reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Test dvou GeForce 6800GT: MSI vs. Gigabyte

11.11.2004, Zdeněk Kabát, recenze
Test dvou GeForce 6800GT: MSI vs. Gigabyte
Tak se nám do redakce dostala jedna z nejlákavějších nabídek současného grafického trhu, GeForce 6800GT, a na potvoru hned od dvou výrobců - MSI a Gigabyte. Zatímco MSI se drží klasického designu a obsahuje obrovský bundle, Gigabyte sáhl k netradičnímu chlazení a přibalil DOOM 3. A jejich výkon?
Quake 3 engine


Graf 11 - Quake 3 Arena (4xFSAA, 8xAF)


Graf 12 - Wolfenstein: Enemy Territory - railgun (4xFSAA, 8xAF)


Graf 13 - Call of Duty (4xFSAA, 8xAF)

Protože je Quake 3 engine již starším "poháněčem" her, neprojevují se v něm rozdíly mezi kartami tak výrazně. Naopak mezi hi-endovými by se dalo mluvit až o chybách v měření. Nicméně Z toho vyplývá, že GeForce 6800GT jsou přibližně na úrovni Radeonu X800XT a Radeon X800Pro začíná nepatrně ztrácet. Naopak v Call of Duty je pořadí o něco jiné. Ale rozdíly jsou v řádech jednotek procent.

Unreal Tournament


Graf 14 - UT2003 Flyby (4xFSAA, 8xAF)


Graf 15 - UT2004 Flyby (4xFSAA, 8xAF)

Ani u Unreal Tournamentu nejsou rozdíly nijak obrovské. Spíše je vidět, že u dnešního hi-endu nerozhodí grafické karty ani vysoké rozlišení, ani vyšší úroveň optimalizací.
reklama