reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
22.11.2006, Pavel Kovač, recenze
Nedávno firma Asus představila novou řadu LCD panelů a už tu máme recenzi jednoho zástupce. Je jím 22" TN panel s udávanou dobou odezvy 2ms, kontrastem 700:1 a pozorovacími úhly 170°/160°. Díky svým rozměrům je jako stvořen pro sledování filmů, avšak s kvalitou obrazu to není tak růžové.
tomniko | 3.4.20129:55
Zatm jsem neměl jako grafik lepší monitor do dneška, než je ASUS MW 221c. Je potřeba k němu pořadné pc, filmy hd a pořadnou kartu ­(ja používám jen Apple­) ale to už dnes ke všem novým monitorům.
Odpovědět0  2
tedd1 | 15.3.200815:41
po precteni teto recenze jsem usoudil, ze kvalita obrazu je dosti ovlivnena grafikou, nemoli by jste mi tedy doporucit grafickou kartu ktera by se k tomuto monitoru hodila? ale s cenou do 1200 :­( myslite ze taková vůbec existuje? za pripadnou odpoved dekuji
Odpovědět0  0
Pavel Koza | 11.7.200714:27
Monitor jsem si koupil pred mesicem bez toho, abych patral po tom, co je to zac. Prvni dojem byl dobry, v prodejne mi ho nechali vyzkouset s notebookem, tak jsem do nej sel. Pote ale zacalo moje nadseni upadat a jak rostlo zklamani, hledal jsem na Internetu a nasel i tuhle diskuzi. Zkratim to ­- jeden a ten samy monitor pripojeny pres klasicky VGA 15pin k integrovane grafice a pres digitalni vystup ­(mel jsem notebook s HDMI, takze kvalitni kabel HDMI­-DVI a GeForce 8400MG­) je rozdilny jako den a noc. Na analogu je to vazne hruza, neda se doostrit, beha tam i ruseni, cele je to takove vyblite. S digitalem je zlepseni o 1000%. Nemuzu moc porovnavat, ale obraz je najednou dokonale ostry, barevne podani lepsi a vubec jsem nakonec spokojen. Sice uz bych asi koupil neco jineho, ale kdyz uz ho mam, nemam duvod menit.
Odpovědět0  0
Mgr.Krt | 30.5.200715:33
Mám to připojený na nVidia 7800 GT, rozlišení 1680x1050 přes DVI­-SUB. Zkoušel jsem samozřejmě všechno možné, prošel jsem všechny nastavitelné režimy, které karta povolí, ale nikde žádný zázrak.
Uvidím dnes, doufám, že zafunguje XDanielS 50­/50.
Odpovědět0  0
Mgr.Krt | 30.5.200714:02
Já ho mám a musím říct, že je to pěkný šmejd.
Splendid režim je úplně k ničemu, v jakémkoli módu při prohlížení fotek roním slzy jako krokodýl.
Naštěstí se objevila i závada: Po provozu delším, než je 1hod. se sepne automaticky pravé tlačítko, což vyvolá rychlomenu volby hlasitosti reproduktorků.
Takže ještě jednu další reklamaci a pak kupuju LG.
Odpovědět0  0
XDanielS | 30.5.200714:19
Je to kus od kusu, vím o několika kusech v provozu a řekl bych 50­/50. Doporučuju fujitsu­-siemens H22­-1W nebo E22­-6SV
Odpovědět0  0
Smartyx | 30.5.200714:47
Ono dost zalezi na graficke karte jsem zjistil. Taky jsem nadaval, a jak jsem to pripojil na novou NVidia tak jsem koukal jakej to ma krasnej obraz. Taky nastavovat tam jine nez nativni rozliseni 1680x1050 nema smysl, jinak je to des pak.
Kdyz ho porovnam s NEC tak je fakt trochu preostreny ­/nejde to nicim spravit­/, takze s titernym textem pres celou obrazovku mohou nekoho bolet po celem dni oci. Ale co chcete za cenu do 10k??? Mozna bych si precejen priplatil ale tezko rici no :/
Odpovědět0  0
XDanielS | 30.5.200715:03
S tím musím souhlasit. Je opravdu velký rozdíl mezi integrovanou a plnou kartou. Kolega používal 22­" acera na intelí integr. kartě a nedalo se na to dívat. bylo hodně překvapený při změně na full kartu.
Odpovědět0  0
Petr Benisek | 10.8.200712:00
Mam uz ho par mesicu s x1950pro agp 512MB. Nemozu si stezovat je vynikajici
Odpovědět0  0
StefanB009 | 4.1.200816:39
Rovnaka skusenost, uz som ho chcel dat reklamovat. Najprv som ho mal zapojeny na integrovanej ATI express 200 cez VGA a nepekny rozmazany obraz s duchmi. Ale ked som skusil externu grafiku cez VGA, tak okamzite nastal velikansky rozdiel a cez DVI uplna krása...
Odpovědět0  0
Smartyx | 6.5.200710:27
Nevim, jestli panove videli kvalitu ostatnich monitoru v teto cenove relaci, ale ja mam 20palcovou verzi za cca 8k, coz je ve srovnani s ostatnimi cenovymi konurenty bomba. Cenove odpovidaji znacky jako LG, Acer ne zadne EIZO atd. Takze panove sovnavate hrusky s jabkama.
Kdyz vidim obraz na LG a pak tento, tak Asus je buh.
Odpovědět0  0
sajty | 8.3.200715:10
som s nim velmi spokojny. mam ho pripojeny cez DVI na asus­/ati1950 grafiku. a hlavne mam nastavene NATIVNE rozlisenie. a ziadny problem nevidim. ziadne rozmazanie. doom3 na plnych detailoch trosku sekol obraz v jednom 1cm vodorovnom pasiku, ale ked som zapol vertikalnu synchronizaciu v hre, tak to bolo UPLNE v pohode.
Odpovědět0  0
palino r | 10.2.200723:00
Chcelo by to viacej recenzii na vacsie monitory...
Odpovědět0  0
greebo | 6.2.200714:35
To je zvlastni ­- v recenzi i v reakcich to vypada, ze by se toho monitoru clovek nedotknul ani vidlemi. Precetl jsem si ji, kdyz uz jsem ho mel objednany, a trochu jsem zpanikaril. Ale rekl jsem si, ze ho vyzkousim a pripadne vratim.
Ovsem moje zkusenost je jina ­- prijde mi v pohode. Zadne problemy s cervenou, preostrenim pismen ­(i kdyz pouzivam ClearType­) nebo podsvicenim ­(jen pri cerne obrazovce je videt svetlejsi pruh podel horni a spodni hrany­). Pri hrani UT2k4 jsem taky nezaznamenal problemy ­(jen jsem musel upravit detaily z higher na normal, aby to v 1680x1050 chodilo­).
Za hlavni slabinu povazuji uchyceni stojanu, ktere neni dost pevne a panel se treba po uprave polohy jeste chvili pohupuje. Ovsem pridelam ho na zed.
Doted jsem doma pouzival 15­" Eizo L365 ­(ktery kdysi stal 20kKc, ale v soucasne dobe uz se mi do nekompromisni kvality nechtelo tolik investovat ­- prijde mi, ze vyrobky konkurence uz jsou doma pouzitelne a za 10bit barvy nebo prizpusobovani svitivosti trubic v prubehu zivotnosti si budou ochotni priplatit spis konstrukteri nebo profi grafici­).
Odpovědět0  0
eth | 13.12.200623:03
Dobry den,
bylo by mozne poskytnou originaly testovacich fotografii, ktere pouzivate v recenzich? Mam na mysli predevsim tu fotografii s zlutou kytkou, bitvou, duhou a ruzi.
Fotografie zobrazeni techto fotografii na ruznych LCD jsou jiste zajimave, ale preci jen bych si rad tyto obrazky prohledl na nekolika monitorech ­"v realu­".
dekuji
eth
Odpovědět0  0
palocx | 9.12.20063:14
Nevite zda je nekde test soucasneho LCD a Klasickeho CRT monitoru? Vsude najdu test na LCD ale mne zajima porovnani kvality s CRT.
Pripadne to same u TV
Dekuji
Odpovědět0  0
Miko (230) | 11.12.200616:52
můžu ti z vlastní zkušenosti říci, že o rozdílu v těchto technologiích jen číst moc neřekne, silně doporučuji na vlastní oči.
Odpovědět0  0
avicena7 | 7.12.200617:09
Chci si koupit tenhle monitor,ale ma stejne parametry jako tento Asus,ktery bych tedy nechtel.Nemate nekdo zkusenost,jestli jde o stejny panel?Diky.
Odpovědět0  0
martin02 | 24.11.200615:22
Myslím, při recenzi bylo zapnuto vyhlazování písma ClearType. Stačí mít nastaveno Standart a je po problému.
Odpovědět0  0
Pavel Kovač (1033) | 24.11.200618:35
Bohužel tím to není. Zkoušel jsem vypnout tuto funkci a i tak je obraz přeostřen. Navíc mít vypnuté vyhlazování písma na LCD bych nepřál asi nikomu. To je jako říci: ­"Mám auto, které nejezdí, ale když ho strčím z kopce tak jede.­" Taky bych s ním asi nebyl spokojený.
Odpovědět0  0
martin02 | 24.11.200620:23
Nemyslím uplně vypnout vyhlazovaní,jen dát to standartní. Pak zmizí u písmen právě to přeostření, aspoň u toho mýho kusu. Ale souhlasím , že je špatný když nejde dát cleartype, které je určené pro lcd.
Odpovědět0  0
Pavel Kovač (1033) | 24.11.200623:45
Ono nezmizi uplne... sice je mene videt, ale stale tam je.
Navic napr. kdyz pisete v nejakem kancelarskem baliku, tak je zde pismo vzdy vyhlazeno a preostreni je videt stale.
Odpovědět0  0
Phantom | 25.11.200618:39
"duchy­" se už neprojevují u kusů s novějším firmwarem ­(057­).
Odpovědět0  0
Miko (230) | 26.11.20061:44
pokud si dobře vzpomínám, stejný nebo podobný problém měly revize fw 01 a menší 02 u Dellu 2407WFP ­(omlouvám se těm, kdož ode mě o tomto monitoru čtou po x­-té ­- mám pocit, že je to stále k tématu)
Odpovědět0  0
snajprik (1551) | 28.11.200610:38
Ale zase všetky 22­" LCD netreba zavrhovať, na to nemôžu že tuna sa prave zrecenzoval največši šmejd :­)
http:­/­/www.lesnumeriques.com­/duels.php?ty=6&ma1=150&mo1=145&p1=1575&ma2=38&ph=8
Odpovědět0  0
sajty | 8.3.200715:21
a co NAIVNE ROZLISENIE ? mam doma ten monitor a je absolutne bezproblemovy. pouzivas cez DVI ?
Odpovědět0  0
Filomen | 28.11.200611:05
Jak jsem psal vyse, s timto monitorem mam rovnez tragickou zkusenost, samozrejme prvni co jsem zkousel, bylo znovunastaveni resp. vypnuti ClearType, bohuzel bez efektu.

Monitor je skutecne nejaky vyrobcuv omyl, resp. je cilen puvodne zcela jinak, nez jako monitor pro dejme tomu grafickou ci kancelarskou praci.
Je pravda, ze pro promitani filmu, ci hry byl dobry az vyborny. Ale ja se radeji na filmy divam na 16:9 velkou TV, koukani na filmy nekde u PC na monitoru povazuji za uchylarnu, jeste tak prijatelnou nekde dejme tomu na kolejich :­-)
Odpovědět0  0
Miko (230) | 28.11.200618:11
já ti dám úchylárnu :P
Odpovědět0  0
Ilichman | 23.11.200616:50
Hodlal jsem si dnes tento monitor objednat a nastesti jsem narazil na tuto recenzi. Dival jsem se na strany od asusu a tam tento model vzchvalovali jak je perfektni , ze ma super barvy, ze bezproblemu stiha nejnovejsi hry, atd, i nad tou odezvou jsem se pozastavil, protoze na 22­' se mi zdala perfektni, ale jak jsem se docetl tak to zas takova pravda neni. No moc dekuji za recenzi.
Odpovědět0  0
Dawid | 23.11.20060:30
Diky za supr recenzi, nastesti pro me prisla v pravy cas, muzu zrusit predobjednavku :­) Jeste ze ho dlouho nemeli skladem. Muzete mi nekdo helfnout s vyberem LCD od 20­" vys hlavne na hrani her ­(nejvic Half­-life­) dobryma barvama a kontrastem, nejlip bez leskle obrazovky. Cena kolem 2ok? Diks
Odpovědět0  0
man1kk | 23.11.20069:57
Je otazka jestli nstoji v tehe cenove hladine zvazit nakup LCD televize s uhloprickou 27 nebo 32 palcu, ceny se pohybuji kolem 20­-25 tisic... ja osobne mam na praci v grafickych aplikacich Eizo S1910 a zvazuju nakup neceho podobneho na hry a filmy, dam si to na zed a budu moct v klidu hrat z druheho konce pokoje... pokud mate maly pokoj tak je to asi nesmysl ale ve vzdalenosti cca 2­-3 metry je uz i ta 32ka koukatelna..... :­)

Jinak je nutne si v pripade koupe televize ohlidat pritomnost DVI, neb pres VGA casto vice nez 1024x768 neprotlacite ­( ani kdyz nastavite fixni velikost pomoci nejake utility ­)­- podobny problem mam u asi r stare LCD 32 Hyundai a po procteni ruznych for jsem zjistl ze v tom rozhodne nejsem sam :­)....
Odpovědět0  0
Mechanus (22) | 22.11.200617:12
Nevím, nevím, ale nešel bych do ničeho jiného než do panelu od EIZA. Doma mám teď 17­" L578, který je sice dražší i než leckteré 20­", ale... ...žádná kontroverzní lesklá obrazovka kvůli barvám, krásné ­(věrné­) barvy, 10bit int. korekce, rozumná a reálná odezva, skvělé podsvícení. Mimo to mám zkušenosti i s jinými panely od EIZA a když na to máte, tak jsou to monitory bez kompromisů.
Odpovědět0  0
Miko (230) | 22.11.200621:26
jistě, jenže ono když jsem hledal 24­" tak EIZO byl za 42k a od Dellu za skoro 24k a to je sakra rozdíl, který ani super kvalita EIZA pro neprofesionální použití nepřerazí.
Odpovědět0  0
Dandyyyyyy | 14.12.20069:52
To jsem čekal kdy se tady tohle objeví. :­-­)­)Nepředraženější monitory na světě :­-­) Jak vůbec v poslední době vycházejí v testech? Podle testů na netu Eizo dost přetlačuje o polovinu levnější NEC :­-­)­)­) NO, ale kdo chce dělat machra, ten přece musí mít EIZO, protože je nejdražšííí :­-DDDDDD
Odpovědět0  0
Mechanus (22) | 14.12.200612:52
Předražený, jak se to vezme. Na druhou stranu jsem viděl ty o polovinu levnější NECy, ASUSy, ACERy a jim podobné ­- a ne děkuji nechci. Sice mne stál tolik co 19­'­' od jiné firmy, ale raději jsem oželel 2 palce za kvalitu. A ano, nové NECy jsou kvalitní, ale... ...přeci jenom toho co EIZO nedosahují. Zatím. Doufám, že toho dosáhnou ­- protože pak bude konkurence a pak si koupím třeba NEC s radostí. Na značce houby záleží­- Ale v době kdy jsem ho kupoval konkurence solidní odpověď neměla. A já nepotřebuji monitor s odezvou 2ms ­- raději kvalitní podsvícení a barvy ­- a tam pořád EIZO na konkurenci čeká.
Odpovědět0  0
Dandyyyyy | 14.12.200613:41
No, podle testů Eizo docela zaostává za NECem, ne ve speciálkách, ale v klasických řadách, takže dosahují a dokonce i dál. BTW, abych byl upřímný, nedělám CAD, občas pracuju s fotkama, ale nikdy na takové úrovni, abych si radši za stejnou cenu koupil 19­" Eizo, než třeba 24­" FSC P24W. Volba pro mě by tedy byla jasná :­-­) Prostě král umírá, ale jsou lidi, kteří peníze mají............. Je to každého volba. Já třeba teď půjdu a koupím si 22­" Asus. Potřebuju monitor do práce a 22­" je akorát 2x A4 vedle sebe. Monitor jsem si prohlédl, vyzkoušel a podle mně je za tu cenu absolutně boží.
Odpovědět0  0
Miko (230) | 14.12.200614:05
jdi do 24­"... je to boží ještě víc ;)
Odpovědět0  0
Dandyyyyyy | 14.12.200614:16
Na doma OK, ale do práce je tahle levná 22­" úplně super.
Odpovědět0  0
jp666 | 22.11.200614:36
mam samsung 225bw za 11.5k s dani, a je super. sice tovarni nastaveni barev a jasu­/kontrastu je priserne, ale pres osd to jde spravit. barvy jsou ted hezci nez na starem 21­" sony trinitron crt. odezva 5ms, zadne duchy jsem jeste nevidel­(obcas hraju gtr 2, gothic 3, flatout 2­). podsviceni neni 100% homogenni ale na kterem lcd je ze, ve filmech a ve hrach to ale poznat neni. jenom mi trochu vadi ze neumi zachovat pomer stran. kazdopadne by se mi na nej libila recenze ;)
Odpovědět0  0
Filomen | 22.11.200613:30
Tento monitor jsem mel na stole cca tyden, presto ze jsem se na nej velmi tesil ­(velikost a design­), byl jsem naprosto a tezce zklaman, dokonce jsem ho podeziral, ze to byl vadny kus. Naprosto necitelne texty s jakymsi duchem a velmi viditelnou barevnou aberací, samozrejme pripojeno pres DVI, a s ruznymi grafikami. Zpocatku jsem se dokonce domnival, ze mam vadnou grafiku, ovladace, pozdeji jsem podezrival i vadu monitoru. Trhalo to oci, blbe podsviceni, s tim nastavenim Sharpu to neslo nijak opravit.
Jeste ted je me nevolno, kdyz na to vzpomenu. Absolutne souhlasim s recenzi ­(a jsem rad, ze to nebylo jen u meho kusu­), navic jsem zjistil, ze panel pouziva zastaralou technologii TN. Jedine co mu lze priznat, je perfektni design a velikost. Ale vratil jsem ho. ROZHODNE NEKUPUJTE !!!
Ted mam na stole jiz asi mesic ASUS PW201, a mam pocit, jako by byly 2 ruzne firmy ASUS ­- je sice ­"jen­" 20­" Wide ­(s kontroverznim lesklym povrchem­), ale obraz nadherny, perfektni podsviceni, integrovana kamera, USB hub, PIVOT funkce a nastavitelny perfektni stojan, analog. video vstupy a PiP funkce, proste nesrovnatelne. Design opet nadherny, jen ta senzorova ­"tlacitka­" ­(ac prosvetlena­) obcas neposlouchají...

Ten cenovy rozdil rozhodne stoji za to, MW221U jsou ZCELA vyhozene penize. Vubec nechapu jak se mohl takovy zmetek dostat do vyroby, a jak to muze byt prodejne. Skutecne se domnivam, ze ve vyrobe muselo dojit k nejake chybe, tak nekvalitni obraz v kancel. aplikacich jsem jiz mnoho a mnoho let nevidel.
Kvalita obrazu me pripomina pocatek 14­" color CRT monitoru nekdy kolem r. 1988­-89...:­-­((
Odpovědět0  0
ljelinek | 23.11.200615:05
Tak presne to se mi take stalo a monitor po tydnu vypadnul z bytu! Podporu z ASUSu ­"zkuste nove ovladace, vymente kabely a popr. grafickou kartu­" bych zvladl take a dokonce jsem i poridil novou grafiku a stejne nic. Proste pismo rozmazane s duchy okolo a nepomuze vubec nic, monitor seridit proste nejde! Mam MB od ASUSu, spicka, ale tyhle monitory at radeji stahne z trhu, je to opravdu KATASTROFALNI KVALITA!

Jinak bych uvital recenzi vice 20­" a 22­" monitoru ­- nove Viewsonic 2230 a 2030, Dell Ultrasharp apod. Budu drzet palce, aby recenze vysla do ledna. Predem diky!! :­-)
Odpovědět0  0
JOE_CZ | 22.11.200612:47
Děkuji za recenzi tohoto monitoru, stále pokukuji po novém LCD a docela jsem o tomto monitoru uvažoval jako o levnější alternativě k ASUS PW201 a SAMSUNG 215TW, jsem rád že vím, že o něm uvažovat nemám a s ním nejspíš o žádněm 22­" TN monitoru, protože podle velice podobných parametrů usuzuji, že budou využívat stejný panel. Mohl by mi prosím autor recenze napsat, ke kterému ze dvou výše zmíněných LCD by se klonil??? Předem děkuji ;­-)
Odpovědět0  0
Dochy | 22.11.20069:44
Nejak jsem tam nenasel audio kablik... zato mne prekvapil USB kabel, kdyz podle fotky monitor nema zadny USB vstup ;­-)
Odpovědět0  0
Pavel Kovač (1033) | 22.11.200612:11
Jde o nedorozumneni, stala se chybka nekde mezi klavesnici a zidli a zkratka jsem misto ­"Audio­" napsal ­"USB­". Dekuji za upozorneni, popisek jsem upravil.
Odpovědět0  0
TEho (10) | 22.11.20069:34
"Pokud chcete přejít v nejbližší době na Windows Vista, jistě raději kupte již dnes monitor s HDCP ochranou.­" Preco? Bude to mat zasadny vplyv? Rozmyslam nad dvojicou 24­" LCD BenQ FP241W
alebo 24­" LCD HP LP2465. BenQ ma naviac HDCP ale HP je o 6000 SK lacnejsi. Pokial viem obidva pouzivaju panel od samsungu.
Odpovědět0  0
Pavel Kovač (1033) | 22.11.200612:02
Mohl by nastat problem s prehravanim HD filmu na BlueRay a HD­-DVD discich. Obraz se pri absenci podpory HDCP ­(jak graficke karty, tak monitoru a vlastne i OS­) prepne do nizsiho rozliseni.
Odpovědět0  0
Vasek1980 (4) | 22.11.20068:57
Chtěl jsem hodnotit za 1, ale nechteně jsem dal za 5. Jsem zvyklej na jedniču na druhé straně. A proto si jednu jedničku přičtěte a na pětku zapomeňte.
Odpovědět0  0
Pavel Kovač (1033) | 22.11.200612:09
Vubec nic se nedeje... :­-­)
Pro me je hlavni Vas nazor a ten jste zde vyjadril, takze ja dekuji.
Odpovědět0  0
heyhall_tempx1 (10) | 22.11.20068:40
Podle me nad 19­" nemaji smysl monitory, ktery nezvladnou 1080p, tj. 1920x1080. Howgh.
Odpovědět0  0
jozka | 22.11.20067:59
Diky za bezva recenzi ­- z monitoru jsem fakt zklaman ­- ta ruze mne dostala. Ale o to vic jsem rad, ze recenze je objektivni ­(z meho subjektivniho pohledu­) a neni nejak ovlivnena ­"vanocnim silenstvim­".
Odpovědět0  0
Vasek1980 (4) | 22.11.20067:42
Doposavad vlastním CRT HYUNDAI 19­". Z 50% hraju hry a z 50% koukám na filmy. Klasická 19tka je ale na filmy ukrutně málo, tak by mě zajímal právě nějaký 22­" panel. Cena je více než příznivá a tak bych se chtěl optat jaký by byl pro mne přechod z CRT 19­" na nějakou širokoúhlou 22­" a jak moc velký rozdíl je při hraní her mezi CRT a LCD
Odpovědět0  0
schali (31) | 22.11.200610:45
na hry to bude OK, akorat to musi utahnout grafika, jinak ja bych si daval pozor na tyhle levny TNka, pomer cena uhlopricka vypada skvele, ale treba tenhle Asus ma ty barvy uplne strasny ­- ta fotka s tou ruzi je hrozna, mam ted doma levny LCD 17­" od Eiza a ten ma barvy zcela nesrovnatelne lepsi a je to pritom taky TN.Je teda potreba koukat cim je ta vyhodna cena vykoupena kdyz mensi panely jako Samsung 215W nebo NEC 20­" jsou o vic jak 1­/3 drazsi.
Odpovědět0  0
Vasek1980 (4) | 22.11.200610:52
Neříkám že to musí být nutně tento Asus, ale možná je jakákoli širokoúhlá 22tka. V grafice by neměl být problém. NV 7900GTO spolu s Core 2 6400@3400MHz
Odpovědět0  0
Kobe | 22.11.20063:49
To xbox64: Me teda temto monitor zajima treba, proto taky recenzi ctu:­) Kdyz te nezajima, jednoduse ji necti a pockej az bude recenze toho co chces ty. Mas dost sobeckej pristup a chces tu jen co se hodi Tobe a co ne tak zkritizujes. Neber si to spatne.
K clanku: monitor mam uz objednany a jsem ted z tohoto hodnoceni docela dost zklamany. Myslim ze kusy se mohou lisit, ale zaklad bude zrejme stejny:­(. Pockam a vyzkousim na vlastni oci a pak se podelim jestli mi to pripadne stejne jak pisete, doufam ze budu mit stesti a nebude to treba az tak tragicke. Kazdopadne ja dekuji za tuto recenzi, i kdyz bohuzel negativni. Kdyby prisla o tyden driv zrejme bych ho neobjednal...
Odpovědět0  0
skokan (22) | 22.11.20067:42
Nezabudaj,ze ho stale mozes vratit a kupit si iny :P .
Odpovědět0  0
Xbox64 | 22.11.20069:40
máš pravdu. Jsem sobecký. Četl jsem tu už několik recenzí na LCD a z většiny to byl vždycky asus a vždy typ, který je prostě mimo mé možnosti. Navíc nikdy tu asus nedopadl dobře v recenzi ;o­) Prostě bych už rád našel konečně nějaké srovnání a aby mi z toho vyšlo co si koupit a né co si nekoupit.
Odpovědět0  0
Kobe | 22.11.200612:24
Jasne chapu, zajimas se o jiny model. Je pochopitelny ze bys rad videl v recenzi ten svuj, ale napsat ze je tato k nicemu mi prijde docela nefer vuci redakci a i tem, ktere zrovna zajima:­). Ja mam Asus jako znacku v oblibe, ale asi mas pravdu ze monitory moc dobry nemaji. SKoda, uvidim az ho budu mit doma...Treba to nebude v bezne praxi tak spatny. Mej se a at brzo najdes tady tu svoji...
Odpovědět0  0
xbox64 | 22.11.20061:06
kolik lidí ze všech v Čechách co chtějí kupovat nějaký LCD monitor bude zajímat tento? Myslím, že dneska jsou hlavně v merku 19 širokoúhlý, na který by bylo fajn udělat recenzi, ale místo toho sem pořád cpete Asuse, který buď nemaj DVI, nebo jsou nad 10000. Srovnávní širokoúhlých LCD od LG a Samsungu, Benqu, Asusu by uvítalo spousta lidí. Tohle je k ničemu.
Odpovědět0  0
snajprik (1551) | 22.11.20066:48
Len tak mimochodom ceny 22­" LCD, všetko s DPH a povec mi že ťa nezaujali :­)

FUJITSU SIEMENS Monitor LCD 22­'­' L22­-1W ­(5 ms­) 9 088 Kč

IIYAMA Monitor TFT 22­'­' ProLite E2200WS ­(5 ms­) 12 251 Kč

BENQ Monitor TFT 22­'­' FP222W ­(5 ms­) 12 558 Kč

FUJITSU SIEMENS Monitor LCD 20­'­' L20­-1W ­(8 ms­) 7 832 Kč

SAMSUNG Monitor TFT 22­'­' 225BW ­(5 ms­) 11 711 Kč

ACER Monitor TFT 22­'­' AL2216W ­(5 ms­) 10 422 Kč

A to 20­" ani neuvadzam, len nikto zatial nevie ich kvalitu,takže tento test ma velmi potešil. V zahraničnych forach Asus tiež dobte nedopadol, ale taky IIYAMA tento konkuroval EIZU a ostatne značky predbehol, aj si pochvaľovali, takže tiež by ma veľmi potešila recenžia tohto kuska.
Odpovědět0  0
jakis (1) | 22.11.20067:38
Myslím, že by si se divil kolik lidí má zájem o tuto recenzi a později třeba i tento monitor. Mě osobně zrovna ten BenQ FP241W zajímá hodně!!
Odpovědět0  0
Eso2 | 22.11.200617:27
Já plánuju koupit 22­" po novém roce, takže jen víc takových recenzí.
Odpovědět0  0
first.indian (46) | 22.11.20060:21
Byl to jeden z monitoru co jsem chtel ale ted jsem velmi velmi rad ze jsem si nakonec priplatil a koupil BenQ FP241W. Doufam ze se jeho recenze brzo objevi ;­) Aby mi potvrdila ze jsem nekoupil spatne :)
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.