Nižší kvalita obrazu ve Far Cry u karet nVidia
27.4.2004, Martin Štěpánek, aktualita

Na serveru Tommi-systems se objevila zajímavá zpráva, podle které se potvrzuje "podvádění" nVidie ve hře Far Cry. Celý tento problém se podařil prokázat pomocí programu 3D Analyze (pomocí beta verze, která zatím není k dispozici pro veřejné...
Na serveru Tommi-systems se objevila zajímavá zpráva, podle které se potvrzuje "podvádění" nVidie ve hře Far Cry. Celý tento problém se podařil prokázat pomocí programu 3D Analyze (pomocí beta verze, která zatím není k dispozici pro veřejné účely). Tato beta umožňuje změnit device ID, takže i grafická karta ATi se v systému může hlásit jako nVidia. Po následném típnutí screen-shotu to dopadlo následovně:
Výsledkem je, že na kartách ATi hra běží s použitím Pixel Shaderů 2.0, ale na nVidii jen s 1.1. Je možné, že právě ono "podvádění" stojí za tak výrazným zvýšením skóre u nové NV40 v této hře.
Výsledkem je, že na kartách ATi hra běží s použitím Pixel Shaderů 2.0, ale na nVidii jen s 1.1. Je možné, že právě ono "podvádění" stojí za tak výrazným zvýšením skóre u nové NV40 v této hře.