Mass Effect Andromeda: nároky na hardware a nový systém boje


Minimální hardwarová konfigurace zahrnuje procesory Intel Core i5 3570, AMD FX-6350 nebo ekvivalentní, dálle 8 GB operační paměti, grafickou kartu úrovně GeForce GTX 660 či Radeon HD 7850 a dále 55 GB prostoru na disku. Pokud budeme chtít hrát v optimální kvalitě, zapotřebí bude procesor s výkonem modelů Core i7 4790 či AMD FX-8350, pak 16 GB paměti a grafická karta s výkonem GeForce GTX 1060 či AMD Radeon RX 480. To jsou na dnešní dobu celkem normální nároky v případě nové AAA hry.
No a jestli se chcete dozvědět více o systému boje, RPG prvcích vylepšování svých svěřenců a podobně, podívejte se na přiložené čtyřminutové video. To mluví o tuctech různých dovedností (skill), které budeme moci vylepšit více než třemi sty způsoby, přičemž nic z toho nebude omezeno třídou či druhem dané postavy. Jednotlivé dovednosti se budou rozdělovat do třech hlavních oblastí: bojové, technické a samozřejmě biotické. A jak budeme získávat ve hře jednotlivé dovednosti, odemkneme si tím přístup k profilům, jako je soldier, vanguard, explorer, infiltrator a podobně, které budou dále ovlivňovat schopnosti a výhody či nevýhody dané postavy. Jde tak o analogii pro známá povolání z RPG jako válečník, mág, zloděj, atd. Dovednosti pak budeme moci aktivovat ve skupinách, mezi nimiž se budeme přepínat přímo v akci v závislosti na tom, zda budeme chtít třeba bojovat na dálku, na blízko, s bossem, atd. Nakonec nám video ukáže využití dalších postav v týmu a možnosti spolupráce s nimi.