www.svethardware.cz
>
>
>
>
>

NVIDIA: pokud chcete být na síti úspěšní, potřebujete nejlépe Turing a 240Hz LCD

NVIDIA: pokud chcete být na síti úspěšní, potřebujete nejlépe Turing a 240Hz LCD
, , aktualita
NVIDIA provedla vlastní průzkum ohledně toho, jaký vliv má hardware a jeho stáří či výkon na úspěch ve hrách typu Battle Royale, či dalo by se říci prostě v síťových 3D střílečkách. A že jde o NVIDII, dá se tušit, jak výzkum dopadne. 
K oblíbeným
reklama
Je třeba poznamenat, že NVIDII jako autora takového výzkumu nelze brát jako nezaujatou společnost. Je to výrobce grafických karet, čili hardwaru, od jehož výkonu se především odvíjí výkon her a jejich odezva na cestě mezi vstupní periferií a monitorem. Tento průzkum navíc přichází v době, kdy NVIDIA opravdu potřebuje prodávat především nový hardware, ale nejdříve se podívejme na to, o co jde. 
 
 
NVIDIA v titulech Fortnite a PUBG sledovala, jaké K/D ratio (poměr počtu zabitých protivníků a případů vlastní smrti) mají hráči vybavení různým hardwarem. Základníá poměr byl určen s kartami GTX 600 a pak se odvíjel až k moderním RTX 2000. Jde především o výslednou snímkovací frekvenci a od ní se odvíjející odezvu. 
 
První graf nám přitom ukazuje, že čím výkonnější kartu máme, tím lepší ve hrách typu Battle Royale budeme a celý test je v podstatě o tom, že NVIDIA prosazuje karty, které zvládnou mnohem více než 60 FPS. Jak jeden nadpis ve studii říká, "144 je nových 60", čili že máme zapomenout na 60 Hz a žádat 144 Hz, což se týká jak karet, tak monitorů. 
 
 
Latence/zpoždění je s hodnotami FPS či Hz úzce spojeno, i když nezáleží pouze a jen na nich. Jeden z grafů nám ukáže, jak se zpoždění mění při využití pouhé integrované grafiky Intel, zastaralé a navíc slabší GTX 700 a silné nové RTX 2080. Samozřejmě že na tom bude RTX 2080 nejlépe, když zbylé karty pro ni nejsou žádní soupeři. 
 
 
Aby se neřeklo, pak tu máme zmíněny i grafické karty generace Pascal, na nichž se NVIDIA snaží ukázat, jaká je tzv. "learning curve", čili jak s odehranými hodinami roste hráčův um. Nikde se ale nedozvíme, jak se k těmto informacím vůbec dospělo krom toho, že byla navázána i spolupráce s profesionálními hráči i prostřednictvím Esports Studia. V textu se ale NVIDIA snaží vzbuzovat dojem, že většina dat se týká dlouhodobých statistik běžných hráčů. Jakých a kde je firma vzala, to se nedozvíme, neboť pokud je někde uveden zdroj, je to prostě jen NVIDIA.
 
 
Nicméně i při hraní s GTX 1060 a RTX 2000 na pouze 60Hz monitoru mají být hráči s RTX lepší a hlavní informace je prostě ta, že možnost zlepšení se skrývá prostě ve využití kombinace silnější karty a monitoru s vysokou obnovovací frekvencí. A dokonce i 144Hz monitor plně vytížený vysokým výkonem karty má poskytnout výrazně horší podmínky než 240Hz monitor. 
 
 
Závěr je tedy jasný, kupujte nové Turingy (ani ty nejvýkonnější Pascaly se už do závěrečného doporučení zcela nepřekvapivě nedostaly) a k nim nejlépe 240Hz monitor, a to samozřejmě s G-Sync, pak budete nepřekonatelní. Však je to dle NVIDIE logické, neboť dle odkazů uvedených ve studii má 99 % profesionálních hráčů titulů s motivem Battle Royale využívat alespoň 144Hz monitory a 30 % dokonce 240Hz monitory, pro něž samozřejmě potřebují příslušně výkonný hardware.
 
Problém je, když si někdo (záměrně) plete příčinu a důsledek. Profesionální hráči potřebují především svůj um a na zmíněné výbavě hrají prostě proto, že ji dostali od svých mecenášů a mohou ji tím propagovat. To je jaksi samozřejmé, stejně jako je samozřejmé, že sponzorovaný lyžař nebude závodit na práskačkách z hypermarketu. Neznamená to ovšem, že s nejvýkonnější kartou a hbitým monitorem se někdo automaticky stane dobrým hráčem.  


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Huawei možná přijde o přístup ke službám Googlu včetně Obchodu Play Huawei možná přijde o přístup ke službám Googlu včetně Obchodu Play
USA minulý týden přidaly Huawei na černou listinu kvůli údajnému ohrožení amerických telekomunikačních sítí. Na tento krok bude muset zareagovat také Google, který patrně přestane čínskému výrobci poskytovat část svých služeb.
Včera, aktualita, Jáchym Šlik
Epic ukázal ray tracing pod UE4 v traileru Fortnite X John Wick Epic ukázal ray tracing pod UE4 v traileru Fortnite X John Wick
Společnost Epic Games ukázala ray tracing pod UE4 v traileru Fortnite X John Wick, ačkoliv tato technika vykreslování obrazu se při prezentaci hry nedostala zrovna do popředí. A přitom je využita pro řadu prvků. 
17.5.2019, aktualita, Jan Vítek3 komentáře
Adobe varuje zákazníky, že musí využívat nové aplikace Creative Cloud, aby jim nehrozil postih Adobe varuje zákazníky, že musí využívat nové aplikace Creative Cloud, aby jim nehrozil postih
Adobe je známý jako softwarová společnost, která si osvojila model předplatného a moderní pojetí "prodeje" softwaru. Zákazníci si nekupují kopii, nýbrž stornovatelnou licenci na využití produktu a co s tím může přicházet, nám nyní Adobe předvádí naživo. 
17.5.2019, aktualita, Jan Vítek
Hubble se podíval na galaxii, již kolize změnila v rodiště nových hvězd Hubble se podíval na galaxii, již kolize změnila v rodiště nových hvězd
Kdysi spirální galaxie NGC 4485 se v dávné minulosti téměř srazila s mnohem větší galaxií NGC 4490. Srážka nebyla přímá, ale i tak změnila menší galaxii v rodiště nových hvězd, na něž se nyní blíže podíval Hubble. 
17.5.2019, aktualita, Jan Vítek
AMD Ryzen "Picasso" odhalují své takty AMD Ryzen "Picasso" odhalují své takty
AMD už dokončuje svou novou generaci desktopových APU, což jsou čipy, které nesou kódové označení Picasso. A máme tu opět známého thajského leakera, který nám prozradí, jaké takty můžeme očekávat. O takty totiž zde půjde především. 
17.5.2019, aktualita, Jan Vítek