reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
4.2.2005, Zdeněk Kabát, Štěpán Mrázek, recenze
Po úvodním článku a představení všech testovaných modelů míří náš megatest osobních přehrávačů k závěru. V tomto článku naleznete stručnou rekapitulaci a také ocenění, která jsme se rozhodli udělit hned pěti plus jednomu přehrávači.
Kaač | 6.4.200620:36
Jen sem se chtěla optat, jestli někdo neví něco o možnosti stahovat SW do mp3 přehrávačů STLab, nějaký odkazy a tak... Díky moc, KK
Odpovědět0  0
Josh | 20.2.200611:05
Zdravím. Prosím Vás, jaký MP3 přehrávač s FM tunerem podporuje funkci RDS? To je na cesty zcela nezbytná věc. Děkuji Josh
Odpovědět0  0
Wormi13 | 21.7.200512:40
hele pekny megatest.. nejdriv sem si myslel jake to je skvele .. ale je tu jeden fakt:
nevim jak ostatni ale pro me je PRIORITOU #1 pri vybere MP3 playera URCITE KVALITA ZVUKUa vy ji date moznost vyjadrit se max 5 bodama? tohle povazuju jako nejdulizetjsi pr vybere mp3 .. jak muze podle vas mp3 prehravac ktery ­"sumi­" a s prumernyma peckama ­(mpio FG100­) mit vic bodu jak kvalitni zvuk ENOXU ??? ... a dale kvalita sluchatek.. nechci NIKOHO URAZIT A zvlast ja si vazim poctivou praci .. ale to bodovani kvality sluchatek ste delali podle toho jak bassujou nebo jak?? .. sluchatka u iAudio G3 ktere od vas dostalo plny pocet bodu ­(asi kuli tem bassam zejo­) nad hlasitosti 32 preskakuji,praskaji a podobne.. tenhle ­'efekt­' de castecne redukovat vypnutim MECH BASS nebo jak se to jmenuje.. tohle je taky problem prehravace a nejenom iAudio .. podle me nejlepsi prehravac by mel byt ten ktery ma minimalni zkresleni, vernou a kvalitnou reprodukci, kvalitni sluchatka, zadny sumeni, praskani a pod. a AZ POTOM brat v uvahu design a ­"kvalita nahravani z radia, diktafon­" a podobne.. kdyz nekdo koupi MP3 player chce kvalitu a nekupuje prece diktafon!
DIKY moc
Odpovědět0  0
maro (6) | 17.2.20058:30
Budete rovnaku metodiku testovanie vyozivat aj pri novych modeloch prehravacov? Napr. teraz prichadza do predaja velmi zaujimavy model od Sandiku:
http:­/­/atcomp.cz­/presmerovani.aspx?goto=­/zbozi_detail.aspx$$zbozi=53537
http:­/­/www.sandisk.com­/retail­/dap.asp

Pri hodnoteni su moje priority nasledujuce:
1. kvalita zvuku a moznosti upravy ­(EQ a pod.­) smerujuce ku KVALITNEJSIEMU zvuku + pouzitie ref. sluchadiel
2. podpora adresarov ­- NEVYHNUTNE pri vyssich kapacitach pamate, prip. pri prehravacoch rozsiritelnych o pamatovu kartu + mass storage
3. vydrz na bateriu s typ napajania ­(subjektivne preferujem AAA, alebo AA­)
4. radio + pamate na stanice ­(myslim ze v pohode staci 10+­)
5. funkcia diktafonu, pouzitelna kvalita nahravky z roznych prostredi ­(hluk, konferencia a pod.­)
6. kvalita nahravania z FM. Mozno v pohode otestovat pomocou bytoveho FM vysielaca ­(videl som take nieco u predajcov ­- bezdratovy rozvod multimedii v byte­) cez ktory sa pusti muzika z CD a na MP3 playeroch sa naladi, nahra a vyhodnoti.
7. podpora priameho enkodovania do MP3 + line­-in + kvalita
8. funkcnost a praktickost ovladania ­(aj na to najnepohodlnejsie si clovek zvykne­)
9. display ­(vacsinou je prehravac niekde zastrceny)
Odpovědět0  0
maro (6) | 17.2.20058:53
Sandik = Sandisk :­-­)
9. display ­- myslel som tym typ ­(LCD, OLED­) a kvalitu ­(ake info, viditelnost na priamom slnku a pod.­). Samozrejme predpokladam, ze nejaky display tam bude!
Odpovědět0  0
robqo (1) | 16.2.200517:10
Otazka ­(hlavne­) na autorov: Aka je kvalita zvuku prehravaca iAudio M3 20GB? V hodnoteni ste mu dali 0 ­(!!!­) bodov, pretoze k nemu neboli dodane sluchatka. Prepacte, ale je to trapne. Alebo je kvalita zvuku naozaj strasna a teda si zasluzi 0?
Odpovědět0  0
Zdeněk Kabát (474) | 16.2.200518:21
Přehrávače s pevnými disky jsem sice nezpracovával já, ale recenzi na iAudio M3 jsem psal již loni v srpnu ­(https:­/­/www.svethardware.cz­/art_doc­-AB0A12E35F4CAC73C1256EF2004CC418.html­). Za sebe mohu říct, že kvalita zvuku je vynikající, a to včetně přiložených sluchátek Cresyn ­(že by nebyly dodávány, to se mi nezdá...­).
Odpovědět0  0
chose fernando vaďadarez | 10.2.200518:13
ktori z nich hra najlhasnejsie?? to jedine ma zaujma doteraz totiz to vsetko co som chytil hralo pre mna tichooo
Odpovědět0  0
GLOWi | 10.2.200515:44
Jsem majitelem predchudce iRiver iFP­-999T, tusim iFP­-599 ­(nemam ho ted vedle sebe­) a proto mne zarazily 2 veci, ktere ma a umi a ktere nema mit a umet jeho nastupce:

1. iFP­-599 je z magnezia, nikoli z plastu, coz je podle mne docela podstatny rozdil a prekvapilo by mne, kdyby jeho nastupce nebyl, i na fotografiich vypada material stejne.
2. iFP­-599 umi mass storage pokud si nahrajete odpovidajici firmware, i kdyz je pravda, ze vychozi firmware to neumi. Opet by mne prekvapilo, kdyby to jeho nastupce neumel.
Odpovědět0  0
Zdeněk Kabát (474) | 10.2.200518:25
Dobrý den,

1. Máte pravdu, jde nejpíš o magnéziové tělo. Při recenzování nebyl čas na důkladnou analýzu :­)
2. iFP­-999T neumí Mass Storage Class ani s nejnovejším firmware, vyzkoušeno...
Odpovědět0  0
Kio | 10.2.200515:00
Kdyz jsem videl ty ceny a schopnosti, tak mi prijde jako naprosto uzasnej MP3prehravac jakykoliv novejsi PDAcko. Tungstena T3 jsem sehnal novyho pod 4.5k .. umi to prehravat jak mp3, tak video a radove vic dalsich velmi uzitecnych veci. Myslim si ze v porovnani s timhle jsou jednoucelovky vylozene neucelne vynalozeny prachy.
Odpovědět0  0
msh | 13.2.200521:36
pda som mal aj na tento ucel ­(a keby mi ho pred mesiacom neukradli,tak ho este aj mam­) a mozem ti povedat, ze je to super vec. mozes na tom pozerat aj celovecerne filmy ak ich prekodujes aby sa zmestili. na prehravanie hudby je tiez super, ak to spojis s kvalitnymi sluchatkami napr. koss the plug ­(k*rva aj tie mi ukradli s mojim iPAQom­). jedinu vacsiu vyhradu som mal k velkosti ­(a teraz myslim velkost pristroja aj velkost pamate­). pamatove karty este stale nie su take lacne, aby si z toho mohol spravit mp3 prehravac svojich snov;­).
Odpovědět0  0
Komisar.durex | 9.2.200521:15
jj mas recht...a na ne sem ted vubec nevzpomel...ale kazdy ty sluchatka sou uplne o necem jinym jelikoz PX 100 ­(ne pxc:­-­) ale je mi jasny ktery myslis­) hrajou jinak protoze sou to otevreny sluchatka...ne uzavreny jak PX 200 xi PXC 250 a je uz jen na cloveku ktery si vybëre...ja bych bral mozna i spis ty PX 100 ale jelikoz sem rpazak a metro busy atd sou moje dennsi realita tak jedine PXC 250 minimalne PX 200 ale stovky sotva za 1. by me rusilo vse okolo a za 2. nemusi kazdej vedet co psoloucham,....a faktem je ze v PXC 250 jedu metrem a neslysim fakt temer nic jinyho nez music a to kazdej praka vi jak hlavne ty stary metra ­(hlavne na Becku delaj bordel:­-)
Odpovědět0  0
Lug (3) | 7.2.200512:07
Nene, vy mi špatně rozumíte, tento přehravač sice vlastním a jsem spokojen, ale jde o to, že tak jak ho recenzujete bych ho nevyzkoušet dal od něj ruce pryč a to je myslím chyba, protože špatný rozhodně není. Ono někdo třeba to, že je mírně odolnější, má slot na paměťovou kartu, jednoduché ovládání, velký displey a je na beterku a ne na akumulátor vyhovuje a pár věcí kromě kvality přehrávání oželí, ale z téhle recenze vyplývá, jako by to prostě byl šmejd. Zkuste se podívat na jeho prodejnost a třeba na ohlasy uživatelů ­- namátkou třeba na stráknách czechcomputeru a uvidíte, že se poměr cena ­/výkon je jeden z nejlepších. Možná to chtělo test MP3 do 4tis s 256MB+ a pak mp3 na 4tis.
Odpovědět0  0
Zdeněk Kabát (474) | 7.2.200512:31
Ano, přiznávam, že v kontrastu s ostatními přehrávači mi opravdu Creative MuVo Sport C100 přišel jako šmejd. Záleží na úhlu pohledu, já kdybych si třeba vybíral přehrávač pro sport, sáhnu k Rio Forge, který mi přijde hezčí a lépe vybavený ­(na druhou stranu je o dost dražší­). Ale je pravda, že s Creativem když švihnete o zeď, pravděpodobně se mu nic nestane :­-­) Uznávám také, že je levný, což je pro někoho klíčové.
Odpovědět0  0
Lug (3) | 7.2.200513:14
Díky za odpověď, ale měl by jste býti více objektivní, pokud chcete kritizovat za design ­- je to subejtivní, navíce je to na sport a zřejmě jistá podobnost se stopkama je asi záměrná.

Jako plusy byc viděl tyto věci.
-umí adresáře
-upgrade firmwaru
-id3 tagy v jednoduché formě umí
-slot mmc­/sd
-vyšší odolnost
-dobrá výdrž na mikrotužku
-dostatečná výbava
-velmi snadné ovládání, tvz. blbuvzdorné
-mass storage zařízení
-cena

zápory
-hold pouze přez menu
-sluchátka z dodávky nic moc
-o něco větší rozměry a váha ­(mě to neva, ale někomu by mohlo­)
-méně možností nastavení, nemožnost nazvati uloženou stanici u rádia
-design digitálních stopek dovezených po revoluci z Polska ;­-­)­(opět subjektivní ­- já z něho nejsem taky unešen, ale na druhou stranu mi zas tak teď nevadí, iRiver se mi designově taky nelíbí­-nejvíce se mi líbil přehravač iPaq od Compagu­)

No u mě vyhrál, holt na to moje poslouchání se mi zdá více než dostačující.
Odpovědět0  0
Lug (3) | 7.2.200511:11
Velmi mě pobavila recenze tohoto MP3 playeru, myslím, že je troch dosti autorem zkritizován, nechápu jak za výbavu, která je kompletní může dostat jen dva body, když tam defakto nic nechybí, chápu že třeba iRiver za kvalitu dodaných věcí může dostat 4, ale z hlediska užití má výbavu stejnou na rozdíl od některých jiných lowendů. Kvalita přehávání hudby je dobrá, že autor zkouší dodaná sluchátka je fajn, ale kdo z nás si nekoupí skoro hned nová? Já tedy určitě, sluchátka v dodávce nikdy nebudou tak dobré jako dokoupené značkové Kosy. Nejvíce mě ale zarazilo, že autor píše o iRiveru jak je skvělý, ale když není mass starage zařízení a rychlost přenosu jen pouze 1500kB­/s, tak je to degradace dosti veliká, obzvláště když pominu obsenci slotu na paměťovou kartu. Myslím, že jedinou věc kterou autor posoudil u tohoto přehravače posoudil dobře je nepřítomnost hold tlačítka a rozměry. Píšu tohle proto, protože tento přehravač vlastním a kdybych si tuhle recenzi přečetl dříve zvyklala by mě a možná bych si ho nekoupil, ale naštěstí jsem si ho už koupil dříve. Subjektivně musím říci, že je za tu cenu velmi dobrý a kámošovi co si koupil iRivera se velmi směju, protože bez paměťové karty, usb2 a mass starage je to opravdu k smíchu, kvalita zvuku při srovnatelných sluchátkách je totiž shodná.
Odpovědět0  0
Zdeněk Kabát (474) | 7.2.200511:31
Dobrý den,

- výbava: zde nehodnotím jen to, zda­-li něco chybí, ale jak je na tom přehrávač ve srovnání s ostatními testovanými modely. Většina přehrávačů zde dostala ­"jen­" 2 body a Cretive není nijak znevýhodněn.
- kvalita přehrávání: v tabulce si můžete všimnout dvou položek ­- jedna hodnotí kvalitu dodávaných sluchátek a druhá kvalitu zvuku přehrávače jako takového, což bylo testováno na sluchátkách Sennheiser ­(mj. uznávanější než Koss­)
- iRiver ­- za Mass Storage a rychlosti přenosu samozřejmě dostal přehrávač bodové srážky, co byste chtěl více?

Vaše připomínky mi přijdou spíše jako obhajování Creativu, protože ho vlastníte. Já jsem měl možnost srovnávat s 13 dalšími MP3 přehrávači, což je myslím dostatek pro vytvoření představy o kvalitách každého z nich.

Zdeněk Kabát
autor
Odpovědět0  0
Honza Kulíšek | 5.2.200515:51
Jde o tenhle player :
http:­/­/www.sunrichtech.com.hk­/MULTI%20MEDIA­/A8.htm
http:­/­/www.soural.cz­/main.php?view=popiska&menu_id=F400000101&popis=Z550000101&cx=1107614477
ht­tp:­/­/obchod.all­-electronics.cz­/i6base­/default.asp?mtc=0&cls=stoitem&stiid=7589

Kouknete na ty parametry ­- neni to za ty prachy silene lakavy ? shanim se ted po nejakym Flashovym playeru za rozumny penize ­- chci rozumnou cenu ­(tak 3­-5k ­) za kapacitu min. 512MB ­- nejlip neco pevny pameti a k tomu slot na SDcka. Radio, Diktafon, ID3 a Usb 2.0.

Tenhle player vyhovuje vsim ­- hlavne tim ze 512MB variantu +512MB SD poridim za cenu nejakyho obycejnejsihou iRivera nebo jiny ­"znacky­" ­(je mi fuk jestli je to znackovy nebo od tamanu, jenom at to hraje­) tak maximalne s tou 512kou.
Mel jsem vyhlidnutyho Emgetona DB666 ale ten u nas skoncil, DBHSL taky, DB586 neni nic moc ­- hlavne dilensky zpracovani. Pak mozna Toplux, ale ten jeho design ­- Bleee .
A nebo skoncim u Hamy DMP100 za devet stovek :D
Odpovědět0  0
Krchov | 8.2.200514:19
koukni na www.2magos.com . Maj tam presne jak chces ty. Taky jsem si ho vyhlidl, ale asi si nakonec koupim ten HD200. nebo tak nejak. Zdarec
Odpovědět0  0
maro (6) | 17.2.20059:04
Daj si pozor, lebo pravdepodobne nepodporuje adresarovu strukturu. Nechcel by som mat v prehravaci 512+512 MB MP3 a potom sa preklikavat na pesnicku c. 220 z 350...
Z tych lacnych je zaujimavejsi tento ­(ale ani on asi nepodporuje adresarovu strukturu­):
http:­/­/www.soural.cz­/main.php?view=popiska&menu_id=F400000101&popis=JE50000101&cx=1108626890
Odpovědět0  0
Honza Kulíšek | 17.2.200512:49
Ja uz jsem pro ten STLab temer rozhodnuty, i kdyz jsem teda zadny reference zatim nesehnal. Asi se zkusim obratit primo na prodejce ­(Soural nebo All­-electronics­).

Ten Mercury nevypada spatne, ale ani u nej jsem v infu nenasel podporu adresaru ­(na tohle se kazdopadne prodejce zeptam, podstatny je to dost­)... Navic cena je vyssi nez u toho STLabu, kterej v kapacite 1GB ­(512 int + 512 SD­) budu mit za cenu cca 4k5 vc. DPH.
Kdyz k tomu pridam ze ­"znacky­" nebo spis neznacky jsou oba, tak STLab ma OLED disp...
Jinak tady jsou specifikace primo od vyrobce : http:­/­/www.sunrichtech.com.hk­/MULTI%20MEDIA­/A8.htm
o slozkach jsem tam nic nenasel :(
Odpovědět0  0
Zdenda.Tvrd | 18.2.200514:05
hm, taky se mi libi, ja se ptal primo jednoho dodavatele a ten mi rikal, ze zvladne i SD 1GB, taky jsem se ptal, jestli pridavna SD nevycuhuje ven, tak mi odpovedel, ze jen 1mm, aby se dala vytahnout, coz je fpoho! :­) ted cekam, az mi napise, co s tema slozkama..:­) asi pujdu do nej taky...spatne je, ze ho maji jen ve stribrne barve :/
Odpovědět0  0
Honza Kulíšek | 18.2.200515:45
Muzu vedet o kteryho dodavatele se jedna ? Jestli mam kdyztak dotazama otravovat jeste toho z All­-electronics. At uz kvuli tem slozkam, ale taky treba kvuli ­"odhadu spolehlivosti­" ­(slusnej prodejce rekne, ze tohle u nich jeste nekdo nereklamoval, nebo ze se jim do mesice vsechno vrati v reklamacich­) a pak i kvuli ty barve. Taky bych asi radsi cernou :­) i kdyz to neni uplne rozhodujici.
Podpora 1GB karet je fajn, ale pro me spis bonus ­- asi urcite budu kupovat jenom 512 ­-> gigovou kartu by nemusel zvladat fotak.
Odpovědět0  0
Zdenda.Tvrd | 18.2.200516:07
jo, taky all :­)­)­) na reklamace jsem se ptal taky...tak jsem zvedavy :­) kdyztak jestli se dozvis neco noveho tam pisni! at jsem v obraze. Ty ocasove mi jeste neodpovedeli...jo s tim fotakem mas pravdu 512 bude stacit :)
Odpovědět0  0
Honza Kulíšek | 18.2.200516:26
Tak ja zatim vyckam na to co odpovedi tobe, a kdyztak je budu otravovat hlavne otazkama, kterejm se budou vyhejbat :­)
Jinak, kdyz budes moct, tak jejich odpoved a zjistene udaje postni sem, ale klidne me kontaktuj i na mail ­(honza.kulisek@inmail.cz­).
Odpovědět0  0
Reakturek | 18.3.20059:37
Karta nevycuhuje vubec, pokud ji nedas obracene :­-­)­). Je na zacvaknuti, jako napr. u fotaku Olympus C760.
Odpovědět0  0
Bulhar | 18.2.200518:10
Zdravim, tak presne podobne jsem vybiral ja sve reseni koupe MP3 prehravace,vcetne te Hamy.
Skoda toho DB666­-vypadal dost decentne a nerozbitne,skoda...:­-­(­(­(
-­-­-Toho STLab­-a jsem slysel,a rikam­-­-je to mazec.Produkuje plny sound a prilozena sluchatka basovaly a stredovaly nevidane! Jediny,co me mozna trochu odradilo je jeho zpracovani.Rek bych,ze s nim bude treba zachazet opatrne.Ale tak je to dneska bohuzel i se znackovejma vecma.
Za robustnost se plati extra...­-­(
Cili : +++ super sound
­- slabsi plastak ­(a je lehky­)
Za ty prachy­-­-­-nekup to. ­(Kup to­)
..........nebo este existuje nakej MERCURY iXA333i ,ale ten jsem neslysel.
Odpovědět0  0
Mpio | 5.2.20052:20
Jenom reaguji na udajny nedostatek u Mpio Fg100, kde je napsano ze prehravac neumi funkci pause. V menu se necha nastavit funkce resume ktera ­(velmi rychle­) zacne prehravat z pozice kde clovek skonci. To mi pride jako dostatecna nahrada za pause. A dale casopise Computer vyhralo Mpio test z asi 20ti jinymi prehravaci, jako s nejlepsim zvukem, takze se mi to zda dosti subjektivni. Chapejte mam jeden doma a cloveka vzdycky zahreje dyz ma to nej:­-)
Odpovědět0  0
Zdeněk Kabát (474) | 4.2.200520:15
Do článku byla doplněna stránka s přehledem testovaných MP3 přehrávačů, některých jejich specifikací a hlavně odkazy na jednotlivé recenze!
Odpovědět0  0
wessan (53) | 4.2.200519:18
Diky za skvely test. MP3 prehravacu je dnes na trhu obrovske mnozstvi a je nerealne je vsechny projit na strankach nejakych eshopu. V testu mam par zajimavych pekne u sebe. Uz jsem si vybral i favorita ­- iops f4. Nema moc nevyhod a integrovana baterie je u me podminka ­(i kdyz je v testu uvadena jako nevyhoda­), protoze nemam nabijecku a nijak po ni netouzim. Mam proste rad kdyz zarizeni mam hezky pohromade a nemusim kupovat nove baterie, jakmile stavajici dojdou. Uz nekolik mesicu jsem si nekoupil novou baterku do budiku, protoze na to pokazde proste zapomenu. Navic mam integrovane baterie ve vsech ostatnich vecech ­- telefon, fotak, laptop, takze jedno navic me nezabije.
Jeste jednou ­- fakt super recenze.
Odpovědět0  0
wessan (53) | 4.2.200519:17
Diky za skvely test. MP3 prehravacu je dnes na trhu obrovske mnozstvi a je nerealne je vsechny projit na strankach nejakych eshopu. V testu mam par zajimavych pekne u sebe. Uz jsem si vybral i favorita ­- iops f4. Nema moc nevyhod a integrovana baterie je u me podminka ­(i kdyz je v testu uvadena jako nevyhoda­), protoze nemam nabijecku a nijak po ni netouzim. Mam proste rad kdyz zarizeni mam hezky pohromade a nemusim kupovat nove baterie, jakmile stavajici dojdou. Uz nekolik mesicu jsem si nekoupil novou baterku do budiku, protoze na to pokazde proste zapomenu. Navic mam integrovane baterie ve vsech ostatnich vecech ­- telefon, fotak, laptop, takze jedno navic me nezabije.
Jeste jednou ­- fakt super recenze.
Odpovědět0  0
aragorn (29) | 4.2.200514:03
chcel by som sa iba spytat ci by nebolo mozne vzdy v tych Vyhodnoteniach aj ostatnych recenziach linky na tie odcenene produkty ­(aby som to nebolo treba hladat v tych predchadzajucich strankach)
Odpovědět0  0
Zdeněk Kabát (474) | 4.2.200520:15
Něco jsem vytvořil, viz druhá stránka článku :­-)
Odpovědět0  0
aragorn (29) | 10.2.20059:01
skoda ze to nie je na tej poslednej strane .. uz by to bolo dokonale :o­) rovno pozriem odceneny produkt a klik na podrobnosti.. takt ma delia dva kliky plus nejake to scrollovanie, no proste hrozneee :o­)­)­))
Odpovědět0  0
marton | 4.2.200510:57
skvelý článok ­- jediné čo ma napadlo po prečítaní, ako pripomienka­/viz hneď prvá reakcia :­-­)­)­)­/

5 bodov za zvuk je málo!!! Zvuková kvalita prehrávača by mala dosahovať aspoň 20 b.

ale inak je to presne to ­- kôli čomu chodím na tento server.
Odpovědět0  0
Tomas Hasa | 4.2.200510:14
Nechci vyvolavat flame, ale s Enoxem mam zkusenosti a tak musim trochu zareagovat na jeho bodovani. Jednak podporuje OGG a druhak nechapu, co je tak strasneho na jeho ergonomii. Urcite jsou prehravace s lepsi ergonomii, ale jen 1 bod? To opravdu neni mnoho ­- mene uz snad byt ani nemuze.
Odpovědět0  0
univerzal_shw1 (90) | 4.2.200512:17
Souhlasím s tebou! Sám vlastním Emgeton ENOX a jeho hodnocení je tady opavdu jenom subjektivní! Chybí tady, že umí Ogg Vorbis Q1 ­- Q9 ­( Což je opravdu nadprůměr ­- iriver umí pouze Q1 ­-Q5 a iAUDIO Q1 ­- Q8­) Dále Enox má naprosto užasný a hlasitý zvuk! Dále jako jediný z testu umí české ID3Tag! A ještě k tomu je nejmenší a má české menu a set pro sportovní použití.
Odpovědět0  0
_Calib_ (1) | 5.2.200510:50
Asi nejak tak,
Jinak Enox 830 vlastnim v 1 GB stribrne verzi. Umi ogg az po Q9 ­(mozna 10, nejsem si jist­). Ergonomie je o tom, jestli ma clovek ruce jako drevorubec, ale vzhledem k tomu ze u tohoto prehravace jde o miniaturni velikost, se s tim musi pocitat. K bodum dolu za dobu hrani: myslim, ze by se melo hodnotit, jake je napajeni. Pokud jde o zabudovany adapter, kapacita asi bude vetsi, ale bude tak zhorsena moznost dobijeni, omezena jen na sit. Naopak u AAA­/AA­(hlavne AA­) baterii bude snizena, ale zase neni problem si sebou do batohu vzit 3 baterky a kdykoli je vymenit, coz zase bude mnoha lidem vyhovovat. Nemluve o moznosti si je koupit na kazdem rohu. Jinak vite o tom,ze existuje vice barevnych provedeni ? Mozna by nebylo od veci informovat o moznych barevnych variantach prehravacu.
Dale me zarazi jiz zminovane zohlednovane hodnoceni kvality zvuku. Melo by mit vetsi vliv na honoceni. Dale je pravdou, ze neutralnejsi jsou sluchatka sennheiser. Komu co vic vyhovuje je otazkou priorit a usi. Sam vlastnim porty, ktere mi vyhovuji, ale senny by byly lepsi ­(samozrejme zavisi na modelu­).
Jinak clanek je az na par chyb povedeny a zasluhuje pochvalu.
Odpovědět0  0
kelly01 | 4.2.20059:58
Kam na ně chodíte?Např iAudio U2 1024MB které je cenově výš než iAudio G3 512MB jsem koupil v Carefuru v Olomouci za 6400vč DPH a tím pádem vychází Cena­/1GB ůplně jinak!
Odpovědět0  0
madmax.x | 5.2.200520:10
kelly01 : kde je prosím tě ten Carefur v Olomouci, myslím ulici ... zajímám se o zmíněný mP3 iAudio U2 1024MB ... mají tam i na splátky ?
Odpovědět0  0
kelly01 | 6.2.200511:00
Výpadovka na Prostějov,vedle McDonnalda,splátky asi jo.
Odpovědět0  0
goelr (6) | 4.2.20059:16
vyborny test, popsano­/poprovnano vse potrebne...jen mala namitka: nemel by mit zvuk linouci se z prehravacu vetsi bodove ohodnoceni nez je jen pet bodu ze sta???prece jenom muze byt prehravac nadupany, ale kdyz z nej nikdo nevyladuje ani s pomoci ekvalizeru dobry zvuk, je na ... Dal bych na to vetsi bodovy duraz, pet bodu je zalostne malo. to bych si radsi vzal prehravac vetsi­/ s mene f­-cemi ale s vybornym zvukem, nez...aspon me teda na zvuku zalezi vice...:­)
Odpovědět0  0
Štěpán Mrázek (372) | 4.2.20059:23
Díky za pochvalu i za komentář k bodovému honocení. Tuto metodiku jsme použili v tomto Megatestu poprvé a rozhodně se nebráníme její úpravě. Poprosil bych i ostatní čtenáře, nechť napíší na toto téma svůj názor.

Štěpán Mrázek
Svět hardware
Odpovědět0  0
univerzal_shw1 (90) | 4.2.200512:11
Mám naprosto stejný názor. Mp3 přehrávač by měl být opravdu nejvíce hodnocen, právě podle nejlepšího zvuku! Od toho je to Mp3 přehrávač. Testoval bych zvuk s Koss porat Pro, nebo s CRESYN ­( jsou to sluchátka speciálně pro Mp3­) Rozhodně USB 2.0 není žádně kritérium, poněvaž málo, který přehrávač, má pravdivou přenosovou rychlost! Každopádně díky, za skvělý test!
Odpovědět0  0
arny_71 (74) | 4.2.200514:16
Take si myslim, zvuk je prvotnim kriterie prehravace. Na co mi jsou supr displej a dobre ovladani, kdyz mi masinka bude hrat jak flasinet? Osobne bych kvalitu reprodukce ohodnotil minimalne 20%.
Odpovědět0  0
Komisar.durex | 4.2.200522:35
j jsouhlasim clanek fakt peknej....jen mi taky pride ze by mel byt daleko vetsi duraz kladen na zvuk..je mi totiz celkem fuk jestli ma radio a kolik tam de ulozit stanic a nebo jestli ma diktafon.....a vecina lidi tohle taky nepouzije....de mi o to aby mel velky vykon kvalitni ekvalizer kvalitni zvuk dobre funkce hlavne co se prehravnai tyce vydrz baterii a bitrlnou konstrukci....+ mozna ten vzhled...ale faktem je ze zvuk mel byt hodnocen tak na stupnici 1­-10 s nakmyi dobrymi sluchatky ­(ne koss porta pro:­-­)...su prebasovany...mylsmi ze senny ktery pouziva 9 z 10 svetovych DJ­'s nahravaci studia atd sou lepsi:­-­) kor co se kvality zvuku tyce
Odpovědět0  0
suicidebeast | 5.2.200520:59
dobrý článek až na pár výtek,
ZVUK v této stupnici hodnocení by měl být zastoupen min. 15­-20 body ­(max 5 bodů je opravdu směšných u zařízení, jehož PRIMÁRNÍ funkcí je HRÁT­)
občasné chyby v parametrech, např. Creative MuVo Sport C100 umí upgrade firmware, tedy očekávám dohledání SPRÁVNÝCH parametrů a následné opravení testu, který je takto mírně neregulérní.
Například na jakém typu sluchátek sennheiser jste testovali zvuk, sennheiser totiž mimo sluchátek kvalitních vyrábí také špunty za 150kč. ­(doporučil bych KOSS Porta Pro, jako sluchátka používaná jako srovnávací i při testech mnohem kvalitnějších zdrojů zvuku­)
Design bych nechal spíše na osobním vkusu a hodnotil POUZE kvalitu zpracování daného přehrávače.

Zdravím a doufám, že mé připomínky pomohou ke zkvalitnění dalších testů.
Odpovědět0  0
Zdeněk Kabát (474) | 5.2.200521:27
Dobrý den, děkuji za Vaše připomínky.

Ohledně zvuku samozřejmě bereme poznámky v potaz, protože to zde zmiňuje většina čtenářů. Na druhou stranu je obtížné hodnotit zvuk v tak rozsáhlé škále, takže to spíše provedeme jen tak, že stávající body 1­-5 vynásobíme čtyřmi. Od příště.

Chyby v parametrech jsem zatím objevil dvě ­- Vámi zmiňovaný firmware ­(1 bod navíc ale s přehrávačem Creative nic neudělá­) a pak podpora Ogg Vorbis u Enoxu, která přišla s novým firmwarem. Upravovat hodnocení sice nebudeme, ale přijměte moji omluvu za tento omyl.

Testovací sluchátka byla Sennheiser PX 200, což je již vyšší třída s velmi kvalitním zvukem a není tak přebasovaná jako Koss Porta Pro. Nejlepší by samozřejmě byly PXC 250.

Zdeněk Kabát
Svět Hardware
Odpovědět0  0
suicidebeast | 7.2.200520:21
Děkuji za vyčerpávající odpověď a přeji hodně kvalitních testů a článků!
Odpovědět0  0
Komisar.durex | 9.2.200519:16
Mno co se PXC 250 tyce tak je mam....a pro testovani bych az zas tak velky rozdil nevydel....protoze ty sou fakt spis urceny na cesty ­(metro, bus atd...­) a jelikoz sem mel i PX 200 tak srovnani mam......ale oboje hrajou luxusne:­-)
Odpovědět0  0
goelr (6) | 9.2.200520:38
no jsem mel na usich jen 100 a 200 a troufam si tvrdit, ze pcx 100 hraji vyvazeneji nez 200..a nejsem sam s timto nazorem. 250 nevim...
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.