota ­(typicky digitální fotoaparát, monitor nebo notebook se zajištěným servisem od dovozce­) chceme nabídnout přes náš e­-shop nejlepší ceny na trhu. Razantní změnu cen očekávejte od začátku října, i když už nyní náš nový e­-shop mnohé napoví ­(např. sekce notebooky s možností srovnání dle parametrů­).

U počítačů MIRONET budeme určitě dražší než garážové firmy, ale chceme nabídnout ten nejlepší servis na trhu. Naším vzorem je v daném Dell, jejich služby považuji za příkladné.

Ing. Robert Novotný
Odpovědět0  0
insider | 17.9.20038:48
Opravdu se zájmem jsem si přečetl článek. Z pohledu člověka, který se IT zabývá rozhodně déle než pan Novotný, musím říct, že evidentně je zaskočený novou situací a neví, jak prodat svou vizi budoucím zákazníkům. Určitě nebude jednoduché obnovit důvěru ve značku Mironet, protože odtržení frenšízanti mají ve ­"svých­" městech lepší startovací pozici jednoduše proto, že jsou od ­"tama ­", a ne z nějaký Prahy. Prohlásit, že budu jedničkou v SOHO a potom zmateně tvrdit něco o servisu a bla bla, je evidentním důkazem, že neví, co bude. Možná, že se podaří získat investora a zaplatit dluhy, ale důvěru obnovit bude pro obě skupiny těžké. Osobně se domnívám, že z této situace vytěží nejvíce Autocont a pak místní dodavatelé.
Mironet nikdy nenabídl nic jiného,, než ­"tichý­" počítač ­(btw ­- zrovna při testu na Světu HW se kobercový počítač přehřál a pak řval jak startující letadlo­) a kauzu s MS. To je málo. Klasický příklad firmy bez marketingu, postavené na nejnižších cenách. Viz výše uvedené příspěvky, kde pisatelé zdůrazňují cenu dvakrát v jedné větě. FInest, DXT, Mironet ­- klouzačka do pekla. Sbohem, Roberte. Svaly nejsou všechno.
Odpovědět0  0
Robert Novotný | 17.9.200311:35
Dobrý den,

naše strategie je jasně vytýčená, což je zřejmé i z nových MIRONET news. Nabízíme nově dodávky počítače ­"až do domu­" s termínem dodání do 48 hodin po objednání. V blízké době nabídneme záruční servis na IBM, HP, LG ­- směr je vytýčený jasně a máme pro něj již nyní klíčové zákazníky. Jen v sofwarových auditech jsme za 3. čtvrtletí udělali obrat přes 1.800.000Kč a to jsou služby, které teď MIRONET živí.

Nezavíráme dveře ani před koncovými zákazníky. Pro zboží, kde není přidaná hodnota ­(typicky digitální fotoaparát nebo monitor se zajištěným servisem od dovozce­) chceme nabídnout přes náš e­-shop nejlepší ceny na trhu. Takže máte se na co tešit :­)



Odpovědět0  0
ramun | 17.9.20037:50
...mimochodem vim ze tyto komentare budes cist,protoze je to clanek o tobe.Jestli nechces prijit na buben vyhod sve obchodniky a nesnaz se tak rychle dostat mezi takove firmy jako je IBM nebo Dell ktrere ti kazi ksefty ve velkych firmach.Na techto pobocka o ktere jsi prisel stejne nezbohatnes.Takovych jako je ta tvoje firma uz zkrachovalo.
Odpovědět0  0
Robert Novotný | 17.9.200311:47
Dobrý den,

bohužel nevím, s kým mluvím, ale díky za radu :­)­)­) Naše pozice ve firemní sféře je ale již nyní silná a rychle rosteme. Na druhou stranu je pravda, že nadnodní firmy u firemních zákazníků zvolili nyní tvrdou cenovou strategii ­- bojujeme statečně.

Za svými lidmi si rozhodně stojím. Pokud máte cokoli, co v MIRONETu nefunguje, nebojte se mi o tom napsat na můj e­-mail.

s úctou

Ing. Robert Novotný, MIRONET
Odpovědět0  0
Ramun | 17.9.20037:43
Je pravda ze jeste pred dvema roky jsem vse snazil koupit u Mironetu,to jeste byli levní.Podívejte se ale dnes na jejich ceny.V době kdy jinde prodavaji olympus mju300 za 12 200 tak oni ho prodavaji za 15152 KC a jeste uvadeji 6% slevu nebo napr.P4 2,4GHz 478pin, 533MHz, ­(512k­) + chladič
jinde za 6140 u Mironetu za 6868 Kč ,ceny jsou s DPH a to je koruna ke koruně a mám sestavu o 5000 levněji.
Jsem ze Vsetina a O+G taky nei nejlevnejsi u dvoutisici korunovych polozek o 40Kč co je zanedbatelne.Napr.Atlon 1800 nebox cena u mironetu 2082Kc u O+G 2040Kc a u discontpc 1880Kc,tomu uz rikam uspora.
Odpovědět0  0
Robert Novotný | 17.9.200311:41
Dobrý den,

naše strategie je jasně vytýčená, což je zřejmé i z nových MI­RONET news. Nabízíme nově dodávky počítače ­"až do domu­" s termínem do­dání do 48 hodin po objednání. V blízké době nabídneme záruční servis na­ IBM, HP, LG ­- směr je vytýčený jasně a máme pro něj již nyní klíčové záka­zníky. Jen v sofwarových auditech jsme za 3. čtvrtletí udělali obrat pře­s 1.800.000Kč a to jsou služby, které teď MIRONET živí.

Nezavíráme­ dveře ani před koncovými zákazníky. Pro zboží, kde není přidaná hodno­ta ­(typicky digitální fotoaparát nebo monitor se zajištěným servisem o­d dovozce­) chceme nabídnout přes náš e­-shop nejlepší ceny na trhu. Ta­kže máte se na co tešit :­)

Ing. Robert Novotný, MIRONET
Odpovědět0  0
Ing. Robert Novotný | 17.9.200311:42
Dobrý den,

pro koncové zákazníky u zboží, kde není přidaná hodnota ­(typi­cky digitální fotoaparát, monitor nebo notebook se zajištěným servise­m od dovozce­) chceme nabídnout přes náš e­-shop nejlepší ceny na trhu. Ra­zantní změnu cen očekávejte od začátku října, i když už nyní náš nový e­­-shop mnohé napoví ­(např. sekce notebooky s možností srovnání dle para­metrů­).

U počítačů MIRONET budeme určitě dražší než garážové firmy, a­le chceme nabídnout ten nejlepší servis na trhu. Naším vzorem je v da­ném Dell, jejich služby považuji za příkladné.

Ing. Robert Novotný, MIRONET
BTW: předchozí můj příspěvek patřil jinam
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.