NVIDIA uvádí DLSS a Reflex pro Unreal Engine
15.2.2021, Jan Vítek, aktualita

Společnost NVIDIA si připravila technologie DLSS a Reflex určené speciálně pro Unreal Engine verze 4.26, pro nějž přicházejí v podobě pluginu. Jde tak v tomto případě jednak o výkon a pak i o kratší latence mezi vstupem a výstupem.
NVIDIA si tak pro vývojáře her používající engine Unreal Engine 4 (UE4), a to konkrétně ve verzi 4.26, připravila nový plugin pro technologii DLSS a vedle toho dostala do stejného enginu technologii Reflex přímo jako podporovanou funkci.

DLSS je tak vůbec poprvé k dispozici pro Unreal Engine a jeho hlavní verzi v podobě pluginu, přičemž jak dobře víme, úkolem této technologie je využít AI upscaling obrazu pro zvýšení snímkovací frekvence v daném rozlišení. To je obvykle spojeno s ray tracingem, nicméně DLSS je pochopitelně možné obecně využít pro navýšení FPS, aniž by daná hra podporovala ray tracing.
NVIDIA Reflex zase pro vývojáře představuje sadu nástrojů pro měření a vylepšování latencí CPU a GPU při renderování her, což má pak přímý vliv na celkové zpoždění od klávesnice až po monitor. Nyní je Reflex už také k dispozici v rámci hlavní vývojové větve UE4.
NVIDIA se také pochlubila tím, že Reflex už se používá ve společnostech Activision Blizzard, Ubisoft, Riot, Bungie, Respawn a samozřejmě i Epic Games.
Zdroj: TZ NVIDIA