reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
13.6.2005, Petr Štefek, recenze
Dnes se podíváme na reproduktorový systém, který si nedělá ambice na post výrobku s největším výkonem či počtem reproduktorů, jde totiž o zcela obyčejný stereo systém s kterým se setkáváme už několik desetiletí. Jestli tyto reproduktory mají co nabídnout v konkurenci dvou-reproduktorových sestav se subwooferem se podíváme již v samotném článku.
johnrow | 23.5.200620:14
Tyhle repráky jsou skvělý, mám je asi měsíc, ze začátku se mi ten zvuk zdál nic moc vzhledem k tomu jak jsou veliký, ale nejdřív sem je pouštěl ne moc nahlas aby se tak nějak rozehrály, a už je to tady:D Jsou fakt dobrý a rozdíl proti běžným umělohmotným je neuvěřitelný.
Odpovědět0  0
SY35 | 22.6.200517:46
Proč proboha posloucháte hudbu na 2.1, když je namíchaná na stereo? I basy můžou být rozhozené ve stereu, zvlášť u elektronické hudby...
Odpovědět0  0
erny | 13.3.200616:33
Mas pravdu, ze basy jsou taky rozhozeny ve stereu. To jo. Kdyz se ale prislo na to, ze u basu clovek nerozezna odkud to jde a u hlubokych uz vubec ne. Nejaka hlavicka si rekla, ze vsecky basy bude vysilat z jednoho mista a tim usetri moncu. Kvalita zvuku je pro cloveka stejna. A o to jde a ono to funguje :­) Dobry ojeb ne?
Odpovědět0  0
montypicon | 24.4.200613:12
A tim usetrenym basakem te asi vzali po hlave co ? to ze basy jsou z vice stran nerozezna jenom nahlychly debil, bez k nemkomu kdo ma NORMALNI stereo at ti pusti treba 70Hz nejdriv z leve bedny a pak z prave, pokud nerozeznas z prvni zvuk sel zleva a druhy zprava bez k usnimu lekari.
Odpovědět0  0
J. | 16.6.200522:17
Prosim vas, muzete mi nekdo poradit? Zkousel jsem nekolikrat zapojit svoje bednicky se subwooferem ­(2.1­) tak, aby sel signal jak do bedynek tak do subwooferu primo ze zvukovky. Mam Audigy2ZS, bedynky jsem pripojil k Output1 a woofer k Output3, ale zaboha se mi nedari donutit zvukovku ­(pomoci aplikaci dodavanych na CD­), aby pustila do subwooferu signal a ten nasledne hral. Jedine nastaveni, ktere funguje a ktere jsem nucen pouzivat je, ze pouzivam pouze Output1­(do bedynek­) a signal do wooferu mi jde z vystupu z bedynek. Nejake alternativni aplikace nebo podobne? Vi nekdo jak na to?
Odpovědět0  0
jozkey | 17.6.200516:03
V nastaveniach musis mat zvolene reproduktory 2.1 a pripadne este otocit vustypne svorky c. 3., pripadne este sa pozri na deliacu frekvenciu pre subwoofer...
dalsie otazky na email...
Odpovědět0  0
StanleyCZ | 15.6.20059:43
Obdivuji autora, protoze dokazal napsat 3 strany o obycejnych bednickach :­-­) To je fakt umeni. Zajimalo by me, jak by zrecenzoval treba takovy obycejny citron ­- jestli by dokazal aspon 2 strany :­-­)­)­)­)­))
Odpovědět0  0
Petr Štefek | 15.6.200520:28
Zacal bych bych barvou a povrchem...trochu pospekuloval na filozofickou otazkou tvaru vejce a podobnosti s citronem. Pak bych se zameril na strukturu a vnitrni stavbu..odhaduju cca 5­-6stranek:­-­)­).
Odpovědět0  0
Mallkom | 28.11.200522:19
Recenze je dobra.Jen ten zdvih je pouze 12 mm.A tyto a podobne pc bedny jsou velmi slusne­(cena­/vykon­/zvuk­)....hlavne proto,ze je nedela genius....ale firma KYE!A genius tomu dava pouze jmeno....originalni bedny genius jsou totiz ubohy shit!
Odpovědět0  0
J. | 14.6.200512:26
Myslim si, ze tyto bedynky jsou zajimave pro majitele starsiho 2.1 systemu ­(s dosluhujicimi ci spatne hrajicimi satelity­), kdy je moznost pripojit je ke kvalitnimu subwooferu, cimz se krasne vyplni chybejici nizke frekvence. Pote by zvuk mohl byt uz z opravdu jineho soudku a za zajimavou cenu! Jako zastance cisteho sterea, resp. 2.1 a zaroven majitel 7 let stare klasiky od Yamahy ­- YST­-M20 DSP+YST­-MSW10 ­(coz byla siroko daleko nejlepe hodnocena kombinace z velmi omezeneho spektra ­"audio­-systemu­" k PC­) se mi tyto bedynky jevi jako jasna koupe a moznost vymeny za, dnes uz chrchlajici, satelitky YST­-M20DSP. Ve sve kategorii jsou pro me bezkonkurencni...
Odpovědět0  0
fyl@ (10) | 14.6.200519:35
YAMAHY YST­-M20 DSP + YST­-MSW10 me stale funguji a hraji k pocitaci lepe, nez kde jake geniusy ;­-­) Jen ten SW by mohl mit vetsi vykon, nez 25W. Jiz je posloucham spise nostalgicky :­-)
Odpovědět0  0
pudil | 14.6.200519:52
oba vime ze mas doma integrovanou zvukovku C­-Media a na tom pribastleny repraky z rozhlasu po drate :­-)
Odpovědět0  0
fyl@ (10) | 15.6.20050:12
Jako ze skoly vyhozeny elektrotechnik bys mel alespon vedet, ze rozhlas po drate pouziva 100V rozvody. Proto neni mozne takovy reprak ke zvukovce C­-media pribastlit ;­-)
Odpovědět0  0
pudil | 15.6.20056:59
Ok priznavam se, zapomel jsem na ten zesak, co si sesrouboval z Merkuru a babicciny krystalky. Navic jsem nikde netvrdil, ze Ti tahle silenost hraje :­-­)

A oba vime, ze z te elekroprumyslovky jsem vyletel nestastnou nahodou ­- to ze do kamaradovi do zemniciho naramku omylem privedes motorovej proud, se preci muze stat kazdymu.
Odpovědět0  0
fyl@ (10) | 15.6.200513:11
Ok, priznavam se. Jsem Radek Hulan :­-­)­)­)­)­)­)­)­)­)­)­)­)­)­)­)­)­)­)­)­)­)­)­)­)­)­)­)­)­)­)­)­)­)­)­)­)­)­)­)­)­)­)­))
Odpovědět0  0
pudil | 15.6.200514:16
tak na to pozor pac:
1­) Radek na Tebe poda zalobu ze se za nej vydavas, nebo aspon na tohle tema napise claneg na svem bloku :­-­)
2­) Dozvime ze ze jsme pubertalni nemehla, ktera v zivote nic nedokazala, a jen parazituji na praci druhych :­-­)­)­)­)­)­)­)
Odpovědět0  0
fyl@ (10) | 15.6.200514:28
Ok, priznavam se. Jsem parazitujici nemehlo ;­-)
Odpovědět0  0
Komisar.durex | 13.6.200523:59
Nevim mam doma uz modle co se nevyrabi... logitech Z560 c certifikaci THX subwofer 188W RMS a kazdy satelit 53W RMS ­(sou to 4+1­) a zvuk maj fakt krasnej a kdyz si pomylsim ze jsem je sehnal za 4 000 novy:o­)­) nadhera ­(i kdyz nomrlanesep rodavali bezne za 8 500 a vic:­-)
Odpovědět0  0
JoHnY2 | 13.6.200515:17
Mate povedenou recenzi, hlavne se mi libi, ze nechvalite bednicky do nebe jako na jinych serverech.

http:­/­/amplion.wz.cz ­- zajimava stranka o reprobednach domaci vyroby, cenovej rozsah 1000­-40000 na materialu­(prace se nepocita­). Kdybych delal bedny stavel bych je na navrhu KE 150 z roku 198x ­(vnitrni objem ozvucnice 150dm3, vykon dostacujici na mensi kino :­) )
Odpovědět0  0
cozi | 13.6.200514:55
... audiofil bude mít problém především s těma bedýnkama. Můžete tvrdit, že nové ZK Creative pořád nestačí na ZK typu M­-Audio Revolution, Terrateky atd., že mají mizerné ovladače ... To všechno je pravda, ale na reprosoustavách řekněme do 7­-10k lepší zvukovku stejně ­"neuživíte­", takže ta poznámka je u těchto bedýnek irelevantní.
(Mimochodem, Sound Blaster Live! 24­-bit a Audigy 2 Value hrají takřka stejně jako Audigy 2 ZS a ostatní hi­-end modely Creative.­)
Odpovědět0  0
fyl@ (10) | 13.6.200515:22
SB live! opravdu nehraje moc pekne ­- kdyz se dostaneme do vysokych naroku a hodne vysokych cen ­(poslechu­). Pokud uslysite signal z dobre studiove karty na dobrych monitorech a nasledne pustite stejny signal do stejnych monitoru, ale z SB live! ­- ztrati se detaily, konkretnost zvuku, basy nemaji pevnost a cele je to ­"zahuhlane­".
Odpovědět0  0
fyl@ (10) | 13.6.200515:24
To ale nesouvisi s tim, ze by SB nejak nicil zvuk temto bedynkam. Pro toto je zcela vyhovujici.
Odpovědět0  0
pudil | 14.6.20057:39
sam ses zahuhlanej, salame :­-­)­)­)­)­))
Odpovědět0  0
Petr Štefek (1098) | 13.6.200515:26
Audiofil bude mit problem jak se soundblasterem tak se bednickama k pocitaci:­-­). SB nemaji tak dobre prevodniky jako high­-end zvukovky ESI­(napr.­)...takovy WaveTerminal W192X je neutralitou zvuku vhodny k velmi dobrym studiovym monitorum nebo zesilovaci s lepsimi reproduktory, coz o SB nelze rici. Staci si projet nektere recenze, kde meri linearitu prevodniku,dynamiku a podobne...SoundBlastery jsou dobre na hry a hudbu pro normalniho uzivatele. Audiofil by se netknul niceho, co ma prevodniky uvnitr pocitace.

Proste kombinace SB Live 24­-bit a tyhle benicky vyhovi pro komorni poslech jmenovanych zanru lepe nez levne sestavy 2.1...do 2 tisic:­-­).
Odpovědět0  0
Aspon | 13.6.200515:37
Rozdil mezi Audigy 2 ZS a M­-Audiu Revolution je patrny i na Logitechach Z­-2300. M­-Audio hraje slysitelne lip, hudba ma lepsi dynamiku. A livko je desne...
Odpovědět0  0
Vincent2005 (8) | 13.6.200523:27
Ty taky píšeš všude..:­) Mám SB Audigy 2 ZS a Z­-2300 a tato kombinace je opravdu velice slušná... , co se týče her tak pomalu nemá kokurenci ­(nepočítám handicap oproti 5.1­)­- v poslechové části už tak bezkonkurenční neni, ale stále se jedná o vrhol nabídky dnešních 2.1 systémů + zvukovka... tot můj názor

Bořek
Odpovědět0  0
Aspon | 14.6.20057:47
:­)­)­)­)­) Jasne ze audigy 2 je celkove asi nejvhodnejsi, ale nekdo psal, ze rozdily jsou patrne az u repro tak za 10K...coz teda neni pravda.
Odpovědět0  0
cozi | 14.6.20059:24
Jo, to jsem napsal ja.
Netvrdim, ze na tech tvych Logitechach neuslysis rozdil mezi M­-Audio Revolution a Audigy 2. Revolution je co se tyce poslechu hudby moc povedena zvukovka; v mnohych recenzich se uvadi, ze co se poslechu tyce, je dokonce lepsi nez nektere papirove mnohem lepsi a patricne drazsi profi zvukovky. Dynamika Audigy 2 urcite zaostava.
Ale stojim si za svym, ze Audigy 2 je adekvatni ZK k reprakum v te cenove kategorii, co jsem uvedl.
Ve filmech pak neni mozne rici, ktera z nich je lepsi, v oblasti her pak Audigy2 cokoli jineho prevalcuje ­- takze ­(jak se asi shodnem­) je Audigy 2 dobrey kompromis pro vetsinu lidi. Jasne, jde to resit i 2 zvukovkama, Audigy na hry a neco jineho na poslech hudby.
A k tomu, ze Live hraje spatne: Ano, SB Live, Live5.1, SB Audigy1 nic moc. Ale rozdil pri poslechu hudby mezi Live 24­-bit ­(coz je taky ­"Live­", ne?­), Audigy2, Audigy2 Value, Audigy 2 ZS neni takrka zadny! ­(A neni to zasluha tech ­"24 bitu­" :­-­), ale jejich prevodniku­). Pomineme­-li to, ze creativacky drivery nedovolujou ­(pokud vim­) u Live 24­-bit nastavovat vysky a bysy.
Odpovědět0  0
Aspon | 14.6.200516:36
jj, naprosto souhlasim s tvym prispevkem. Kvalitni hudba ­- Revolution, Filmy ­- neni rozdil, Hry ­- jedine Audigy 2. Ono i to M­-Audio dnes neni zadna vyhra, protoze hudebni sbirka u vetsiny lidi je tvorena Mp3­-kama, ktere vetsinou svou kvalitou vyvolaji zaludecni a strevni potize.
Odpovědět0  0
Vincent2005 (8) | 14.6.200519:07
přesně :­) Mp3 jsou děs... od tý doby, co jsem pořídil Logitech Z­-2300, nahrávam do kompu hudbu pouze ve formátu WAV..ale začínám mít problém s místem :)
Odpovědět0  0
fyl@ (10) | 14.6.200519:30
Ale no tak... LAME MP3 CB 256kbit ­-k je pro archivaci vetsiny hudby v pohode. Horsi je to s klasikou a jazzem. Ale nepopiram, ze archivuji taky ve *.wav.
Odpovědět0  0
DavesMan (187) | 22.6.200510:06
..a ten handicap je ve hrách dosti velkej.... btw.
jinak totální souhlas s tim, že pro ­"perfektní kvalitu­" se ten zvuk musí zpracovávat venku, aby to nebylo rušený... a pokud možno galvanicky oddělit, ale to je už dnes myslim samozřejmost.
Odpovědět0  0
Tom K. | 13.6.200511:34
Genius dela 3 velikosti beden teto rady, dokonce v ruznych barvach ­(modra metaliza­).
http:­/­/www.geniusnet.com.tw­/product­/product­-1.asp?pdtno=559#co
Slysel jsem prostredni, hraji dobre. Nejnizsi rada nema vyskac.
Odpovědět0  0
Sprymar (16) | 13.6.200511:34
aha to byl prumer 12 Cm ah to jo... aspon tam mohl byt ukazatel jako ze prumer je 12 Cm timto se omlouvam za pripominku ke zdvihu

zdar Sprymar
Odpovědět0  0
Roob (179) | 13.6.200511:33
1500? :D za 1500 su 5.1 creativy
Odpovědět0  0
Tom K. | 13.6.200511:38
Ty sice jsou 5.1, ale na hudbu se pouzit nedaji.
Odpovědět0  0
Neithan | 13.6.200514:37
Za 1500,­- sa daju kupit dobre 2.1, repraky, ktore sa na muziku rozhodne pouzit daju. Ta cena mi tu pripada ako dost velky minus. Rozhodne neviem ako to moze konkurovat Trigue zostavam od Creative
Odpovědět0  0
Vincent2005 (8) | 13.6.200523:31
dobré 2.1 za 1500kč to mi připadá jako slušnej překlep :)
Odpovědět0  0
Roob (179) | 13.6.200521:10
to je vec nazoru... ja si myslim ze daju, a lepsie ako tieto stereo geniusy
Odpovědět0  0
Sprymar (16) | 13.6.200511:30
Emm jo k tomu zdihu myslim, ze 12 Cm je dost...snad az priliz snad je to jen mala chybka neb kdyby to melo 12 Cm tak bych ty basaky teda stredobasaky pouzil jako vytach pro malou zelvu z bazenku jako vysokozdvih. :­-­)

hoj Sprymar
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.