PCI-E hitparada - výsledky testů
4.11.2004, Martin Štěpánek, recenze

Po dvou předchozích částech, kdy jsme si grafické karty jen představovali, je dnes konečně čas podívat se detailněji na výkon oné šestnáctky statečných. Mezi nejzajímavější patrně bude patřit porovnání mezi GeForce 6600, 6600GT a Radeonem X700Pro.
Kapitoly článku:
- PCI-E hitparada - výsledky testů
- Výsledky - 3D Mark05 (průběhy grafů)
- Výsledky - 3D Mark05, 3D Mark03, 3D Mark2001SE
- Kvalita obrazu
- Výsledky - Detaily výkonu s FSAA
- Výsledky - F1 Challenge 99-02 (průběhy grafů)
- Výsledky - Doom3
- Výsledky - Unreal Tournament 2004
- Výsledky - FarCry
- Výsledky - PainKiller a Wolfstein ET
- Výsledky - HALO a Splinter Cell
- Výsledky - Serious Sam: SE
- Porovnání grafických čipů
- Závěr
V případě hry HALO: Combat Evolved jsem se setkal s problémy v kombinaci se SP2 pro Windows XP. Ale tomu se asi není co divit, když se jedná o hru z dilny Microsoftu.



V případě hry Halo, se opět opakuje dotěrnost karty s čipem GeForce 6600GT na vedoucí pozici Radeonu X800XT. Ale tak jako v předchozích případech, s vyšším rozlišením se projevuje poloviční počet pipelines a Radeon X800XT se vzdaluje.
Co se týká starší, ale výkonné karty s čipem GeForce PCX 5900, je zde drcena kartami X600XT, které obsahují poloviční počet pipelines.



Na jedné straně stojí slušný výsledek GeForce 6600GT, které opět poráží Radeon X700Pro, na straně druhé pak stojí X600XT, které porážejí GeForce 6600.