GTX 960 SLI vs GTX 980: Davidové proti Goliášovi
13.4.2015, Pavel Šantrůček, recenze
Mít za méně peněz stejně nebo více muziky je tématem dnešního dne. Dnes se podíváme na to, jestli levnější dvojice GeForce GTX 960 zapojených ve SLI režimu se může výkonnostně rovnat jedné drahé GeForce GTX 980.
Kapitoly článku:
Tomb Raider
Jedná se o poměrně nenáročnou testovací scénu, která využívá Direct Compute k výpočtům TressFX. Tomb Raider je akční dobrodružná hra vytvořená studiem Crystal Dynamic v programu Gaming Evolved. Obsahuje vlastní benchmark, který je měřen pomocí FRAPS a jeho délka je 64 sekund.
Rozlišení 1920x1080
Rozlišení 2560x1440
Výsledky v Tomb Raider jsou jedno velké překvapení. Hra si na Goliášovi i Davidech vezme pouze 1,3 a 1,8 GB VRAM v rozlišení 2K. Je vidět, že pokud mají Davidové pro běh hry dostatek paměti, nerozhází je ani dvojnásobný Super Sampling. Škálování SLI je vysokých 93 % v rozlišení 1920x1080 a 96 % v rozlišení 2560x1440. Po micro-stutteringu ani stopa a vše je tak, jak by to mělo být. Davidové se tedy nad Goliášem v prvním kole ujímají vedení 1:0.