
... no dufam, ze nVidia uz konecne zacne podporovat DX v plnej miere, nech si mozeme konecne uzit naplno setky dostupne efekty...
... graficka uroven hier uz mohla byt par rokov o dost dalej, keby nVidia nebrzdila vyvoj ignoranciou k spuste 3D ficurok... :-(
Řekl bych, že se v budoucnosti objeví i výkonější grafické karty. :-)
Někdy se divím, co všechno jde zkritizovat... :-)
Každý chce mít svých 15 minut slávy. I nVidia NV30 je třeba bude mít. :-)
Pratele, respektuji, ze se jedna o prevzaty clanek, nicmene zobpovednost za to, ze sirite bludy pada na Vas.
Jednak (jak uz je uvedeno v predchozim prispevku) jsou klasicke CRT VGA monitory ANALOGOVE, tj. vystupni prevodniky na karte mohou byt i vyssi kvality nez soucasne 8 ci 10 bitove. Monitoru je to jedno, ten dostava nejakou uroven napeti a tu zobrazuje.
Druha chybne podana informace je udajna technologie Quantum3D. Pratele, to je nazev spolecnosti, ktera spolupracovala s 3Dfx a vyvijela s nimi a nakonec i pod svou znackou prodavala vicecipove karty (zacinali dokonce uz s vicecipovou VooDoo 1 !), nicmene zadna takova technologie neexistuje, opakuji, je to nazev spolecnosti.
Máte pravdu, že zodpovědnost za nesmysly je naše. Obě nesrovnalosti budou opraveny, děkuji.
"žádný současný monitor samozřejmě 128-bitové barvy nepodporuje"
Hmm, to je zajimave, a ja si celou dobu myslel, ze monitory jsou analogove. Takze mluvit o podporovane barevne hloubce monitoru mi prislo jako uplny nesmysl, ale asi je to jinak ;-)
Hm, ze by nVidia konecne zacala i plne podporovat DX .... to jsou veci ....