Společnost MSI údajně připravuje zavedení nového brandu pro spotřební zboží do svého portfolia (kde dnes najdeme třeba Mega Stick). Důvod pravděpodobně spočívá v nízkých maržích u PC produktů (základní desky a grafické karty), u kterých musí společnost snižovat ceny, aby udržela tržní podíl. Zavedení nové skupiny produktů (a tím i nové značky) bude pro MSI znamenat sice vyšší marže, ale také vyšší výdaje na propagaci této značky.
Pozn.: Pokud se splní očekávání, které společnost vkládá do těchto těchto produktů, tak budou generovat až 40% obratu při hrubé marži vyšší než 10%.
MSI údajně plánuje zavedení nové brandu
, Štěpán Mrázek, aktualita
Společnost MSI údajně připravuje zavedení nového brandu pro spotřební zboží do svého portfolia (kde dnes najdeme třeba Mega Stick). Důvod pravděpodobně spočívá v nízkých maržích u PC produktů (základní desky a grafické karty), u kterých...