Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
19.3.2019, Jan Vítek, aktualita
Na GDC 2019 vystoupil s novými informacemi také Microsoft, od nějž jsme se dozvěděli, že jeho API DirectX 12 nově obsahuje také podporu Variable Rate Shading. Ta bude sloužit především navýšení výkonu. 
Simik (361) | 20.3.201913:14
"VRS přitom nemusí sloužit pouze ke zvýšení výkonu omezením pozornosti na ty části obrazu, které si ji nezaslouží a nepotřebují ji.­"

Pokud omezím svoji pozornost na něco, tak to chápu, jako že se tomu více věnuji­(zúžím zaměření pozornosti­). Případně stupňování ­- omezím pozornost pouze na xxx, znamená, že se ničemu jinému nevěnuji, ne?
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.