reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
Diskuze k článku: Samsung T220 - elegán v akci
8.7.2008, Pavel Kovač, recenze
Samsung se u tohoto monitoru vydal cestou elegance a průhledných plastů. Takový design je v dnešní době velmi atraktivní. Jak si ale monitor povede v náročných testech? Pojďme se společně na tento kousek podívat.
elven | 18.3.200915:28
zdravim
koupil jsem si tento monitor a chtel jsem se zeptat na tu kalibraci, jestli je to dobry udelat, nebo radsi ne ­(abych to nerozhasil, moc tomu nerozumim...­) a jak se to da jako zkalibrovat
diky
Odpovědět0  0
84 | 22.1.200910:06
Kupil som vcera Samsung T220. A vsimol som si cosi, co moze byt problem, mozno len obava:

Uz po vybaleni som si vsimol plechovy zvuk, neskor som zistil, ze vychadza z monitora. Ked sa nim trochu zatrasie, z vnutra vyjde zvuk akoby plechoveho krytu, ktory nie je riadne pripeveny a ­"plava­" vo vnutri displeja, resp. bucha o nieco ine.. Je mi to dost divne, kazdopadne mam moznost do par dni monitor vratit, ide mi skor o to, ci sa Vam uz stalo nieco podobne, a ci je to zvest buducich problemov, pripadne dovod ku reklamacii.
Dik.
Odpovědět0  0
jarekp | 22.1.200911:14
Mě to nedělá, zvuk sice není ideální, ale žádného plechovéého zvuku ani uvolněného plechu jsem zatím nezpozoroval.
Odpovědět0  0
kilos | 27.9.200818:55
Ahoj.
Vcera jsem zakoupil T200HD, vse OK. Ale dnes po zapnuti display na chvili problikne a hned zhasne, zvuk a prepinani kanalu je OK jen ten obraz je ­"mrtvy­" a zadne signaly z dalky obraz ­"neprobudi­"
mozna jsem neco sptane zmenil v menu. POmuze mi prosim nekdo?
Odpovědět0  0
gooble | 20.10.200811:17
Stává se mi to samé po určité ­(ne vždy stejné­) době hraní ­- monitor se vypne, bliká LED jako že je ve stand by režimu a monitor nejde probudit ­- nepomůže ani vypnutí a zapnutí, hlášku s kabelem to nezobrazuje ­- nevíte někdo co s tím? Děkuji
Odpovědět0  0
T | 15.8.200815:05
Ahoj

Nemohl by mě někdo upřesnit, jestli menší ­"bratříček­" 20­" LCD Samsung T200HD analogový tuner má či nemá? Jsem zmaten z různých údajů.

viz:

http:­/­/www.samsung.com­/cz­/consumer­/detail­/features.do?group=computersperipherals&type=monitor&subtype=lcd&model_cd=LS­20TDDSUV­/EN

http:­/­/monitor.samsung.de­/produkte­/detail2_main.aspx?guid=6e1e3124­-6b69­-4417­-a9a9­-c2ca3d98bd75

Z lan­-shop mi odepsali, že obsahuje jen digitální....

Tak si vyberte.
Odpovědět0  0
jarekp | 30.8.200813:42
Jo, T200HD má analogový tuner. Včera jsem si ho koupil.
Zatím jsem ale nepřišel na tzo, ja si u digitálu uspořádat pořadí programů :­( u analogu to jde lehce.
Odpovědět0  0
ofi | 23.7.200810:34
Původně jsem chtěl koupit nějaký PVA, ale recenze mě přesvědčila, že dobré barvy může mít i TN, tak jsem si ho koupil. Barvy jsou skvelé, odezva rychlá, ale rovnoměrnost jasu mi přijde dost špatná ­- nevím, do jaké míry je to dáno podsvícením a do jaké míry špatnými pozorovacími úhly, ale když u něj sedím je u oken šedá na dolní liště a šedá na horním panelu nástrojů úplně jiný odstín. U rovnoměrně zbarvených ploch ­- např. pozadí webstránky mám pocit, že se dívám na jemný,plynylý ale dobře patrný barevný přechod.Rozhodně mě to ruší i při brouzdání po netu ­(na nějaké upravování fotek jsem s ním ani nepočítal)
Odpovědět0  0
Tamis | 11.7.200821:36
Zdravim vsetkych. O mesiac planujem zaobstarat nejaky 22 LCD. Takze sa uz teraz porozhliadujem po nete. Chcem kupit nieco do 10000 Sk. Je to vyhradne na HRY, FILMY a NET. Pozeral som natake nieco:

SAMSUNG syncmaster 2253 BW ­- 10100 Sk
SAMSUNG T220 ­- 9800 Sk
LG Flatron L226 WU ­- PF ­- 9500 Sk
LG L227 WT ­- PF ­- 8700 Sk

..........ci su lepsie LCD namoje poziadavk do tej ceny?
Tento je celkom povedeny sa mi zda.
Dakujem za postrehy a prechadzam z CRT 19 na LCD
Odpovědět0  0
HLS | 14.7.200819:55
taktiez som prechadzal z 19ky CRT na LCD a ak ti mozem poradit nakolko v robote mam 4xTN a doma SPVA cize mozem porovnavat,tak ruky prec od TN !!! zvolil si si dost drahe TN­-ka za 10 000. radim ti kupit LENOVO 220x stoji o +1500sk viac ,ale je to SPVA panel a je na mile pred setkymi 22­" TN nehovoriac o velmi dobrej ergonomii, polohovatelnosti ... ak nechces dalsi monitor znova o rok ,tak pouvazuj ci sa naozaj neoplati priplatit tych par korun
Odpovědět0  0
Jiří Krsek (16) | 14.7.200820:27
tohle Lenovo V ŽÁDNÉM případě na hry, má poměrně velký inputlag i na poměry SPVA
Odpovědět0  0
HLS | 16.7.200812:54
no to iste som hovoril aj ja bratovi, nakolko som velky odporca LCD ,ale ked ho uz mam jaksi kdesi som ziadne rozmazavanie pri ziadnej hre nevidel, resp videl ale otom neviem lebo mi to nevadilo.
Odpovědět0  0
Jiří Krsek (16) | 16.7.200813:27
opravdu? právě bych já osobně radši 22­", ale chci fullHD a tohle se mi jeví jako dobrá varianta, ale někde jsem četl o větším inputlagu....
Odpovědět0  0
Borat | 9.7.200812:35
Je dobrý nápad koupit dvě 22­" na vedle sebe ? To už asi bude chtít lepší pozorováky ne ?

Máte to tak někdo ? Nechcete poreferovat ?
Odpovědět0  0
Engelhart | 9.7.200822:50
K čemu to potřebuješ ? Na běžné použití jsou dva monitory nesmysl.
Odpovědět0  0
Borat | 12.7.20082:56
Na orání pole vole. Je lepší jedna kráva nebo dva menší ? Dozvím se už něco ?
Odpovědět0  0
pwc30 | 8.7.200814:24
"Pokud přestane grafická karta vysílat signál, tak monitor zobrazí zprávu „zkontrolujte kabel“ a tu zobrazuje klidně celý den.­"
musíte v menu auto source přepnout z auto na manual, pak se bude monitor normálně vypínat.
Odpovědět0  0
Tomcat2 (631) | 8.7.200811:58
ja jsem tu v zadne recenzi snad nevidel display, kterej by nemel jas u kraju nizsi, nez ve stredu...ale co jsem videl displaye na vlastni oci, tak realita byla vetsinou opacna...po obvodu vyrazne jasnejsi...to je nejake divne...

jinak co se tyka tohoto displaye, tak dalsi TN shit...navic mam pocit, ze jsou recenze v hodnoceni cim dal mirnejsi..co bylo pred rokem, ci rokem a pul povazovano za vazny nedostatek nebo slabinu se jiz dnes jen prehlizi...
Odpovědět0  0
Marcel Brežina | 8.7.200813:52
Mal by som taký malý postreh k téme.
Kúpil som si T200,no som sklamaný.Cez celý obraz zhora dola som mal čiaru vo forme vadných pixelov.Samozrejme som ho reklamoval.No nemalo by sa to stávať.
Mal však ešte jeden problém.Nepodporoval rozlíšenie 1440x900.Od 1650 skočil naraz na 1280 a medzi tým nič.Neviete mi s tým poradiť?
Odpovědět0  0
daemon64 (18) | 8.7.200811:44
Můžu se zeptat, kčemu je to dobré a jaké nastavení je nejlepší?
Můj monitor nabízí Off, 5000, 6500 a 9300 a jinak než na off se mi zdají ty barvy divné. Také by mě zajímal mód barev. Mám tu ­"Custom­" a sRGB. Když vyberu sRGB, nemůžu u monitoru nastavit prakticky nic.
Odpovědět0  0
kaozz (9) | 8.7.200811:32
Recenze LCD na SHW mám v povědomí jako nejlepší a nejsofistikovanější ze všech odborných e­-magazínu, které sleduji, nicméně tento konkrétní test ve mě zanechává spíš rozpačité pocity.
Překvapuje mě, že odezva se z hodnocených vlastností dostala jako jediná do záporů a přesto má druhé nejvyšší procentuelní hodnocení, naopak lesklý rámeček a nulová ergonomie se v záporech vůbec neobjevily, ačkoliv právě v případě ergonomie se jedná o poměrně závažné negativum, zejména kvůli obecně chabým pozorovacím úhlům u TN panelů. Což mě přivádí k poslední výtce: uvádět u testu TN displeje jako zápor, že se jedná o TN technologii je upřímně řečeno na hlavu padlý.
Ovšem kromě výše uvedených připomínek klobouk dolů, metodika i celková úroveň testu je jako obvykle na vysoké úrovni.
Odpovědět0  0
Xaim (8) | 8.7.200814:57
Vesměs bych souhlasil. Proč testovat TN když za to má vlastně zápor. Vzhledem k tomu že pod TN si člověk představí 2 věci : horší barevné podaní ­(které je zase na kladné straně­) nebo jedině horší pozorovací úhly.

Ačkoliv je TN monitorů většina, asi se i nejvíc prodávají tak bych se přiklonil k častějším testům i kvalitnějších monitoru ­(lepší technologie­). Asi to vidím tak že přečkám u CRT až do OLED, pokud to přežije :)
Odpovědět0  0
Jiří Krsek (16) | 8.7.200815:53
já si taky představim hoší pozorovací úhly a barvy, ale k tomu si ještě představim žádnej inputlag a dobrou odezvu...
Odpovědět0  0
Petgan | 8.7.200811:16
Hurááá, ruce a nohy vám líbám, že jste udělali recenzi tohoto lcd. Stále jsem doufal a doufal, že se objeví a skutečně se objevila :­-­)­))
Odpovědět0  0
Jmalkovic | 8.7.200811:08
Na exhw byla také recenze a informovali se přímo u Samsungu a prý se jedná o 8bit...
Odpovědět0  0
daemon64 (18) | 8.7.200811:37
Bude to 8bit, na ehw to zjišťovali přímo u samsungu.
Odpovědět0  0
PARASONIC (21) | 8.7.200810:13
Zdravím,
plánujete recenzovat T260 ? Ještě jsem nikde nenalezl recenzi ­(a to už hledám nějaký ten pátek­). Případně srovnávací test 26­" ?

Díky
Odpovědět0  0
rtzjgkuhjlkbjk | 8.7.200815:14
Konečně něco po dlouhé době co mě na těchto stránkách zaujalo. škoda, že je to zase jen ořezaná verze T220 a ne T200HD nebo T260 HD. Budete ji prosím testovat? Dnes si kupovat monitor bez HDMi je dle toho jak překotně vše spěje k propojování HDMi naprostá hloupost. Takže díky za recenzi, ale opět jako téměř vždy na těchto stránkách škoda špatného výběru.
Odpovědět0  0
PARASONIC (21) | 8.7.200816:00
Tak s tím HDMI až tak nesouhlasím, ale zbytek naprostý souhlas.

Ne každý chce domů 22­". Sám aktuálně řeším koupi 26“ panelu, ale bohužel na internetu ani vidu ani slechu, žádné recenze a upřímně bude vás pálit kvalita u monitoru za +­-5 000,­- kde jsou rozdíly malé nebo u monitoru který je nad 10 000,­- a úhlopříčkou 24“ a výše kde už se dá opravdu hodně pokazit a díky větší úhlopříčce je vše vidět 2 násob ? Ano všude na internetu jsou recenze nově vyšlých grafik, procesorů apod. které vám umožňují hrát hry ve vyšších a vyšších rozlišeních se kterými ovšem jejich potenciál už na 22“ nevyužijete. Tento server je jedním z mála českých který se do této končiny pouští za což jsem mu upřímně vděčen a myslím, že takovýmito recenzemi by si ještě zvýšil své poctivě vybudované renomé.
Odpovědět0  0
pivak (8) | 10.7.200823:52
HDMI je sice uzitecny, ale na PC monitoru neni zas tak nutny. Na druhou stranou mi prijde jako naprosta hloupost kupovat 22­" a vetsi monitory s TN+ obrazovkou.
Odpovědět0  0
PARASONIC (21) | 11.7.20089:59
Tak s tím si dovolím nesouhlasit. Ano TN je technologie od které se nedají čekat zázraky, ale také je to technologie na které všichni výrobci pracují už hezkou řádku let, takže už je skutečně krapet jinde než bývala. Takže do TN 26­" půjdu s chladným svědomím. Ano máme tu ­"o něco­" dražší S­-IPS od LG ­- W2600HP­-BF, ale co studuji diskuse tak po skvělém počátečním přijetí monitoru je lidé vracejí s takovýmito ­"bonusy­" ­- http:­/­/img375.imageshack.us­/my.php?image=podsvicenios7.jpg a následně dostanou od servisu ­- http:­/­/img364.imageshack.us­/my.php?image=vyjadrenikk0.jpg takže nejeden člověk raději půjde k Samsungu kde garantují 0 vadných pixelů apod.

Osobně se rozhoduji mezi 2693HM a T260 a absence jakýchkoli recenzí mi to moc neusnadňuje.
Odpovědět0  0
galo | 8.7.200818:47
Presne model T260HD resp. porovnavaci test 26­" by zaujimal aj mna.
Odpovědět0  0
PARASONIC (21) | 9.7.200810:40
Neboj nejen tebe, já už sem do toho namočil pár znamých kteří řeší stejné dilema jako já ;oD

Ono 26­" má zásadní výhodu nejen v úhlopříčce ale pro mne osobně ­(a i dle reakcí známých­) i v použitém rozlišení, protože tu máme rozlišení 24­" ale 2­" navrch ;o­)­- BTW T260 nemá regulérních 26­" ale 25,5­".

Dejme tomu srovnávací test těchto modelů by zajímal asi všechny neb se jedná o cenový průřez 10­-16k vč DPH kde si vzhledem k neustále klesajícím cenám najde nejeden čtenář.

Benq T261W ­- 10 500,­-
Samsung 2693HM ­- 13 000,­-
Samsung T260 ­- 13 700,­-
LG W2600HP­-BF ­- 16 000,­-

ceny orientační k 09.07.08 vč DPH
Odpovědět0  0
Jiří Krsek (16) | 8.7.20089:27
recenze je sice hezká, ale mě spíše zajímá T240 ­(24­"). Myslíte, že bude stjně kvalitní jako tento T220 ­(22­")?
Odpovědět0  0
Petr Kmochacek | 10.7.200812:06
Na www.digilidi.cz by meli recenzovat T240HD, coz by melo byt obdobne, tak na to zkus mrknout. Pokud chces lcd od Samsungu, tak mrkni na www.lcdmonitor.cz maji tam ted vybornou akci na tu T240hd a jinak na samsung obecne maji velice dobre ceny. Jinak ta T240 na tom bude uplne stejne jak ta T220.
Odpovědět0  0
SirIndy (1) | 15.7.200812:14
Take prosim o T240 nebo o LG L246WH­-BN nebo o NEC 24WMCX ­- vse 24­" TN panely, mezi ktrejma vybiram, byl bych moc vdecny o radu a nejvice za recenzi :)
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.