Podle průzkumů je řada uživatelů ochotna připlatit si za ekologické produkty
5.12.2007, Pavel Boček, aktualita

Forrester Research vydal zprávu, podle níž je řada (amerických) uživatelů ochotna si za ekologičtější produkt připlatit. Z pěti tisíc dotazovaných jsou 12 % „ekologové,“ kteří kupují vždy ten nejekologičtější produkt; 41 % je označovaných...
Forrester Research vydal zprávu, podle níž je řada (amerických) uživatelů ochotna si za ekologičtější produkt připlatit. Z pěti tisíc dotazovaných jsou 12 % „ekologové,“ kteří kupují vždy ten nejekologičtější produkt; 41 % je označovaných za „zelené“ kteří sice připlatí, ale záleží na výši příplatku a také na konkrétním zboží.

Poslední skupina jsou uživatelé, pro které je životní prostředí nezajímavé. Nejekologičtější základnu má Apple a následován je společností Compaq. Řada dalších velkých společností, Toshibu a Dell nevyjímaje, se snaží své továrny vylepšit s cílem snížit dopad na přírodu. Stále častěji také nabízejí speciální ekologické zboží (např. laptopy z plastů z kukuřice apod.), které se zároveň pomalu stává čím dál tím více žádané.
Zdroj: ars technica

Poslední skupina jsou uživatelé, pro které je životní prostředí nezajímavé. Nejekologičtější základnu má Apple a následován je společností Compaq. Řada dalších velkých společností, Toshibu a Dell nevyjímaje, se snaží své továrny vylepšit s cílem snížit dopad na přírodu. Stále častěji také nabízejí speciální ekologické zboží (např. laptopy z plastů z kukuřice apod.), které se zároveň pomalu stává čím dál tím více žádané.
Zdroj: ars technica