Ladis.
|
25.7.200513:55
"Programátory to ale nepotěší, protože práce s jednotnými shadery bude těžší."
Jak jsem fungovani jednotnych shaderu pochopil, tak driver jen prepina jednotne shader jednotky mezi zpracovavanim pixelu a vertexu podle toho, co je hrou vice vyuzivano (hra ma high-poly modely -> bude vice vertex jednotek nez pixelovych, hra je narocna na fillrate -> vice pixelovych jednotek). Z pohledu programatora by to melo byt transparentni.
Odpovědět0 0
xR->
|
25.7.200517:19
Ano, je to presne tak.
Odpovědět0 0
Lojza
|
24.7.200521:54
Autora sleduji uz dele, ale v tak kratke novince odhalit tolik svych nedostatku ...
"Ty by podle nVidie měly zvýšit výkon, než by tomu" - to asi není česky
"ATi však jednotné shadery používá již ve svém čipu R500 Xenon v konzoli Microsoft Xbox 360, kdy obsahuje 48 jednotných pipeline" - to už vůbec ne
"Ptáte-li se, co to vůbec jednotné shadery znamenají" - to také ne
"jednotné shadery znamenají, pak vězte, že jde o sjednocení pixel a vertex shaderů" - jak nečekané
"Jednotné shadery tak budou moci pracovat s instrukcemi pixel i vertex shaderů." - pro jistotu ještě jednou
"G80 pak bude implementovat podporu i druhé verze" - čip asi nic implementovat nebude, u cizích slov je dobré vědět, co znamenají a pak je teprve používat
"G80 se má podle prvních informací objevit v roce 2006" + "Teď je jen otázkou, co s čipem G71" = aspoň trochu u toho myslet
Odpovědět0 0
PRAVEJ Lojza
|
25.7.20050:53
Laskave nekrad muj nick jo? Jeste si nekdo bude myslet ze blby kecy mam ja. I kdyz vzhledem k tomu ze tvuj prispevek neobsahuje zadna technicka fakta, tak to vetsina lidi pozna.
Odpovědět0 0
LEVEJ Lojza
|
25.7.200513:27
Treba se Lojza jmenuju, tezko muzes mit copyright na neco, cos nevymyslel ;-)
A ze tam mistni novinkar sprasil skoro vsechno, za to ja nemuzu, ale muzes sem pripsat nejake sve technicke perly :-D.
Odpovědět0 0