reklama
Aktuality  |  Bleskovky  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty
Chlazení a skříně
Ostatní
Periférie
Procesory
Storage a RAM
Základní desky
O nás  |  Napište nám
Facebook  |  Twitter
Digimanie  |  TV Freak
Svět mobilně  |  Svět audia
1.11.2021, Milan Šurkala, aktualita
Kryptoměn je spousta a nemalá část z nich chce jen z lidí vytáhnout peníze nejrůznějšími podvodnými způsoby. Jedna z nich, Squid Game, se snažila zneužít popularitu korejského seriálu. Když to prasklo, hodnota spadla takřka na nulu.
Bison (736) | 1.11.202118:52
nie je podstatné o koľko prišli, ale koľko mohli na podvodoch zarobiť, o tom sú všetky kryptomeny, zisk je podstatný, straty sú vítané čím väčšie straty tým vyššie zisky, kto zaplatí tie zisky je jasné od začiatku....slováci zatiaľ pár miliónov verím, že to budú miliardy. Nová časť série tohto populárneho seriálu má byť natočená na SK.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
wrah666 (6205) | 2.11.202121:41
Squid game Petržalka 2022? To zní zajímavě :­)
BTw, vzhledem k popularitě SG si myslím, že scameři spíš prodělali. Tedy: Získali miliony. Ale skutečné krypto, těžící z té popularity by z nich udělalo dolarové miliardáře.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Zubik1000CZ (295) | 1.11.202118:13
všechny kriplcoiny jsou scam...
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(9)  nízká(3)
Akuh (952) | 1.11.202120:10
No na scam naletěl napříkla každej kdo věří že koruna, nebo dolar jsou něčím kryté.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(5)  nízká(12)
odb (453) | 1.11.202120:45
Su niecim kryte, ano nieje to dokonale krytie ale stale je to daleko lepsie ako vsetky coiny dokopy.

Pri korune­/dolare­/eure­/... mas urcite zaruky a istotu, ktoru pri crypte nemas.

Ani keby boli koruny alebo dolare 100% kryte zlatom, tak by to bolo jedno. Ak by nastal nejaky problem, tak by ti to nepomohlo. Tie dolare­/koruny­/cokolvek by mali tak, ci tak hodnotu papiera a k tomu zlatu by si sa nedostal­(a aj to zlato by stratilo hodnotu­). Neviem preco zastancovia krypta tu furt vytahuju to krytie a zlaty standard.


OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(8)  nízká(1)
Akuh (952) | 1.11.202123:02
No, z pohledu krytí je bitcoin i ero­/koruna,... krytý úplně stejně ­- vůbec ničím. Spousta lidí si ale tohle neuvědomuje, což je to o čem jsem psal.

V případě dolaru si myslíš, že máš záruky že z ničeho nic nepříjde stát a nevytáhne si z klobouku triliardu a zaplatí některé své dluhy, čímž skrze inflaci tě obere o úspory. Jenže tyhle záruky jsou jen zbožné přání že politici nejsou magoři. Načeš se dozvíš že mincovna tu triliardu je schopná vyrazit do pár hodin a semtam se o tom fakt diskutuje a je to tak jen otázka času.
https:­/­/www.businessinsider.com­/trillion­-dollar­-coin­-minted­-within­-hours­-potential­-emergency­-decision­-yellen­-2021­-10?op=1
Oproti tomu, u bitcoinu máš jistotu že je 21 milionů. Hardfork co by to změnil je prakticky nemožný. Takže já vidím ty záruky a jistoty u kripta. Fiat měny jsou na vodě, protože závisí na slibech politiků ­- notorických lhářů.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(3)  nízká(4)
Pavel Matějka (1474) | 2.11.20218:37
Oficiální měna je krytá majetkem státu, kryptoměna biometanem.

(Pro nechápavé ­- kravskými prdy.)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(1)
Akuh (952) | 2.11.202110:09
Majetkem státu jsou kryty leda tak státní dluhy, nikoliv měna.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(2)  nízká(0)
John60 (77) | 2.11.20218:26
"Neviem preco zastancovia krypta tu furt vytahuju to krytie a zlaty standard.­"

Protože to je jejich víra a náboženství Qanon.
Usilují o pád dolaru.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(1)
Zubik1000CZ (295) | 1.11.202121:14
doslova jsou kryté zákonem...
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(2)  nízká(3)
Akuh (952) | 1.11.202122:32
Tak jdi do ČNB a řekni že chceš vyplatit krytí.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(3)  nízká(1)
wrah666 (6205) | 2.11.20211:25
Ano, krytá zákonem. Počítám, že vidíš, jací parazité v ČR ­(i na Slovensku­) už 30 let panují. Krytí je zákonem a zákon je krytý leda sám sebou. Čas, kdy Československá sttání banka za měnu ručila prací občanů je dávno fuč.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(2)  nízká(2)
Akuh (952) | 2.11.202110:08
Ono je to horší. Krytí je, že hodnota je odvozena od to čím to je krytý a co můžeš použít případně i přímo. Zákon nařizuje že obchod v ČR musí akceptovat korunu, ale to není krytí. Zákon totiž nestanovuje cenu, ale jen tu akceptaci. Pokud obchodník dojde k názoru že koruna je příliš riziková, tak nastaví cenu na mld za rohlík a bude si příjmat euro, dolar, nebo třeba i bitcoin.
Představa že fiat měny jsou dnes něčím krytý je absurdní a zcela odtržené od reality.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(3)
Andir (732) | 1.11.202122:50
ukaž mi kdy koruna nebo dolar padli na 0 a stát se sbalil a odešel trole je jedině dobře že tupci přichází o peníze snad pak pojdou hlady
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(4)  nízká(3)
Akuh (952) | 1.11.202123:11
Ukaž mi kdy bitcoin padl na 0. No, pokud máš hodnotu uloženou v korunách, jako jako, čísličko ti zůstává stejný, ale koupíš za něj čím dál míň, takže tím tupcem jsi ty :­-­)

Jinak, úplný pád fiatu na 0 je obvykle ve spojitosti s tím že dojde ke změně měny, kdy stará měna je nahrazena novou. Což se děje například v zemích s hyperinflací, kdy dochází k dolarizaci. Reálně pak k zániku staré měny došlo i tady při měnové reformě za miulého režimu.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(4)  nízká(2)
risomas (29) | 2.11.20219:13
pozri sa napr na nemecku marku po 1svetovej
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
darksicek (139) | 2.11.202111:42
Národní měny jsou zaštítěny Národními bankami a výkonností ekonomiky. Což je podstatně víc než má krypto.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(2)  nízká(1)
darksicek (139) | 2.11.202111:47
Majetek nejbohatších lidí světa se taky nepočítá na tuny zlata, ale jedná se především o hodnotu jejich investic.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(1)
Akuh (952) | 2.11.202113:32
A souvislost? Majetek se počítá ve vybrané účetní jednotce. To nijak nesouvisí s tím na čem je založena hodnota té účetní jednotky.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Akuh (952) | 2.11.202113:27
Tohle je vyvráceno existencí hyperinflace. Měny jsou zaštítěny důvěrou lidí. Pokud lidi přestanou v měnu věřit, výkonost ekonomiky může být jaká chce, ale měna poletí ke dnu.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
darksicek (139) | 2.11.202116:54
Jenže lidé věří právě té ekonomice. Je to vlastně takový začarovaný kruh.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Akuh (952) | 2.11.202117:37
Nejde o důvěru v ekonomiku. Jde jen o důvěru ve měnu. Mezi důvěrou v ekonomikou a měnou sice existuje vazba ­- silná ekonomika může posilovat víru v měnu, ale je to jen jedna součást víry ve měnu a na samotné ekonomice nezáleží, když se ztratí ta víra ve měnu samotnou. Přesněji jde o víru, že si za měnu něco zítra můžeš koupit. můžeš mít sebesilnější ekonomiku, ale když když lidi nebudou věřit měně, tak se jí budou snažit co nejrychleji zbavit, tak vznikají odspodu dolarizované, či euronizované státy, kde sice mají svoji měnu, ale lidé šetří v dolarech, eurech,... přičemž se v některých rozmáhá už i pozvolná bitcoinizace, kde lidé nevěří ani tomu dolaru že, dokáže splnit jejich požadavky na měnu. Těmi může být funkce prostředku směny ­(zkus poslat dolary z EU kde pracuješ rodičům do afghanistánu aby si mohly koupit jídlo­), nebo funkce dlouhodobého uchovatele hodnoty ­(na bitcoinu nikdo kdo ho držel déle než tuším 5 let nepřišel o kupní sílu. Tuhle zásadní roly peněz fiat měny rozhodně neplní­).
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
cdwN (572) | 10.11.202113:32
Jo, míváš občas i v něčem pravdu a zajímavý, dobrý úvahy, ale mísíš to kolikrát s takovými bláboly, že se to nedá číst a mohl bys jít dělat z fleku do vlády poradce, páč tam je takovejch matlalů mraky ­- ti, co pěkně dřístaj, ale jinak jsou trochu mimo realitu. A těch pravopisnejch chyb, bohajeho :O. Sorry, ale musel jsem :P
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.