Forrester Research vydal zprávu, podle níž je řada (amerických) uživatelů ochotna si za ekologičtější produkt připlatit. Z pěti tisíc dotazovaných jsou 12 % „ekologové,“ kteří kupují vždy ten nejekologičtější produkt; 41 % je označovaných za „zelené“ kteří sice připlatí, ale záleží na výši příplatku a také na konkrétním zboží.

Poslední skupina jsou uživatelé, pro které je životní prostředí nezajímavé. Nejekologičtější základnu má Apple a následován je společností Compaq. Řada dalších velkých společností, Toshibu a Dell nevyjímaje, se snaží své továrny vylepšit s cílem snížit dopad na přírodu. Stále častěji také nabízejí speciální ekologické zboží (např. laptopy z plastů z kukuřice apod.), které se zároveň pomalu stává čím dál tím více žádané.
Zdroj: ars technica

Poslední skupina jsou uživatelé, pro které je životní prostředí nezajímavé. Nejekologičtější základnu má Apple a následován je společností Compaq. Řada dalších velkých společností, Toshibu a Dell nevyjímaje, se snaží své továrny vylepšit s cílem snížit dopad na přírodu. Stále častěji také nabízejí speciální ekologické zboží (např. laptopy z plastů z kukuřice apod.), které se zároveň pomalu stává čím dál tím více žádané.
Zdroj: ars technica