Resident Evil Village dostal záplatu, odstraňuje sekání způsobené DRM?

Resident Evil Village dostal záplatu, odstraňuje sekání způsobené DRM?
, , aktualita
Aktualizováno: Nedávno jsme se podívali na to, jak běží cracknutá verze hry Resident Evil Village, ze které bylo vypreparováno Denuvo a stejně tak V3 firmy Capcom. Ukázalo se, že zmizelo časté sekání hry, čili náhlé a prudké poklesy FPS. 
K oblíbeným
reklama
Aktualizace: Capcom přece jen nestrkal hlavu do písku a nyní na twitterovém účtu herní řady Resident Evil hlásí, že je k dispozici update na verzi 1.03. Ta má jednak upravenou implementaci DRM technologií a vedle toho také nově podporuje FidelityFX Super Resolution (FSR). Čili hráčům a zvláště těm s moderními Radeony by už Resident Evil Village měl běžet mnohem lépe a bez sekání, což už někteří potvrzují, ale objevují se i ohlasy, že se hra stále seká. Dále zpráva pokračuje v původním znění:
 
 
Nyní herní server Eurogamer potvrzuje to, co bylo zřejmé, čili právě implementace Denuva a V3 způsobuje náhlé poklesy snímkovací frekvence této hry, a opravdu tak platí, že lepší herní zážitek mají ti, kteří si hru jednoduše stáhnou v cracknuté verzi, než aby si ji kupovali. A to je samozřejmě špatně, čili nyní se čeká na to, co s tím provede samotný Capcom. 
 
 
Ostatně včera jsme se podívali i na video, kde je sekání hry jasně patrné a v testu Eurogameru je to vidět i na grafu, kde se ukazují až 130ms záseky, během nichž by plynule běžící hra měla vykreslit alespoň osm snímků. Čili takové propady člověk pochopitelně velice vnímá, zvláště když mohou být v řadě herních pasáží velice časté, a nelze se tak divit množícím se negativním ohlasům a otázkám směřujícím na Capcom: co s tím budete dělat?
 
Nutno dodat, že Resident Evil Village už je na trhu téměř tři měsíce a Capcom nechávaly stížnosti naprosto v klidu. Ovšem nyní, když je díky cracku jasné, že jde o dopad Denuva a/nebo V3, bez nichž je hra mnohem plynulejší, by vývojáři opravdu neměli strkat hlavu do písku. 
 
Autor testu zveřejněného na Eurogameru přitom dle svých slov kontaktoval Capcom již v pondělí večer a vedle něj také samotné Denuvo v žádosti o komentář. Dosud ale žádný nepřišel, na Twitteru se také nic nedozvíme, přičemž není třeba hned nabídnout opravný patch či snad dokonce celkové odstranění DRM ze hry, ocenit by se dala i zpráva, že vývojáři o problému ví a věnují se mu. Míč je tak už nějakou dobu na hřišti Capcomu, pokud jej vůbec zaregistroval. 


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Čínské CPU Loongson slibuje výkon prvních Ryzenů Čínské CPU Loongson slibuje výkon prvních Ryzenů
Čínské procesory Loongson jsou vyvíjeny už dlouhou řadu let firmou Loongson Technology Corporation Ltd. s přispěním Čínské akademie věd. Nyní se přitom už na trh chystají Loongson 3A5000 slibující velice zajímavý výkon. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek
Samsung uvádí Odyssey Neo G9: herní hi-end LCD s Mini LED Samsung uvádí Odyssey Neo G9: herní hi-end LCD s Mini LED
Společnost Samsung si připravila monitorovou novinku v podobě Odyssey Neo G9, která na svém značně prohnutém 49" panelu nabídne rozlišení 5120 x 1440 s vysokou obnovovací frekvencí a podsvícením pomocí Mini LED. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek
Intel už ulovil firmu Qualcomm na svůj proces 20A Intel už ulovil firmu Qualcomm na svůj proces 20A
Intel včera v noci už odhalil své plány na vývoj moderních výrobních procesů s tím, že se o své výrobní kapacity hodlá v rámci Intel Foundry podělit i s jinými firmami. Huawei to asi nebude, ale máme tu konkrétního zájemce o proces 20A. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek1 komentář
AMD Navi 31 se rýsuje: 15360 jader a už bez Compute Unit? AMD Navi 31 se rýsuje: 15360 jader a už bez Compute Unit?
AMD Navi 31 je očekávaný nejlepší čip generace Navi 3, která se utká zřejmě s NVIDIA Ada Lovelace a mimo hru také stále není z našeho pohledu ani Hopper. Server 3DCenter nyní nabízí přehled fám z různých zdrojů, které se nedávno objevily. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek
Intel ukázal design budoucích CPU Alder/Meteor Lake a Sapphire/Granite Rapids Intel ukázal design budoucích CPU Alder/Meteor Lake a Sapphire/Granite Rapids
Nakonec se v dnešním novinkovém seriálu o technologiích Intelu podíváme na to, jak budou vypadat chystané procesory Alder Lake i Meteor Lake a pak serverové Sapphire Rapids a Granite Rapids. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek1 komentář