>
>
>
>
>
>
Radeon HD 2900 PRO: silák s jepičím životem
19.10.2007, Petr Papež, recenze
Dnes otestujeme novinku, cenově výhodnou kartu Sapphire ATI Radeon HD 2900 PRO, která se od verze XT liší pouze nižšími frekvencemi a hlavně nižší cenou. V testu bude pro srovnání Radeon HD 2900 XT, HD 2600 XT, GeForce 8800 GTS 320MB a 8600 GTS 256MB.
Kapitoly článku:
- Radeon HD 2900 PRO: silák s jepičím životem
- Gigabyte 8600 GTS GV-NX86S256 256MB
- Gigabyte GeForce 8800 GTS GV-NX88S320H-B-RH 320MB
- Sapphire HD 2600 XT 256MB GDDR3
- Sapphire HD 2900 PRO 512MB GDDR3
- Sapphire HD 2900 XT 512MB
- Testovací sestava, testovací metodika
- Bioshock (DX9), TC's R6: Vegas (DX9), World in Conflict (DX9 a DX10)
- Prey (OGL), Supreme Commander (DX9), MoHA (DX10), CoH (DX10)
- CB's Jericho demo (DX10), CoD 4 demo (DX10), Timeshift demo (DX10), F.E.A.R. PM demo (DX10)
- Hlučnost, spotřeba, přetaktování
- Poměr cena/výkon, cena
- Závěr
Bioshock
- Vývojový tým: 2K Boston, 2K Australia
- Distributor: 2K Games
- Datum vydání: 21.8.2007
- Typ hry: akční z pohledu první osoby
- Engine: Unreal 3 engine
- Render: DirectX 10 (testováno na DirectX 9)
Tom Clancy's Rainbow six: Vegas
- Vývojový tým: Ubisoft Montreal
- Distributor: Ubisoft
- Datum vydání: 12.11.2006 (XBOX360)
- Typ hry: akční z pohledu první osoby / taktická akční
- Engine: Unreal 3 engine
- Render: DirectX 9
World in Conflict
- Vývojový tým: Massive Entertainment
- Distributor: Sierra Entertainment
- Datum vydání: 18.9.2007
- Typ hry: taktická real-time strategie
- Engine: Masstech Game Engine
- Render: DirectX 10 (testováno na DirectX 9 a DirectX 10)