Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty
Chlazení a skříně
Ostatní
Periférie
Procesory
Storage a RAM
Základní desky
O nás  |  Napište nám
Facebook  |  Twitter
Digimanie  |  TV Freak
Svět mobilně  |  Svět audia
30.10.2007, Jan Vítek, aktualita
Včera jsme přinesli zprávu, že Intel v ten samý den začal v arizonském Chandler s výrobou čipů 45nm technologií. Jedná se tedy samozřejmě o velkokapacitní továrnu Fab 32, kde se začíná s výrobou procesorů pro desktopy, notebooky i servery....
jarmei (2) | 20.12.200717:09
Dobrý den.Řekl bych, že je dost smutné, že SPRÁVNÉ odpovědi na otázky z EXPERTIÁDY je třeba hledat na jiných serverech a článkům zveřejněným na SHW pro jistotu nevěřit... Každý může udělat chybu, ale opravit DODATEČNĚ text článku, jen tak, jakoby se nic nestalo a nenapsat alespoň OPRAVA nebo UPDATE mi nepřipadá zrovna v pořádku.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Karel Polívka (726) | 22.12.200718:36
Dobrý den,

chyba byla tehdy nikoli na naší straně, ale v tiskové zprávě, kterou Intel ­(respektive jeho české zastoupení­/PR agentura­) při příležitosti otevření této továrny rozesílal. Právě teď se do oné TZ dívám a je v ní zmíněno a teď cituji: ­"Fab 32 je třetí továrnou společnosti Intel vyrábějící 300mm procesorové pláty ­(wafery­) a druhou továrnou na 45nm čipy. Intel začal 45nanometrové procesory vyrábět v Oregonu ve svém vývojovém zařízení D1D v lednu.­"

Navíc je možné tuto chybu dohledat na více českých serverech ­(vím o dvou dalších, o kterých jsem byl v den prezentace této otázky informován, že je na nich rovněž zmíněna řadová číslovka 3 namísto 6, o které se zmiňují anglické stránky Intelu­), které v té době o této události informovaly a vycházely ze stejné TZ jako tehdy my. Bohužel nemůžeme při psaní aktualit ověřovat naprosto každý zmíněný fakt, jestli to je skutečně pravda, obzvláště pokud je zdrojem oficiální TZ výrobce, respektive jeho lokálního zastoupení­/PR agentury.

Ano, že lokální zastoupení výrobců posílá TZ obsahující nesprávné informace, je skutečně smutné. Chybu zapřičiněnou zastoupením Intelu jsme ve své aktualitě po jejím zjištění samozřejmě opravili.

Vám nepřijde v pořádku, že jsme té aktualitě hned nepřiřadili status ­"update­". Mě zase nepřijde v pořádku, že se do nás hned navážíte, aniž byste se o tomto případě zkusil jakkoli sám informovat ­(kdybyste v daný den zkusil googlovat, určitě byste narazil na další české servery, které obsahovaly stejnou chybu ­- pak byste logicky musel dojít k závěru, že pouhá náhoda je v podstatě vyloučena a chyba musela být někde jinde než na straně serverů. K neověření dané informace z naší strany jsem se vyjádřil výše.

Kromě toho skutečně sporné otázky týkající se expertiád naprosto vždy řeším až po ukončení dané expertiády ­(navíc pro dodatečné řešení sporných otázek je na našem fóru samostatné téma, které je toho jasným důkazem­). Takže si, prosím, nechte od cesty naznačování toho, že jsme něco zvorali a jdeme dál, ruce za zády a stylem ­"nevidím, neslyším­". Odpovědi na tuto otázku budou, jako už se párkrát v minulosti stalo, nastaveny všem účastníkům tak, že zvolili správnou odpověď ­(6. továrna v pořadí­). A jako vždy to bude okomentováno i v samotném vyhlášení expertiády.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
instinct_bob (197) | 19.12.20076:16
Která je to vlastně v pořadí fabrika, která využívá 300,, wafery a 45nm proces??? Dnes byla na Expertiádě otázka a minimum tam byl čtvrtá. Tak tedy nevím no. :­-(
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
pilarius (11) | 19.12.20076:34
Taky jsem dal ctvrtou a doufam, ze to bylo spravne :­(.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
drobino (1) | 19.12.20077:07
hmmm zajímavé tady píšou třetí ale na stránkách intelu píšou jestli jsem to dobře pochopil šestá tak nevím
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
novim (1) | 19.12.20077:04
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Burney (50) | 19.12.20079:27
jj ... zas to tu někdo blbě přeložil. Sixth podle redakce asi znamená třetí. :­-P
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Karel Polívka (726) | 22.12.200718:14
Omyl, chyba byla tehdy nikoli na naší straně, ale v tiskové zprávě, kterou Intel ­(respektive jeho české zastoupení­/PR agentura­) při příležitosti otevření této továrny rozesílal. Právě teď se do oné TZ dívám a je v ní zmíněno a teď cituji: ­"Fab 32 je třetí továrnou společnosti Intel vyrábějící 300mm procesorové pláty ­(wafery­) a druhou továrnou na 45nm čipy. Intel začal 45nanometrové procesory vyrábět v Oregonu ve svém vývojovém zařízení D1D v lednu.­"

Navíc je možné tuto chybu dohledat na více českých serverech ­(vím o dvou dalších, o kterých jsem byl v den prezentace této otázky informován, že je na nich rovněž zmíněna řadová číslovka 3 namísto 6, o které se zmiňují anglické stránky Intelu­), které v té době o této události informovaly a vycházely ze stejné TZ jako tehdy my. Bohužel nemůžeme při psaní aktualit ověřovat naprosto každý zmíněný fakt, jestli to je skutečně pravda, obzvláště pokud je zdrojem oficiální TZ výrobce, respektive jeho lokálního zastoupení­/PR agentury.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Phenix (4) | 19.12.200713:00
Jestliže je v článku napsáno šestá tak to bude asi šestá, ne? ;­-)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
housenka | 20.12.200712:58
hehe, jo jo, tenhle článek byl jeden z prvních odkazů, kterej vyjel google, ale byla v něm chyba, no kdyby to byla některá z odpovědí v nabídce, tak bych to odpověděl blbě, ale takhle jsem si to ještě ověřil na Intelu a tam to byla 6. tak tomu jsem věřil trochu víc :)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Boguš (917) | 30.10.200710:54
.. jen 910km kabelů v takhle velké továrně ..... ?
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Jan Vítek (3367) | 30.10.200711:41
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Boguš (917) | 30.10.200711:59
.. no je tam ­"568 miles of wiring­" ... což přesněji je xxxkm elektroinstalace. Osobně si pak myslím že lépe by znělo xxxkm kabelového vedení, což pak nevylučuje mít ve fabrice více km kabelů než kabelového vedení ...... v podstatě je to fuk, jen mi těch 910km kabelů zní tak šuro ..... :)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Boguš (917) | 30.10.200712:01
vždyť přece při síťování jediného paneláku není problém natáhnou i několik km ....

.. Kde je pak pak nějaká fabrika ....
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
v0cas (59) | 19.12.200711:27
otazka je jestli pri zapocitavani ethernetu pocitaly dylku jednotlivych paru :­-D
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
baxik (2) | 19.12.200714:06
podle me to sedi ­- xxx miles of wiring je xxx mil mnohozilovych kabelu a pokud maji dobre navrzenou topologii, tak by to nemel byt problem
...a konec koncu je to taky drat tak dlouhej z s tim spojite prahu s parizi ;)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.