RadioMobil uvedl do provozu největší CRM centrum na našem trhu
16.3.2001, Petr Klabazňa, aktualita

Společnost RadioMobil ve svém klientském centru úspěšně zahájila provoz nového systému péče o zákazníky (CRM – Customer Relationship Management). Systém Clarify funguje na hardwarové platformě Compaq, je nejrozsáhlejším zprovozněným CRM...
Společnost RadioMobil ve svém klientském centru úspěšně zahájila provoz nového systému péče o zákazníky (CRM – Customer Relationship Management). Systém Clarify funguje na hardwarové platformě Compaq, je nejrozsáhlejším zprovozněným CRM řešením na českém trhu a výrazně zkvalitní komunikaci operátorů společnosti RadioMobil se zákazníky. Od spuštění systému RadioMobil očekává zejména ještě větší zkvalitnění poskytované zákaznické péče, zefektivnění provozu zákaznického centra RadioMobilu a optimalizaci nákladů na jeho provoz.