reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

NVIDIA zveřejnila zdrojový kód PhysX

6.3.2015, Jan Vítek, aktualita
NVIDIA zveřejnila zdrojový kód PhysX
NVIDIA se odhodlala ke kroku, který byl ještě před několika lety nemyslitelný. Zveřejnila zdrojový kód své technologie PhysX, který si tak kdokoliv může najít a stáhnout z GitHub. Jde přitom o nejnovější verzi kódu.
O zdrojový kód PhysX budou mít tedy zájem především herní vývojáři, který jej budou moci využít při tvorbě svých her, přičemž již dříve byl zdarma k dispozici příslušný SDK (Software Development Kit). Nyní si tak na GitHub můžete stáhnout plný SDK i s PhysX Clothing a PhysX Destruction a všemi zdrojovými kódy pro systémy Windows, Linux, OS X a Android. Jde o PhysX verze 3.3.3 a abyste si mohli stáhnout potřebná data, je třeba nejdříve vstoupit do programu NVIDIA GameWorks Developer Program, čímž budete souhlasit s podmínkami NVIDIE.





Dle NVIDIE jde především o to, aby se urychlilo rozšiřování technologie PhysX a my se můžeme dohadovat, jaký na tomto rozhodnutí může mít podíl to, že se nedávno Epic rozhodl zpřístupnit svůj Unreal Engine 4 zdarma a to samé platí i pro nový Unity 5. A právě Unity i Unreal Engine 4 podporují moderní PhysX i se zmíněnými Clothing a Desctruction, což NVIDIA sama zmiňuje na svém vývojářském blogu, přičemž ostatní podporované enginy jsou AnvilNext Engine, Bitsquid Engine, Dunia 2 Engine a REDengine. Funkce Clothing a Desctruction také již využívají hry Batman: Arkham Asylum, Batman: Arkham City, Bioshock Infinite, Borderlands 2, Lords of the Fallen, Monster Hunter Online, Daylight nebo dosud nevydaný titul The Witcher 3.

Zdroj: TZ NVIDIA
reklama