MSI údajně plánuje zavedení nové brandu
16.3.2004, Štěpán Mrázek, aktualita

Společnost MSI údajně připravuje zavedení nového brandu pro spotřební zboží do svého portfolia (kde dnes najdeme třeba Mega Stick). Důvod pravděpodobně spočívá v nízkých maržích u PC produktů (základní desky a grafické karty), u kterých...
Společnost MSI údajně připravuje zavedení nového brandu pro spotřební zboží do svého portfolia (kde dnes najdeme třeba Mega Stick). Důvod pravděpodobně spočívá v nízkých maržích u PC produktů (základní desky a grafické karty), u kterých musí společnost snižovat ceny, aby udržela tržní podíl. Zavedení nové skupiny produktů (a tím i nové značky) bude pro MSI znamenat sice vyšší marže, ale také vyšší výdaje na propagaci této značky.
Pozn.: Pokud se splní očekávání, které společnost vkládá do těchto těchto produktů, tak budou generovat až 40% obratu při hrubé marži vyšší než 10%.
Pozn.: Pokud se splní očekávání, které společnost vkládá do těchto těchto produktů, tak budou generovat až 40% obratu při hrubé marži vyšší než 10%.