Quake II bude brzy k dispozici v ray tracované verzi

Quake II bude brzy k dispozici v ray tracované verzi
, , aktualita
Klasika v podobě hry Quake II byla přepracována pro podporu ray tracingu a jak už dobře víme, NVIDIA slíbila, že tato úprava bude nabízena zdarma. Nabídne nám ray tracované nasvícení scén, odrazy a další efekty.
K oblíbeným
reklama
Quake II RTX bude k dispozici od 6. června, a to navíc jako slíbený open source, takže zdarma bude nejen samotná úprava hry, ale také její zdrojové kódy. Potřebovat tak budeme ještě kopii původní hry. NVIDIA tím nepochybně sleduje vlastní záměr rozšiřovat povědomí o RTX a popularitu těchto technologií. V Quake II RTX se tak budou pomocí ray tracingu v reálném čase vykreslovat odrazy, řešit nasvícení celé scény, HDR, dynamické přímé a nepřímé světelné efekty i volumetrické efekty. My se zatím můžeme podívat na nové video. 
 
 
Je otázka, co nám pro tuto hru bude stačit za hardware. Na její původní verzi by ostatně stačil kdejaký telefon, ale v RTX verzi je toho pomocí ray tracingu řešeno celkem dost, takže dle požadavků to bude chtít alespoň RTX 2060. I Pascaly už ale mohou ray tracing nabídnout, takže teoreticky by mohla stačit třeba i GeForce GTX 1080 Ti. Nicméně zde už dle NVIDIE nejde pouze o ray tracing, ale rovnou o path tracing zajišťující kvalitnější výstup, ovšem za cenu vyšších požadavků na výkon. 
 
Quake II RTX je výsledkem spolupráce NVIDIA Lightspeed Studios se studii id Software a Bethesda. Dle jejich ujištění bude konečný výsledek vypadat mnohem lépe než to, co bylo dosud ukázáno. 
 
 
Nová verze také bude podporovat multiplayer, možnost nastavit si čas, což značně ovlivní nasvícení scény, budou tu i nové modely zbraní a textury i z mod packu Q2XP, dynamická prostředí, simulace vlivu atmosféry na nasvícení (především ve světě Stroggos), odrazy hráčovy postavy se zbraní ve vodní hladině nebo na lesklém povrchu. Pak tu máme také dynamické světelné efekty (blikající světla, apod.), nové sprity a částicové efekty. Hráč také bude mít možnost si průběžně přepínat mezi zapnutým a vypnutým ray tracingem a využít podporu širokoúhlých monitorů. 
 
Quake II se stále prodává na Steamu a budeme jej potřebovat, aby se ukázaly všechny přednosti RTX verze. NVIDIA by ale měla vydat zdarma dostupnou verzi se třemi úrovněmi pro jednoho hráče, která bude k dispozici přímo od ní od uvedeného 6. června, přičemž zdrojáky budou na GitHubu. Pro spuštění budeme potřebovat systém Windows 7 64-bit nebo Ubuntu Linux 16.04 LTS 64-bit a až na grafickou kartu jsou nároky na hardware skromné: Core i3-3220 a srovnatelné CPU, 8 GB RAM a 2 GB na disku. 
 
Zdroj: Hexus.net 


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Facebook představuje svou kryptoměnu Libra Facebook představuje svou kryptoměnu Libra
Už dlouhou dobu se spekulovalo nad tím, že sociální síť Facebook chystá svou vlastní kryptoměnu a dnes to bylo i oficiálně potvrzeno. Založena byla finanční divize Calibra a virtuální měna ponese název Libra.
Včera, aktualita, Milan Šurkala4 komentáře
Domino's Pizza začne v Houstonu využívat autonomní vozítka Nuro Domino's Pizza začne v Houstonu využívat autonomní vozítka Nuro
Autonomní vozítka se objevují v mnoha různých kategoriích dopravy, jednou z nich je i doručování zboží zákazníkům. V Houstonu to takto už brzy rozjede Domino's Pizza s vozítky od společnosti Nuro.
Včera, aktualita, Milan Šurkala5 komentářů
BenQ uvádí monitory GL2480 a GL2780 s režimem ePaper BenQ uvádí monitory GL2480 a GL2780 s režimem ePaper
Společnost BenQ uvedla na trh dva nové monitory GL2480 a GL2780, které dostávají zajímavý režim ePaper. Monitor by tak měl nabídnout pohodlné čtení a zobrazení velmi podobné elektronickému papíru na elektronických čtečkách knih.
Včera, aktualita, Milan Šurkala
Intel a Qualcomm lobují proti banu na Huawei Intel a Qualcomm lobují proti banu na Huawei
Ban na společnost Huawei, který uvalila administrativa Donalda Trumpa, může poškodit nejen tuto čínskou společnost, ale do značné míry poškodit i americké firmy. Proti banu tak už lobuje Intel, Qualcomm nebo Xilinx.
Včera, aktualita, Milan Šurkala1 komentář
EU sjednocuje pravidla pro létání s drony EU sjednocuje pravidla pro létání s drony
Aby piloti dronů nemuseli v každé zemi EU zjišťovat, co si mohou a nemohou dovolit, rozhodl se Evropský parlament sjednotit tato pravidla. Ta tak budou ve všech zemích vycházet ze stejných nařízení. Zavádí se speciální zóny i kategorie dronů
Včera, aktualita, Milan Šurkala11 komentářů