reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

MSI kvůli koronaviru prodlužuje záruku o dva měsíce, u nás zatím ne

12.3.2020, Jan Vítek, aktualita
MSI kvůli koronaviru prodlužuje záruku o dva měsíce, u nás zatím ne
Řada firem pojala pandemii koronaviru jako příležitost, jak se zavděčit svým zákazníkům a vylepšit si mediální obraz. Některé firmy začaly své služby dočasně poskytovat zdarma či se slevou, ale to samozřejmě nemůže platit pro všechny.
Společnost MSI jako výrobce hardwaru se rozhodla k automatickému prodloužení záruční lhůty, a to o dva měsíce a za určitých podmínek. Jde tak o nabídku zaměřenou především na zákazníky bydlící v nejvíce ohrožených oblastech, kteří tak mohou mít různé problémy s uplatněním záruky na zboží, které se mohlo poškodit zrovna v těchto dnech. V takových případech přijde její prodloužení velice vhod. 
 
 
MSI pochopitelně nemůže posuzovat případ od případu, kdy bylo či nebylo možné reklamovat zboží v původní lhůtě. Záruční dobu tak rozšiřuje plošně ve vybraných zemích o dva měsíce, což se ovšem týká monitorů, desktopových počítačů, základních desek, PC skříní a All in One počítačů, ale už ne třeba notebooků nebo jiného typu hardwaru.  
 
Českou republiku ovšem MSI zrovna nepovažuje za jednu z nejohroženějších (či jinak "zajímavých") zemí a v této době prodloužení záruky platí pouze v Jižní Koreji, Německu, Itálii, Francii, Japonsku, Španělsku, USA, Švýcarsku, Singapuru, Velké Británii, Hong Kongu, Švédsku, Norsku, Nizozemí, Austrálii, Kuvajtu, Bahrajnu, Malajsii, Belgii a Kanadě. Pro Čínu si MSI připravilo speciální nabídku. Je tak vidět, že nejde pouze o objektivně nejvíce postižené země, ovšem MSI může mít i ten důvod, aby se alespoň trošku snížila poptávka po náhradních dílech vzhledem ke stále problematické výrobě v Číně. Pak je logické, že svou nabídku směřuje obecně i na velké trhy, i když v zemích, které koronavirus dosud moc nepostihl, zákazníci nemají důvod, proč reklamaci odkládat. 
 
Podmínkou je navíc i to, aby byl zákazník registrován v MSI Rewards Program a registrované měl i zakoupené zboží, které by chtěl případně reklamovat. Jedná se také o zboží, jehož záruční lhůta má vypršet v průběhu března, čili pokud jde třeba o záruku končící až za půl roku, taková prodloužena nebude, nicméně nás to zatím stejně nemusí zajímat, pokud MSI svou nabídku nerozšíří. 
 
Zdroj: Anandtech


reklama