Quake II bude brzy k dispozici v ray tracované verzi

Quake II bude brzy k dispozici v ray tracované verzi
, , aktualita
Klasika v podobě hry Quake II byla přepracována pro podporu ray tracingu a jak už dobře víme, NVIDIA slíbila, že tato úprava bude nabízena zdarma. Nabídne nám ray tracované nasvícení scén, odrazy a další efekty.
K oblíbeným
reklama
Quake II RTX bude k dispozici od 6. června, a to navíc jako slíbený open source, takže zdarma bude nejen samotná úprava hry, ale také její zdrojové kódy. Potřebovat tak budeme ještě kopii původní hry. NVIDIA tím nepochybně sleduje vlastní záměr rozšiřovat povědomí o RTX a popularitu těchto technologií. V Quake II RTX se tak budou pomocí ray tracingu v reálném čase vykreslovat odrazy, řešit nasvícení celé scény, HDR, dynamické přímé a nepřímé světelné efekty i volumetrické efekty. My se zatím můžeme podívat na nové video. 
 
 
Je otázka, co nám pro tuto hru bude stačit za hardware. Na její původní verzi by ostatně stačil kdejaký telefon, ale v RTX verzi je toho pomocí ray tracingu řešeno celkem dost, takže dle požadavků to bude chtít alespoň RTX 2060. I Pascaly už ale mohou ray tracing nabídnout, takže teoreticky by mohla stačit třeba i GeForce GTX 1080 Ti. Nicméně zde už dle NVIDIE nejde pouze o ray tracing, ale rovnou o path tracing zajišťující kvalitnější výstup, ovšem za cenu vyšších požadavků na výkon. 
 
Quake II RTX je výsledkem spolupráce NVIDIA Lightspeed Studios se studii id Software a Bethesda. Dle jejich ujištění bude konečný výsledek vypadat mnohem lépe než to, co bylo dosud ukázáno. 
 
 
Nová verze také bude podporovat multiplayer, možnost nastavit si čas, což značně ovlivní nasvícení scény, budou tu i nové modely zbraní a textury i z mod packu Q2XP, dynamická prostředí, simulace vlivu atmosféry na nasvícení (především ve světě Stroggos), odrazy hráčovy postavy se zbraní ve vodní hladině nebo na lesklém povrchu. Pak tu máme také dynamické světelné efekty (blikající světla, apod.), nové sprity a částicové efekty. Hráč také bude mít možnost si průběžně přepínat mezi zapnutým a vypnutým ray tracingem a využít podporu širokoúhlých monitorů. 
 
Quake II se stále prodává na Steamu a budeme jej potřebovat, aby se ukázaly všechny přednosti RTX verze. NVIDIA by ale měla vydat zdarma dostupnou verzi se třemi úrovněmi pro jednoho hráče, která bude k dispozici přímo od ní od uvedeného 6. června, přičemž zdrojáky budou na GitHubu. Pro spuštění budeme potřebovat systém Windows 7 64-bit nebo Ubuntu Linux 16.04 LTS 64-bit a až na grafickou kartu jsou nároky na hardware skromné: Core i3-3220 a srovnatelné CPU, 8 GB RAM a 2 GB na disku. 
 
Zdroj: Hexus.net 


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Přes 20 úřadů v Texasu napadl vyděračský ransomware Přes 20 úřadů v Texasu napadl vyděračský ransomware
Úřady v Texasu se staly terči koordinovaného útoku vyděračským softwarem, tzv. ransomware. Od pátku jim začaly kolabovat počítače a vyděrači se začali dožadovat výkupného za odemčení zašifrovaných souborů.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala
AOC na Gamescomu představilo tři herní monitory G2 AOC na Gamescomu představilo tři herní monitory G2
Gamescom je ideální místo pro představení herních monitorů, a tak firma AOC přijela v plné síle a zařadila do nabídky také tři novinky patřící do řady G2. Jde o rychlé panely pro FreeSync ve dvou velikostech. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek
NVIDIA ukázala devět herních blockbusterů s podporou RTX NVIDIA ukázala devět herních blockbusterů s podporou RTX
NVIDIA využila startující Gamescom k prezentaci další vlny AAA her, které budou podporovat její technologie RTX. Můžeme se tak podívat i na videa ukazující, to co ray tracing přinese a zde je o co stát. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek1 komentář
NVIDIA s Microsoftem přinesou ray tracing do Minecraftu NVIDIA s Microsoftem přinesou ray tracing do Minecraftu
NVIDIA navázala spolupráci s Microsoftem ve snaze vylepšit jednoduchou grafiku Minecraftu pomocí technologií RTX. Sám Microsoft přitom nedávno zrušil přípravy nového grafického vylepšení této hry.
Dnes, aktualita, Jan Vítek3 komentáře
DRAMeXchange: ceny pamětí DRAM klesají, NAND se drží DRAMeXchange: ceny pamětí DRAM klesají, NAND se drží
Ceny pamětí DRAM jsou dlouhodobě na sestupu a vypadá to, že můžeme ještě počítat s jejich zlevňováním. Dolů by šla i cena NAND Flash, pokud by se Toshibě nestala nepříjemnost s výpadkem proudu.
Dnes, aktualita, Jan Vítek2 komentáře