reklama
Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty
Chlazení a skříně
Ostatní
Periférie
Procesory
Storage a RAM
Základní desky
O nás  |  Napište nám
Facebook  |  Twitter
Digimanie  |  TV Freak
Svět mobilně  |  Svět audia
22.3.2006, Milan Šurkala, aktualita
Havok FX je API, které simuluje interakci mezi tisíci pevnými tělesy, přičemž umožňuje použít realistické zobrazení trosek, tekutin, oblečení, kouře a dalších "blbůstek". Havok FX poběží na grafických kartách GeForce 6 a 7, přičemž doporučeným...
polygon (23) | 23.3.200618:50
Teoreticky by nemelo byt az tak narocne distribuovat zatez fyzikalnich vypoctu mezi CPU a GPU a docilit optimalniho vyuziti sestavy. Snad to chlapci navrhnou nejak solidne.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
snajprik | 23.3.20066:27
Pozeram že o chvilku riešenie SLI s tymto bude mat vyznam a poriadny, ohladom na vykom PC takže o chvilku budu štandardom 2 graficke karty len aby to softwarovo dotiahly aby jedna išla na fyzikalne vypočty a druha na grafiku a nie v SLI lebo to bude brzdit obe
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.