NVIDIA přidává ke své PhysX technologii APEX
27.3.2009, Jan Vítek, aktualita

Společnost NVIDIA oznámila, že její technologie PhysX, přesněji řečeno její Software Development Kit (SDK) dostalo novou funkci APEX. Ta je určena pro umělce a herní vývojáře a představuje řadu nástrojů pro zefektivnění implementace fyziky...
Společnost NVIDIA oznámila, že její technologie PhysX, přesněji řečeno její Software Development Kit (SDK) dostalo novou funkci APEX. Ta je určena pro umělce a herní vývojáře a představuje řadu nástrojů pro zefektivnění implementace fyziky pro tituly příští generace všech podporovaných platforem.

APEX jako modulární systém tedy doplňuje SDK PhysX a díky jeho použití by si vývojáři měli nejen usnadnit práci, ale také tím i ušetřit prostředky i čas. Partneři NVIDIE s licencovanou PhysX již APEX dostanou zdarma a již nyní se dostává do prvních titulů (Emergent Game Technologies a jejich middleware Gamebryo LightSpeed).
Dále se u APEXu dočkáme podpory pro různé plug-in moduly pro další rozšíření funkci. NVIDIA na akci GDC sama ukazovala tři z nich - destruction, clothing a vegetation. Další moduly jsou ve vývoji a uplatní se u platforem Xbox360, PLAYSTATION 3, Nintendo Wii a samozřejmě PC.
Zdroj: TZ NVIDIA

APEX jako modulární systém tedy doplňuje SDK PhysX a díky jeho použití by si vývojáři měli nejen usnadnit práci, ale také tím i ušetřit prostředky i čas. Partneři NVIDIE s licencovanou PhysX již APEX dostanou zdarma a již nyní se dostává do prvních titulů (Emergent Game Technologies a jejich middleware Gamebryo LightSpeed).
Dále se u APEXu dočkáme podpory pro různé plug-in moduly pro další rozšíření funkci. NVIDIA na akci GDC sama ukazovala tři z nich - destruction, clothing a vegetation. Další moduly jsou ve vývoji a uplatní se u platforem Xbox360, PLAYSTATION 3, Nintendo Wii a samozřejmě PC.
Zdroj: TZ NVIDIA