reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
13.12.2005, Karel Polívka, recenze
Počítače firmy FOX Computers jsou známé díky osobitému podání. Tato firma se nebojí vlastních modifikací a v minulosti se díky nim již nejednou zvýraznila. Nejde o sériovou výrobu, a proto může ke svým počítačům přistupovat jinak. Jak si povede tentokrát?
1  2  
azz | 15.1.200612:56
Tohle je otázka pro všechny kdo vlastní sestavy od FOXe. Na svých stránkách uvádějí jejich převratnou technologii FOX OVERCOOLING, která spočívá ve vyměnění ­"továrních ­" chladičů za chladiče firmy Arctic cooler. Je to vidět i na tomhle počítači, kde boxovaný chladič vyměnily za arctic cooler 64. PTÁM SE, MÁTE HO TAM TAKY????
Protože u mě se asi neobtěžovali ho vyměnit a mám tam normální boxovanej od AMD.
Odpovědět0  0
Prescott | 28.12.200516:58
Upřímně, nejsem příznivce AMD... Myslím že kluci z FOXu postavili vzhledově velmi pěkný kompjůtr ale ty parametry jsou fakt nízké... U pamětí mám skoro o giga větší propustnost. VGA mám skoro tu samou.. MSI 6600GT VTD128MB, ale skore v 3D marku03 mám dvakrát takové.. A to mám ubohý P4 2,8GHz fsb800@ 3,5GHz fsb 1GHz.. 2x 512MBDDR400 samsung CL2,5 ­(2,5 3 3 6­)... Samozřejmě s dobrým chlazením ho vytočím až na 4GHz, ale na to aby byl výkonnější než AMD to bohatě stačí na 3,5GHz... A to jsem ho kupoval před rokem a půl ­(za velmi podobnou cenu­) a drtím nové pleče i dnes ­(hlavně AMD ale i P4 na 3,8GHz v syntetickém benchmarku zaostává za mou 3,5GHz­)... Upřímně si myslím že když už stavím nový poladěný komp, tak by to mělo být někde znát.. Ale tohle je fakt jenom na parádu.. kdybych na tom chtěl rendeřit animé tak u toho vyrostu.. Přijde mi, jak kdyby recenzi psal hodně dobře zaplacený odborník ­(že by FOXem.. :­-D­).. Ani LEVEL už není co býval.. Prostě všude je korupce a je to jen na blbosti lidí kterou recenzí se nechají zblbnout.. Osobně bych vynechal min. značky AMD, Saitek, BENQ, MSI, DFI, KINGMAX, Lite­-On... Dělám v branži přes deset let a toto jsou nejvíce reklamované značky, což už za něco mluví... Ale každý sám pozná až si koupí LCD nebo pecko a bude čekat měsíc na reklamaci aby po měsíci dostal zase vadný kus a čekal dál... Ale ať to každý pozná sám.. Rada je dnes drahá.. A upřímně.. Díky lidem jako Alzasoft, CzechComputer i FOX máme v našem malém kanclu vždy co opravovat či reklamovat a různě upravovat.. A nemusíme dávat mraky peněz za ubohé reklamy ani nikomu za výborné recenze našich produktů... Naší recenzí jsou spokojení klienti, kteří už radši nekontrolují ani ceny s alzáčem, neboť poznali jejich praktiky.. Ono nabízet NB pod nákupku a na e­-shopu uvádět jak je skladem a pak když ho někdo náhodou objedná tak musí týden až dva počkat než spadne cena a alzasoft ho mile koupí a přeprodá se ziskem x0%... čest všem chytrým Intelářům.. A politování pro AMDčkaře jak tupě prohloupili... :­-D
Odpovědět0  0
pegy (258) | 29.12.20052:25
Tak az sa jedneho pekneho rana prebudis s toho ,,intelovskeho­" soku, tak zistis ako si strasne vedla s INTELOM ­(ale na bitie hlavy o stenu, uz bude neskoro­). Cest vsetkym chytrym ludom, ktory vedia ocenit dobre CPU od bordelu! :>)
Odpovědět0  0
Kamil Bělík | 29.12.20052:41
Zdravim vsechny, uz asi dve hodiny peclive procitam tuto diskusi a opravdu me dochazi trpelivost, nebo spise uz dosla! Nechci vyvolavat nekonecny flamewar intel vs. amd, ale tady pan PRESCOTT uz opravdu prehnane frajeri se skvelou P4 ktera je dnes uz opravdu shit a kazdy to vi moc dobre! Nechtej, abych tu tvoji P4 porovnal s Opteronem 144, to by jsme si rekli kdo prohloupil... Pokud nekdo kdo dela v IT destet let a rekne, cituji: ­"Osobně bych vynechal min. značky AMD, Saitek, BENQ, MSI, DFI, KINGMAX, Lite­-On...­" tak je naprostej traged. Pan PRESCOTT pouziva asi jen znacky INTEL, ECS a Sparkle, ze? A to uz nepocitam ze on SAM ma grafiku od MSI a pritom ji tak odsuzuje!!??!! A panove, ty reci o podmaznutych lidech kteri delaji FOXakum reklamu si nechte pro sebe. Pise to pouze jejich konkurence ktera nemuze zvladnout, ze nejsou schopni vytvorit to, co ma FOX naprosto jedinecne ­- IMAGE! Sam mam FOX a jsem na to hrdy, a verte nebo ne, ani me nenapadlo si pocitat kolik na tom maji marzi. Ne ze bych byl ­"za vodou­", ale protoze jejich prace si opravdu vazim a v cele CR nenajdete lepsiho vyrobce PC...

RESPECT FOX & AMD
Odpovědět0  0
shiftyP | 21.12.200523:25
Celej komp nemám, jen ti bednu..ale zkusím to..
Odpovědět0  0
shiftyP | 20.12.200522:12
No právě, já mám tuhle samou bednu, čili TA5, páč ju mám taky z FOX Comp, takže ji mám s těma drobnýma změnama...když na desku umístím ten Karajan audio modul, tak tam pak ten ventilátor sice dám, ale je trochu posunutý, takže nesedí dírky na šrouby, je tam jen tak ­"navolno­" ­(ten Karajan asi 3mm přečuhuje do toho otvoru pro 12cm ventilátor­). Zajímalo by mě, jak to tady mají vyřešený...Pokud někdo víte jak na to, tak pls napište...THX
Odpovědět0  0
azazen | 21.12.200513:35
tak jestli mas comp od foxe, tak jim zavolej, jsou ochotni a tutove ti to reknou.
Odpovědět0  0
shiftyP | 17.12.200513:47
Zdravím, potřeboval bych se na něco zeptat: ten 12cm ventilátor v této sestavě je původní, nebo nějaké jiné značky? Já mám totiž tutéž bednu a tuéž desku, ale nemůžu tam dostat ten audio modul Karajan, právě kvůli tomu ventilátoru ­(nebo naopak, když jsem sundal ventilátor a dal sem tam ten modul, tak se tam zas nevešel ventilátor..­).Zvukovku sice mám, ale do ní nejdou zapojit audio konektory ze předku bedny..Poradíte někdo? THX
Odpovědět0  0
wopsk | 19.12.20058:13
jako co vim, tak tyto ventilátory bývají původní, ovšem tady je trošku další věc že foxpc má některé své skříně upravené a o něco větší...tím pádem se to tam dost možná vejde, co mění foxpc je větrák na grafice a pak boxovaný procák ­- já zde mám doopravdy dost dobrý artic cooler
Odpovědět0  0
wopsk | 16.12.20058:30
Cca. před 2 týdny jsem od nich obdržel svuj objednaný počítač. Nebudu se zde chlubit tim co mám,předem řikám že pc je v totálně jiné cenové relaci než tento. A ihned na úvod píšu že nejsem nikym od foxpc ­"podmáznut­", ani od nich nejsem.
Z kvalitou svého počítače jsem doopravdy velmi spokojen. Vše sedí tak jak má a taky vše po domluvě udělali do posledního puntíku jsem chtěl já. Všechny kabely jsou uhledně uchycené tak jako je tomu u tohoto pc z recenze. Všiml jsem si že se zde píše ohledně vyměňování chladičů u procesoru a grafiky. To je pravda, uvedu jen například moje teploty ­- muj procesor ­(nemám chlazení kapalinou­) je okolo 30° nejvyšší historická teplota je 32° a to hraju hry typu NFS mw, grafická karta je okolo 42°, a teplota motherboardu to samé ­(max. 42°­) ­- mám možnost nastavovat r.o. u těch chladičů a tyto teploty plynou z toho když jsou chladiče nastaveny na totální minimum co to dovolí.

Technická podpora je na jedničku, ochotní a poradí doopravdy ze vším.I toho co se jich v podstatě netýká to jest že něco nejde ve win atd. Na počítač sem ovšem místo avízovaných 10 dnů ­(7 dnů když je to přímo sestava nijak neměná z konfigurátoru­) čekal 15 dnů, další věc ­(ale za to doopravdy nikdo z foxiků nemohl­) že se podělali paměti Corsair a ty co jsem chtěl měli jen jedny, tudíž jsem měl na výběr buď počkat ještě tak 5 dnů nebo vybrat o něco nižší řadu. Jelikož už jsem ten pc potřeboval tak jsem vybral tu nižší. Nyní jsem ho 14 dní testoval a nenašel jsem jediný problém. Vše funkčně,bezproblémově a 100% chodí tak jak má.

Závěr mi z toho plyne jedinej. Kdo chce mít doopravdy kvalitní zapojení,kabeláž a vlastně kompletně dobrý comp ­(odzkoušení atd.­) tak ať koupí pc u foxpc. Samozřejmě s příplatkem za tu odvedenou práci,ale z něčeho ta firma bejt živá musí. A zase u nás neni jediná firma, která by vám odvedla takhle perfektně zapojené a udělané pc. O koupi jsem se radil s několika lidmi, pak mě taky přesvědčilo že firma je ofiicalní distributor pamětí Corsair pro českou republiku, dále že foxpc je partner AMD a ten je zařadil mezi nejlepší světový výrobce s jejich procesory, což asi něco dokazuje...

Vím že po tom všem co jsem zde napsal to vypadá jak pěkná reklama od někoho z foxpc....Nemá cenu vás přesvědčovat, ale já sem prostě ze svým pc nadmíru spokojen a ten kdo zase neni nějakej ­"škudlílek­" tak snad může připlatit něco.
Odpovědět0  0
azazen | 20.12.200520:41
pokud vim, jsou taky oficialni distributori cooler masteru a co vim, tak ty skrine se u nas nedaj jinak sehnat. Co se tyce dodaci lhuty, kdyz jsem minuly tyden objednaval comp pro sebe, bohuzel me prekvapili nemilou zpravou, pry maji ted tolik prace, ze technici nestihaji a jejich dodavatele jsou pry totalne vybrakovani ­(coz neni zakaznikuv problem, ale ja si klidne pockam­) takze se muze dodaci lhuta rapidne protahnout, jsem zvedav, ale podle statusu nemaji dodany zatim jediny komponent.
Odpovědět0  0
wopsk | 21.12.200517:58
Ano, to je těmi vánocemi.... mno já sem šťastnej že sem to objednal ještě jak takž v dobu kdy to nebylo nejhorší
Odpovědět0  0
LAMA :] | 16.12.20054:33
Zdravim, mel bych dotaz k rozdilu cen ve Vasem clanku a v konfiguratoru na webu FOX PC, kde po zadani uvedene sestavy vzchazi cena bez DPH vyssi o cca 800 Kc ­[ 25 712 Kc vs. 24.939 Kc; s DPH tedy o cca 900 Kc­] a to jeste ve verzi FDD mechaniky bez ctecky pametovych karet ­[ta se v konfiguratoru ani pridat neda­], ktera je o dalsich 450 Kc bez DPH drazsi ­[vcetne DPH cca 530 Kc; cenik FOX PC­]. Vcetne DPH mi tak vychazi celkovy rozdil skoro 1500 Kc. Vzhledem k odhadovanemu rozmezi par dnu se mi nezda, ze by uvedenz rozdil byl zpusoben zvysenim nakupnich cen, koneckoncu ani Vase Cenove zpravodajstvi nesvedci v tento prospech. Diky
Odpovědět0  0
Poplik (29) | 15.12.200520:16
No když sem viděl vnitřek toho FOXe, tak jsem se rozhodl udělat něco se svym bordelem. výsledek docela slušnej
Odpovědět0  0
mpastor | 15.12.20058:32
Hmm, co takto si pozriet testy na nete, kde sa porovnava aspon orientacne vykon v hrach so Sempronom a A64. Zistite , ze aj semprony64 sa daju super taktovat ­(cca zvysenie o 50% real frekv.­) na cca 2,7GHz podobne ako A64 a rozdiel vo vykone je zanedbatelnych par % prip. par FPS ­- daleko vacsi prinos v dnesnych hrach ma prave vykonnejsia grafika... aj ked zrovna GF7800 su asi vyhodene peniaze je prilis draha a v rozl. 1280­/1024 co je teraz asi standard postaci bohate aj X800GTO ­(X1600­) a jej variacie resp. 6800GS a podobne...
Tvrdit, ze Sempron je iba dokanclu je naozas hlupost...
Do kanclu jedine tak Celeron ­- ten je na zmensenie cache vdaka nestastnej architekture P4 poooodstatne citlivejsi v gameskach...
Odpovědět0  0
vipe | 14.12.200521:40
Počítač je to pěkný, ale na co? Podle mně je to tak dobré na chlubení ­"já mám FOXE­". Použitá MB ­- drahá OC záležitost a který OC si koupí hotový PC ­(a zapečetěný a tudíž z hlediska OC na nic­)? Díky použité grafice to není vhodné ani k ­"paření her­" a tudíž na co použít tak drahou zvukovku?. Na běžnou práci, ev. jako tzv multimediální počítač zbytečně drahé a nevyvážené. Jediné použití bych viděl jako domácí PC, používané hodně pro práci s videem ­- ovšem vhodné tak pro někoho kdo opravdu nemá hluboko do kapsy. Ovšem v porovnání s většinou testovaných PC je to skvost.
Kdyby FOX použil obyčejnější desku ­(Gigabite, MSI atd ­- taky jdou slušně taktovat­) a dal do toho 6600 GT hned by to bylo zajímavější ­- alespoň pro hry. Jo a ten zdroj, to je taky divný, místo něj tak 350W Fortron.
Odpovědět0  0
Podzemnik | 14.12.200522:46
Moc zajimavy, zatim jsem si u svyho Foxe jeste nevsiml toho, ze by byl zapeceteny a to jsme ho otvital nescetnekrat, minimalne pokazdy, kdyz chci kamaradum samostavicum ukazat, jak ma vypadat poradnej pocitac.
Odpovědět0  0
LAMA :] | 16.12.20053:31
2 postrehy: 1­] ze je PC od FOXu nezaplombovane je dobre a rada firem to tak stale nema. 2­] ta uchylka s ukazovanim ­"vnitrnosti­" vaseho pocitace nebude trvaleho charakteru... ;]
Odpovědět0  0
wopsk | 19.12.20058:11
1­) Souhlas
2­) Lol:­) ja nic odklopovat nepotrebuju, ma bocnice je pruhledna to jest je z plexi skla,takže na tom i trošku záleží a skutečně to působí reprezentativně :­) docela sem se zasmál zde http:­/­/hwgames.tiscali.cz­/ImageWrite.asp?CO=xGB42X2­-3&FR=TISCALI%20%20­-%20games&FL=4 sice dualcore 4200+ amd­-čko, ale vtipní je že ani ten počítač neni popsanej přesně http:­/­/hwgames.tiscali.cz­/DetailPage.asp?DPG=54760&CatId=722, od koho co je....lol....dál za tu cenu se koukněte jak to je ­"pěkně­" odvedeno, a 6600 gt extreme....to je fakt užasný, možná by neuškodilo uvést výrobce...lol....tohle muže koupit jen vul
Odpovědět0  0
Petr Smolka | 14.12.200516:18
eraser osobně Tě naštestí neznám, ale jsi pako nad všechny paka­(nevadí ti že ti tykám?­), tudíž jsem tomu rád. Nedělej tady reklamu pořád FOXovi, sice jsem u této firmy dvakrát nakupoval, jsem z Brna a mám to blízko, nemám s nimi žádný probélm,ale co to tady předvádíš, to se jen tak nevidí. Dobře Ti zaplatili asi...,ne asi,ale..,víš sám.... Nezávidím Ti to, neboj!
Vypisovat všechny komponenty nebudu,ale nemusíš se obávat, že jsem do seznamu něco vynechal, už jsem složil pět PC a zatím se mi nestalo, že bych na něco zapoměl:­-­). FOX je nejdražší obchod co znám a kupuji u něj jen komponenty, které jsou levějšího rázu a proto by bylo by zbytečný platit dobírku. Ale jsou nejdražší. Nevím za co bych si měl zaplatit sedm tisíc navíc?? Za ­"perfektně­" odvedenou práci? Pokud neumíš sestavit PC tak jsi na tom hodně špatně, to vzhledem k tomu, že děláš FOXovi reklamu si tě tedy dobře nevybrali. Když Tvá znalosti jsou na nule... .
JackJ ..... ty seš taky poveden ­"kousek­" tady na SH, víc takových a už sem nebudu chodit, i když blbci jsou všude a já chodím na net často,takže to neudělám:­-­). Tvá slova, že firma přeci z něčeho musí žít ­(a proto si nadhodí min. 7 tisíc­)...... je SMĚŠNÁÁÁÁ. Moc jsem se pobavil. A nevím proč by nemohl srovnávat i jiný netové obchody.Jde přeci hlavně o cenu.Vypadá to, že jsi prdejce ve FOXu jinak si to neumím představit, že jsi tak blbej, s dovolením....:­-­). Už jsem na tuto diskuzi nevkročím, protože očekávám opět REKLAMNÍ protiůtoky a na ty já nejsem zvědavej, protože si PC umím a dobře sestavit sám a nikdo mně tu ničím neovlivní, ale tady je to tak vyumělkovaný, že jsem se prostě k tomu musel vyjádřit....
Odpovědět0  0
amoondre (88) | 14.12.200518:04
min. sleduj erasera a jeho prispevky tak rozne po ceskych forach. Ja uz dva tyzdne neviem ci sa mam smiat alebo plakat.
Odpovědět0  0
eraser (344) | 14.12.200522:39
Neviem kto si, ale mail, ktorý si mi poslal hovorí za všetko. Na závisť som si už za tie dlhé roky zvykol, taká lúza ako ty ma nikdy nedokáže rozhodiť a rozrušiť.

Odporúčim ti niektoré fóra a môžeš sa jednotlivých ľudí spýtať, aký majú na moju osobu názor a koľko som pre nich ZADARMO a OCHOTNE urobil a poradil. Potom môžeš hádzať špinu, najprv sa uvedom, potom súď iných... ty ubohý cerveny­-trpaslik... :o)
Odpovědět0  0
amoondre (88) | 14.12.200523:53
keby ta taka citujem ­"luza­" nedokazala rozhodit, nikdy by nevznikol tvoj prispevok, na ktory prave odpovedam...
Odpovědět0  0
eraser (344) | 18.12.200523:27
Zase nechápeš, ale to je u teba zrejme bežné... môj príspevok nie je príspevkom rozhodeného jedinca, slúži k tomu, aby ti dal presne najavo, že nemáš hádzať špinu na niekoho, koho nepoznáš a posudzuješ ho vo veľmi krátom čase na základe pár diskuzných príspevkov.

Ale ty na to jedného dňa prídeš sám, musíš však dospieť... ale je tu aj to riziko, že sa ti to nikdy nepodarí, v tom prípade ťa ľutujem ja.
Odpovědět0  0
Weiss | 15.12.20056:40
Ja som jeden z tých, ktorým Eraser vždy a ochotne pomohol... ak nesúhlasíš s jeho názorm, dobre, je to tvoja vec, ale nekydaj ­"borče"
Odpovědět0  0
pepermint | 15.12.200514:58
V zivote by ma nenapadlo, ze sa bude niekto navazat do erasera !!! Neviem ktore fora si ty v poslednom case sledoval, ale na tom kam chodim ja, pomohol vela ludom a to velmi presne a trefne. Osobne ho povazujem za jedneho najlepsich ludi co poznam hlavne co sa tyka windowsow a roznych vychytavok v nich.
Odpovědět0  0
dodicek (6) | 14.12.200518:32
Ty si majitel ci zamestnacec FOXU?
Odpovědět0  0
Mimi | 14.12.200518:44
Musím se zase připomenout, protože ty ódy na tuto firmu už se nedají číst. Má zkušenost je negativní, možná ojedinělá ale OK. Při objednávce jsem požadoval jinou grafárnu a to 6800 GT do desky s PCIE ­(nForce4­-Ultra­) a byla mi nabídnura AGP 6800GT 128 MB :­), tak jsem se raději po problémech s předchozí sestavou od Foxe přeorientoval na postavení si PC vlastnoručně a jsem spokojený a ušetřil jsem nejmíň 6 kKč..
Odpovědět0  0
eraser (344) | 14.12.200522:34
Samozrejme, nosím bundu s reklamou na FOX, jazdím v päťkovej rade BMW od FOX, dostávam paušálne 100.000 Kč za reklamu a presadzovanie FOX.

Prišiel si na to, gratulujem ti...
Odpovědět0  0
Podzemnik | 14.12.200522:41
Jo, nemaj nejlevnej e­-shop. ale kupoval jsi u nich nekdy pocitac? Vis, jak to vypada? Asi z tech Tvych peti komplu padnu na kolena, ses fakt frajer. Docela rad bych se na ne podival a pro legraci je srovnal s urovni sveho Foxika. Ach jo, ze mam vubec zapotrebi na takovy prispevek reagovat.
Odpovědět0  0
martianno 505 | 19.12.200515:38
To snad neni pravda, opravdu: Pro dobrotu na žebrotu... Nevim z čeho tak usuzujes a jestli vubec znas erasera vic jak tech tvych 14 dni ,nebo jestli si jen trapny vtipalek, ale muzu te ujistit ze se mylis.
Ja si erasera velice vazim uz nekolikrat mi pomohl, nikdy za to nic nechtel a vzdycky to co mi poradil nakonec fungovalo. Opravdu by me zajimalo jak bys dopadl v primem porovnani vasich IT znalosti, ty chytraku.
Odpovědět0  0
amoondre (88) | 14.12.200515:28
Neda sa nespomenut, ze vidno ze foxpc je jeden z vasich chlebodarcov, co sa da vsimnut z ­"az moc­" prehanenho
pochvalneho clanku. Napriklad perforacia pre zadny outtake fan vobec nie je v poriadku, ale nikde to nie je spomenute,
kdezto u inych zostav by ste to zvozili pod ciernu zem. Dalej nechapem naco davaju kartu s pasivnym chladenim, ked chladic
chipsetu tradicne na DFIcka spolahlivo prekrici vsetko ostatne. To ze je ako plus napisane tichy provoz ani dalej nekomentujem.
Odpovědět0  0
amoondre (88) | 14.12.200515:29
a este nieco. Stacilo supnut 3000+ a dat tam lepsiu grafu, lebo to co tam je daleko od lowendu nema.
Odpovědět0  0
mephisto (111) | 14.12.200515:43
Ten chladič si v biose nastavíš ako potrebuješ. Ja ho mám na 3000 otáčkach a je nepočuteľný.
Bios na doskách od DFI je fenomenálny a dá sa nastaviť prakticky všetko , preto tieto dosky považujem za najlepšiu voľbu aká len mohla byť.
Nabudúce než začneš trepať zisti si všetky pre a proti.
Odpovědět0  0
amoondre (88) | 14.12.200518:02
ty ma chces naozaj rozosmiat. Ty byvas pri letisku alebo helipade ked mi chces nakukat ze 3000otacok a zvlast na takom malom zmrdovi je NEPOCUTELNYCH? omg!!
Odpovědět0  0
amoondre (88) | 14.12.200518:05
navyse ja nemam nic proti DFI ale pisem o recenzii a o tom ze toto je jedna velka reklama pre FOX, zabalena do testu PC!
Odpovědět0  0
mephisto (111) | 14.12.200518:17
Smej sa ak chceš , ale bez dôvodu sa smejú iba blázni.
Pokúsim sa Ti to vysvetliť , takže väčšina malých fanov je v nominále nastavená na 5 až 7 tisíc otáčok za minútu , aby to stíhali uchladiť. S tým od DFI je to okolo 5500 za minútu ,
takže keď som ho ubral na 3000 tak sa stal nepočutelným.Mám mimoriadne tichý comp a ten fan
od DFI absolutne nevadí.
Reklama by to bola aj pre ostatné firmy , no mali dodať poriadne compy, nemyslíš ?
Odpovědět0  0
amoondre (88) | 14.12.200519:09
asi nevies co je to mimoriadne tichy komp...
Odpovědět0  0
mephisto (111) | 14.12.200519:26
Prídi na návštevu a uvidíš , že viem. Ide na zhruba 18 db , tak fachčia glacialtechy a keďže
ten malý fan ich neprehluší tak tipujem , že je podobne tichý.
Odpovědět0  0
amoondre (88) | 14.12.200519:30
18dB? tak to potom nevies co je mimoriadne tichy komp...
Odpovědět0  0
mephisto (111) | 14.12.200519:53
Tak potom asi nie.Tichší komp som ešte nemal možnosť vidieť a počuť , ale Ty asi áno.
Ja som mimoriadne spokojný , comp mám mimoriadne výkonný a chladí ho 7 ventilátorov ,
takže potom prepáč.­(doska,cpu,vga,zdroj,3* case­)
Odpovědět0  0
amoondre (88) | 14.12.200521:31
no vidis a moj chladi jeden ­- na radiatore. Takze ano mal som moznost pocut tichsi komp ­- moj. A inak mam mimoriadny velky penis a nepotrebujem ho nicim chladit!
Odpovědět0  0
mephisto (111) | 14.12.200522:07
Ty budeš asi celý penis...
Odpovědět0  0
amoondre (88) | 14.12.200523:53
vsimol si si ze zacali sme o tom ake boli popisane komponenty v tejto recenzii a skoncili sme u TVOJHO MIMORADNE VYKONNEHO PC? tak neviem kto je tu vacsi penis :­-/
Odpovědět0  0
mephisto (111) | 15.12.20050:31
Rozmýšlaš vôbec niekedy chlape ?
Ja som nemal v úmysle chvastať sa , iba Ti ozrejmiť , že chladič čipsetu na doske DFI je po úprave V biose veľmi tichým spoločníkom.
Chvastať a dosť primitývnym spôsobom si sa začal Ty.

Ja som už nevedel ako mám človeku čo ho IQ minulo na 100 honov vysvetliť polopate , že je to v pohode a že nevie absolútne o čom rozpráva. TOŤ VSJO.
Odpovědět0  0
amoondre (88) | 15.12.20050:35
a just nebudes mat posledne slovo aby ta trafilo. Neviem co ma vysvetlenie akozetichecho vetraku na chipsete dfi spolocne s tym ze mi napises ze mas mimoriadne vykonny komp a chliad ho 7 vetrakov.
Odpovědět0  0
mephisto (111) | 15.12.20050:39
Tvoje IQ = O .

HOWG...
Odpovědět0  0
amoondre (88) | 15.12.20050:54
dakujem ze si mi to objasnil. Urcite mas v tychto zalezitostiach vacsi prehlad ako ja. Prajem vela mimoriadneho vykonu a radosti z tvojho pc.
Odpovědět0  0
mephisto (111) | 15.12.20051:02
0...

HOWG...
Odpovědět0  0
amoondre (88) | 15.12.20051:05
to sa nezmozes na viac?
Odpovědět0  0
mephisto (111) | 15.12.20051:15
Toto nie je web na to čo by som Ti schuti povedal a preto Ti poviem iba toľko :
chlape vyhľadaj odbornú pomoc .­(myslím psychiatra­)

Prajem Ti , aby si sa ráno zobudil a vyrástol s toho zlého sna v , ktorom žiješ.
Odpovědět0  0
amoondre (88) | 15.12.20051:18
odkial si prisiel na to ze som chlap?
Odpovědět0  0
mephisto (111) | 15.12.20051:30
Y.ZERMAN , alebo ako sa to vlastne voláš nájdi si web , kde Ťa ešte nepoznajú a kde Ťa
možno aj pochopia tu si iba za vola čo chce rýpať a nevie ako na to.
Nechaj nás obyčajných ľudí vymieňať si svoje poznatky zo sveta PC a svoje komplexy menejcennosti si vylievaj tam kde o to stoja.

A to bola moja posledná rekcia na tvoje trápne príspevky.
Odpovědět0  0
amoondre (88) | 15.12.20051:33
no len aby... normalny clovek by sa na to vykaslal uz davno, ty si to zial neurobil, takze sebe si prezentaciu urobil taktiez skvelu. A to je cele o co mi islo. Bez uz spat.
Odpovědět0  0
Conroefan | 13.12.200523:20
Nevím, proč by měl jakýkoli prodejce inkasovat extra vejvar za složení a odladění PC :­( Už na každém dílu v sestavě má příslušný vejvar, takže složení by mělo být za hubičku. Ne náhodou Czechcomputer má složení PC 0,­- Kč, obchod.cz 266,­- Kč a Petracomp 500,­- Kč. Alfacomp se svými 1000,­- Kč působí už na zákazníka jako rudá muleta na býka ­- ale zase má levné komponenty, tak se to strávit. Ovšem Fox sám o sobě má díly cenově nechci říkat kde ve srovnání s předchozími prodejci, a ještě si přirazit masitej paket za kompletaci, tak je to jak u Adidasu .­-­) Pokud já budu kupovat nový PC, tak musím vidět přesně rozškatulkovanou cenu z ceníku prodejce za díly + montáž. Tady vidím kulovku ­- vlastně když půjdu na fox.cz a tam si vysvítím ceny všech dílů, tak ten service vejvar zjistím ­- ale nechtěl bych to počítat :­-)
Odpovědět0  0
JackC | 13.12.200523:36
Proc ? Ty CENSORED, protoze si narozdil od tebe s tim da 100 x vic prace a ztravi s tim 100 x vice casu. Z neceho musi vyrobci platit chod firmy a je zrejme, ze asi nevis v jakych mezich se pohybuji marze na komponentech. Na tom se neda vydelat ani nahodou pokud mas vice zamestnancu a nedelas takove objemy jako Alzasoft nebo Czech Computer. Co mne ale CENSORED asi nejvice : Prestan ty CENSORED !! srovnavat FOX s Czech Computerem a Alfacompem. To, ze si neuctuji nic za slozeni pocitace je vice jak ferove, protoze za tech par minut co tomu venuji by asi nikdo nezaplatil.

Mam rad lidi, jako ty. Radoby expert, ktery CENSORED.

Ostatne tvuj nick ­"Conroefan­" mluvi za vse. Tatinek ti treba jednou vysvetli jak se veci na svete maji.
Odpovědět0  0
Trollik (17) | 14.12.20050:32
Příspěvek byl odstraněn z důvodu vlastní propagace konkrétní firmy
Odpovědět0  0
Milhouse666 (41) | 14.12.20059:00
Jestli toto je výplod Vaseho knowhow, tak bych si u Vas raději nekoupil ani CD­-R.
Komponenty jsou splácané jak ... .Zajímalo by mě, jestli aspoň klávesnice a myš jsou od stejné značky.
A podle mě Vám tam chybí disketa ­- i tu dneska používá spousta lidí
nebo aspoň čtečka karet
S64 3000+ ná jedenokanálový paměťový řadič, tak proč 2x512MB ???
Odpovědět0  0
LAMA :] | 16.12.20053:11
Chybejici disketova mechanika? Tak zrovna cela rada FOX Cult je nabizena v zakladu bez disketove mechaniky ­[viz. http:­/­/www.foxcomputers.cz­/cfg­/43­].Tak vadi sam o sobe ten fakt, nebo jenom u nekoho? Pardon Fox, ale toci se to tu kolem vas... :]
Odpovědět0  0
JackC | 14.12.20059:09
To si delas legraci ze jo ? Se to tento tyden recesisty tady jenom hemzi. Koukal jsem na vas web a uprimne vase jako ty to rikas ­"goodwill a knowhow­" je opravdu k nezaplaceni. Opravdu jste ceska firma ? Nemate centralu v Moldavii ?
Odpovědět0  0
Trollik (17) | 14.12.20059:30
Příspěvek byl odstraněn z důvodu vlastní propagace konkrétní firmy.
Odpovědět0  0
eraser (344) | 14.12.200513:44
Reklamu si rob tam, kde sa za to platí...
Odpovědět0  0
Trollik (17) | 14.12.200520:41
Redakce zrejme prispevek spatne pochopila a musela by tudiz nejspis odstranit i mou registraci.
Musela by vlastne ve svych diskurzech odstranit vsechny prispevky propagujici czcechcomputer ci alzasoft.
Preji jim tedy pri te praci hodne stesti :­-­)

závěrem:
Velice me potesilo, kdyz se mi ozval pan Michal KONVALINA z Fox Computers a navrhl naší firmě spolupráci.
Zrejme jako jediny muj prispevek pozorne precetl.


Timto vsem dekuji za projevene nazory
s pozdravem

Stanislav Stupka
Odpovědět0  0
eraser (344) | 14.12.200523:11
Lenže pochop, že pokiaľ si tu niekto propaguje svoju firmu, tak je to už dosť nefér... a pokiaľ si z toho vyťažil, tak gratulujem, lenže profesionálne sa to robí tak, že by si sám firme FOX ponuku navrhol. No, ale podarilo sa ti, gratulujem...
Odpovědět0  0
eraser (344) | 14.12.20050:21
Si ďalšia lúza, ktorá nechápe, čo je to IT maloobchod. Máš sa ešte veľa čo učiť.
Odpovědět0  0
LAMA :] | 16.12.20053:18
no teda, militantni vseznalek s vybranym slovnikem...:]
Odpovědět0  0
Karolinus (1) | 14.12.20057:24
Jsi zapojen do pracovního procesu. Nevím proč bys měl dostat zaplaceno za práci, kterou odvedeš pro svého zaměstnavatele!!! AŤ žije beztřídní společnost všechno je zdarma a všichni kradou!!!
Odpovědět0  0
Martin Mosinger | 13.12.200522:07
S dovolením se přidám k této diskusi. Mám totiž osobní zkušenost s FOXem jakožto dodavatelem PC a nemám žádných výhrad. Koupil jsem od nich do dneška 3 kousky, pokrývající široké spektrum ­(Highend, middle, lowend­). Vždy vše fungovalo tak, jak mělo. Mašiny jsou spolehlivé, beží prakticky nepřetržitě a žádné projevy nestability jsem nezaznamenal. Jediný problém nastal mimo FOX, když při přepravě PPL s krabicí od Shuttla asi hráli fotbal a mašina přijela poškozená i skrz polystyren. I k tomuto problému se FOX postavil čelem, pomohl s rentklamací u špeditéra a za pár dnů dorazila nová mašina. Tak to má být a tak to taky u FOXe je, alespoň dle mé zkušenosti. Nejsem jejich agent, ani nečekám slevu při příštím nákupu :­-­), pouze zde uvádím reálnou zkušenost. A nějaká koruna navíc je bohatě vyvážena klidem, který mám s jejich PC.
Odpovědět0  0
eraser (344) | 13.12.200522:30
Tak, tak... díky za tento príspevok. Dúfam, že mnoho útočníkov pochopí, do čoho vlastne tých pár tisíc navyše investujú.
Odpovědět0  0
Jaromír Podzemný | 14.12.200512:37
tak tak...
Za kvalitní práci
Za vstřícný přístup
Za vynikající servis
...za to vše je třeba zaplatit
Odpovědět0  0
Podzemnik | 14.12.200522:30
A u FOXu si za to zaplatis...a narozdil od mnohych jinych firem toto opravdu dostanes.
Odpovědět0  0
squeek | 13.12.200520:51
Ja osobne bych si v zivote takovejhle pocitac nekoupil, je pravda, ze vypada pekne a je sestaven z kvalitnich komponent. Jenze to ho dost prodrazuje. Radsi jsem si pocitac sestavil sam a mam klid, nemusim nadavat nikomu tretimu, ze to zmrvil :­)­)­)­)

Superrychle pameti s CL2 a overclokarska zakladni deska v porovnani s pomalou grafikou je jedno minus a druhe je zvukova karta. Mam zakladni desku MSI 915P s vestavenou zvukovkou a jsem v klidu. Repraky nechrci.

Je asi pravda, ze grafika neni tak naslapana z duvodu uspory, ale dalo se alespon trochu usetrit jinde a poridit 6600GT.

Ovsem v porovnani s ostatnima porovnavanyma sestavama je tahle super.

P.S. Poznamka pro vsechny elektrikare a pocitacovy odborniky. Zkuste se nabrat tolik vazne. Mozna jste sestavili stovky pocitacu, ale tohle je jen diskuse a proto neni treba se rozcilovat. Rvat na ostatni neco o Lamach ap. Kazdy ma svuj nazor.
Odpovědět0  0
Xhonza (78) | 13.12.200519:59
Nebral bych chipset na základní desce, který je chlazený větrákem, namátkou stejná čipová sada nForce4 Ultra chlazená pasivem:
http:­/­/www.czechcomputer.cz­/product_doc­-9B6B32DCB1327CF8C1256FCA006428F9.html?print=1&longprn=1&discprn=1

Síťo­vý zdroj se zdá předimenzovaný není optimální z hlediska efektivnosti, teploty a ztrát výkonu.

Pasivní PFC používá indukční regulátor a kondenzátor jako nízkokmitočtovou propusť Index výkonnostního faktoru se pohybuje od 0,7 do 0,8.

Aktivní PFC dosahuje výrazně vyšší korekce výkonnostního faktoru a to 0,9 až 1. K regulaci odběru proudu užívá aktivní komponenty ­(např. integrované obvody nebo tyristorové spínače­). Aktivní PFC tak oproti svému pasivnímu protějšku nabízí vyšší stupeň účinnosti, nižší vyzařování, menší rozměry a regulaci s rozsáhlým rozmezím. Optická zpětná vazba např. dokáže naprosto vyhladit napětí. Některé konstrukce dokáží oddělit síť, od napájení stejně bezpečně jako bezpečnostní transformátor. Tyto přednosti se ovšem promítají ve vyšší ceně, návratnost může být v úspoře el. energie, nižších elektromagnetických rušivých vlivů, zajišťuji odběr střídavého proudu stálé kvality.

Nicméně výrobci ­(všichni?­) si musí nechat odzkoušet a schválit síťové zdroje a skříně státním zkušením ústavem, výrobky tak vyjadřují shodu vlastností s normami na elektrickou bezpečnost. Toto schválení je velice nákladné, proto do sestav výrobci PC používají užší sortiment:
http:­/­/www.alfacomp.cz­/php­/zbozi.php?akc=2&mnu=2&zob=1&pol=10&zbo=10423
Na této stránce se např. dočtete: Tento case nelze použít do ALFA PC sestavy.
Odpovědět0  0
eraser (344) | 13.12.200520:51
1. Ja už by som bral dosku s heatpipe, pretože majitelia danej dosky tvrdia, že ten pasív uchladí chipset len tak­-tak. V mojom prípade by to však nebol problém, pretože by mi ho ovieval predný 12cm vetrák a z časti aj bočný 9cm.

2. Áno, ten zdroj je skutočne naddimenzovaný, meral som si jednotlivú spotrebu a kľudne by stačil 300W, resp. pre istotu 350W.

3. Pozor, zdroje s aktívnym PFC majú vyššiu efektivitu vďaka kvalitnejším materiálom. Viac o tejto problematike som už písal, len neviem, pre ktorý článok to už bolo.

4. Heh, s týmto by som mlátil všetkých rákosníkov, ktorí kašlú na normy a testovanie. Minule som skoro zinfarktoval, keď som skladal kamarátke komp a strelil mi zdroj. Keby sa mi to stalo v kanclíku, je to iné, no priamo u nich v byte... to bol šok aj pre nich. Ale na druhú stranu, ako inak by sa dali skladať lacnejšie zotavy? Hold, za kvalitu sa platí.
Odpovědět0  0
wikina (115) | 22.12.20054:34
ježiši....teď sem se opravdu zakuckal....
to XHonza:
Prosim te, napis nam, kde si zase tohle cetl...?!? to jako zdroj, ktery umi dodat vetsi vykon ma automaticky mensi efektivnost, vetsi ztratovy vykon a ? jakou teplotu?
Videl jsi nekdy pasivni PFC? indukcni regulator je co? a kde je ten kondenzator? ja mam taky pasivni PFC a je to jen velka tlumivka...;­-D
A co je to index vykonnostniho faktoru?!?
Neni to nahodou jenom ­"korekce fazoveho posuvu­" tzv. účiník ? venku se tomu sice rika power factor correction...ale doslovny preklad se nehodi.
Jediny, co mas dobre jsou ty cisla, ale ani o pismenko vic.
Aktivni PFC je pouze varianta elektronicke ­"tlumivky­", je to vykonovy tranzistor a par soucastek, zapojeny tak, ze se tvari jako idealni tlumivka, proto ten maly posun od 0,7­-0,8 k 0,9­-1 tedy ­"idealu­", protoze odpadaji tepelne ztraty na tlumivce toho pasivniho PFC.
Kazde PFC mirne snizuje ucinnost kazdeho zdroje, pasivni vic, aktivni ­(viz text­) min.
a ted to hlavni, PFC koriguje odber tzv. jaloveho proudu z elektrorozvodne site, coz je slozka celkoveho odberu zarizeni, ktera je nezadouci, ALE HLAVNE ZE STRANY ELEKTRARNY!!! takze zadne vykonove nebo jine vyhody od toho necekejte. Proste platite, aby to nebolelo elektromer...
XHonzo, fakt by me zajimalo, jak se ti povedlo vymyslet takovou ohromnou, opticky regulovanou, predimenzovanou hromadu blabolu stale kvality na neco, co je uplne jinak... :o­) promin.
Leda je mozny, ze sis to popletl s UPSkou....trochu by to mozna sem tam neco pripominalo.
no nic.

Odpovědět0  0
Petr Smolka | 13.12.200519:04
Tak jsem si dal tu ­"práci­" a všechny komponenty jsem vyhledal na www.obchod.cz, dvě věci na www.czechcomputer.cz a vyšla mi cifra 22 tisíc i s DPH. Tudíž cena od FOXe 29600 je přemrštěná teda pořádně. Jak někdo může psát, že je to výhodné?? Já před měsícem a půl koupil za 27 tisíc PC bez monitoru a kdyby byl od kteréhokliv firmy zabývajícící se prodejem sestav ,tak bych vypláznul aspon čtyřicítku a padesátku i monitorem a tiskárnou a scenerem,tudíž opět by mně natíhali....,kdo není blbej, koupí si sám. Nejsme malé děti ne? Je ale pravda, že ještě hodně lidí je PC negramotných, tudíž určitě jich podobnou sestavu koupí kvanta.... .Jen raguji na to, že i lidi co chodí sem na tyto stránky­(předpokládám se o PC zajímají­) píší, že se jim to zdá být výhodné..
Odpovědět0  0
eraser (344) | 13.12.200519:58
Zarátal si tam aj OS? Keď si si dal už takú prácu, mohol by si jednotlivé komponenty povypisovať a udať aj ich cenu vrátane DPH? Nech sa tu nestriala v každom druhom príspevku. Vopred díky za námahu.
Odpovědět0  0
Martin John | 13.12.200520:01
Tak si to spočítej sám chytráku :)
Odpovědět0  0
eraser (344) | 13.12.200520:33
Keď už to niekto rátal, prečo by som to robil? Navyše chcem si overiť, či na niečo nezabudol, informáca, že som si to skladal a zaplatil som XX tisíc, u mňa neobstojí.
Odpovědět0  0
Martin John | 13.12.200520:00
Souhlasím, i kdybych si připočetl cenu OEM WinXP Home ­- 2800,­- s DPH tak mě vychází počítač od foxe stále o 4800,­- dražší. Pravda na druhou stranu je že tady se také= platí za kvalitu provedení a za značku. Takže pro mě to třeba není já si to jsem schopen postavit sám ale nějaký BUF to třeba nezvládne tak si hold musí připlatit.

Odpovědět0  0
univerzal_shw1 (90) | 14.12.200515:52
A to se tu v cele diskuzi zapomina na jednu podstatnou vec ­- vsichni, kteri kalkulovali cenu toho pocitace pro stavbu svepomoci, to brali z maloobchodnich cen na webshopech. Nezapomeňte, že FOX je DISTRIBUTOR a tedy ceny komponent ma znacne nizsi ­(kupuje vetsinou primou vyrobcu­). Rekl bych, ze vyvar na tom maji jeste o dost vyssi nez zminenych 4800 Kc. Ale prosim, kdyz se najdou lide, kteri si radi priplati za pocit, ze maji ­"dobre­" PC znacky, ktere se hodne mluvi ­(a spise pozitivne­), tak proc ne ;­-)
Odpovědět0  0
eraser (344) | 14.12.200522:31
Si prejdi všetky príspevky v tejto diskuzii a pochopíš... ja by som to robil tiež, za kvalitu je nutné platiť a štát nedotuje FOXákov a nevešá im každý mesiac na chodbu víťaza socialistickej práce.
Odpovědět0  0
LAMA :] | 16.12.20052:49
:­]­]­] tak to uz je uplne mimo;­]­]]
Odpovědět0  0
Martin Štěpánek (439) | 15.12.200513:29
Kdyz uz nekdo ma tu potrebu se vrtat do konkurence, mohl by mit aspon tu slusnost, psat to pod nejakou neznamou prezdivkou, aby to nebylo tak do oci bijici. Pac ucet a jmeno univerzal je POUZE pro potreby firem, ktere dostavaji clanky k nahledu pred vydanim...teda zde se nekdo z jine firmy obouva ocividne do konkurence, ktera mu nevoni....
Odpovědět0  0
LAMA :] | 16.12.20052:57
Tak ted tomu uz vubec nerozumim pane Stepanku ­[inu LAMA:­], co je na pripomince od UNIVERZALa nekorektniho? Myslim, ze neni ani nepravdiva ani nemistna, pokud hovorime o cene. Nebo mne presvedcite o opaku? Dekuji
Odpovědět0  0
JackC | 13.12.200521:22
Mozna se ti to zda drahe, ale ja bych si za takovy komp zaplatil. Jak to tady rekl Martin Stepanek v jedne diskuzi. Pocitac si nechal poskladat u FOXU, protoze by to sam tak nedokazal a ja s nim souhlasim. Sice ho sam nevlastnim, ale uz jsem jeden videl a nemam nejmensi sanci. Ti kluci jsou dablove. Uz jsem par stovek pocitacu udelal, ale na tohle nemam ani nahodou. Nicmene kdo nevidel tak neuveri. Nemam rad kdyz nekdo dokaze jen kritizovat. Budte radi, ze v te nasi zavsivene zemi existuje nekdo, kdo jeste dokaze neco takoveho. Ja jim fandim.
Odpovědět0  0
marvi | 14.12.200523:18
Nezapoměl jste že ve foxu musí být člověk který vše smontuje a nainstaluje systém? A že zřejmě to bude člověk kvalifikovaný tudíž dobře placený? Člověk který takový počítač kupuje nemusí být nutně PC negramotný. Prostě nemá čas nebo chuť si stím hrát a potom je to pro něj výhodné. I když je pravda že já osobně si stím rád hraju dost na tom ušetřím a když to dělám pro kamarády ta i něco málo vydělám.
Odpovědět0  0
dodicek (6) | 13.12.200518:43
Zdravim...

Nechcem davat stupidne otazky,ale...
Mam teras zostavu : Asus E­-Deluxe 754 + CPU AMD Sempron 2500+­/1.4@1.64Ghz­/ fsb 233
2x512 DDr Kingston 400@466
WD 160 SATA II
MSI 6600 GT­/ gpu:532 memory:1060­/ 128 DDR pci­-e
Case so 400 W zdrojom
No a teras konecne k otazke:
Ma zmysel dat do tej zostavy 7800 GT ­/nemam na mysli vyhodene penieze­/
aky bude narast vykonu?
Odpovědět0  0
bzzz | 13.12.200519:02
Dle mne procesor vše bude brzdit ­- pomalý přísun dat.
Odpovědět0  0
mephisto (111) | 13.12.200519:04
Bol by to neuveritelný trapas. Na väčšinu bežných hier v nižšom rozlýšení Ti to stačí.
Nové hry si vyžadujú aj slušný výkon CPU hlavne veľkú casku.­(1MB­). Nárast výkonu by bol
akurát v syntetyckých testoch v hrách by to bolo otázne.
CHCEŠ DAŤ MOTOR Z PORSCHE ­(VGA7800­) DO ŠKODY 120 ­(SEMPRON.­)
Grafika čo máš má limit 592 jadro a 1250gdr3 a s opteronom@ 2,6gh dá v 3dmarku03 10080 bodov
a bohate stačí .­(chladič ARCTIC COOLING SILENCER 6.2)
Odpovědět0  0
dodicek (6) | 13.12.200519:57
A keby som tam neskor hodil Athlon64 ,dajme tomu 3400+?
Odpovědět0  0
eraser (344) | 13.12.200520:28
V tom prípade by si už rozdieľ videl... a čo tak Opteron 144 a trošku ho pretaktovať? Lenže to by chcelo inú dosku... :o(
Odpovědět0  0
mephisto (111) | 13.12.200520:31
Nakoniec budeš chcieť rýchlejšie DDR a čo takto soket 939 a athlon fx60 atď.
Poviem Ti , ta VGA na to aby plnila čo má vyžaduje vyladený a výkonný comp , nehovoriac o tom
,že jej cena stále hrozne vysoká...
Odpovědět0  0
dodicek (6) | 13.12.200520:43
OK,tak buden spokojny s tym co mam.
Ajtak asi na druhy rok­/a to je skoro­/ postavim nieco salene.
Ale ajtak dam do svojho 6800 GS,to je este asi normalne.
Tak dik a sorry ze som vas otravoval
Odpovědět0  0
eraser (344) | 13.12.200520:54
6600 GT máš najlepšiu kartu s pomerom cena­/výkon. Ja by som na tvojej zostave zatiaľ nič nemenil, najmä pokiaľ je stabilná.

Naštastie som už stratil záujem o hry, takže podobné upgrady ma obchádzajú.
Odpovědět0  0
bzzz | 13.12.200520:55
Počkej 3­-4 měsíce a postavíš PC na nevém, do budoucna snad perspektivním socM2 + paměti DDR2
Odpovědět0  0
mephisto (111) | 13.12.200521:18
6800 GS je to pravé železo , ale aby šlapala tak jej daj preboha ten athlon .­(sempron je dobry iba do kancelárie­) Nemusíš kupovať hneď athlon 3400 , dobre kúpený athlon 3000 sa dá
bez problémov nataktovať na @ 2,7GHz aj s tvojimi DDR kami. Dobre kúpený myslím s Tcse max 59
a viac. Ak ten soft nemáš napíš ja Ti ho pošlem.
Odpovědět0  0
dodicek (6) | 14.12.20056:44
Dik za radu a ochotu,
ten softik nemam budem rad ak my ho posles
Zdravim...
dodo666@pobox.sk
Odpovědět0  0
Mimi | 13.12.200518:14
Rád bych se vyjádřil o své zkušenosti s počítači od FOXů, bohužel musím konstatovat že je negativní i když připouštím, že je možná ojedinělá. Počítač, který jsem od nich obdržel měl vytržené napájecí drátky od bočního osvětlení modrými LEDdiodami což spravila pajka, cín a kalafuna, integrovaná zvuková karta nebyla funkční, protože byly nesprávně zapojené piny na motherboardu, bohužel i karta 6800LE byla vadná, což však není chyba Foxe. U takovéhoto počítače neočekává člověk funkčnost ve stylu urob si sám :­-(
Odpovědět0  0
eraser (344) | 13.12.200521:04
Áno, stáva sa... otec môjho bývalého spolužiaka si kúpil auto za 2.5 milióna a behom pár dní mu odišla celá elektrika.

Skorej si mohol uviesť, ako sa vo FOX zachovali, keď si reklamoval. Ja osobne radšej zaplatím pár korún naviac, keď viem, že dostanem kvalitný support. A pri PC je to veľmi dôležite, najmä pokiaľ ide o dôležitosť jednotlivých komponentov. Keď som skladal kamarátovi PC za 50k SK bez DPH ­(veľkosklad­), tak som sa tiež stretol s chybnou súčiastkou a pritom som vyberal z ponuky kvalitných výrobcov... stáva sa. No naštastie išlo o chybný regulačný panel, takže nič tak dôležité pre samotný beh PC. Nakoniec som vzal späť peniaze, pretože jeho bedňa, resp. case ventilátory patrili k tým vydarenejším a tichším. Bližšie info na zostavu http:­/­/eraser.wz.cz­/pages­/articles­/silent­-pc.html ­(Luxusné riešenie II­).

A ešte sem hodím mail od kamaráta, ktorý mi popisoval jeho zážitky s reklamáciou dosky v Ageme...

autor: bigfutus
OK budem písať román, vyhliadol som si Asus A8N­-E dosku, mali ju iba v Ageme, na webe bolo napísané že bude v utorok, reálne ju mali asi o tri týždne. Komp s ňou fungoval 20 minút aj s inštaláciou, začali nabiehať modré obrazovky, neskôr nenabehol vôbec. Šok nastal už pri reklamácii, Asus dosky sa nereklamujú kus za kus, ale posielajú sa na opravu, tá trvá do 30 dní. Po štyroch týždňoch bola ­"opravená­", zapojím ju a privítala ma znova čierna obrazovka.

Naspäť na reklamáciu, zavolal mi stade pán čo to preberá a pýta sa ma či som flashoval BIOS, lebo to rieši kopu problémov. Ja som neveril keď som to počul a vysvetlil som mu, že s čiernou obrazovkou nič nenaflashujem, komponenty sú v poriadku lebo som ich testoval v druhom kompe. Zasa za štyry týždne bola doska naspäť a teraz už funguje. Dohromady som teda čakal približne 80 dní.

Na porovnanie s predchádzajúcou doskou od Asusu, P4PE, ktorá bola ale kupovaná v Libre, som mal podobný problém, raz komp zapnem a ani len nepípol. Reklamovať som ju odniesol o desiatej doobeda a o štvrtej poobede som si bol pre novú. Musím pochváliť aj Sofos, cez kamaráta som tam kupoval ostatné komponenty ­(a nakoniec aj samotnú dosku, keď im to v Ageme tak trvalo­), chcel som 2x 1GB moduly, momentálne ich nemali na sklade, ale zarazila ma ochota, lebo ich išli zháňať inde.
Odpovědět0  0
1  2  
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.