reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
24.3.2005, Martin Štěpánek, recenze
DFI není příliš rozšířená značka, ale je opomíjena značně neprávem. Dnes si představíme model založený na čipové sadě nVidia nForce4. Mezi hlavní domény patří prvotřídní BIOS a pak rozsáhlé možnosti přetaktování, které jsou téměř nevídané.
1  2  
Ussi (5) | 26.8.200622:51
Sem lama ale v nastaveni site se jeste vyznam, koupil sem tule desku a pouzil v mym pocitaci s novym Opteronem 144, puvodne sem mel desku MSI K8... s A64 3000+ a vsechno slo v klidu s DFI deskou se ted ale nejde vubec pripojit k siti a to jak integrovanyma sitovyma kartama, tak ani se sitovkou v PCIslotu. Pritom se vsechny karty jevi jako plne funkcni. V biosu sem nasel nejaky nastaveni s MAC adnresou, nevim jestli by to treba nemohlo byt tim. Prosim pomozte.
Odpovědět0  0
Ussi (5) | 26.8.200622:55
Jo uz sem zkousel i formatovat a reinstalovat system, ale nic, taky sem nahral novej bios uz kvuli ramkam, ktery mi v puvodni verzi jeli jen v singlu, ale to uz je ted v poho. Jestli se mi jeste podari zprovoznit tu sit, tak je tahle deska fakt luxusni kousek :)
Odpovědět0  0
Mys++ | 29.3.200614:57
Mam problem s DFI Lan Party Venus deskou pri zapojeni double side pameti v dual channel modu. Pameti jsou Corsair CMX512­-4000Pro.. Pokud jsou obe pameti zapojeny v patici 1+3 ­(pro 2channel­)­-> kompip nenabehne. Mate nekdo zkusenost?
Odpovědět0  0
Ussi (5) | 27.8.200610:53
Me s myma OCZtkama v dualu pomohlo upgradovat bios
Odpovědět0  0
SieCZ | 27.10.200512:12
rad bych vedel jestli tato deska podporuje AMD Opteron 144 a jestli na ni beha bez problemu
Odpovědět0  0
edo666 | 27.10.200522:20
Opteron urcite ne tato doska ma 939cipset a opterony pouzivaju iny
Odpovědět0  0
Milhauz | 28.10.200515:24
Existuje Opteron pro Socket 939 ­- jeho oznaceni je prave Opteron 144, je postaven na jadre San Diego ­(1MB L2­), nevyzaduje registered pameti. https:­/­/www.czechcomputer.cz­/product.jsp?artno=26402
SieCZ: Ano, tento MB by mel Opteron 144 pro S939 bez problemu podporovat
Odpovědět0  0
Joshuax | 5.12.200512:55
Opteron 144 to podporuje , ja to mam doma , fici to dobre , akorat mam problem s drobnou nekompatibilitou 4 ks double­-sided pametovych modulu , kde se mi snizuje takt dolu na 333 coz nevim proc , pac jsou vsechny pameti 400 MHz a novy BIOS tohle neresi ­(respektive od cervna zadny novy offic. neni­).
Odpovědět0  0
Vakos | 20.12.200514:28
Zdarec, mám stejnej problém s těma paměťma. Jedou jen na 333 a sou to 400.Ještě sem to pořádně nevyzkoušel, mám ten komp teprv 2 dny. Tak nějaká rada by bodla :­-­) Mám 1GB ­(KIT 2x512MB­) DDR 400MHz PC3200 CL2 64Mx64 KINGSTON HyperX BOX pro DualChannel. Díky za pomoc.
Odpovědět0  0
e.edo@zoznam.sk | 21.6.200515:57
chcem sa opytat kupil som si zakladnu dosku DFI LanParty nF4 SLI­-DR
je na tuto dosku neaky pasiv na cipovu sadu? lebo ten vetrak strasne huci
dakujem
Odpovědět0  0
Evil | 28.11.200516:29
S pasivem bude hodne velky problem, protoze primo prez nej vede grafika. Jedine nejaka domaci vyroba. Prave se na ni chystam sam.
Odpovědět0  0
fugas-carreras@volny.cz | 28.4.200521:09
Ahoj muzete mi nekdo poradit.. Tak jsem si koupil tuhle desku abych mohl taktit svuj Winchester... Ale deska mi vubec neumoznuje taktovat, kdyz ji pretaktuju tak se mi nerozjede krome tabulky po nastartovani PC vubec nic.. Zvysoval jsem napeti, snizoval napeti menil nasobice a nic proste se mi procak nepretaktuje vubec!!! Moje konfigurace: AMD 3200+, DFI NF4Ultra­-D, 1024MB Ram 533Mhz Kingston dual, HIS X800XL, Hitachi 300BG SATA 16MB Cache, zdroj Fortron 350W... Pomozte pls...
Odpovědět0  0
mad maxII (92) | 29.4.20058:43
S takovymhle popisem jit k psychiatrovi tak zaplatite min. tri sezeni navic...o:­)­)­) Na kolika FSB jeste byla stabilni­(203,208,220­)...??? V zakladu jsi zkousel nejake zatezove testy­(P95,3d03,memtest86+ atpdb.­) Jak byla nastavena delicka ­"max memclock­"...??? jak HT...??? A hlavne kam mas zapojen SATA disk­(myslim cislo portu, maji se zapojovat do 3 nebo 4, 1 a 2 pri OC nechodej­)...???
Jake mas periferie okolo­(dvd, druhy disk atpdb­)...??? Jestli mas nejakou starou GK do obyc PCI slotu tak zkus taktit s ni­(ma daleko mensi proudovy odber nez 800XL­)..... Protoze se neda vyloucit i to ze zdroj je na hranici...­-­(­(­(jedna z vetvi muze byt ak pretezovana...)
Odpovědět0  0
Evil | 28.11.200513:07
Nejdriv si kup poradnej zdroje a ne 350W chudaka.
Odpovědět0  0
Ráďa | 20.12.200514:19
Zdravim,hele asi uz sis ten problem vyresil,protoze je ten prispevek dost starej,ale stejne to napisu.Osobne bych tipoval slabej zdroj.Pokud chces taktovat chtelo by to tak 450W ­(lepe 500W­). Zdar.
Odpovědět0  0
ABC | 23.4.200513:27
Asi jsu uplne blby ale kcemu ma LanParty UT NF4 Ultra­-D dva pci­-e 16x ???? co jineho se dotoho druheho slotu da dat krome grafiky ???????
Odpovědět0  0
Shottoush | 16.4.200517:42
Zajímalo by mě, jastli tahle deska má taky tak vyladěnej bios a jestli se na ní dá stejně dobře taktovat; mam pocit, že mně by stačila výbava LANPARTY UT NF4­-D. SLI neplánuju a proč si platit za 2x giga lan?
Odpovědět0  0
Smith (22) | 16.4.200523:58
Tahle deska má nejlepší BIOS, a takování? mrkni sem http:­/­/czhardware.com­/article.php?id=12&part=4
Odpovědět0  0
chliev23 | 17.4.20058:56
Kto my vysvetli ako dam na chipset napliklad.Thermaltake extrem spirit alebo vodnika to je nemozne.Pri 300 fsb uz chipset pripomina PRESCOTTA
Odpovědět0  0
Shottoush | 18.4.20051:03
Ale já nemyslim ultru, já myslim NF4­-D
Odpovědět0  0
Smith (22) | 19.4.20058:30
Recenzi na DFI LanParty nF4­-D bych měl mít příští týden.
Odpovědět0  0
chliev23 | 12.4.200520:07
mam obidve dosky aj AN8 aj DFI .A bios je velmy dobry DFI ti dovoli co len chces, aj oddelat.S ABITOM nic nepokazis vzdy nabehne bez problemov.Skus ist na doraz s DFI a potom nieco hovor
Odpovědět0  0
Smith (22) | 12.4.200521:24
já DFI mám doma a vím co v tom BIOSu je, zkoušel jsem s ní hodně věcí a nic se ničemu nestalo, ale když je někod tak inteligentní, že pustím třeba do CPU 2.1V a do RAM 4V, tak se ani nedivím.
Odpovědět0  0
chliev 23 | 13.4.20058:27
Asi si nerozumieme.DFI mam aj ja, slape perfektne nic som neodpalil.Pripojil som sa k nazoru ze BIOS dovoluje absolutne vsetko. Teda v pripade menej skuseneho uzivatela nieje problem znicit dosku.Nie kazdy sa narodi ako oveclocker.Neman na mysli 2.0V na cpu,To je jasne aj blbcovy.Mic to nemeni na fakte ze s povodnim biosom DFI sa nedal nainstalovat WIN XP ,nerozumiem ako firma moze taku dosku pustit na trh.Podobne problemy ,aj ked ineho charakteru ma aj MSI K8N DIAMOND+ASUS A8N SLI DE LUXE.Jediny board s ktorym nebol problem je AN8 ABIT.Samozrejme mozno som v pripade DFI natrafil na spatny kus. Pre niekoho kralovsky pre druheho nebezpecny bios.
Odpovědět0  0
Smith (22) | 13.4.200515:23
no tak jak přes něj chceš odpálit desku ?
Mě šel WinXP nainstalovat bezproblémů, takže problém asi nebude v desce.
Odpovědět0  0
chliev23 | 15.4.200510:41
Nijako uz ju nemam.Uz sa tesim ako my ju zakaznik donesie na reklamaciu a usmevom my povie ze pustil 4V do pameti.Fakt som lepsi bios este nevidel.Ked sa naucim instalovat XP mozno si tu dosku kupim.
Odpovědět0  0
ticho_cz | 12.4.200515:55
To je obyc bios, kde je vsechno povoleno.. myslim dobrou kombinaci by sel HW do ....
Odpovědět0  0
chliev23 | 12.4.200517:02
Presne tak kto sa nevyzna posle dosku do p..e!Mimochodom s povodnym biosom sa nedal nainstalovat WIN XP HOME! NA ABIT AN8 FATAL1TY sa to nechyta. ABIT is KING.
Odpovědět0  0
Smith (22) | 12.4.200519:43
ten BIOS je nejlepší co jsem viděl, má parádní funkce.
A oddělat přes něj HW můžeš jen ty.
Odpovědět0  0
El Zoido | 5.4.200519:12
Jak je zapojena síťová karta této desky? MSI to má tuším děláno přes link PCI­-Express, jak je to u DFI?
Odpovědět0  0
Mirunek (28) | 5.4.200522:50
Jedna je PHY a druhá přez PCI, asi holt nezbyly linky...:o)
Odpovědět0  0
james89 | 3.4.200521:13
Tak zde je recenze přímo DFI LanParty UT nF4 Ultra­-D, nejzajímavější jsou výsledky OC :­) link : http:­/­/czhardware.com­/article.php?id=12
Odpovědět0  0
tkabrt | 27.3.200523:06
Mam desku DFI lan party Ultra­-D a nejde mi vubec pretaktovat procesor :­-­( kdyz ho pretaktuiju tak mi windows trba i o 100mhz tak nahlasi chybu a ze dojde k vypnuti PC aby nedoslo k poskozeni nevite cim to muze byt mam AMD64 3000+.
Odpovědět0  0
guzii (375) | 28.3.20050:23
Typuju to na paměti. Podtaktuj je.
Odpovědět0  0
stanik@nitranet.sk | 25.3.200522:32
Je nejaky predajca aj na slovensku? ­(velkoobchod­/maloobchod­) .. patral som po nom, ale nic som nenasiel! Dobierka z CR nefunguje!
Odpovědět0  0
JeffoNeoN (10) | 26.3.200521:37
Cau nie si nahodou z nitry a nebyvas nahodou na zobore a nie si nahodou osmak zo zoborskej skoly a nie si nahodou spoluziak mojho brata? a k tomu predajcovi ja ju chem tiez objednat ale z ceska lebo na slovensku pokial viem nie je ziadny predajca ale z dopravou na slovensko nie je ziadny problem
Odpovědět0  0
JeffoNeoN (10) | 26.3.200521:45
v TNTrade maju Ultra­-D za 4049 CZ bez DPH SLI­-D za 5102 CZ bez DPH a SLI­-DR za 5721 CZ bez DPH.TNTrade ma pobocku aj v Bratislave, ale tam ich nemaju, dokonca tam nemaju ziadnu dosku pre S939!teda podla ich stranky ­/www.tntrade.sk­/!
Odpovědět0  0
stanikmanik | 27.3.20051:39
Nie som ten kto myslis! No ja som v kontakte s cz predajcom, ale z ciech dobierka na slovensko nefunguje! Pred mesiacom som bol v prahe.. viem to.. bol som na poste daco poslat! To vazne na slovensku nik nepredava tie boardy?
Odpovědět0  0
snapcase (70) | 30.3.20054:06
no sorry,ale to je potom pekne shitovy obchod,ak ti to neposlu na slovensko....inak ako ze dobierka nefunguje?to ju ako das poslat a na hraniciach narazi do steny a nie a nie fungovat alebo co???
Odpovědět0  0
stanikmanik | 30.3.200516:38
Ani ti to na poste nezoberu! Proste, dobierka cez hranice nefunguje! To je to Slovensko vazne take male, ze to nik nedovaza?
Odpovědět0  0
Jeffo_nEOn | 30.3.200518:03
a co tak cez dopravu nejaku? alebo kedsi uz bol v prahe tak tam chod este raz a kup a dovez si to
Odpovědět0  0
Crazy Horse | 31.3.200515:05
hadam nechces novu dosku stanik :­) zas ? :­) niekedy si zapni icq, vsak hadam ani nevies ze som novy nitriansky sampion v Q3 ;­-D
Odpovědět0  0
Jeffo_nEOn | 31.3.200520:11
aha dalsi nitrancan btw kde bol ten turnaj kt si vyhral ked si nitriansky sampion
Odpovědět0  0
CrazyHorse | 1.4.20058:56
sleduj langames.sk , tam sa dozvies vzdy najnovsie info, naposledy to bolo v ivanke
Odpovědět0  0
JeffoNeoN (10) | 1.4.200522:35
no to som skusal ale tam sa neda prihlasit na lanku a ked dam langames.sk a vyberem si langames tak sa mi neukaze cela stranka ako v mozzile ci IE 6 pls posli icq cislo
Odpovědět0  0
Crazy Horse | 4.4.20059:23
napis na crazyhospam@post.sk
Odpovědět0  0
maio | 14.8.20050:00
Odpovědět0  0
SataN_XerxeS (54) | 25.3.200518:05
porad nikdo nevychytal to, ze kdyz tam date 2x 6800 GT tak vam to zaplaca vsechny rozsirujici sloty..... nehlede na to, ze karta s velkym chladicem ­(v hornim slotu PCIE16x­) nebude uz takhle mit odkud brat cerstvy vzduch.....slot pod ni zmizi pod chladicem....a pod tim uz bude dalsi karta v PCIE16x....scai aby mely obe pasivy na ramkach a nevejde se to tam....nebo se nekde bude dusit chlazeni. A potom predevsim spodni PCI sloty....jeden zmizi pod chladicem a druhy musite nechat volny kvuli nasavani......vim ze je tezke navrhnout desku tak, aby k temto problemum nedochazelo, ale posledni dobou me se*e to, ze vsechny SLI reseni jsou ­"bud to a nebo to­" oboji soucasne NE. Vyrobci desek­/grafik proste nemysli...
Odpovědět0  0
suni | 25.3.200512:43
Zajimalo by me, jestli nema nekdo informace o dostupnosti teto desky v Ostrave a okoli? Jiz se marne nekolik tydnu pokousim zjistit, kde by se tady dala koupit. Podle www stranek ceskeho DFI by tuto znacku mela v regionu prodavat firma Penta. Ta vsak ve svem e­-obchode nema jediny kousek od DFI... Ostatni, mi zname, mistni malo­- i veklo­-obchody DFI nevedou.
Odpovědět0  0
lolec | 5.6.200611:18
Seženeš ji v www.alfacomp.cz , nakupuji tam docela často a je to asi nejlevnější obchod.
Odpovědět0  0
Neomen11 | 25.3.20051:36
Zatim co se tady hadate tak si asi z vas nikdo nevsiml takove malickosti ­- v casti kde je popsanej BIOS je u napajeni procesoru misto napeti napsana frekvence coz i prez to ze je to drobna chybicka poukazuje nato ze si to nikdo z vas ani poradne neprecetl. Jestli je na to nekde predemnou poukazany tak se omlouvam, ale asi do pulky prizpevku sem o tom nenasel ani zminku a dal se me to nechtelo cist. ........................... Nechcete udelat porovnavaci test mainbordu A8N­-SLI DELUX a EPOXU? Nevim ke ktere z techto desek se mam pri koupi priklonit. De me hlavne o taktovani, ale zase tam chcu nejakou tu vybavicku navic. Na cene me az tak nezalezi.
Odpovědět0  0
starmen (438) | 25.3.20059:36
ale všiml.. ale nedopatřením ­(díky chybě systému­) byl můj přízpěvek omylem smazán ;­-­).
Už jsou tu zmíněné 3 chyky ­(včetně této­) na které jsem upozorňoval.. ještě je tam jedna nebo dvě, kterých jsem si všiml :­-­).
A schválně kdo na ně přijde :­-)
Odpovědět0  0
baby | 24.3.200519:30
které se práse se SATA disky příliš nelíbí.
dobry :­)
Odpovědět0  0
luyza (11) | 24.3.200516:38
NEFUNGUJOU ODKAZY!
NEJAK VAM TU NEFUNGUJOU LINKY NA ZVETSENI OBRAZKU!
ZKOUSEL JSEM IE, FIREFOX I NETSCAPA a nic.... !
Odpovědět0  0
JeffoNeoN (10) | 24.3.200518:15
TO ISTE NEFUNGUJE ANI MNE A TIEZ SOM SKUSAL MOZZILU AJ IE A NEJDU STALE!!!
Odpovědět0  0
starmen (438) | 24.3.200518:50
Ony ani nemůžou fungovat když tam nejsou.. stačí se podívat na html kód a chybí ­"<a href=.... ­" :­-)
Odpovědět0  0
Jajator (130) | 24.3.200520:14
ja to skousel s operou a taky nejde :o)
Odpovědět0  0
xmates (20) | 24.3.200515:41
vim ze budu povazovan za prudice ale kdyz uz ctu recenzi takove desky tak bych ocekaval ze odpoledne uz bude bez chyb posledni dobou se to na shw stava casteji i kdyz by pri takovemto mnozstvi clanu chyby typu copy paste mely byt tolerovatelne strasne to taha za oci sry.

Floppy kabel ­(žluté, neonové, kulaté­)
ocení lidi jako já
nejzajímavější nabídky jsou pod položkama

P.S.

ty fotky biosu by urcite sly oriznout tak aby vypadaly slusneji...
Odpovědět0  0
mara.t | 24.3.200515:27
Příště tam kde píšete o taktování...poslední stránka, pište i výchozí model CPU ­(a parametry!­), kdo to má pak hledat, když máte modem tak strávíte spousty času nahráváním různých stránek abyste věděli kde co je. Tak to příště pište všechno dohromady ať to pak nehledám po celém článku. Vypadá to pak neprofesionálně a odfláknutě.
Jinak hezká deska, overclockingu bych se věnoval víc ­(málo říkající tabulka je výsměch­), výkonu míň protože ten ani nečtu ­(btw: je to k něčemu když jde o chyby v rámci měření a vypovídající hodnotu má spíš stabilita a OC ?­). Prostě, i když by se mi tato recenze líbila, známku bych jí dal tak za tři...kdyby ste takhle otestovali low­-end od ECS, pak by to bylo OK. Ale tohle je o něčem jiném..:­(
Odpovědět0  0
OBR | 24.3.200512:52
Celkem kratka recenze ale k posouzeni desky staci,mam jen nekolik postrehu : napajeci floppy a molex neni nutno vubec zapojovat, deska bez toho bez problemu funguje,molex je nutno zapojit pri SLI s 6800Ultra jinak ne.Dal se autor pozastavuje nad napetim vyssim nez 3V do pameti,dnes nejlepsi pamet pro A64 a to OCZ VX 550DDR ma defaultni napajeci napeti 3.3V takze 4V je totalni minimum pro podobne pameti.Posledni vytka je k pripravovane recenzi Epoxe,nejmenuje se 9NDA3+ ale 9NPA3+, NDA3+ je reseni s nforce3Ultra.
Odpovědět0  0
mad maxII (92) | 24.3.200514:14
Doufam ze ma pravdu OBR, test nf3ultra uz nebude tak aktualni.
Jeste podekovani autorovi ze uz testujete s DDR550.....
A malickost k hodnoceni:
1.velmi dobrý BIOS s možností nastavit téměř vše ­- to nechapu, to je preci nejlepsi bios na ceskem trhu!tak jakej velmi dobrej...!Velmi dobry jsou abit, epox atd., ale nemuzete preci rict ze jsou na tom stejne a zrovnatak nemuzete rict ze abit, epox atpdb. jsou jen dobry...!
2.záruka pouze 2 roky ­- jen doufam ze to budete psat jako zapor i u ostatnich desek.....!
Odpovědět0  0
Zive | 24.3.200510:45
Ahojky mam malinky dotaz.Ked ma 2x LAN po 1Gb? tak ta druha je pripojena taky přes PCIe?nebo jedna je pres PCIe a druha je pes PCI normal 133MB ­/33MHz?Potřeboval bych udelat server s desky ktera ma 2x1Gb­/s a obe pres PCIe.Nevíte o nejake desce ktera tohle ma? diky Zive
Odpovědět0  0
Mirunek (28) | 24.3.200510:49
Obě PCI...
Odpovědět0  0
zive | 24.3.200510:51
Co PCI?
Odpovědět0  0
Mirunek (28) | 24.3.200510:59
Obě sítovky na týhle desce jsou přes PCI...nejspíš už nezbyly linky.
Odpovědět0  0
zive | 24.3.200511:13
Tak to je na houby..a odkud to víš?
Odpovědět0  0
Mirunek (28) | 24.3.200511:23
www.dfi.com a z manuálu...:o­):
LAN
Dual Gigabit LAN ­- Vitesse VSC8201 Gigabit Phy and Marvell 88E8001 Gigabit PCI
Fully compliant to IEEE 802.3 ­(10BASE­-T­), 802.3u ­(100BASE­-TX­) and
802.3ab ­(1000BASE­-T­) standards

Odpovědět0  0
Zive | 24.3.200511:28
tak porad ktera ma deska 1Gb lan oboji pres PCIe.ses slunsou vybavou 4xSATA a 2xATA nebo Raid
Odpovědět0  0
Mirunek (28) | 24.3.200511:42
Tak to nevim, obvykle je jedna přes PCI a druha PCI­-E...
Odpovědět0  0
Zive | 24.3.200511:49
No prave a to je mi na nic..potřebuji obe pres PCIe
Odpovědět0  0
lukem@atlas.cz | 24.3.200511:54
Podivej se na MSI K8N SLI Platinum ­- ta ma jednu 1Gb sitovku pripojenou na PCIe. Jinak ta druha je ­(vzdy­) pripojena primo na sitove rozhrani nForce4 ­(ve verzi Ultra a SLI umi i ActiveArmor)
Odpovědět0  0
zive | 24.3.200512:00
diky...a ta druha pracuje v plnem full rezimi 1Gb­/s?nebo potřebuji aby pracovaly obe na 1Gb s full
Odpovědět0  0
lukem@atlas.cz | 25.3.20058:11
Presne tak ­- ta druha je pripojena primo na sitove rozhrani nF4 ­- podpora 1Gb, ActiveArmor ­(neco jako polo­-HW firewall­) .. je to urcita obdoba uz dlouho pouzivaneho podobneho reseni od Intelu ­(nevim ted presne nazev jejich technologie­) kdy je pro sitovou kartu vyhrazeno dedikovane spojeni primo v chipsetu.
Odpovědět0  0
zive | 25.3.200517:50
Diky..zajimavy je ze to ani nepise jestli je pripojena pres jakou sbernici.Docela dulezity...a hlavne velky rozdil potecionalne...v rychlosti
Odpovědět0  0
HADiCE | 29.3.200512:41
Rozdíl bude žádnácelánulanulanic.
Kolik myslíš, že vymáčkneš z disku? ;­-­)

Přes gigovou síť mezi celkem slušnejma kompama taham maximálně 50 MB­/s.
Většinou ale tak 30­-35 MB­/s.
Odpovědět0  0
alf009 (1) | 24.3.20059:52
Na prvni strance mate, ze deska obsahuje 1x COM a 1x LPT. To asi nebude pravda, ze?
Odpovědět0  0
mad maxII (92) | 24.3.200513:59
Jeste jedna drobna malickost pane redaktore:­"To ocení lidi jako já, kteří mají počítač položený mimo case, třeba na stoje a k zapínání používají šroubovák :­-­).­". Typnul bych si ze na ­"stoje­" bude asi v realu na ­"stole­" ze­(ja to totiz delam taky­)...o:)
Odpovědět0  0
Pe Ell (20) | 24.3.20059:16
Celkem hezka recenze.

Skoda jen ze nejsou i tesky pretaktovane sestavy, rad bych se podival o kolik se zvedl vykon. Taky by me zajimalo, ktera varianta pretaktovani ztech, ktere uvadite by byla vykonejsi a o kolik. ­- Zkuste to zanest alespon do celkoveho srovnani.

Pro doplneni jen snad ze na desce vpohode funguji i vetsi chladice napr. Zalman ktery sice prekryva 4. pametovy slot ale slot de osadit ­- vycteno ze zahranicnich diskusi.

Odpovědět0  0
DigitaldooM (137) | 24.3.20058:47
Teda ta cena je strašná :­) nechci tady dělat reklamu ale na netu se dá sehnat v obchodě za 4450,­- ;­) ....
Odpovědět0  0
anonymous | 24.3.20058:56
a nepletes si to s Ultra?
Odpovědět0  0
Mirunek (28) | 24.3.20059:04
Souhlas, tohle vypadá na LanParty nF4 Ultra­-D:o)
Odpovědět0  0
DavesMan (187) | 24.3.200510:56
Mě teda 5.5 tisíce za nForce4 SLI a navíc takhle perfektně vytuněnou rozhodně moc nepřijde.
Odpovědět0  0
JeffoNeoN (10) | 24.3.200512:07
a kde si ju videl za tu cenu,myslim tu NF4 ultra.
Odpovědět0  0
Drtič | 24.3.200515:18
Na teto strance http:­/­/www.obchod.cz ji mají za 4150kč.
Odpovědět0  0
DavesMan (187) | 24.3.200516:02
Nevim nevim,
já tam vidim: 5 174 Kč vč. daně.
Za 4 172 tam maji jen Ultru.
Odpovědět0  0
DigitaldooM (137) | 24.3.200518:16
máte pravdu pletu si to s DFI LP UT NF4 Ultra­-D ­(s939, nF4, PCI­-Ex16, D­-DDR, 7.1ch, 2xL, S, R :­(­( ale zmátlo mě že na všech iobchodech maj špatně popisy :­( teda poku´d je to špatně ale tvrdí že ta ultra­-D má 2xPCx16 to znamená SLI je možno ne? :­( no a pak tedy nechapu když maj všechny 3desky stjnej bios proč kupovat ty dražší ?

jinak ceny za UltraD ...osobně považuji SLI za kravinu lze sehnat za 4300,­- a SLI za 5150,-
Odpovědět0  0
Mirunek (28) | 24.3.200518:19
Všechny tyto desky používají stejný layout PCB, a dokonce i stejný BIOS:o­)­)­) Liší se pouze v chipsetu:o­)­))
Odpovědět0  0
DigitaldooM (137) | 24.3.200518:45
no už sem to zjistil :­) jedná se opravdu o totožné desky .­) akorát jde o výbavu ­(i když ultra verzeD je vybavená pro normálního člověka vskutku královsky­) a hlavně všechny maj možnost SLI akorýt že na ultřeD je to neoficiální a je potřeba SLI zapnout což prý není problám takže je to jasné vzhůru do DFI NF4 ultra D za 4300,­- ;­) SLI nechť si trhne....
Odpovědět0  0
Mirunek (28) | 24.3.200518:49
No jo no. ono za to logo SLi si nechá nVidia taky pěkně zaplatit...:o­)­))
Odpovědět0  0
DavesMan (187) | 25.3.200516:59
Nezapomeň jen na rozdílné zapojení PCI­-Express linek.
SLI v SLI: 8 + 8
Ultra v SLI: 16 + 2
Odpovědět0  0
maxo | 24.3.20058:20
Asi ma oznacite ako lamku a poslete do haja, ale mam jednu otazku trocha odveci:
Nove dosky ­(napr konkretne. Asus A8N SLI DeLuxe, MSI K8N Neo4 Platinum­) maju 24­-pinovy konektor na napajanie. Starsie mali 20­-pinovy. Da sa niekde zohnat redukcia z 20­-pin od zdroja na 24­-pin do dosky? Nechce sa mi kupovat novy zdroj ­(Ten moj ma 500W, je skoro novy a este nejaku dobu by mohol sluzit...­)
Sorry, ze to davam sem, ale tu sa dost zivo diskutuje, tak snad mi niekto poradi...

Odpovědět0  0
Mirunek (28) | 24.3.20058:24
Výrobci obvykle důrazně nedoporučují použití těchto redukcí. Je zde totiž riziko přetížení zdroje a k následnému poškození....
Odpovědět0  0
Maxo | 24.3.20059:24
No, ten moj 500W zdroj asi moc nepretazim. Nechcem pouzivat SLI a procesor AMD 3000+ tiez nema prehnane velky odber ­(v porovnani s P4­). Len ma zaujimalo, ci taka redukcia vobec existuje.
A este nieco: v dalsej inej na tuto temu mi bolo poradene, ze tam mozem zastrcit aj tento 20­-pinovy, vraj to pobezi. Teoreticky by to mohlo bezat ­(pokial su tie konektory zapojene rovnako a tie 2 a 2 piny na kazdej strane su pridane iba k nejakemu prudovemu posilneniu­), ale zda sa mi to pritiahnute za vlasy...
Odpovědět0  0
Mirunek (28) | 24.3.20059:27
Můžeš být bez obav, jede to normálně i na 20pin zdroji:o­)­)­) Vyzkoušeno:o­)Dokonce to tam nejde, pokud nepoužiješ hrubý násilí, ani strčit jinak než dobře:o­)­))
Odpovědět0  0
Maxo | 24.3.20059:42
A naco su teda tie 4 piny navyse? ­(Okrem toho, aby trh so zdrojmi nestagnoval :o­))
Odpovědět0  0
Mirunek (28) | 24.3.20059:45
Láká mě to napsat že na prdku:o­)­)­)­) Ba ne, současný CPU, chipsety mají velký odběr, tak aby nebyly přetežovány jednotlivé větve, tak přidali konektoři:o­) Ale je to muj odhad, pokud mě někdo opraví budu rád...
Odpovědět0  0
Eagle_tempx1 (1244) | 24.3.20059:52
Odpovědět0  0
[aMd]Mica | 26.3.200520:13
okrem ineho aj asi ako rezerva do buducnosti, pre coraz hladovejsie chipy
Odpovědět0  0
guzii (375) | 24.3.200513:43
Nejseš jeden z těch, co mají 500w EC?
Odpovědět0  0
arny_71 (74) | 24.3.200515:00
Nemuzu si pomoct, ale ty jsi DEBIL.
Odpovědět0  0
1  2  
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.