Woyta
|
28.11.200617:02
osobne by me zajimalo jak maji u techto pameti vyresen odvod tepla na heatspreader. Podle fotek to vypada ze tam nic nebude, jen eloxovany plech. Takze zrejme prenos tepla moc kvalitni nebude. Nemluve o tom, ze pres 3 pametove cipy je samolepka (a na ni napis waranty woid if removed) ktera bude fungovat jako tepelny izolant a tepla moc nepreda. Vychazi mi z toho ze se jedna jen o ozdobu ktera nebude mit ani ten zanedbatelny vliv. Na svych starych pametich jsem HS mel prilepene pomoci termovodive pasky ktera HS pevne zafixovala a trochu zlepsila prenos tepla (Ve vysledku to stale jen ozdoba :-) ). Na sve soucasne Kingmax DDR433 jsem je kvuli nemoznosti radne fixace na vsechny cipy (a hlavne te samolepce) nedaval a vali se mi ve skrini. Zajimalo by me jak to resi vyrobci u zbylých pameti s HS.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Bastard
|
27.8.200615:43
Dobrý den. U těchto pamětí si myslím že jste udělali chybu například v grafu. Tam máte freqenci 233Mhz jako tu garantovanou, nicméně by to mělo být asi 216, protože 233 v DDR je 466 žejo.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Chrust
|
27.6.200610:46
no myslim, ze Ta nepotesim, mam ich takisto, uplna slabota co sa tyka OC. 280Mhz "FSB" 150 delicka, 9x multiplier, vcore 1.475, vsetko na default, htt 3x, nastavenie pamati vsetko na auto
dfi lanparty ultra D, opty 144 /cab2e/, 2x512 kingston hyperX /ak2/
s vitestami som sa dostal na 2,9 GHz, pri 450 MHz pamate, je to trocha pod limit, chcelo to dlhsie testovat, ale nebolo uz casu
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Zdar všetci,
napíšte mi prosím Vaše skúsenosti s pamätami Kingston HyperX (KHX3200AK2/1G). Ako sa Vám ich podarilo nataktit na doske DFI Ultra - D. Bol by som veľmi rád, keby ste mi mohli poslať aj ďalšie nastavenia okrem X-X-X-X@XXXMHz a voltáže. Už teraz viem, že to nie sú žiadne pecky, ale dosť sa rozchádzajú moje pokusy s tým, čo sa podarilo rozchodiť tu na
www.svethardware.cz. Dík za každé info
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
_666
|
27.3.20068:41
Ja som si ich kupil minuly tyzden takze som sa z nimi cez vikend trocha pohral a je mi troch divne ked som cez CPU-Z zistil ze v SPD pre frekvenciu 200MHz maju casovanie CL2.5-3-3-8. Po manualnom nastaveni v BIOSe vsak zvladaju CL2-3-2-6. Velmi som ich neskusal pretaktovavat len narychlo som skusil CL3-4-4-10 pri 245MHz a stuhol som hned po POSTe. Takze mam teraz dilemu ze ci kvoli tomu SPD ich nemam ist reklamovat aj ked bezia na hodnotach na akych maju!?
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
starostacz
|
20.9.20078:01
Koupil jsem je ted taky a uplne stejne mi CPU-Z pise ze jsou 2.5-3-3-8 na 200 MHz. Rok vyroby mam 11/02. Nekde udelali soudruzi z Kingstonu chybu ...
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Kanalizator
|
7.2.200613:54
Mam naistalovano 2GB operacni pameti.
Hodnotu strankovaci pameti jsem zmensil na 2MB, min to neslo.
Nevi nekdo prosim jak mam udelat, aby vindows prestal hlasit "prilis mala hodnota Virtualni Pameti" a zacal uz konecne pouzivat tu zas.. OP ????? MOC DIK
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Mám tyto paměti 566mhz nejspíš s tccd čipama od samsungu a můžu říct,že za tu cenu to jsou výborné paměti.Měl jsem je na dvou deskách od gigabytu 939 socket NF3 a Winchestra a tedka mam opteronka na DFI NF 4-Ultra a stabilně bez jakehokoli padu běží na 600mhz+2700mhz procesor+300fsb.Ani na jedne desce nebyl problem jenom s tim rozdílem ,že jsem na Gigabytu dosahl jenom 285mhz..Takze nesudte pameti dokud se je nepokusite vyladit na dobre desce coz mi s DFI trvalo cca 2 dny než jsem zjistil jak to běhá..Zdravim všechny příznivce naslaplejch pc.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
SHARERSK
|
12.11.200519:33
CO ZA SHITINY STE TO TAM TESTOVALI .... TO CO MAM DOMA ZVLADNE STABILNE PRACOVAT NA FREKVENCII 624 2.5 4 4 8 2.8 1T DCH neviem co sa predava teraz ale tie moje rok stare paeti som vam ochotny pozicat na test hynixB sa vyskytovali velmi zriedkavo ... moje pamete maju sice uz rok ..aj kamaratove 566 idu rovnako dobre teda je smola ze ste na test dostali shitne hynix pamete chcelo by to otesovat nefalsovane vitesty samsungtccd s pcb MLL E186014 :-)
Su to najlepsie ramky ake som v ruke drzal ... (ak neratam patriot 700mhz)
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
anunnaki@ahaportal.com
|
8.12.20051:37
Panove, asi nechapete ze sa nejedna o znacku, ale o cip a model. Pametovy cip sa vyraba na velkom platku z ktoreho sa potom vyrezavaju a opuzdruju. V strede platku su najkvalitnejsie kusky a na okraji su horsie. Je to sposobene priamo vyrobou toho platku kde sa chemicky presnejsie usporiada atomova mriezka v strede ako na okrajoch. Takze to je prvy faktor. Dalsi faktor je to, ci sa na mieste kde je cip nevyskytla nejaka prachova necistota a prave nezasahuje do nejakeho vedenia alebo suciastky. Vsetky cipi sa potom testuju na standardnych hodnotach (trebars DDR400 a potom na vyssich trebars DDR 500, DDR600 a tak dalej a podla toho sa triedia, porovnavaju sa spotreby a vyzarene teplo a ine. Takze cip oznaceny DDR400 moze byt cip ktory zvladne maximalne DDR401 ale i cip ktory zvladne DDR499 (nezvladol DDR500), oba su v jednej kategorii (sacku) DDR400 a nejaky vyrobca ich osadi na plosacik a ram modul je hotovy. Zalezi uz len na nahode, z jak podarenych 16stich cipoch je zlozeny pametovy modul. Ak by 15 zvladlo DDR499 ale ten posledny 16sty len DDR401, test konci neuspesne a vyjde ohodnotenie ze je to slaba pamet. Takze takyto test celkovo zmysel nema, teda porovnavat tych co komplementuju moduly. Treba porovnavat statisticky VYROBCOV CIPOU. Vziat viacero modulov (na vyrobcovi nezalezi) z rovnakych cipov a testovat, a potom uviest % pravdepodobnost ze ako su podarene (naddimenzovane) jednotlive pametove cipy, a teda ake hladat na ram moduloch pokiach chce niekdo taktit. Tot muj nazor.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Svätá pravda, lenže v praxi je to nevykonateľné. Môžeme teda porovnávať akurát tých "zostavoteľov" modulov s uvedením príslušných typov čipov.
Isteže, súhlasím, že by mohlo mať zmysel, keby sa aspoň v závere uviedol taký prehľad, kde by sa tie pamäte nerozdeľovali podľa značiek zostavovateľov modulov, ale podľa typov použitých čipov.
Ale takéto porovnanie by bolo ináč asi tiež dosť náročné, pretože by na to bolo treba zohnať dosť veľú vzorku modulov - hoci aj niekoľko z rovnakého typu.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
random
|
12.11.200512:52
Také se přidávám k poděkování...
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
tkabrt
|
11.11.200516:30
koupil jsme si tyto pameti a v everestu my to haze tyto hodnoty cteni 3025 zapis 1128. vubec nechapu cim to je mam AMD Athlon 64 3000+ sc 939 DFI LanPArty UT a mam 1*512 ty pameti :(
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
tkabrt
|
11.11.200516:58
jako kdybych sem nepsal mel jsem slabsi chvilku vubec to ani nectete je to BLOST!! :) fatk soorry :)
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
at@st.sk
|
11.11.20057:31
A kde je OCZ?
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Bohužel, ale ani OCZ ani pořádný Geil se nám nepodařilo sehnat. CO se týká OCZ, tak v ČR není žádný pořádný distributor a na Geil taky....AAC...
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Sice krasnej clanek ale celkem mi tu chybelo neco lepsiho od Geilu popr. OCZ hlavne co vim tak Geil dela i DDR 400 CL 1.5 ale ani ty CL 2.0 nejsou vubec zly a dou krasne taktovat
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Bezy
|
10.11.200521:30
Diky za tenhle test!
Testy na nejnovejsi grafiky najdu vsude, ale srovnani pameti, to se jentak nevidi :-)
Sestavuju semtam nakej ten pocitac a tohle srovnani se mi fakt hodi.
Opravdu dustojne zakonceni pusobeni na SHW
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
mam Kingmax Hardcore 500, a pri defaultnim 2.7V jedu stabilne na 260 MHz s casovanim 2.5-3-3-7, coz je docela velky rozdil oproti kouskum, co mel k dispozici autor.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Potoo
|
11.11.200518:08
Stejná zkušenost ...
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
snajprik
|
10.11.200515:41
Keby cena pameti mala byť taka ako vykon tak medzi nimi je rozdiel max. 50Kč takze kto si kupi super rychle a super drahe pamäte a este sa s nimi chvali tak asi viete co si o nom myslym, ja som sa osobme ties sklamal ked som zobral dosku z dual ramkami a napokon so zistil ze narast vykonu je 5%
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Krtek 1
|
10.11.200522:17
Přesně ! V synt. testu + 3% a v Doomovi skoro 8% ! Tak to mi za ty prachy nestojí. Budu kupovat dalši modul abych měl 1 GB RAM a zůstanu zase u A-Data 400 Mhz nebo čehokoliv do 1400 Kč s DPH.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
blu
|
10.11.200512:58
Chci ti za vsechny ctenare sveta hardware podekovat za dobre odvadenou praci a pevne verim, ze prechazis nekam, kde kvalitni zkusenosti zurocis.
Preji mnoho uspechu v dalsim IT zivote:)
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Ano, ja take dekuji a preji hodne nadale dobre odvadene prace...
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
vonKatze
|
10.11.200512:07
jsem lama a mam tento pametovy modul a zkousel jsem ho vselijak nastavovat. mam nf2ultra+barton 2500.
treba 2-3-3-7, 2.5-3-3-7, 2-4-4-6 atd....
to ze se to neprojevilo na vykonu je techto low value pameti normalni, chapu to spravne?
diky
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
avk
|
10.11.200510:10
mozem to nechat takto nataktovane ? nemam tam chladic mam ho tam dat ?
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
No vida, když jsem něco podobnýho navrhoval, bylo mi odpovězeno, že by to vlastně ani nemělo cenu. A hle! Je to tu, takový megatest pamětí. Tohle shrnutí je IMHO mnohem účelnější než průběžné testy. Tady to může zájemce porovnat hezky všechno na jednom místě.
Good job.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
djcroc(zavináč)seznam(tečka)cz
|
10.11.20057:21
Provozuji tyto paměti na sestavě opteron144@284MHz (zatím nemám vůbec potřebu víc), Epox 9npa+ v dualchanelu a mám s nimy velmi dobré zkušenosti. Jsou schopny běhat i nad 250MHz při 2,5-3-3-6-1 v duálu při zvýšeném napětí na 2,8V . Víc si netroufám..ne. že by moc hřáli, ale jde mi to zkrátka proti srsti. Za tu cenu (pod 2000 s DPH) podávají velmi slušný výkon. Neberte to jako nabádání ke koupi či reklamu. jen si myslím, že to za upozornění stojí. :o)
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Ansli
|
10.11.20058:59
Podobna zkusenost, CPU Opteron 144, stejna deska jako autor clanku a pameti behaji na 260 MHz pri casovani 2,5-3-3-6 napeti 2,9V. Za ty penize vyborna volba ;)
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
tekken1@atlas.cz
|
10.11.200511:08
čus taky souhlas Epox 9npa ultra 3200+ winchestr 10*250 paměti t1 2.3.3.6 2,8V
žádný problém
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
syth
|
16.3.200623:42
3200+ Venice @ 2500 - 10*250 - 1T CL 2.5-3-3-3 na 2,8V
jsem spokojenej :-)))
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Zivan
|
10.11.20052:06
Zajimave jsou take pameti Legend z Extrapointu s cipy Hynix D43 za velkoobchodni cenu cca 1300 bez DPH.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Jj sehnal jsem noname pameti (jsou to ale Legendy) DDR400 a bezne je provozuji na 434MHz s casovanim 2,5-3-3-7
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Gentle Giant
|
10.11.20051:32
Jelikož mám velmi podobnou stejnou sestavu té, na které autor testoval (Athlon 64 3200+ Winchester, Lanparty UT nF4 Ultra-D, Leadtek PX6600GT TDH extreme), dovoluji si vložit hodnoty mých pamětí z Everestu při defaultním nastavení: čtení: 5654MB/s, zápis: 1967MB/s, latence:46,1ns.Po přetaktování 400@550MHz nebo tedy 200@275MHz (nechť je po autorovo) jsou výsledky následující: čtení:7745MB/s, zápis 2634MB/s, latence 38.5ns. Chci jen říct, že ty hodnoty čtení u přetaktovaných pamětí v autorově článku se mi zdají hodně nízké, protože u pamětí PC4400 s efektivní rychlostí DDR550 (na něž jsem schopný své OCZ vytáhnout) je teoretická propustnost při čtení 8,8GB/s čili otázka zní:" neudělal někde s. autor chybu?"
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Jiste mate velmi vykonny pocitac, ovsem pri testovani jsem se snazil udrzovat frekvenci CPU stejnou s co nejmensimi odchylkami...proto ten rozdil ve vyslednych hodnotach.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Je poměrně dobře známé, že rozdílná frekvence CPU, a tedy i řadiče pamětí, způsobuje značné rozdíly v propustnosti - se stejnými paměťmi uděláte s 3000+ 5GB/s, s FX55 už 6GB/s. Dále také každé jádro má trochu jinak optimalizovaný řadič a není tajemstvím, že DH8-E3 udělá o cca. 200MB/s méně než Vámi použitý DH8-D0. Dle mě výsledky odpovídají použitému procesoru a použité frekvenci.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Gentle Giant
|
10.11.200520:23
Jenomže,milý Eagle, já hovořím o té propustnosti při čtení pro PC4400, tam není rozdíl žádných 200MB/s,ale 2GB/s.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Gentle Giant
|
10.11.200520:25
Jo, dobrý, už to vidím, autor měl fci CPU stále na výchozí hodnotě.....
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Celkom dobra recenze.Presne takuto som hladal,pretoze idem kupovat nove pc a vybral som si don pamet PQI a chcel som vediet ako su natom.Nie najhorsie takze to ide.Dakujem byvalemu redaktorovi za v celku podareny clanok
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
citelně mi tam chybí tyhle zajímavý pameti prodává se balení 2x512MB A-DATA vitesta 500mhz od 3600-4000,- a podle tesů se jedná o velice zajímavé RAmky zvlášt za tu cenu ! ... vcelku by mě zajímalo srovnání s jejich nejbližším konkurentem kingmax hardcore 500mhz ... zajímavé že zrovna tyhle A-DATA 500mhz které docela často osazuji nejen já se v testu neobjevili zatímco jiné i hůře dostupné ano ...
ale jinak dobrý test pěkně napsaný a škoda že už další od vás nebude :)
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Gustav Husák
|
10.11.20056:51
Konečně je naplno řečeno,jak kvalitní je značka Kingston. Díky za test.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Robo77
|
10.11.20057:24
Taky by me moc zajimalo jak jsou na tom tyto pameti.Spousta mych znamych je pouziva.No skoda snad nekdy priste.HEZKY CLANEK Diky
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Franta666
|
10.11.200510:47
... a co teprve vitesta 600Mhz
--> NVidia 4 chipset -> FSB 1200
--> Athlon 64 -> HT 1200 (4x), snizit nasobic na stabilni hodnotu napr. u 3000+ modelu z 200x9 na 300x6 (pripadne vic podle kvality procesoru)
... hodne muziky za malo penez, kdo potrebuje drahy, pomaly, "kvalitni" pameti? Verte, ze se to "horsi" casovani neprojevi. Zkusti si pak udelat testy -:)
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
jenže vitesta 600 v testu je ale rozhodně nestojí 2x512MB 3600,- korun s DPH ;)
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
....to je cena pouze za jeden modul, nikoliv za dva.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
no,ale nemaju niektore Vitesty 566 aj 600MHz cipy Samsung TCCD??pokial sa tie Vitesty napr. 566 podari zohnat s TCCD,za tu cenu prekonaju lavou zadnou 600MHz s HB5 alebo 500MHz s HD43.teda pokial mam spravne info...
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Ano, DDR566 a DDR600 od ADATA používaly TCCD. Bohužel ale jak je výroba těchto čipů utlumována, jsou čipy nahrazovány jinými. Třeba i Kingston DDR400 ULL používal TCCD, dnes už ale používá TCC5. To samé OCZ DDR400 Platinum.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
seTti
|
11.11.200518:37
No to by mě teda zajímalo, od kdy nepoužívájí na Vitestach DDR600 TCCD čipy, koupil jsem tyhle paměti někdy začátkem května a doufám, že tam namám ty BH čipy.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Franta666
|
10.11.200513:44
To mas pravdu, ja to jen uvadim pro srovnani s cenami testovanych znacek. Jsou drahy, ale na kvalitu nejsou predrazeny jako vetsina (podle vykonu).
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
já se snažím přijít na to proč v testu nejsou A-DATA vitesta 500mhz minulý týden jsem je odtud:
http://www.obchod.cz/products_detail.php?kod_zbozi=00019315 bral za 3661,- s DPH za balení 2x512MB 500mhz ... cena 600mhz vitesty je dost někde jinde ...
muj původní dotaz byl proč se v testu Vitesty 500mhz neobjevily když se jedná o velice zajímavé a hojně používané Ram moduly ...
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Tak ty bych v tom testu také rád viděl.
Jaké máš ty zkušenosti s přetaktováním? Asi nedokážeš zjistit, jaké mají čipy, že? Bývaly tam myslím Samsungy TCC5. Jedou ti při 250MHz na 3-4-4-8? Podle tvých údajů by se výsledek dal odhadnout.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
já mám Tccd chipy dávají je tam pořád ... všechny kousky co jsem měl dali v pohodě 525-550Mhz ty nejlepší i 600Mhz ale těch bylo pomálu .... jinak já je spíše osazuji proto že jsou to velice levné a kvalitní 500mhz Ram a velice se tak hodí k San diegu AMD protože to dokáže pracovat snima na jejich defaultní frekvenci ...
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
jo, tomu věřím, Mushkiny s nimi jely i na 640, ale všechny mně známý moduly jsou nejméně o polovinu dražší. Skutečně jsou ještě i v tom tvém posledním odebraném kusu? Samsung je už imho nedělá dost dlouho a dodával je snad už jen pro Corsair. Dostaneš z nich na 500MHz i lepší časování než 3-4-4-8? Taky sháním něco pro Opterona 144.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Víte, všichni tady mluvíte o tom, jak jsou A-Data Vitesty dobrý, ale už nikdo se nezmiňuje o jeich problémech s kompatibilitou. Znám asi lidí, kteří podlehli lákavému kouzlu nízké ceny a nikdo z toho nebyl odvařenej, protože mu nechtěly chodit s jeho A64 jádrem a deskou. Jistě, najde se dalších 20, kterým jedou v pohodě, ale i tak je nutný mít možnost si tyto paměti nejlépe vyzkoušet...
PS: docela často byly problémy s DFIckama, které jsou na paměti docela citlivé. Co se týká verze A64 jádra, to si už bohužel nepamatuji.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
no já osobně je mám na DFI LP a když nyní stavim PC v 90% je to přímo na DFI a nikdy jsem neměl s těm,ito pamě´tmi jediný problém ... takže nevím o žádných problémech z kompaktibilitou byly v několika testech a nikdy se nezmiňovali autoři že by měli nějaké významné potíže ... prostě v testu měli rozhodně být je to oprvadu škoda jsou velice rozšířené a používané ...
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
nechtel jsem omlouvat, ze v testu nejsou tyto pameti, jen jsem chtel upozornit, ze to neni zas takova lahoda, jak tady popisujete...aby treba ctenar teto diskuze nenabyl dojmu, ze se vyplati vic nez treba ty Kingstony ULK...
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
A proč by neměly? Jestliže na 250MHz jedou Vitesty s časováním 2.5-3-3-8, tak teoreticky by se se stejným časováním jako Kingstony KHX 4300K2 3-4-4-8 mohly také dostat na frekvenci 274MHz (oba mají stejné brouky Hynix D5). Případně s TCC5 snad i výš. A pominu-li jejich případnou nekompatibilitu, tak jejich výkon by tedy mohl být minimálně srovnatelný s Kingstony ULK a navíc s více než tisícikorunovou úsporou za jeden 512MB modul. A to už imho myslím za porovnání stojí.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Mara123
|
29.12.200519:33
Zdá se mi to nebo jout ty paměti tak levný? Vyděl sem je za 5000kč nebo něak tak.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
_DJ_
|
11.11.20057:50
Dualchannel 2x512MB A-DATA Vitesta DDR 500Mhz mne v klidu jedou CL 2.5-3-3-8-1T 2.8V 250Mhz , kupovane asi pred 1mesicem a naprosta spokojenost s nimi , skoda ye tu nejsou v testu.Pripadne se muyete podivat ke mne na web
na testy v Everestu s ruznym casovanim -
http://members.chello.cz/dj_studio/nv7800gt.htm
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)