NVIDIA vypustila SDK PhysX 3.0
8.6.2011, Jan Vítek, aktualita

Společnost NVIDIA oznámila, že přišla na svět s SDK (Software Development Kit) pro PhysX verze 3.0, které je k dispozici pro stažení všem registrovaným vývojářům na stránkách podpory firmy NVIDIA. PhysX známe jako řešení pro akceleraci fyzických...
Společnost NVIDIA oznámila, že přišla na svět s SDK (Software Development Kit) pro PhysX verze 3.0, které je k dispozici pro stažení všem registrovaným vývojářům na stránkách podpory firmy NVIDIA. PhysX známe jako řešení pro akceleraci fyzických interakcí různých objektů a nyní tu máme třetí verzi, na níž prý NVIDIA pracovala přes tři roky.

Vývojáři budou moci využít novou modulární architekturu a kompletně přepsaný engine, což má poskytnout výrazné zvýšení výkonu na celé řadě zařízení - stolních i mobilních PC, herních konzolích i mobilních zařízeních (tablety, chytré telefony).
PhysX 3.0 SDK umožní navrhovat rozlehlejší herní úrovně s více postavami, které mohou být agregovány do jedné entity, což sníží nároky na výkon. Pak je to také efektivnější multithreading pro lepší využití vícejádrových procesorů, a to opět na všech platformách nebo lepší a flexibilnější vývojové nástroje. SDK je již k dispozici pro PC, Xbox360, PLAYSTATION 3, OSX, Linux a Android.
Zdroj: TZ NVIDIA

Vývojáři budou moci využít novou modulární architekturu a kompletně přepsaný engine, což má poskytnout výrazné zvýšení výkonu na celé řadě zařízení - stolních i mobilních PC, herních konzolích i mobilních zařízeních (tablety, chytré telefony).
PhysX 3.0 SDK umožní navrhovat rozlehlejší herní úrovně s více postavami, které mohou být agregovány do jedné entity, což sníží nároky na výkon. Pak je to také efektivnější multithreading pro lepší využití vícejádrových procesorů, a to opět na všech platformách nebo lepší a flexibilnější vývojové nástroje. SDK je již k dispozici pro PC, Xbox360, PLAYSTATION 3, OSX, Linux a Android.
Zdroj: TZ NVIDIA