reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

GTX 960 SLI vs GTX 980: Davidové proti Goliášovi

13.4.2015, Pavel Šantrůček, recenze
GTX 960 SLI vs GTX 980: Davidové proti Goliášovi
Mít za méně peněz stejně nebo více muziky je tématem dnešního dne. Dnes se podíváme na to, jestli levnější dvojice GeForce GTX 960 zapojených ve SLI režimu se může výkonnostně rovnat jedné drahé GeForce GTX 980.

Tomb Raider




Jedná se o poměrně nenáročnou testovací scénu, která využívá Direct Compute k výpočtům TressFX. Tomb Raider je akční dobrodružná hra vytvořená studiem Crystal Dynamic v programu Gaming Evolved. Obsahuje vlastní benchmark, který je měřen pomocí FRAPS a jeho délka je 64 sekund.

Rozlišení 1920x1080


Tomb Raider graf


Pro zvětšení klikněte na obrázek

Tomb Raider graf


Tomb Raider graf


Tomb Raider graf


Rozlišení 2560x1440


Tomb Raider 2K graf



Pro zvětšení klikněte na obrázek

Tomb Raider 2K graf


Tomb Raider 2K graf


Tomb Raider 2K graf


Výsledky v Tomb Raider jsou jedno velké překvapení. Hra si na Goliášovi i Davidech vezme pouze 1,3 a 1,8 GB VRAM v rozlišení 2K. Je vidět, že pokud mají Davidové pro běh hry dostatek paměti, nerozhází je ani dvojnásobný Super Sampling. Škálování SLI je vysokých 93 % v rozlišení 1920x1080 a 96 % v rozlišení 2560x1440. Po micro-stutteringu ani stopa a vše je tak, jak by to mělo být. Davidové se tedy nad Goliášem v prvním kole ujímají vedení 1:0.
reklama
reklama