reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
4.7.2009, Jakub Doležal, aktualita
Analytik Doug Freedman ze společnosti Broadpoint AmTech se domnívá, že výrobci levných tenkých notebooků podceňují návrhy šasi a používají málo odolné materiály. zdroj: Bites-UK Veliký úspěch notebooků s malou úhlopříčkou obrací pozornost...
mackoun | 4.7.200922:17
macbook air je přece vždycky tak kvalitní a vůbec ­- říká to přeci analytik, co ví něco o životě, takže bez keců ­- šup šup šup ­- kupovat kvalitu! :­)

http:­/­/www.youtube.com­/watch?v=bWqHPjB_32M&feature=related
Odpovědět0  0
Jakub Doležal (143) | 5.7.200915:19
taky raději preferuji Thinkpady,ale nemyslím si,že by na tom byl apple všeobecně nějak zle.Rozhodně se na trhu vyskytuje mnohem více nekvalitních notebooků....
Odpovědět0  0
mackoun | 5.7.200916:11
nic ve zlém :­)
netvrdím, že je to či ono super nebo šmejd
ale to ze je neco ze slabého hliníku ještě neznamená, že je to odolné
například lidé, co měli telefon z hliníku čekali, že budou mít něco odolnějšího než plast ­- a byli překvapeni, že to bylo přesně naopak
ne vždy je kov odolnější, jak kde a jak na co
Odpovědět0  0
elektrolama | 5.7.200918:56
Když budu chtít odolnost, vezmu šprku a natáhnu ji na mobil :D . Škoda jen, že se nedá na notebook, netbook pořídit pogumované pouzdro, jak je tomu u měřáků. To by byla potom jiná odolnost. A nebo aspon gumové rohy tlouštky 5mm + silikonová folie na klavesnici!
Odpovědět0  0
mech13 (422) | 4.7.200918:54
problem je ze rozlamany notebook se do servisu nosit neda, hned ve dverich to zamitnou ze to bylo zpusobeno neadekvatnim zachazenim a neni to jejich chyba... takze bud se s nema dohadovat pres soudni znalce nebo se smirit s tim ze to je polamany...
Odpovědět0  0
Petr Popelka (251) | 5.7.200923:34
Nechci dělat reklamu jedné konkrétní značce, ale vylámané panty nebo naprasklé víko displeje ­(rovněž od pantů­) jse mjiž několikrát zákazníkům reklamoval ­(zpravidla těsně před koncem záruky­) a vždy opraveno výměnou poškozených dílů a to zpravidla to týdne ­- stejná situaci v případě kdy si zákazník vylomil některé čudly na klávesnici ­- počítal že si opravu ­(výměnu klávesnice zaplatí­), oěpt ale provedena bezplatně. Zkrátka, také asi záleží na tom, pro kterou značku se rozhodnete. Dobrou zkušenost mám s vícero značkami ­- všechno výše uvedené a spousta dalších negativních zkušeností však padá na bedra Aceru ­(to není antireklama, spíš VAROVÁNÍ­), jehož produktům se již pár let vyhýbám obloukem právě kvůli příšerným zkušenostem právě s jejich servisem. Abych ještě doplnil poznámku k tématu, již téměř tři čtvrtě roku denně používám ASUS EEE 1000H a nemůžu si ho vynachválit, také plasťáček, ale zatím nejeví sebemenší známky používání, stále jako novej, tak snad mu to ještě vydrží :­-)
Odpovědět0  0
ZdendaGroznyj | 6.7.20098:39
No vidíte, a my se ve firmě zrovna na Acer nevyflákli a poslední rok a půl reklamace na jedničku... asi hoši pochopili, že něco podělali a nyní se snaží. Co je ovšem trochu šok, tak to, že nás v servisu vysloveně vyfakovali s nějakym malym netbookem, že na něj poskytují zákazníkům s IČO záruku pouze 1 rok... mazec. Když i Lenovo dá záruku 2 roky :­-D
Odpovědět0  0
wrah (108) | 6.7.200923:39
Nevím jak poslední půlrok, ale z doby před třičtvrtě rokem s nimí mám jen tu ­"nejlepší­" zkušenost. Zákazníkův notebook ztratili, po 35 dnech poslali ­"zpět­" úplně jiný, ještě se hádali, tvrdili, že zpět poslali ten kus co od nás přišel, že jsme jim poslali něco špatně atd, vyždímat z nich příslib dobropisování NTB trvalo asi měsíc, dotyčný zákazník k nám chodil pomalu ob den a už jsme s kolegy mysleli, že nám dá po papule. A o škody způsobené ztrátou dat se snad soudí dodnes. A servis není jen nějaký Franta doma, ale originál ACER, takže vřele doporučuji. Holý fakt je, že u NTB Acer a fotoaparátu Casio mám skoro stoprocentní jistotu, že ho do roka opět budu mít v ruce. ­(pro nechápavé, protože se vrátí jako reklamace­)
Odpovědět0  0
elektrolama | 7.7.20097:52
Acer, to je přece stará banda zlodějů a podvodníků. Poslední funkční servis byl ve Zlíně, od té doby leda velký kakao ... chtělo by to na ně pošlat čoiku a ... :D
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.