VladoPortos
|
8.7.200411:15
No ja som si kupil tu fx 5950 dokonca 2 krat jednu od asusu a druhu od msi ale obydve mi nejak divne vrcia takovy bzzzz zvuk ke hybem oknom alebo pustam nieco narocne na grafiku. Tak som tam vrazil spet moju fx5700 ultra a ta nebzuci neviete co stim je (Tak sa mi zda ze ta 5700 ma lepsi vykon). Inac zostava: INtel xeon 2,4Ghz x 2, Doska asus PC DL delux, 1Gram dual chanel, 500 GB HDD a zvukovka hercules digispire 7.1.
Keby niekto vedel v com to je prosim poradte
Odpovědět0 0
Herkis
|
5.11.20037:45
Ty vaše poznámky označené * a ** jsou nějak mimo. Architektura FX59xx se tváří, jako by měla 8 pipelines pro Z/stencil operace nebo 4x2 pro operace s texturami (a tyhle 4 jsou vybaveny jednotkami pro práci se shadery).
Odpovědět0 0
Petr Minařík
|
12.7.20047:55
To hovoříte o něčem jiném a to o velikosti podvodu. pro mne to jsou všechno podvody a ani se mi nechce se v tom zjišťovat který je větší a který je menší. Psalo se zafy o podvádění a to jenom u Nvidie a proto jsem napsal, že Ati není bez viny a podle mího názoru s tím začali oni. Nic víc nic míń.
Odpovědět0 0
Petr Minařík
|
4.11.200312:02
V rámci objektivity bych chtěl připomenout, že NVIDIA nebyla jediná kdo fixloval s ovladači. Jestliže to bylo zmiňováno u NVIDIE bylo to vhodné vzpomenout i u ATI. viz: "(všichni vzpomínáme na neblahé podvody nVidie v 3DMarku, že?)." slušelo by se doplnit neco podobného jako : Všichni si vzpomínáme na neblahé podvody v Quake, že? Mám takový dojem že v ATI byli průkopníky v podvádění.
Odpovědět0 0
ALF
|
8.7.200413:24
Podvadeli jak Ati tak nVidia ale prukopnik byla spis nVidia.
pouze muj nazor, not a flame
Odpovědět0 0
Petr Minařík
|
8.7.200413:38
Tak mi řekněte kdy podváděla NVidia před vzpomínaným Quakem?
Odpovědět0 0
Davik
|
8.7.200414:34
No, podle mě první "vážnější" podvod byl od NVIDIE.
Když vydala první FXka, tak její detonátory jim pomáhaly tak, že jely jen v 64-bit (4*16) barevné hloubce přičemž specifikace DirectX9 požaduje minimálně 96 bitů (4*24). V 3D Marku 2003 to pak vypadalo, že FX5800 je schopná konkurovat Radeonu 9700 na kterého v té době nikdo neměl. Ale záhy se na to přišlo, protože když srovnáš obrázky z Mother Nature, tak je tam ten rozdíl dosti vidět.
Až potom NVIDIA vydala ovladače, které jely v 128-bitové (tedy přesahující požadavky) barevné hloubce a tam už se na R9700 nechytala ani náhodou. Je fakt, že počítala s větší přesností, ale 1.) ji do toho nikdo nenutil, 2.) rozdíl 96 x 128 neni oproti 64 x 96 téměř vůbec poznat - čili zbytečné plýtvání výkonem paměťového subsystému, který díky úzké 128-bit sběrnici měl už i tak dost.
Odpovědět0 0
karol
|
30.10.200323:41
za chvili se budem smat... divej agp... za tento shit radeon 9600xt jsem dal 8000!!! chces ji za 500?
Odpovědět0 0
Havran
|
30.10.200319:56
ATI má dobrýho fóra, bo až se stejnou architekturou přejde na 0.13 proces a DDR2 paměti, a tudíž bude citelněji zvyšovat frekvence, kde bude nVidia pokud už nebude mít čip nové generace??
Odpovědět0 0
Slusnak
|
31.10.20039:31
Jen aby si nepopalili prsty jako nVidia.
Odpovědět0 0
Slusnak
|
31.10.20039:32
Jen aby si nepopalili prsty jako nVidia.
Odpovědět0 0
Je pravda, že FX5700 dostihla (a chvílemi i předstihla) Radeon9600XT v DirectX 8, ale v DirectX 9 (hlavně pixel shadery) stále ztrácí desítky procent!!! To je naprosto nepřijatelné. Proto ruce pryč od NVIDIE, pokud si chcete aspoň trošku slušně zahrát např. DOOM 3, Stalkera a vlastně většinu her z příštího roku!
Odpovědět0 0
Zadny zazrak ..... Za ty penize NOVE karty, co porazi rok STARE (9500Pro) karty konkurence ...... A to jen proto, ze nVidia (MY JSME NEJLEPSI!) neni schopna dodrzet specifikace DX9...... Co bude delat ted ? Optimalizovat ovladace pro kazdou hru zvlast, jak slibuje ???? :-))) To bude neco ....
Odpovědět0 0