mackoun
|
4.7.200922:17
Odpovědět0 0
taky raději preferuji Thinkpady,ale nemyslím si,že by na tom byl apple všeobecně nějak zle.Rozhodně se na trhu vyskytuje mnohem více nekvalitních notebooků....
Odpovědět0 0
mackoun
|
5.7.200916:11
nic ve zlém :)
netvrdím, že je to či ono super nebo šmejd
ale to ze je neco ze slabého hliníku ještě neznamená, že je to odolné
například lidé, co měli telefon z hliníku čekali, že budou mít něco odolnějšího než plast - a byli překvapeni, že to bylo přesně naopak
ne vždy je kov odolnější, jak kde a jak na co
Odpovědět0 0
elektrolama
|
5.7.200918:56
Když budu chtít odolnost, vezmu šprku a natáhnu ji na mobil :D . Škoda jen, že se nedá na notebook, netbook pořídit pogumované pouzdro, jak je tomu u měřáků. To by byla potom jiná odolnost. A nebo aspon gumové rohy tlouštky 5mm + silikonová folie na klavesnici!
Odpovědět0 0
problem je ze rozlamany notebook se do servisu nosit neda, hned ve dverich to zamitnou ze to bylo zpusobeno neadekvatnim zachazenim a neni to jejich chyba... takze bud se s nema dohadovat pres soudni znalce nebo se smirit s tim ze to je polamany...
Odpovědět0 0
Nechci dělat reklamu jedné konkrétní značce, ale vylámané panty nebo naprasklé víko displeje (rovněž od pantů) jse mjiž několikrát zákazníkům reklamoval (zpravidla těsně před koncem záruky) a vždy opraveno výměnou poškozených dílů a to zpravidla to týdne - stejná situaci v případě kdy si zákazník vylomil některé čudly na klávesnici - počítal že si opravu (výměnu klávesnice zaplatí), oěpt ale provedena bezplatně. Zkrátka, také asi záleží na tom, pro kterou značku se rozhodnete. Dobrou zkušenost mám s vícero značkami - všechno výše uvedené a spousta dalších negativních zkušeností však padá na bedra Aceru (to není antireklama, spíš VAROVÁNÍ), jehož produktům se již pár let vyhýbám obloukem právě kvůli příšerným zkušenostem právě s jejich servisem. Abych ještě doplnil poznámku k tématu, již téměř tři čtvrtě roku denně používám ASUS EEE 1000H a nemůžu si ho vynachválit, také plasťáček, ale zatím nejeví sebemenší známky používání, stále jako novej, tak snad mu to ještě vydrží :-)
Odpovědět0 0
ZdendaGroznyj
|
6.7.20098:39
No vidíte, a my se ve firmě zrovna na Acer nevyflákli a poslední rok a půl reklamace na jedničku... asi hoši pochopili, že něco podělali a nyní se snaží. Co je ovšem trochu šok, tak to, že nás v servisu vysloveně vyfakovali s nějakym malym netbookem, že na něj poskytují zákazníkům s IČO záruku pouze 1 rok... mazec. Když i Lenovo dá záruku 2 roky :-D
Odpovědět0 0
Nevím jak poslední půlrok, ale z doby před třičtvrtě rokem s nimí mám jen tu "nejlepší" zkušenost. Zákazníkův notebook ztratili, po 35 dnech poslali "zpět" úplně jiný, ještě se hádali, tvrdili, že zpět poslali ten kus co od nás přišel, že jsme jim poslali něco špatně atd, vyždímat z nich příslib dobropisování NTB trvalo asi měsíc, dotyčný zákazník k nám chodil pomalu ob den a už jsme s kolegy mysleli, že nám dá po papule. A o škody způsobené ztrátou dat se snad soudí dodnes. A servis není jen nějaký Franta doma, ale originál ACER, takže vřele doporučuji. Holý fakt je, že u NTB Acer a fotoaparátu Casio mám skoro stoprocentní jistotu, že ho do roka opět budu mít v ruce. (pro nechápavé, protože se vrátí jako reklamace)
Odpovědět0 0
elektrolama
|
7.7.20097:52
Acer, to je přece stará banda zlodějů a podvodníků. Poslední funkční servis byl ve Zlíně, od té doby leda velký kakao ... chtělo by to na ně pošlat čoiku a ... :D
Odpovědět0 0