reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
3.7.2012, Pavel Kovač, recenze
Philips v poslední době vypouští hodně nových monitorů a dnešní e-IPS slibuje dobrou ergonomii, možnost regulovat odezvu a velmi neotřelý design. Také si v dnešní recenzi opět představíme další inovaci metodiky, nenechte si ji proto ujít.
joli85 | 5.3.201320:54
Zdravim, dnes som kupil monito, po zapojeni vsetko v poriadku akurat mam monitor pripojeny na macbook pro cez display port kabel. Pokial viem cez display port kabel mi mal fungovat prenos aj dat. Ale po zapojeni USB flashky do monitoru mi stale nevie detekovat tuto Flashku ­(pricom po zapojeni do usb na mabooku ide bez problemov­). Zeby chybny USB port na notebooku a reklamacia?
Odpovědět0  0
dropthebeat | 21.2.201317:34
Dobry den, kupil som si tento monitor no po chvili pouzivania som si vsimol vyrazne blikanie LED podsvietenia. Mam ho pripojeny k notebooku cez VGA, myslite ze je to normalne alebo je to iba ­"zlym­" kusom ? Blikanie vidi aj mama takze to nebude tym ze by som bol nejaky citlivy nato, ale toto sa mi zda moc, kedze je to vidiet volnym okom. Dakujem za radu :­-)
Odpovědět0  0
lapist | 21.2.201323:54
Blikání je údajně na 200 Hz a tak by nemělo být viditelné normálním okem. Já jsem u toho monitoru blikání neviděl, ale unavoval mi oči. Stroboskopický efekt při kmitání tužky před monitorem ale je vidět dost.
Bliká ti to i při jasu na 100%? Při max jasu podsvětlovací diody neblikají vůbec, tak by to bylo něčím jiným. Ve VGA kabelu může být problém, jestli je signál nějak rušený ­- radši zkus DVI, HDMI s redukcí nebo DisplayPort jestli máš tu možnost....
Odpovědět0  0
dropthebeat | 22.2.201311:56
Zdravim, ano blika to rovnako aj pri 100% jase. Teda ide o blikanie presne by som to popisal v pozadi vidno ako behaju svetle pruhy hore­/dole. Bohuzial nemam inu moznost ako pripojit monitor cez VGA kedze nemam na notebboku ine rozhranie ako VGA ani nikde doma k dsipozicii. K tomu ruseniu, v izbe nie je nic, myslim ziadne zeriadenie co by signal mohlo rusit.
Odpovědět0  0
dropthebeat | 22.2.201314:50
EDIT: Bol som v predajni, ze ho idem reklamovat, kde mi povedali ze ho mam doniest. Tak som prisiel domov a ze este ho vyskusam a predtym ako ste spominali to rusenie mi nedoslo ze to moze byt tym ze v predlzovacke mam zapojeny notebook, monitor a stolnu lampu. Nasledne sa ukazalo ze ak odpojim notebook monitor neblika, tak zatial ho neodnesiem. Moze to byt sposobene velkym odberom monitora a notebooku ak su v jednej predlzovacke, alebo nejaky pokles napatia v zasuvke ? :­)
Odpovědět0  0
lapist | 23.2.201311:10
Příliš velkým odběrem to nebude, zase tolik ten monitor a notebook nežerou, ale může to dělat nějaké interference, nebo to může být způsobené i ledničkou, televizí, atd, které jsou připojené na stejném okruhu. Zkoušel jsi jinou zásuvku, ideálně na jiném okruhu ­(např. v koupelně, kuchyni­)?
Taky můžeš zkusit nastavit monitoru jinou obnovovací frekvenci než 60 Hz ­(mívá možnost 50 Hz, většinou se dá vnutit i 70­-75 Hz­).
Odpovědět0  0
Ďuri | 10.2.201310:58
Dobry den, chystam sa kupit tento monitor ale som v rozpakoch, kedze raz pisete: ze ho neni viediet ale potom tu hodnotu 1 uvadzate ako vychodiskovu ale ze uz ma viditelny prekmit.

Onen překmit je relativně krátký a hodně špičatý a není tedy téměř vidět. Jediný problém, resp. nepříjemnost je fakt, že nastavení Smart Response v OSD má sice hodně možností nastavení, ale i nejnižší hodnota ­"1­" má již znatelný překmit

Směrem dolů to je však pouze při nastavení položky Smart Response na 1. Vyšší hodnoty způsobují výraznější překmity a naopak vypnutí Smart Response prodlužuje odezvu a vyskytují se schody. Zkrátka pro 99% lidí je hodnota 1 zcela ideální.

cize uz fakt neviem ako na tom je ten LCD, kedze ho chcem tak 50 % aj na hry.

Odpovědět0  0
lapist | 8.2.20130:09
Po přečtení této recenze jsem si monitor koupil, ale postupně během následujících dnů ve mě narůstalo zklamání. Do půl hodiny koukání na monitor mě začnou bolet oči ­(zřejmě důsledek 200 Hz PWM na LEDkách nebo FRC, můj starý MVA i TN s CCFL je OK­), pozorovací úhly zhora jsou dost mizerné ­(obraz rychle vybledne­) a to je spojené i s prosvítáním podsvícení při černé barvě už při pohledu pár stupňů zhora. To způsobuje že při pohledu na monitor z běžné vzdálenosti cca půl metru jsou dolní rohy prosvícené a splývají v nich tmavší odstíny s černou ­(která je tím pádem v těchto místech šedá­). Z větší vzálenosti jako 2m se to neprojevuje a černá je symetrická, ale z blízka díky asi špatným filtrům, je pohled do rohů už v úhlu a IPS glow dost vydatný.
Tady je má fotka jak to vypadá z běžné pracovní vzdálenosti: http:­/­/i.imgur.com­/APH1nno.jpg ­(ve skutečnosti nejsou rohy tak červené, spíše šedé­). Mě osobně to při hraní hry v tmavších barvách dost rušilo.

Jinak má ale monitor dobré dílenské zpracování, pěkné barvy, méně citlivým lidem by nejspíš vyhovoval. Já jsem monitor po 10ti dnech vrátil.
Odpovědět0  0
Karellu (3) | 8.2.201320:05
Zdravím. Monitor se musí z továrny seřídit, opravdu to září :­-­). Mám výhodu v podobě kalibrační sondy, takže mne nebolí oči ani po nekonečné práci na fotkách. PS..., to není monitor na hry:­-­).
Odpovědět0  0
lapist | 9.2.201310:05
Kalibrační sonda pomůže seřídit barvy, na jejichž dokonalé přesnosti mně osobně zase tak moc nezáleží, ale únava očí je asi individuální, podle toho jak je kdo citlivý. Já třeba vidím blikání CRT do 85 Hz, vidím blikat plazmovou TV, atd, takže bych řekl že PWM regulace podsvícení LEDek mi může dělat problémy. A nebo FRC. To ale člověk neseřídí... Prosvítání v rozích a filtry zmenšující IPS glow člověk taky neseřídí, ale co jsem viděl v obchodě IPS235P tak bych řekl že ten na tom byl lépe. Zkusím ale Benq s MVA.
Monitor jsem nekupoval primárně na hry, ale jako univerzální domácí monitor na vše. Hry zase tak moc často nehraju, na filmy koukám na TV.
Odpovědět0  0
Karellu (3) | 9.2.201312:46
Nejsem žádný expert, ale sonda mi seřídila i jas, navíc má kontrolku na hlídání světla v místnosti...., takže nejen barvy. Oproti továrnímu nastavení je to fakt mazec. Na hry mám multimediální Acer s 2ms ale oproti Philipsu má horší podsvícení, ale paradoxně i 1% lepší sRGB:­-­).
Odpovědět0  0
..Michal | 4.2.201318:07
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda se u tohoto monitoru vyplatí dokoupit DisplayPort a nahradit ho DVI. Zda tato investice má alespoň nějaký smysl. Grafickou kartu mám Radeon 6800. Děkuji.
Odpovědět0  0
Pavel Kovač (1033) | 5.2.20136:46
Rozdíl v kvalitě obrazu není. Takže investice je pro vás zbytečná.
Odpovědět0  0
..Michal | 5.2.20139:28
Děkuji.
Odpovědět0  0
lapist | 7.2.201323:59
Jelikož kabel DVI obvykle bývá single­-link, jehož maximum při FullHD je 60 Hz, teoreticky by použití DisplayPortu mohlo dovolit nastavit až 75 Hz. Jestli to tak ale podporuje monitor, to je jiná otázka...
Odpovědět0  0
Karellu (3) | 29.12.201213:35
Na základě této recenze, jsem si zakoupil tento monitor, ač jsem pokukoval , po něčem lepším­/dražším­/ a jelikož jsem přecházel z TN, monitor mne nadchnul. Mám to hlavně na fotky, takže to hodnotím kriticky hlavně z tohoto hlediska, takže..., pro fotografy, co maj hluboko do kapsy, nebo už vědí, že zázraky jdou s čímkoli, je to supr. Pokud máte peníze a občas si fotkou vyděláte, tak NE..., není to optimální foto panel pro komfortní a jistou práci­/profesionální­/. Osobně nelituji, protože je to krok vpřed a to je hlavní. Na fotce je stejně nejdůležitější obsah a dobrá editace, monitor se už dá doladit. Hodně úspěchů Všem s čímkoli a u mne má tento monitor hodnocení Trefa ,,začátečníka pokročilé fotografie,,.
Odpovědět0  0
Andy32 | 26.12.201222:51
Ahojte, uvažujem nad kúpou tohoto monitora alebo ešte nad LG IPS235P ako externého monitora k notebooku. Potrebujem monitor na nie profesionálnu úpravu fotiek. Ktorý z nich je lepší na tento účel? A ešte jednu vec: momentálne mám možnosť pripojit monitor k notebooku len cez VGA kábel. Bude to nejako výrazne poznať na kvalite obrazu?
Odpovědět0  0
Lefo | 21.11.20120:26
Ahojte, na zaklade tejto recenzie som si tento monitor zakupil, ale uz po tyzdni nie velmi silneho provozu mi monitor v rohoch obrazovky velmi zvlastne piska az bzuci, taky zvlastny vysoky zvuk. Viete mi niekto poradit co s nim moze byt, a co to moze ovplyvnovat? Alebo je to len vadny kus a cim skor ho vratit kym sa da?

dakujem za radu, inak odhliadnuc od tohto sa jedna a vynikajuci monitor a zatial som z neho bol nadseny.
Odpovědět0  0
trum | 9.11.201216:24
prave som si domov priniesol tento monitro, ale mam iste problemy s nastavenim... nastavil som si contrast, brightness aj farby podla recenzie, ale neviem co znamenaju veci ako smart contrast, pixel orbiting atd... mohli by ste mi pomoct? a este otazka mam redukciu z display portu na HDMI a nefunguje mi pricom viem, ze s pocitacom problem nie je... tak sa pytam ci nahodou na display port netreba nieco instalovat.. dakujem
Odpovědět0  0
Pavel Kovač (1033) | 12.11.20126:22
Pixel orbiting je funkce, ktera po chvilce posune obraz o cca 2 px ­(pokud si velikost posunu pamatuju dobře­) do strany. Tím zajišťuje menší vypalování obrazu. Pokud se však o monitor budete starat a jednou za čas si pustíte blikání bílé a černé přes celou obrazovku, tak tato funkce nemá smysl.
Smart Contrast je vlastně dynamický kontrast. Kdy se dle obrazu ­(světlá či tmavá scéna­) dynamicky reguluje jas.
Odpovědět0  0
aviator14 | 28.10.201217:35
Zdravím, chci se zeptat jestli je opravdu tak znatelný efekt IPS glow jak je na obrázku v recenzi https:­/­/www.svethardware.cz­/photo_doc­-946F5AC6E3B8543EC1257A2900669A99.html Uvažuji o tomto monitoru ale tohle mě celkem odrazuje, když porovnám s LG IPS235P ­(https:­/­/www.svethardware.cz­/photo_doc­-35BE8BFFE81F6F00C1257A30001B9124.html­) tak LG na tom vypadá mnohem lépe teda.
Odpovědět0  0
lapist | 24.1.201318:24
Řekl bych že to není tak hrozné jako na obrázku, ale znatelné to je. Podle mého názoru je ale na vině hlavně matná protiodrazová vrstva displeje. Viděl jsem na netu fóra kde lidi popisovali že tuhle vrstvu sundali a barvy i úhly jsou mnohem lepší...
Odpovědět0  0
buno | 24.9.20120:25
Už jsem jej málem koupil, ale mám dotaz. Chtěl bych tento displej používat s NTB, který má VGA a HDMI výstup. Jak na propojení, když nechci využívat VGA? Díky
Odpovědět0  0
Pavel Kovač (1033) | 24.9.20128:17
Stačí si koupit kabel HDMI­-A DVI­-D. Jde o pasivní redukci a kvalita obrazu bude 100%.
Například:
http:­/­/www.czc.cz­/premiumcord­-hdmi­-a­-dvi­-d­-m­-m­-2m­/62221­/produkt?q­-category­-id=fcjpc5km5ag13av41pim361jm6&q­-c­-0­-f_2027165=sHDMI
Odpovědět0  0
buno | 24.9.201213:02
Děkuji za radu, já se na ty redukce díval, ale byl jsem zaskočen, že v popisu produktu je popsání užití vice versa :­-)
Odpovědět0  0
Neználek na Měsíci | 22.7.201221:26
Monitor jsem zakoupil. Velkou zásluhu na tom má tato recenze. Jinak bych si asi nevybral.

Z těch záporných stránek ale musím upozornit na špatné repro, které prostě nemá patřičnou hlasitost. Dále na absenci tlačítka pro jas. Což je problém, aspoň pro mě. Protože dolovat to z OSD je opruz. A pak také na velice tuhý pivot s nejasně definovanými krajními polohami.

Tohle se v recenzi, dle mého, mělo objevit.

Jinak super a maximální spokojenost. Bytelné, dobrý obraz, konektor na sluchátka je pod tlačítky OSD. Matné plasty dělají v té záplavě lesklých plastů také svoje. Je to prostě to, co jsem chtěl. Pracant.
Odpovědět0  0
jenom1 | 24.7.201210:09
Díky za Vaše zkušenosti. Taky nad tímto monitorem uvažuji, především kvůli nízkému jasu, což u IPS je většinou problém. Chci jej hlavně kvůli kvality obrazu ­(IPS­) na grafiku.

Repro mě vůbec nezajímá a jsem schopný se obejít. Nastavení jasu v OSD mi taky moc nevadí, jsem už zvyklý.

Takže snad budu spokojený
Odpovědět0  0
Neználek na Měsíci | 25.7.201214:35
Mno... Já být vámi, tak na fotografie otevřu více peněženku. Barvy posoudit nedokážu, neb mám porušený barvocit. Ale zdají se mně v pořádku, tam kde vidím :­) Ale podsvícení je u okrajů dost dole ­(to samé, co se naměřilo v recenzi­). Takže třeba v PS při fullscreen je to hodně vidět. To znamená, že nějaká 1­/3 plochy nejde používat na 100%. Vadí­/nevadí nechám na vás.
Odpovědět0  0
Pavel Kovač (1033) | 25.7.201215:50
Osobně si myslím, že tento monitor je hodně slušný a dokáže se rovnat s monitory co stojí klidně dvojnásobek. Takže s tím otevíráním peněženky bych to tolik nehrotil. Samozřejmě pokud investujete třeba 15 tisíc, tak už se bude jednat o daleko lepší kousek, to samozřejmě nepopírám.
Odpovědět0  0
Neználek na Měsíci | 25.7.201220:24
On říkal, že to chce na grafiku. Což může znamenat Corel a jemu podobné. Tam je monitor super a stojí za to. O tom žádná. Ale jestli to znamená foto, tak tam prostě ztrácí to podsvětlení. Ten pokles jasu je prostě vidět... Ale jestli to není profi, a to asi není, tak ty vynaložené peníze na lepší monitor, bych radši vracil jinam. Třeba pozvat ženskou na večeři :)
Odpovědět0  0
Pavel Kovač (1033) | 25.7.201215:48
Kvalita repro vychází i ze specifikací. Zkrátka takto málo výkonné reproduktory nikdy neudělají slušný a hlasitý zvuk. S tím se nedá nic dělat. Obecně považuji repro u monitoru spíš jako nouzové řešení a proto se na něj tolik nesoustředím. Přecejen jde o monitor a ne o televizi.

Pivot v mém případě rozhodně nebyl tuhý natolik aby něčemu vadil. Ale je možné, že různé kousky jsou různě tuhé. Nevím, měl jsem jeden na testy.

Jinak díky za krajní polohy. Doplním do recenze, nějak jsem na ně zapomněl.
Odpovědět0  0
fabikp (1) | 11.12.201219:51
Chybějícího tlačítka pro jas je škoda, zvlášť když dotyková tlačítka reagují hodně náladově, ale stáhl jsem si ovladače z přiloženého CD a tam jde regulovat jas mnohem jednodušeji než přes OSD.
Odpovědět0  0
lapist | 24.1.201318:32
Taky si myslím že to Pilips udělal s tlačítky na monitoru blbě ­- ve výchozím stavu monitoru tlačítko nahoru zobrazí menu pro přepínání režimů ­(office, game, photo atd­) a tlačítko nahoru vyvolá nastavení hlasitosti reproduktorů ­(což je úplně na nic, protože reproduktory normální člověk nepoužije­). Místo toho měli udělat jas a kontrast. Takhle člověk musí do menu, dojet dolů na Picture, vybrat Brightness a nastavit...na těch dotykových tlačítkách je to dost otrava. Druhá možnost je nastavovat monitor přes přiložený software, ale ten jsem odinstaloval ­- po spuštění dlouho detekuje displej a blokuje tím plochu, zdržuje při vypínání Windows a žere dost paměti.
Odpovědět0  0
Tomáš Antl | 14.7.201223:12
Dobrý den, vlastním tento monitor a potřeboval bych správný odkaz na Váš ICM profil, jelikož odkaz, který jste dal do článku nefunguje. Mohl by jste odkaz opravit? Předem děkuji.
Odpovědět0  0
Neználek na Měsíci | 17.7.201218:41
Také se přidávám s prosbou na autora. Budu kupovat a rád bych vyzkoušel... Mimochodem, jak jste spokojen?
Odpovědět0  0
Pavel Kovač (1033) | 17.7.201220:24
Dobrý den, ICM opraven. Díky za upozornění.
Odpovědět0  0
Tomáš Antl | 18.7.201211:57
Děkuji, ještě se chci zeptat, jestli tento soubor stačí jen otevřít a je aplikován? Nemám s tímhle zkušenosti... Jak lze případně tento profil vypnout? Předem díky za odpověď.
Odpovědět0  0
Pavel Kovač (1033) | 18.7.201212:16
Profil přidejte ve ­"Správce barev­" co je v ovládacích panelech.
To jestli je aplikován poznáte pomocí programu ­"LUT Manager­" ­(použijte google, první odkaz­). Občas se stane že profil při změně rozlišení, zapnutí hry apod. vypadne. V LUT Manageru dejte LUT ­-> Load Default for device
Odpovědět0  0
Tomáš Antl | 18.7.201212:04
Dobrý den, s monitorem jsem celkově spokojen, jen mne překvapil řekl bych pixelový šum na obrázcích, kde je přechod ze světlé barvy na tmavou a celkově na tmavších barvách. Ještě bych chtěl zmínit, že oproti mému bývalému monitoru ­(LG W2243S­) nějaké extra změny k lepšímu nevidím, ani co se týče opěvované IPS technologii. Ten můj bývalý LG měl troufal bych si říct hodně podobné pozorovací úhly a nějakou extra změnu v barvách také nepozoruji. Je to můj názor, každý má jiné oči, doporučuji se na něj jet nejdřív podívat naživo. Řekl bych zkrátka, že je to takoví průměr, nenadchne, neoslní.
Odpovědět0  0
Pavel Kovač (1033) | 18.7.201212:18
A při pohledu zespodu neměl tento TN tmavé podání? A naopak z vrchu světlal? To je hlavní neduh pozorovacích úhlů TN monitorů A to všech.
Odpovědět0  0
Tomáš Antl | 18.7.201212:56
Ano, to ano, ale kdo kouká na monitor ze spodu... Obecně mi příjdou pozorovací úhly hodně podobné.
Odpovědět0  0
Pavel Kovač (1033) | 18.7.201213:08
Jde hlavně o to aby barvy byli stejné i při pohledu čelním. A to vzhledem k tomu, že máme nějaký ten úhel pohledu na spodní a horní část obrazovky u TN zaručit nelze.
Odpovědět0  0
Ladik 22 | 26.7.20125:48
Tak, to koukám, že TNS PANELy, jsou tedy, pěkné SHITy, za­-jímavé, zase, celkem, do­-cela, zase, tedy. :­-)
Odpovědět0  0
Tomáš Antl | 18.7.201212:19
Ještě bych chtěl dodat, že ten ­"pixelový šum­" lze pozorovat ještě více na světlejších odstínech barev. Nevím, jestli je to obrázky, stáhl jsem si Full HD wallpapery a je to nejčastěji vidět na fotkách zatažené oblohy, měst apod. Je to možné. Každopádně na nějakých fotkách je možná poznat IPS technologie, že jsou barvy sitější a lépe vynikají, to je max. co na IPS technologii u tohoto monitoru pozoruji. Odezva je OK, ale u videa zase razantnější pixelový šum ­"zrnění­". Nevím čím to může být, možná když by autor článku poradil, jestli se s tím dá něco dělat, byl bych vděčen.
Odpovědět0  0
Neználek na Měsíci | 22.7.201221:34
Dobrý den, koupil jsem a koukám. Zatím jsem si ničeho nevšiml. Nemůže to být chyba zdroje? Jako že už samotný ten snímek je plný šumu? Jinak nevím, jak to vysvětlit.
Odpovědět0  0
Tomáš Antl | 25.7.201221:47
Dobrý den, ano, nejspíše máte pravdu, shodli jsme se na tom i s kamarádem. Tímto se chci omluvit za matení. Opravdu na některých ­- viditelně kvalitnějších full HD wallpaperech nic takového nepozoruji, ale třeba na základních Windows bing wallpaperech je to hodně znát.
Odpovědět0  0
Pavel Kovač (1033) | 26.7.20127:19
On lepší monitor dokáže odhalit nekvalitní foťák velmi jednoduše. Předchozí monitor nemusel mít tak dobré barevné podání a tak prostě některé barvy splývají. Nový to jen neudělal a tak vás překvapila ­"nekvalita­" monitoru a ono to je vlastně nekvalitní fotka.
Odpovědět0  0
pidalin (1477) | 8.7.201217:52
Philips docela válí poslední dobou s těma IPSkama. A jsem rád že se konečně na ňákej monitor vrátila ta díra na prostrčení kabelů na stojanu. ;­-­) A design je taky docela originální a neni to tak přeplácaný a blobovitý ­(barokní­) jako ty čongové.
Odpovědět1  0
Lordx | 4.7.201215:12
Taky mám dotykové senzory pro nastavení na svým starším Samsungu a ten, kdo to vymyslel, tak bych mu utrhnul ruce v lokti...něco tam nastavit není na minutku, jako s tlačítky klasickými, ale tak na čtvrt hodiny. Pokaždí, když něco nastavuji, tak mám sto chutí to vyhodit oknem. Člověk musí mít rozsvícenou lampičku, jinak nejsou přes svit monitoru vidět popisky a strefujte se na místo, které není nijak označené ani nemá žádnou odezvu...děs!
Pro mě nejlepší byly AOC s kolečkem, sice nevzhledným, ale maximálně ergonomickým...
Odpovědět3  0
ozana (100) | 4.7.201211:20
Být to 16:10 tak ho beru.
Odpovědět0  0
john (109) | 3.7.201219:24
odvadite opravdu velice dobrou praci v teto oblasti testu, navic Vas chvalim ­/ urcite nejen ja ­/ za vzorny pristup k pripominkam ctenaru....
jen tak dal....
Odpovědět1  0
BurnerTom (43) | 3.7.201216:01
V zavere pisete ­"Dobrá je také ergonomie, která díky slušnému výškovému nastavení 13 cm a náklonu ­-5° až 20° uspokojí téměř každého. Také funkce pivot je stále pro spoustu uživatelů velmi příznivá.­" avsak v prvej kapitole nie je o vyskovom nastaveni ani o pivote ziadna zmienka. Donedavna bolo vasim dobrym zvykom prikladat aj fotky polohovania monitora ­- preco ste to zmenili?
Odpovědět2  0
Pavel Kovač (1033) | 3.7.201216:15
Fotografii jsem přidal. Měl jsem ji připravenou, ale nedal do recenze :­-)
Odpovědět1  0
Prsk | 3.7.201211:58
Překmit chápu v teoretické rovině, ale jak se projevuje na obraze v praxi? Nedalo by se nahrát nějaké video, kde by bylo poznat, jak vlastně překmit vypadá? Úplně super by to bylo nějakou rychlokamerou...
Odpovědět4  0
Pavel Kovač (1033) | 3.7.201213:38
No vysokofrekvenční kameru tu po ruce zrovna nemám. 3lo by však nasimulovat tento efekt, že bych převedl hodnoty z Osciloskopu na barvu a ty ukázal jako např animovaný gif. Ale stále to nebude ­"reálné­" zobrazení. Sice to bude odpovídat realitě, ale nebude to fyzické zachycení podstaty.
Odpovědět2  0
nagger (60) | 3.7.201215:14
Proč v x stránkové recenzi není možné napsat ani rozměry testovaného monitoru ?
Odpovědět1  1
Pavel Kovač (1033) | 3.7.201216:22
Dělal jsem si takový menší průzkum a valnou většinu uživatelů velikost v mm nezajímala. Vždy vycházejí z úhlopříčky. Rámeček samotného monitoru je u většiny ± stejný.
Každopádně mohu tabulku příště opět rozšířit o velikost, akorát bych se nerad dostal do fáze, kdy v tabulce bude i relativní vlhkost při které se může produkt používat.
Philips 235PQ2EB má rozměry 566 x 360 x 57mm bez stojanu a 566 x 517 x 250mm se stojanem.
Odpovědět2  0
nagger (60) | 3.7.201217:27
A člověk by řekl, že 1 řádek se do tabulky x stránkové recenze vždycky vejde ­(třeba místo některého s pomlčkou­) ;­) Určitě by podobným ­"průzkumem­" šlo vyřadit víc ­"nezajímavých­" parametrů.
Když vidím popisovaný široký rámeček, tak jsem na pochybách, jestli se mi do prostoru pro monitor o šířce 55cm vejde ­- většina 23­"ano, tenhle bohužel ne ;­)
Odpovědět0  0
Pavel Kovač (1033) | 3.7.201218:22
Ano, jeden sem jeden tam a za chvilku tabulka zabere celou recenzi. Jak jsem psal v předchozím příspěvku. Do další recenze to možná přidám.
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.