19.3.2019, Jan Vítek, aktualita

Na GDC 2019 vystoupil s novými informacemi také Microsoft, od nějž jsme se dozvěděli, že jeho API DirectX 12 nově obsahuje také podporu Variable Rate Shading. Ta bude sloužit především navýšení výkonu. 

reklama
Omezení pozornosti | od: Simik (57)  20.3.201913:14
"VRS přitom nemusí sloužit pouze ke zvýšení výkonu omezením pozornosti na ty části obrazu, které si ji nezaslouží a nepotřebují ji.­"

Pokud omezím svoji pozornost na něco, tak to chápu, jako že se tomu více věnuji­(zúžím zaměření pozornosti­). Případně stupňování ­- omezím pozornost pouze na xxx, znamená, že se ničemu jinému nevěnuji, ne?
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste vpravo nahoře. Pokud nemáte profil, zaregistrujte se.