
Je to super karta, este ze som si je kupil domov. Som spokojny , no asi to s nou vydrzim , kim si kupim GeForce3. Inak nemozem povedat ze je zla da sa povedat ze na mojom stroji hram vsetky 3d hry 1600 x 1200 32 bit a vsetko stiha v pohode, len musim doporucit aspon 256MB RAM, mam procesor Duron 800 ( 912Mhz).
Zajímalo by mne, která z testovaných karet má nejkvalitnější obraz při přehávání DVD a TV na PC. (ATI, nVIDIA, MATROX, VOODOO)?
. . . jen to doplňuje mé podezření, že je zřejmá snaha "nadržovat" GeForceovým kartám. Tohoto způsobu se používá třeba v reklamních věcech, kdy sice rozdíl není tak velký, ovšem graficky jde vyjádřit daleko dramatičtěji, takže čtenář má pocit, že rozdíl je daleko větší.
S pozdravem Aleš
Teď jste mě odhalil, jak víte že mi firma nVidia poslala to BMW (garáž už mi zaplatit nechtějí)? Teď ale vážně, já osobně preferuji ATI a Radeon je v určitých situacích po stránce výkonu před GF2. Tuto informaci jsem také korektně uvedl, ale celkově vychází lépe GF2. K cenám grafických karet, Manli je zcela jistě jednou z nejlacinnějších značek a že se objevila v testu zrovna ona a ne např. Asus? Kolik lidí si koupí Asus a kolik Manli? Cena je prostě rozhodující, zařazujeme proto do testu to co se nejvíce prodává (tedy méně drahé výrobky).
No nevim. Delsi dobu sleduji vykony obou grafickych karet. Pri mem hledani jsem narazil na test zavislosti na procesoru. Vyhral to jednoznacne Radeon. Dalsi vec: zařazujeme proto do testu to co se nejvíce prodává (tedy méně drahé výrobky).
No nevim, ale PCChip se kupuje min nez treba MSI a presto je MSI drahsi!!! Docela blby porovnani.
No a jsem rozhodnut pro Radeon.
Je jasné, že GeForce II. je zdatnější v menším rozlišení a pod DirectX. V těchto testech však by zřejmě mělo jít i o něco jiného, než je suchopárné měření hodnot. tyto grafické akcelerátory jsou primárně určeny ke hraní, tudíž by se mělo měření i odehrávat hlavně v oblasti her. A (fanatici prominou) Quake 3 není jedinou hrou, kde se dají funkce takovýchto zařízení ověřit a prověřit. Také si myslím, že pokud se testují jedny z nejnovějších grafik, "železo" by mělo být srovnatelné nejen čipově, ale i firemně. Je jasné, že cena (jak bylo v článku uvedeno) by byla zcela jistě podobná, pokud by GeForce byl použit ve značkové kartě - Asus atd. Takto to vypadá, že se nadržuje nVidii. Poslední věc je snad jen maličkost, ale důležitá, totiž zveřejnění sestavy, na které probíhá srovnání.
S pozdravem a přáním mnoha úspěšných recenzí
Aleš
Průměrování se provádí součtem hodnot a pak vydělíte tuto cifru počtem hodnot. To znamená že pokud chcete průměrovat tak musíte sčítat výsledek(vyhrál/prohrál tedy 1/0). Například tedy test v Q3: Radeon 3, GeForce 5( testů bylo 8); průměr, který nazýváte procentuální je 37,5% pro Radeona a 62,5% pro GeForce. Průměr, který nazýváte číselný je úplný nesmysl (machinace s čísly). Jinak průměrování těchto hodnot je nesmysl, už z matematického hlediska.
Nekolik malo postrehu:
Je rok 2001 technologie o rok pokrocila a tudiz by bylo dobre pouzit 3D Mark
2001 .
Mel jsem tu moznost si otestovat naslaplejsi GF2 vs Radeon VIVO a koupil jsem si RADEON.
No proste testovat nove karty pomoci stareho software je trochu postaveny na bednu.
S7d
Nekolik malo postrehu:
Je rok 2001 technologie o rok pokrocila a tudiz by bylo dobre pouzit 3D Mark
2001 .
Mel jsem tu moznost si otestovat naslaplejsi GF2 vs Radeon VIVO a koupil jsem si RADEON.
No proste testovat nove karty pomoci stareho software je trochu postaveny na bednu.
S7d
Nekolik malo postrehu:
Je rok 2001 technologie o rok pokrocila a tudiz by bylo dobre pouzit 3D Mark
2001 .
Mel jsem tu moznost si otestovat naslaplejsi GF2 vs Radeon VIVO a koupil jsem si RADEON.
No proste testovat nove karty pomoci stareho software je trochu postaveny na bednu.
S7d
opravdu me irituje ten posledni graf (modre sloupce).
myslim ze by se vas i skolak zeptal proc je 80 procent viditelne jen v 1/3 ze 100 procent.....
kdyz uz tak by bylo dobre popsat ze pocatek je treba 60 procent... tuny grafu a tabulek a tohle na konec je fak hruza
Omlouvám se. Vzniklo to tak, že jsem odstranil spodní stupnici (jednodušší obrázek >>> menší velikost) a potom jsem si to již neuvědomil.
Přeci nemůžete průměrovat body, ty mají přeci váhu jen v daném testu.(To je jako byste předpokládal že když běžec na 50m zvítězí nad maratoncem v běhu na 50m, zvítězí i když bude běhat maraton). Jinak je vidět že ATI výtězí v OpenGL v 32bit barvě a nejvyšších rozlišeních.
Zprůměrování je otázka komplexního pohledu na výkon. Jinak samozřejmě uvádíme veškeré výsledky z daného testu v jednom řádku, srovnání je otázkou pohledu. No a na závěr je doplněno i slovní hodnocení, kde je zdůrazněno to co je potřeba zdůraznit (zde třeba náskok Radeonu ve 32 bitovém renderování).