Hra mého mládí. Co jsme v PC herně nastříleli, už dnes nestihnu asi s ničím překonat.
Odpovědět2 0
Nevím jestli se Vám to podařilo taky, ale existoval editor QED, kde se dali tvořit levely do Quaka. Dalo se tam nastavit všecko, i damage, jaké dávali ty explodující barely. Když jsem nastavil mezi 100 a 200, tak se tělo hráče rozpadlo na dva tři kusy, když se tam dalo 1000 a víc, nezbylo po hráči nic :) úžasné :)
Odpovědět1 0
Tak hraní "amatérských" modifikací byla mimořádně významná část doby, kdy jsem hrál hry. Ale Quake mě v tomto ohledu minul. Samozřejmě jsem ho hrál, ale stovky různých modifikací jsem hrál až u Half-Life 1. Totéž platí i pro editor levelů pro HL1 - šlo o první 3D hru, kde jsem si s něčím takovým hrál. Ale něco málo jsem zkoušel i v editorech pro Doom a Duke Nukem, ale to ani nestojí za řeč.
Odpovědět0 0
Qed byl pro tech 2 hry resp peed půl rokem sem si s tím hrál abych zatlacil slzu.. Ale tedka uprime nevím jestli se to nejmenovalo Qed II.. Kdysi jsem to pořídil v levných knihách a strávil nad tím hodně hodin
Odpovědět1 0
Já jsem tenkrát valil bulvy u datadisku Ground Zero s fenomenálním soudtrackem plným kytar a bicích.. Toho času za 29 korun v levných knihách. Tohle by si taky zasloužilo remaster. Bylo to mnohem detailnější než původní gameska, snad je to v tom obsaženo :)
Odpovědět0 0
v prilozenem videu pisou: all 3 expansions + new one
Odpovědět1 0
To tam zcela jistě nebude, neboť Ground Zero je datadisk až pro Quake II.
Odpovědět2 0
No jo, máte pravdu, pane :)
Odpovědět1 0