Je to prostě otázka nabídky a poptávky. A u defakto drahých aut není poptávka zdaleka tak "neomezená" jak si musk představoval... Pokud by musel ve větší míře konkurovat levným čínským elektromobilům, tak by na tom byl ještě o dost hůř...
Odpovědět0 0
Je to proste otazka zakaldanych zakonitosti ekonomiky.
Rast donekonecna sa neda a uz vobec nie v takych cislach. Stanacia/prepad je po urcitom case nevyhnutny.
Odpovědět0 0
Takže problém jsou vlastně "velké oči" Muska? :-o Trochu mě pobavil ten komentář v závorce, že Tesla více vyrábí než prodává - evropské automobilky ne? To by mě zajímalo, proč si tedy ti vlastníci nové vozy ještě nevyzvedli a nechávají je "hnít" na odstavných plochách. :-)
Odpovědět0 0
Musk musí u Trumpa prolobbovat zákaz spalovacích motorů, ale to bude velmi těžké ;-).
Odpovědět0 0
To ani ne, spíše dojde k odstranění různých regulací a například povolení autonomních vozidel. Nebo jim budou více povolovat starty Space X.
Odpovědět0 0
Bez dotácií na nákup to nefunguje, EU by mala zaviesť okamžitú stopku pre spaľovacie a vysoké dotácie pre Teslu až potom Elon naryžuje. Hrozí , že nebudeme mať zelenú EU iba takú fľakatú, zeleno hnedú.
Odpovědět1 3
Tesla musí stále inovovat, jinak má s čínskou konkurencí velký problém. Tesla v podstatě nemá vlastní baterky. Buď je dodává japonský Panasonic nebo čínský CATL. Co se týče baterek, tak Čína má lepší dodavatelský řetězec, který ústí v nižší ceny. Příští rok již čínský BYD předhoní Teslu v počtu prodaných aut. Uvidíme jak do toho zasáhnou cla, ale nemyslím si, že hodně.
Odpovědět3 0