reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Výkon 31 grafických karet, část III. - high-end a SLI

20.10.2005, Zdeněk Kabát, recenze
Výkon 31 grafických karet, část III. - high-end a SLI
Posledních 12 grafických karet z našeho výběru, konkrétně 8 karet a 4 SLI konfigurace, jsou objektem testování tohoto dílu. Výsledky jsou v některých hrách opravdu drtivé, protože kombinace dvou GeForce 7800GTX je velmi mocná. Do srovnání jsme zahrnuli i nový Radeon X1800XL s jádrem R520 od ATi!




Chronicles of Riddick je další hrou, která je určena pro rozhraní OpenGL, a i zde jsou výsledky jednoznačné ve prospěch GeForce. Od rozlišení 1600x1200 bez FSAA/AF až po celý druhý graf nemají Radeony nárok a dopadají velmi špatně (tím myslím např. že jsou všechny pomalejší než GeForce 6800GT).





V OpenGL hře Pacific Fighters lze rozdíly vypozorovat až při zapnutí FSAA/AF a nikoliv překvapivě hovoří ve prospěch nVidie. Pochybnější je to již s dopadem SLI na výkon, a to už jen proto, že bylo nutné vypnout standardní AFR a přepnout na režim SFR. Někde se ale nárůst projevuje.
reklama