www.svethardware.cz
>
>

Metal Gear Solid V spolkl už 80 mil. USD a přinesl rozkol v Konami

Metal Gear Solid V spolkl už 80 mil. USD a přinesl rozkol v Konami
, , aktualita
V posledních dnech na povrch vyplynuly nelichotivé informace týkající se společností Konami a Kojima Productions, která vyvíjí hru Metal Gear Solid V. Týkají se jednak velmi vysokého rozpočtu, ale také mírně řečeno složitých pracovních podmínek zaměstnanců.
K oblíbeným
reklama
Mezi firmou Konami a Hideo Kojimou to není zrovna růžové, o čemž se ví již nějakou dobu a už od začátku jejich spolupráce to nebylo ideální partnerství. Situace se ale v poslední době značně vyostřila, přičemž se točí především kolem hry Metal Gear Solid V a jejího rozpočtu. Ten dosáhl až na částku kolem 80 milionů dolarů, což předtím rozhodně nebylo v plánu. Kojima tak postupně žádala o více a více peněz na vývoj dalšího dílu této populární série. A když firma Konami zaznamenala velký úspěch se hrou Dragon Collection, která byla vyvinuta za méně než milion dolarů pro mobilní zařízení, rozhodla se s Hideo Kojimou ukončit spolupráci, jakkoliv je relace mezi MSG V a Dragon Collection nelogická a následná reakce nesmyslná. Nicméně právě úspěch Dragon Collection má být prý tím hlavním důvodem, proč Kojima u Konami končí, i když v tom spíše můžeme vidět poslední kapku.





Vývoj Metal Gear Solid V už spolkl tolik finančních prostředků, že Konami muselo vývoj jiných titulů dočasně pozastavit. Jde o Suikoden a Tokimeki Memorial, což tedy nejsou v našich končinách zrovna známé a očekávané hry. Firma se také rozhodla upravit svou strategii a zaměřit se více na remaky a mobilní hry, jejichž vývoj je podstatně levnější než u konzolových a PC titulů.

Jiným tématem jsou pracovní podmínky v Konami a Kojima Productions, které bychom mohli označit i za šikanu zaměstnanců. Ti v práci nemohou používat internet, což je to nejmenší. Vedle toho nemají ani přiděleny stálé e-mailové adresy, aby byl jejich kontakt s okolním světem složitější. Přidělovány jsou dočasné adresy vytvořené z náhodně generovaných znaků. Firmy také pečlivě sledují a regulují přestávky svých zaměstnanců, kteří jsou za každé své zdržení potrestáni, třeba veřejným pokáráním. Zaměstnanci jsou také sledováni kamerami a pokud má nadřízený pocit nebo údaje o tom, že někdo ve své práci zaostává, třeba i grafik nebo programátor, je potrestán prací na lince nebo úklidem v prostorách firmy.

I tyto praktiky se musely podepsat na celkovém výkonu firmy a na tom, že Kojima Productions byla rozpuštěna a Konami drasticky mění svou strategii.

Zdroj: WCCFtech
reklama
Nejnovější články
ALMA spatřila materiál pro zrod exoměsíců u obrovské exoplanety ALMA spatřila materiál pro zrod exoměsíců u obrovské exoplanety
Přímá detekce samotných exoplanet stále není běžná záležitost a jen několik z tisíců se tako povedlo nalézt. A v případě PDS 70c platí nejen to, nově se dokonce objevil i formující se v rotujícím disku materiálu. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek
TSMC zvažuje stavbu továrny v Německu TSMC zvažuje stavbu továrny v Německu
Ještě donedávna platilo, že společnost TSMC reagovala odmítavě na lákání Evropské unie, ovšem nyní se přímo od jejího předsedy dozvídáme, že to může nakonec dopadnout jinak. TSMC totiž láká představa továrny v Německu. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek4 komentáře
Form Energy postaví železito-kyslíkovou baterii s procesem reverzního reznutí Form Energy postaví železito-kyslíkovou baterii s procesem reverzního reznutí
S nárůstem podílu obnovitelných zdrojů na výrobě elektrické energie stoupá také potřeba řešit jejich nestálost. Společnost Form Energy má řešení v podobě železito-kyslíkových baterií. Levnějších a ekologičtějších.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala5 komentářů
Richard Branson a Jeff Bezos zatím nejsou astronauti: FAA změnila pravidla Richard Branson a Jeff Bezos zatím nejsou astronauti: FAA změnila pravidla
Federal Aviation Administration (FAA) změnila pravidla pro definici astronautů, a tak Richard Branson i Jeff Bezos a posádky jejich raket podle této novinky ještě nejsou astronauty. Jde o první změnu definice od roku 2004.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala2 komentáře
Fallback ve FidelityFX Super Resolution otestován: když není k dispozici FP16 Fallback ve FidelityFX Super Resolution otestován: když není k dispozici FP16
AMD vytvořilo svou technologii FidelityFX Super Resolution skutečně tak, aby mohla pracovat na co možná nejširším okruhu grafických čipů. Tomu odpovídá i to, že můžeme využít tzv. FP32 fallback, pokud není k dispozici nejvhodnější hardware.
Dnes, aktualita, Jan Vítek