reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Bleskovky  |  Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty
Chlazení a skříně
Ostatní
Periférie
Procesory
Storage a RAM
Základní desky
O nás  |  Napište nám
Google News  |  Facebook  |  Twitter
Digimanie  |  TV Freak  |   Svět mobilně
Proč mít u nás profil?

NVIDIA zveřejnila zdrojový kód PhysX

, , aktualita
NVIDIA zveřejnila zdrojový kód PhysX
NVIDIA se odhodlala ke kroku, který byl ještě před několika lety nemyslitelný. Zveřejnila zdrojový kód své technologie PhysX, který si tak kdokoliv může najít a stáhnout z GitHub. Jde přitom o nejnovější verzi kódu.
O zdrojový kód PhysX budou mít tedy zájem především herní vývojáři, který jej budou moci využít při tvorbě svých her, přičemž již dříve byl zdarma k dispozici příslušný SDK (Software Development Kit). Nyní si tak na GitHub můžete stáhnout plný SDK i s PhysX Clothing a PhysX Destruction a všemi zdrojovými kódy pro systémy Windows, Linux, OS X a Android. Jde o PhysX verze 3.3.3 a abyste si mohli stáhnout potřebná data, je třeba nejdříve vstoupit do programu NVIDIA GameWorks Developer Program, čímž budete souhlasit s podmínkami NVIDIE.





Dle NVIDIE jde především o to, aby se urychlilo rozšiřování technologie PhysX a my se můžeme dohadovat, jaký na tomto rozhodnutí může mít podíl to, že se nedávno Epic rozhodl zpřístupnit svůj Unreal Engine 4 zdarma a to samé platí i pro nový Unity 5. A právě Unity i Unreal Engine 4 podporují moderní PhysX i se zmíněnými Clothing a Desctruction, což NVIDIA sama zmiňuje na svém vývojářském blogu, přičemž ostatní podporované enginy jsou AnvilNext Engine, Bitsquid Engine, Dunia 2 Engine a REDengine. Funkce Clothing a Desctruction také již využívají hry Batman: Arkham Asylum, Batman: Arkham City, Bioshock Infinite, Borderlands 2, Lords of the Fallen, Monster Hunter Online, Daylight nebo dosud nevydaný titul The Witcher 3.

Zdroj: TZ NVIDIA
reklama
reklama
reklama
reklama