Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
22.7.2008, Jan Vítek, aktualita
NVIDIA zaslala oficiální vyjádření jako reakci na zprávy hovořící o vadných mobilních GPU, které se v poslední době vynořily. Firma nás ujišťuje, že si plně stojí za svými produkty a spolupracuje s partnery na tom, aby se vše vyřešilo. Přitom...
any5262 | 22.7.200816:11
to je jako by výrobce řek, že oceňuje postoj zákazníka, který má zájem o nezávadné zboží......se ani nemusí říkat......proto by to řek leda megaloman, který si alespoň trochu myslí, že postoj zákazníka k výrobci je důležitější jak postoj výrobce k zákazníkovi
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.