reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
20.3.2007, Josef Brož, recenze
Výrobci hardware se předhánějí v uvádění nových modelů notebooků. Pokořují hranice výkonu, velikosti, trumfují se v luxusním zpracování. Společnost Hewlett Packard tentokráte vsadila na cenu a připravila nejlevnější notebook na trhu s cenou pod 12 000,- Kč.
Josef2108 | 29.3.20118:44
moc se omlouvam je to netebook HP dv 6650ec
Odpovědět0  0
Josef2108 | 29.3.20118:41
Dobry den mam notebook HP 6500ec a pri zapnuti probliknou kontrolky a zase se vypne neví nekdo cim to muze byd dekuji
Odpovědět0  0
NEO_ | 29.3.201110:45
Může to mít řadu příčin, od vybité baterie přes problém zdroje až po závadu na základní desce ­(napájení, grafická karta, aj.­). Doporučuji navštívit dobrý servis. ­(Jeden v Praze můžu případně doporučit.­)
Odpovědět0  0
nicky.6 | 20.8.20100:44
Dobrý den chci se zeptat jde u tohoto notebook vymenit grafickou kartu ?předem dík...
Odpovědět0  0
anonym | 19.4.200717:43
Nechci rejpat, ale to si necháte líbit?
http:­/­/www.hardex.cz­/content­/view­/127­/99­/
Tady naprosto obšlehli Váš článek. Sice uvedli že je to z tohodle webu, ale to na celé věci nic nemění !!! Klidně bych je žaloval, vždyť použli i Vaše fotky !!! I když Vám tím na druhou stranu dělají reklamu ;­-)
Odpovědět0  0
Tak_jsem_se_zasmal | 19.4.200720:10
Opravdu? :­-D
viz. http:­/­/www.hardex.cz­/content­/view­/127­/99­/1­/5­/
+ poznámka úplně vespod:
"( převzato z www.svethardware.cz, celý článek včetně diskuze najdete zde ­)"
Odpovědět0  0
Josef Broz_old (26) | 20.4.20079:34
To je sice pekne, ale jeste vcera byl na strankach spolecnosti Hardex tento clanek zcela kompletni. Vsech set stran vcetne tabulek, obrazku a testu.. Podepsano individuem s nickem JTR.

Neni to poprve, co jsem se setkal se textem ze SHW na jinych strankach. Nevim jestli mi ma podobny zajem lichotit... Je to vsak poprve, co se ­"muj­" text objevil na strankach komercniho subjektu. Verim, ze ve fungujicim pravnim systemu by bylo mozne vysoudit zajimavou sumicku. Majitelem autorskych prav je redakce, a predpokladam, ze podnikne urcite kroky.
Odpovědět0  0
Nikola | 5.4.200716:03
Hi, my name is Nikola and I­'m from Croatia. I­'m interested in HP 500 with 1.3 CPU, but can­'t find anything on the net, just this site with review on 510. My primary concern is glossy LCD, can someone describe it, the 14,1 inch version? I would primary use it for surfing and web, but most probably at day light... so would it glare to much? Would 1,3GHz be enough for reasonable use of WinXP ­(can someone compare it to desktop procesors, I now use AMD barton 2500+­) or Linux ­(anyone using it?­)... I would appreciate any input that you may have!

Thank ­'s,
Nikola
Odpovědět0  0
VladimirV | 5.4.200722:48
Hi Nikola. HP 500 on 1.3 CPU is not glare. This model as well as HP 500 ­(Pentium M 740­) is mat. That is much better if you suppose to use the laptop in different environments ­(day light, train so on..­) where the source of light is never predictable. The only one option with glossy screen is HP510 15.4­". 1.3 GHz will be enough for WinXP ­(basic Office applications, web­-surfing, movies­) but it is recommended to enlarge the memory up to 512 MB. You can even install Vista on it ­(several boys already did it:­), without AERO, ­(Intel GMA 900 does not allow it­), but Vista Home works: ­) However, for more comfortable work I recommend you the model based on Pentium. It is much faster and gives you noticeably increasing of performance and daily mobility ­(WiFi­- option + DWD­/RW, 60GB HDD are worth to pay for­). The only two disappointments with HP 500 from user­'s experience are low vertical view angle ­(15­-20 degree­) and small capacity of battery ­(2200 mA h­) which is enough for approximately 2 h. of works only. However, the LCD screen possesses bright view and very good colors in its class.

There is one review on HP 500 ­(PM 740­) in Russian :­) Probably you will be able to translate it, if not, I can help you with it.

http:­/­/www.ferra.ru­/online­/mobilis­/26835­/
Odpovědět0  0
Nikola | 10.4.200710:21
Thanks Vlad, I think that I­'ll buy MP1,7 version, you are right!
Odpovědět0  0
cache (neregistrovany) | 4.4.200718:26
"Notebook HP 510 nerozlišuje, zda­-li je napájen ze sítě nebo pracuje na bateriích – nedojde ani ke snížení jasu apod.­" ­- to je samozrejme absolutna blbost, alebo je to sposobene Home verziou XP. Mam HP500 a XP2 prof SP2 a toto zabezpecuju samostatne win, ziadnu super duper farebnu aplikaciu k tomu netreba. Mne to takto len vyhovuje.

Este k tomu klbu ­- pisete ze je to blbost, ze takto sa prislo o zadne konektory. Pri notasoch Asus ste prezmenu vycitali, ze su konektory vzadu. Tak sa rozhodnite! Btw, taketo klby pouziva macbook a skusenost ukazala ze takato koncepcia je podstatnejsie trvacnejsia a menej poruchova ako klasicka. Takze je to len dalsie plus tohoto notasu.

Vseobecne, tento notas je perfektna volba pre niekoho kto chce sekundarne mobilne pcdlo. Idealne na chaty, dovolenky, na cestu vlakom ­(ak teda cesta netrva prilis dlho­) a na hranie starsich hier. Jasne ze UT2004 si tam nezahram, ale UT bez problemov a aspon si lahsie donesiem comp na lanparty ku kolegovi..

P.S. znamemu som odporucil verziu s P­-M ktory je bezkonkurencny pomer cena­/vykon a maximalne si ho pochvaluje.
Odpovědět0  0
Josef Broz_old (26) | 4.4.200722:19
Powermanagement tohoto HP modelu je nedostatecny. Neobvinoval bych z toho pouzitou verzi XP. Pokud mate HP 500, zrejme se jedna o model s klasicky Pentiem M, ktere narozdil od Celeronu vyuziva SpeedStep apod. Receno jinak powermanagement neni jen na urovni OS.

Ad konektory .. otevrenim HP 500, 510 zcela zakryjete zadni stranu. Dolni hrana­-spodek displeje zajede ­"sasi­" pristroje.
Zakryje tedy mista, ktera jsou idealni pro umisteni VGA, prip. USB apod. Mimochodem, muzete predlozit nejake relevantni udaje­-hodnoty, ktere by podporily Vase tvrzeni o mensi poruchovsti?

Uprimne receno ­- ­"vhodne na chatu a dovolenku, ve vlaku­" nechtel bych se tahat s tak velkym notebookem, jakym je bezesporu HP 510 ...




Odpovědět0  0
cache (neregistrovany) | 5.4.200711:24
Mam HP500 s Celeronom 1.3. Opakujem, ze to co bolo vytknute ­(nepamata si rozne urovne intenzity displaya a podobne zalezitosti pre nabijacku­/baterie­) tak skutocne je, kedze sa o to staraju samotne Win. Len si treba prepnut profil power managmentu na laptop.
Co sa tyka klbu ­- seriozne testy nie su. A ani nebudu. Jedine ze by to testovali 3­-4 roky. Ale je fakt ze su taketo klby masivnejsie uz len od pohladu ­- postavte si dva taketo notasy vedla seba. Druhym faktom je, ze starsie macbooky su osuchane, oskrabane, ale klby drzia ako nove a nie su popraskane, co sa o beznych starsich notasoch aj renomovanych znaciek povedat neda.

Co sa tyka portov ­- ano, mate pravdu. Teoreticky. Prax je taka, ze umiestnenie portov dozadu by bolo narocne na konstrukciu zakladnych dosiek, preto je realita taka, ze drviva vacsina notebookov roznych znaciek ma vzadu len druhe 2 usb porty, pripadne sietovku.. Minimalne to plati na tych co som obzrel po okoli v kancelarii ­(FS ­- 2x usb+siet, FS ­- 1xUSB+tvout+napajanie, HP 2xusb + napajanie, IBM 2x usb + COM­). Jediny ktory mal vzadu vela portov bol Acer ­(monitor, siet, niekolko usb, napajanie, tvout­), ostatne mali tie porty len v uplnom rohu, zvysok ­"zadku­" bol uplne prazdny.

A co sa tyka velkosti ­- HP510 je standardny 15.4­" notas ako takmer kazdy iny, extra velky mi nepripada. A HP500 je len 14­" a ten mam ja. Bez problemov vojde do standardnej brasne pre 14­" Dell notebooky. Kebyze je este mensi, tak uz sa zase neda pouzit na pozeranie filmov ­- obraz by bol prilis maly.
Odpovědět0  0
onsad | 23.3.200717:27
Mám HP 500, ten slabší model za 10 000Kč, akorát jsem dokoupil 512MB RAM a WIFI PCMCIA kartu, abych se připojil ve škole na net. A nemůžu si stěžovat, hry nehraju a to moje programovaní a surfování to zvládá excelentně. Takže jsem byl na ceně 12 000Kč, byl k tomu sice jen Free DOS, ale Win XP mám zdarma, MSDN AA, studentská licence, takže spokojenost. Je i celkem malý a lehký ve srovnání s Asusema, co mají spolužáci.
Odpovědět0  0
Lojza podnikatel | 21.3.200721:19
Mám na práci v terénu jeden s P­-M770, 512MB, 60GB, WiFi. ;­-­)
Má slušnej výkon, oželel jsem i porty na zadní straně ­(největší slabina dle mého!­), při provozu v terénu brzdím procesor pomocí SW ­(když je potřeba, tak zase zrychluje sám­) a není problém dostat se na 3 hodiny výdrže. Nepoužívám to na multimédia, tak ani nejsou potřeba rozšířující tlačítka. Prostě čiště na práci jsem spokojenej a uvidím jak to bude s kvalitou po roce práce.
Odpovědět0  0
Překladatel | 21.3.200721:11
Mám notebook Toshiba Satellite Centrino s displejem TruBrite™ , 15,4. Tento displej snad vyhoví těm, kdo si chtějí pustit DVD, ale pro práci s texty je nevhodný, protože ukazuje o 4 řádky méně než displej 4:3. Navíc ruší zrcadlící se povrch. Matný je lepší! Většina lidí asi vůbec nic nečte, počítač má kvůli hrám a filmům, a proto zřejmě širokoúhlé displeje vítězí.
Odpovědět0  0
HPčiACER | 21.3.200718:55
Za stejný peníze se nechá sehnat i jiné HPčko třeba HP nx7400 C­-M430 15.4b, 512, 60, DVD±RW, Wifi, FreeDOS, http:­/­/www.logicky.cz­/product.php?productcode=GAA4725&cat=2677&id_catalog=1& a nebo od ACERu Aspire 3103WLM 15, 4CB­/S3400­/ 512­/60­/DVD±RW­/ XPH, http:­/­/www.logicky.cz­/product.php?productcode=GABE3015&cat=2677&id_catalog=1& a myslím že parametrově je na tom lépe
Odpovědět0  0
brun0 | 21.3.200715:51
mam tento 510 a teplota cpu aj bez zataze osciluje medzi 49 a 55C, t.j. pravidelne ­(1­-2 min­) sa zapina ventilator. je to poriadku?
Odpovědět0  0
M&K | 22.3.20079:38
Mam HP nx6125,ktery se chova uplne stejne ­- jakmile se teplota dostane na zhruba 55C,zapne se vetrak a zchladi to na 50C.Ale ty casove intervaly jsou nekolikanasobne delsi,nez u tebe a vetrani trva tak 15s ­(vetrak nejede na max.,takze nerusi­),takze s tim nemam nejmensi problem.
Odpovědět0  0
xtreme | 21.3.200715:32
HP 510 je urcite za tu cenu velmi pekny, ale narazite na mistech neocekavanych. Ac clanek zminuje Skype, tak na nej zapomente: notebook nema integrovany mikrofon. Podsiceni displeje hodne uprednostnuje horni a spodni hranu, coz vam bude vadit pri sledovani filmu.
Odpovědět0  0
jindra22 | 21.3.200715:42
Xtreme: no stolní PC taky nemají mikrofon, všichni známí si koupili sluchátka s mikrofonem, noťas vstupy má. Podsvětlení bývá někdy nerovnoměrný i u podstatně dražších LCD panelů, při této ceně se to dá omluvit.
Odpovědět0  0
Josef Broz_old (26) | 22.3.200713:15
Zminka o Skype se tykala ­"celkoveho vykonu­". Autor tim chtel rici, ze hardware postacuje na provozovani VoIP ­(Skype­) po strance vykonu. Zkuste se nekdy podivat kolik si Skype zakousne sys.prostredků.
Odpovědět0  0
Jakub Hegenbart | 8.4.20072:58
No a kdo za to může, že jsou lidi blbí a nepoužívají SIP? Snad ne ten notebook? :­-)
Odpovědět0  0
Dr Zoidberg | 20.3.200720:17
je tento notebook horsi­/lepsi ako nx6110? vdaka!
Odpovědět0  0
dkas (24) | 21.3.200714:54
To záleží na konkrétní konfiguraci, nx6110 se už nějakou dobu neprodává, dneska je to nx6310, který i v nejlevnějším provedení má parametry samozřejmě lepší. Záleží taky na tom, k čemu ten notebook chcete používat...
Odpovědět0  0
Quakes (24) | 20.3.200720:01
Stále nechápu proč se u všech notebooků objevuje modem, pokud někde chtí ušetřit tak zastaralý modem by měl být 1 věc místo menšího počtu USB portů.
Odpovědět0  0
ptipi_ | 22.3.200712:04
protože výrobní cena softmodemu je 20kč
Odpovědět0  0
gallyleo | 20.3.200718:16
HP 510 PM 770­/ 15, 4­/ 512­/ 60­/ DVD+­-RW­/ W­/ XPH http:­/­/www.azkancelar.cz­/zbozi­/hp­-510­-pm­-770­-15­-4­-512­-60­-dvd­-rw­-w­-xph­/detail.aspx?p=z:91324
je to ten stejny notas, jenom lepe vybaven ?? protoze alespon po vykonove strance tohle urcite neni low.
Odpovědět0  0
iwoshima | 28.3.200719:35
Ne, to neni. PM770 neni CeleronM 1.4, disk 60 neni 40, atd.
Odpovědět0  0
martt (2) | 20.3.200715:02
Myslím, že pokud si nový majitel dokoupí 512 nebo lépe 1024 MB ram, tu 256ku střelí tak to vyjde na pár stovek a má vystaráno. Před 8 mesíci jcem pořídil něco podobnýho, trochu vybavenějšího a doteď nelituju, že jsem nevyplázl 30kolíků bez daně za NT s nabušeným procákem a grafárnou... ­- Asus A3HF­-5A010H ­- Celeron M 1.6GHz ­(model 420­), paměť 2x512MB RAM, 15­" XGA, 60GB, DVD­/RW­/RAM mechanika, GMA940, LAN, WiFi­-g, WinXPh, 4800mAh
Odpovědět0  0
JoHnY2 | 20.3.200710:48
http:­/­/h10010.www1.hp.com­/wwpc­/cz­/cs­/sm­/WF25a­/388741­-387007­-387007­-387007­-12434738­-12926474.html

Ma 2.13Ghz P­-M, wifinu, 5400rpm 60GB disk, i915 chipset, 512MB ramky. Este se da sehnat starsi model HP 500, kterej je v podstate uplne to stejny, jen ma pomalejsi procesory.
Odpovědět0  0
T2000 | 20.3.200711:48
Mam ten 500 s P­-M, 14­" LCD. Pevne viko, mala vaha.. Nevydrzi ale moc na baterii ­(max. neco pres hodinu­). Kazdopadne je plne linux compatible, neni treba shanet zadne extra ovladace. Tento NB je napr. v Cine prodavan s RedFlag linuxem, je na nej primo certifikovan.
Odpovědět0  0
jozka3 | 20.3.200719:09
mne ten hp 500 prijde jako zajimavejsi verze, je mensi, lehci, a pokud clovek prida 1500,­- tak ma notas s 1GB ramky za 11500,­-.
Odpovědět0  0
T2000 | 20.3.200719:22
Ten NB bohuzel ma moznost jen jednoho pametoveho modulu, musel by jste vymenit 512MB za 1GB.
Odpovědět0  0
jozka34 | 20.3.200722:31
No on ma jen 256, takze vymenit 1gb za 256 a ty strelit = 1500,­- navic: 10 000 + 1 800 ­- 300 = 11 500,­- za hp500
Odpovědět0  0
freon (24) | 20.3.200720:57
tendle model se vyrabi v nekolika ruznejch konfiguracich. to co popisujes je ten nejdrazsi model za necelejch 16000 s dph
Odpovědět0  0
KaBe | 27.8.200715:57
Ja mam ten HP 510 15,4 s Intel Pentium M 2,14 GHz , 60 GB HDD a 512 DDR2 ... je to ve WIN XP prof SP2 svizne ....... ale je problem ze to strasne topi az bych rekl moc :­( ale jinak sem s timto notebokem spokojen ....
Odpovědět0  0
Vlasec | 23.8.200717:06
HP 500 mi přišel zajímavější ;­) 14­" se mi víc líbí, sám vím, jaké to je furt se tahat s 15,4­" krávou :D
Odpovědět0  0
mech13 (422) | 20.3.200710:10
ad absence power managmentu: v pripade nekterych vyrobcu by to bylo jen dobre, radsi pouzivt win nastroje nez jejich zbesile vynalezy...
k tomu NB: 512MB RAM a 5400rpm HDD a neni co resit, dost slusny kus zeleza za hodne malo penez... Dothan na 1,4GHz neni nijak pomaly kdyz se porad neswapje na pomaly disk a pokud nekdo nechce nutne hrat tak i ta GMA staci.
Odpovědět0  0
aragorn (29) | 20.3.20078:59
Preco sa v grafoch objavuju notebooky ktore nemaju popis niekde v tabulke?
Odpovědět0  0
Josef Broz_old (26) | 20.3.20079:23
Testy proslo nekolik desitek notebooku. Vetsinou do srovnani zarazuji posledne recenzovane modely. Nechceme testy zneprehlednovat a proto se jedna prevazne o 10 posledne testovanych modelu. Vyber samozrejme dale upravujeme podle ­"zajimavosti­" hardware pro srovnani ­(ATI vs nVidia, Turion vs Core Duo­). V pripade HP 510 je situace ponekud komplikovana. V podstate jde o vybehovy hardware, proto jsme napr. k testum CPU zaradili i ponekud starsi HW ­(LIFEBOOK ­- s Pentiem M­). V testech se proto objevuji i starsi typy, ktere nejsou v ­"referencnich sestavach­". Pokazde se vsak jedna o modely testovane na strankach Svethardware.cz.
Odpovědět0  0
aragorn (29) | 20.3.200711:11
ale dat ich strucny popis do tabuliek k ostatnym by nebolo odveci
Odpovědět0  0
Josef Broz_old (26) | 24.3.200720:43
Chybejici popisek referencniho ­"HP Compaq nx6325­" doplněn.
Odpovědět0  0
lumpma (4) | 23.3.200720:39
Nemyslim si ze je vhodne ke kazdemu testu dat jiny notebooky. Pokud se rozhodnete pouzivat 10 NB tak by v te tabulce meli byt vsechny. Jinak se to stava dost neprehlednym. Umysl byl dobry ale bohuzel vysledek tim dost utrpel. Porovnavat se musi celek a ne jen urcita cas. Je to jako kdyz budete porovnavat vozidla a testovat pouze motor a nebo pouze prevodovku ale nebude vas zajimat jaky vykon vozidlo prenese na vozovku ci jakou rychlost vozidlo vyvine.
Odpovědět0  0
Josef Broz_old (26) | 24.3.200720:32
Asi jsme se zcela nepochopili. Cilem testu je srovnani modelu, ktere jsou aktualne dostupne na trhu. Většinou je v grafech deset poslednich typu. Obcas zaradim i nektery ze ­"starsich­" produktu. Zvlast kdyz je srovnani architektury zajimave nebo relevantni ­- viz odkazy na notebooky s Pentiem M. Pochopitelne vzdy srovnavame celek, ale i jednotlive parametry ­- CPU, HDD, vybavu, design. Srovani automobilu a inf. technologii je sice oblibene, ale obcas notne zavadejici.

HP 510 bych v tomto duchu oznacil jako ­- levne auticko s chudou vybavou, horsi jizdni vlastnosti a slabsi motor ­- to vse v celkem praktickem kabatku.

Odpovědět0  0
BorgM | 20.3.20078:34
Chtel bych autora upozornit, ze zrovna snizeni jasu pri napajeni z baterii notebook umi, co si nastavite pri napajeni z baterii si NB pamatuje a zase se na tuto hodnotu vrati po odpojeni ze site.
Odpovědět0  0
HonzaRez (51) | 20.3.20078:07
K takhle levnému počítači přidávat něco tak drahého jako jsou Windowsy? Kdy už se konečně lidi a výrobci poučí, co to znamená levný. K levnému počítadlu prostě musím mít levný systém. Má to spoustu výhod, o nichž se nemusím rozepisovat, bohužel široká veřejnost je široká veřejnost a výrobci se chovají podle toho. Jako když stojí u superhyper ofrout za dva melouny a nabubřelý meloun do něj cpe plato superhyper jogurtů za 1,50...
Odpovědět0  0
Mr.Lilek (6) | 20.3.20078:29
Oni Win XP Home v OEM provedení jsou relativně levný operační systém. Možnost instalace alternativního OS by samozřejmě nebyla na závadu, ale troufnu si tvrdit že zájem potenciálních zákazníků o Linux by byl minimální.

Mě osobně nadzvedlo hlavně nesmyslné šetření na operační paměti.
256 MB je dnes silně po průměr a sdílená grafická karta tomu nasazuje korunu. Nějaká komplexnější činnost v prostředí MS Office už zákonitě bude hraničit s masochismem.
Odpovědět0  0
jindra22 | 20.3.200721:19
No já mám HP nx6110, dva roky starej, má to skoro identický parametry ­(mám navíc jen wifi, firewire,xp­), ale já za to dal tenkrát 21300,­- ­) a je to překvapivě svižný. Ve stolním PC mám 2 GB RAM, ale v tom noťasu se s 256 RAM dá pracovat překvapivě dobře. Neswapuje to nadměrně, starší hry na tom jedou a na novinky si tohle nikdo kupovat nebude. Za tu cenu mě to prostě přijde dost dobrý. Určitě doporučuju.
Odpovědět0  0
Naith_cz (79) | 21.3.20070:36
Tak to maš ten samý, jako manželka. Bohužel s ním není moc spokojena. Hřeje jako divej, pokud si spusti 2 x www.rodina.cz tak to se vyloženě vleče. Celkově mi přijde strašně pomalý a žhavý. Mám prosbu mužeš tu rodinu vyzkoušet a dat mi vědět? Mám pocit, že jde do kytek. Diky
Odpovědět0  0
jindra22 | 21.3.200714:59
Naith: já ho mám momentálně v práci, bez přístupu na inet, doma to vyzkouším až kdoví kdy. Ale běžně jsem na tom surfoval v Maxthonu v záložkách a pomalý to nebylo, klidně 10 záložek i víc mívám otevřeno. Možná to bylo díky flashovým reklamám pomalý, ty doporučuju odfiltrovat. A že topí, to poznám jen když to někdy při psaní mám na klíně, na stole je to jedno.
Odpovědět0  0
Naith_cz (79) | 21.3.200715:36
Děkuji za odpověď. To nespěchá. Pokud si vzpomeneš, tak to vyzkoušej. Oba používáme Operu. Flashové reklamy tam nejsou a navíc jsou blokovany. Oba máme pocit, že se to zhoršuje. Teplota NB jde až k 90st., což hřeje více než A6T s N7600 a TL52.
Odpovědět0  0
jindra22 | 21.3.200715:45
Naith: pokud jde teplota takhle vysoko, tak je to určitě na závadu, možná se jen poškodila pasta na cpu a chladič nedolíhá nebo jsou silně zaprášený větrací otvory nebo se rozbil větrák. CPU potom zpomaluje, zařazuje prázdný cykly, aby se chladilo a výkon jde do háje.
Odpovědět0  0
Naith_cz (79) | 21.3.200716:08
To maš pravdu. Dnes jej rozeberu a uvidíme. Vcelku mě vadí, že nasávací otvor je dole, takže nasává kde co. Tak uvidim.
Odpovědět0  0
milivojjiricny | 22.3.200718:35
Pokud hřeje, může za to možná i software. Měl jsem na notebooku office 2000 a ve wordu si pustil jeden delší dokument ­- v tu chvíli začal procesor jet na 100%, klidně 5 hodin v tahu, dokud jsem word nevypnul a teplota šla k 80 stupňům. Když jsem to pustil ve wordpadu, vše bylo OK...
Odpovědět0  0
Naith_cz (79) | 24.3.200712:20
Tak rozloženo a zase složeno. Měl jsem pravdu s nasávacím otvorem. Chladič byl neuvěřiteně zanesený prachem. Bohužel to funguje, jako vysavač. Po vyčištění se teplota o hodně zmenšila, ale na výkonu to moc znát není. Co mě ovšem zklamalo, tak hořčíkový rám­-nerám. Není v celém NB, ale jen na kratších krajích nahoře a dole je to lepší. U jednoho šroubu byl prasklý plastový sloupek, protože ten plast je neuvěřitelně tenký.
Odpovědět0  0
pegy (258) | 21.3.20070:31
Plny suhlas, Ja som tiez zacinal s Athlonom XP 2.0 a 256 MB Ram a bolo to o zivot :­( Teraz mam v PC 1GB a uz aj to mi je sem tam malo, ked idem na PC ktory ma len 512 MB, tak to hned citim, ja mam HP NX6325 so Sempronom, je tam 512 MB Ram a je mi to malo, chcelo by to este 512, aby to bolo trosku sviznejsie, inak da sa s tym zit, ale zlate pravidlo ­"cim viac tym lepsie­", nepusti.... ;)
Odpovědět0  0
VladimirV | 5.4.200723:12
Jak jste spokojeny s HP NX6325 na Semprone? Zajmalo by me jak na nem beha Fotoshop, a treba jestli zvladne tu nejakou starsi hru.Taky by me zajmalo jestli nepali kolena a dlane a jak to je s pozorovacimy uhly LCD. Uvazuju o nem s tim ze bych hned prikoupil 1 GB DDRII. Dekuju
Odpovědět0  0
avip | 20.3.20078:55
Základní model je podle stránek HP dodáván pouze s FreeDOSem ­- a i jeden vyšší model lze koupit bez Windows.
Takže není problém, IMHO...
Odpovědět0  0
jezisek (55) | 20.3.200718:11
To je HP­-500 ne 510. 500 má pouze 14­" display.
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.