reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
22.1.2023, Milan Šurkala, aktualita
Rusko se nyní potýká se sankcemi kvůli útoku na Ukrajinu, přesto se objevila základní deska s procesorem Baikal BE-S1000, který by měla vyrábět společnost TSMC, přičemž toto spadá pod ban. Deska měla mířit do serverů.
1  2  
sgaba (15) | 24.1.202311:49
Co je to tady za Ruskou žumpu? Fakt jen koukám, a je mi na blití. Jste totální ubožáci.
Odpovědět5  7
cdwN (585) | 24.1.202312:01
Pokud nemáš nic k věci, tak sem nepiš. Nevšiml sem si, že by se tu někdo zastával Rusů, tak co tady meleš o Ruský žumpě. Jen to svědčí o pocitu tvojí nadřazenosti nad každým, kdo má byť jen o chlup jiný názor. Diskutuj, nebo táhni tam, odkud jsi přišel
Odpovědět6  5
leppard (164) | 24.1.202312:47
Je to tady dost promazano, zejmena texty od evidentnich proruskych trollu. Takze to, ze ty sis nevsiml, neznamena, ze to tu nebylo. :­-­)

"Diskutuj, nebo táhni tam, odkud jsi přišel­" ­- toto neni projev domnele nadrazenosti?
Odpovědět6  2
cdwN (585) | 25.1.202322:50
Není, to je dobrá rada nad zlato. My sem chodíme diskutovat, ne urážet. Ty se zastáváš trolíčka bez špetky snahy argumentovat v diskuzi jen proto, že ti pochlebuje. Pro takový jako ty, co razí jen ten svůj pěkně ­"objektivní­" kurz je proruskej trol každej, kdo nesouhlasí.
Odpovědět1  2
leppard (164) | 26.1.20239:40
Sam urazis ostatni, ale hlavne ze sem chodis ­"diskutovat­".
Odpovědět1  1
cdwN (585) | 26.1.202320:29
Kde koho urážím? Došly argumenty? Nepotřebuju urážet, to tady někdo jinej má snahu každýho názorovýho oponenta škatulkovat a dávat mu nálepku proruskýho trola, protože nic jinýho mu ve štvavejch plátcích všeho druhu neřeknou. Tak si běž zase něco přečíst, ať můžeš dávat moudra dál.
Odpovědět1  1
kelley (4) | 23.1.202311:45
Vïdím, že větráky petrohradských serverů jedou na plné pecky :­-D Máte tam taky ty Bajkaly?
Odpovědět6  6
kutil05 (785) | 23.1.20238:55
Samotné jádro procesor pro ani jeho okolí nestačí, té práce zbývá dost. Když uvážím, jak dlouho trvá návrh a rozjezd výroby, klidně to mohli stihnout zadat ještě před embargem. Tím pádem určitě pár kusů na testy dostali.
Odpovědět2  0
Irving (246) | 22.1.202323:05
Audiojacky jsou logické,jak jinak by FSB mohla odposlouchávat internetový provoz?
Odpovědět15  4
Eskymak (1057) | 22.1.202319:59
Co je na tom Ruského?
Odpovědět3  2
PHiLiPZ (77) | 22.1.202320:40
Meno
Odpovědět2  3
wrah666 (6205) | 22.1.202323:23
Vše co se liší od běžného ARM v mobilu? Ony ty úpravy sice nejsou super složité, ale i tak, lidé co to dělají, musí vědět co dělají a proč.
Odpovědět8  3
snajprik (1558) | 23.1.20236:35
Presne 99% komponentov su s Činy to 1% tvori nalepka :D
Rovnaky pripad su Ruske auta tiež všetko vyrobi čina, v Rusku primontuju kolesa a je to :D
Odpovědět2  5
kazaxx (222) | 23.1.20237:57
Korea., ne Cina. V Rusku hodne jezdi KIA a Hyundai. Prekonala i Ladu. V odlehlych oblastech smer Sibir a Mongolsko jezdi hlavne osobaci KIA a nakladni UAZya Zily. Sam Kiu nemam, ale ty ctyrkolky, modely 90­-2004, jsou pry strasne spolehlive bez ohledu na teren nebo pocasi. Jinak klasicke osobacky ­(KIA, Hyundai­) jsou moderni auta s plnou vybavou za cenu “zigulika”, takze Lada v Rusku ma s prodeji docela problemy. Jinak Korea je ohledne embarga na Rusko opatrna. Prave kvuli severnim sousedum. Pokud by si z Ruska udelali zhrzenou milenku, Cina bude ve Zlutem mori delat naschvaly a severekorejci zas ve vychodnim u Japonska.
Odpovědět7  0
wrah666 (6205) | 23.1.20239:15
Ona je ohledně embarg a sankcí opatrná většina států. I Evropských. Potíž je ČR, kde vede diplomacii fanatik bezt vteřiny diplomatického vzdělání, takže MY navrhujeme a vynucujeme kdejakou hovadinu, poškozující v první řadě naše lidi.
Odpovědět16  13
maraou (460) | 23.1.202313:15
"Vaše lidi­"... To myslíš ty vaše rudé aparátčíky co tě platí za ten hnůj co tu píšeš, soudruhu?
Odpovědět14  9
cdwN (585) | 23.1.202320:33
Rudý aparátčíky znám, je jich v Bruselu docela dost
Odpovědět2  3
snajprik (1558) | 23.1.202323:50
Maš poriadne hlavu vymetenu, USA propagandou, lebo Rusi!
Keby si tam mal niečo, by si vedel že EU ekonomiku nezničili Rusi tym že nam predavali 5x lacnejšie nerasne suroviny ako USA. Rusi nam nezvišili nerasne suroviny ani o 1 cent, zmluvi s nimi mame do 2028 napriklad nemci do 2035.
EU nespachala ekonomicku samovraždu a s € sa nestal toaleťak lebo zly Rusi nas k tomu donutili. EU pred sankciami predavalo 1€ za 1,43 dolara, teraz 1€ za 0,9 dolara, pred sankciami sme mali v TOP 100 najbohačšich firiem sveta 70 s EU dnes 30... Pred sankciami sme boli ako EU najsilnejšia ekonomika sveta 1500 miliard € pred USA, teraz sme banda žobrakov s inflaciou cez 20%... Ver že ak hladaš vinika nepozeraj na vychod, Rusi s tim nemaju nič, ale opačne za velku mlaku kto zničil EU!
Odpovědět4  5
Jay8 (93) | 24.1.20238:01
a teraz spat do reality:
dnesny kurz 1.09 dolara za 1e, pred rokom to bolo 1.14 usd. tak prosim prestan klamat. a vobec by neskodilo sa naucit pouzivat aspon automaticke opravy ak uz ti gramatika nic nehovori.
Odpovědět4  2
leppard (164) | 24.1.202310:19
To je normalni, neco placnou, v jednom pripade si to vymysli, v tom druhem horsim jen hloupe prevezmou....a tak nejak nepocitaji s tim, ze jsou to lehce dohledatelne veci, a ze si s tim da nekdo praci. :­-­)

U nas jsou to typicky volici piTomia. Jejich Guru neco placne a oni mu to zerou i s navijakem...aniz by se nad tou kravinou alespon zamysleli a pak to jen dokolecka opakuji... :­-­)­)
Odpovědět4  2
cdwN (585) | 24.1.202311:43
To právě přesně děláš ty ­- čteš novinky a aktuálně a z toho děláš závěry. Takže trochu poslouchej i okolí, co ti povídá a neomílej jen ty tendenční věci, co ti sypou do kebule
Odpovědět2  4
sgaba (15) | 24.1.202311:53
Výš prd co čte. Ale je jasné co čteč ty. A jsou to Ruský fekálie.
Odpovědět2  5
cdwN (585) | 24.1.202312:20
Už jsem ti to tady jednou naznačil ­- pokud nemáš nic k věci, tak táhni, ty intelektuále :O
Odpovědět3  2
leppard (164) | 24.1.202312:35
Reagoval jsem na priklad nesmyslu s kurzem USD­/EUR pred rokem a dnes.

Nesmysl, ktery se da lehce dohledat a vyvratit.

To, co pises ty, je jen dalsi nesmysl v rade, protoze nemuzes tusit, odkud cerpam informace.
A ohledne kurzu USD­/EUR to fakt nejsou ty tebou vyjmenovane. :­-­)­)

Jen se vic ztrapnujes. :­-­)
Odpovědět3  1
cdwN (585) | 25.1.202322:55
Já myslím, že na tebe zdaleka nemá :)
Odpovědět2  1
leppard (164) | 26.1.20239:42
To byla reakce na tebe, ty ­"hlavo­". :­-­))
Odpovědět1  1
cdwN (585) | 26.1.202320:34
Mě omlouvá nepřehlednost v řazení odkazů, ale co omlouvá tebe? :­)

Já se o kurzu dolaru k euru v žádném případě nevyjadřoval.

Ty čerpáš informace z naprosto věrohodných zdrojů, to všichni přece dobře víme. Jen je neumíš zřejmě interpretovat. Zde bude zakopáno jádro pudla v odpovědi na otázku, proč z tebe padají takový kolosální hovadiny :)
Odpovědět0  1
leppard (164) | 27.1.20238:34
Hele, ja nemuzu za to, ze mas problem pochopit psany text a nejsi schopen si zapamatovat, na co vlastne reagujes. :­-)
Odpovědět0  0
Neverminde (359) | 23.1.202317:31
Přesně odsirame to jen my a USA a západ se na nás parkují hrozně. Tolik peněz z nás máj jen díky sankcím a embragu. Viz dováženy plyn z Ruska s nálepkou USA
Odpovědět4  4
cdwN (585) | 23.1.202311:59
Naprosto stejně se vyrábí i u nás. Doveze se sem všechno z Číny a tady se to jen smontuje a uskladní a poté odveze.
Odpovědět4  2
leppard (164) | 23.1.202314:39
Oni si vzdy nejakou cestu najdou. V polovine ­"devadesatek­" jsem delal ve firme s klukem, co byl drive zamestnany v jednom nejmenovanem beloruskem institutu, ktery jel ve velkem reverzni inzenyrstvi v oblasti polovodicu a logickych obvodu, dovazenych ze Zapadu. Proto byly po padu bolsevika puvodni soucastky v mnoha pripadech lehce vymenitelne za zapadni originaly.
Holt, kde je kopirovani a kradez normou na urovni statu, tam se vzdy najde reseni. :­-)
Odpovědět0  0
jiriji (29) | 23.1.202314:59
Ale to se dělá běžně a všude i na západě ­- automobilky si koupí konkurenční model a rozeberou ho do šroubku a nechávají se ­"inspirovat­" zajímavými řešeními :­-­)
Odpovědět1  0
leppard (164) | 23.1.202315:02
Tak ja v tom vidim celkem rozdil, ale hadat se nebudu. :­-)
Odpovědět0  1
Neverminde (359) | 23.1.202317:29
No divil by si se kolik komponentů je dovezených z Číny a tam vyrobených pak se sem přivezou vyhazou se steva a třeba základní stůl od brusek z Číny se používá do brusek Německých :D a to je kvůli tomu že je to vyjde mnohonásobně levněji. Dělaj to všichni.
Odpovědět2  2
cdwN (585) | 23.1.202320:43
Ne, není, krádež je pořád krádež. Jen tím tvým ­"západním­" nadřazeneckým pohledem bývalé koloniální mocnosti nekradou, jen si berou, co jim patří ­(jim totiž patří všechno­) ­- zatímco všichni z východu ­- počínaje námi ­- nic neumí, nevymysleli a proto vždycky jen kradou. I kdyby si ukradli vlastní nápady. Pro západ jsme nelidi, jen podřadný odpad. Jen se to neříká nahlas a oficiálně. Stačí jen přestat přejímat ideologie a přemýšlet. Pak všichni uvidí skutečný svět. To nám nějak moc dobře nejde a proto tu panuje takový šílený rozkol, zášť, fanatismus a kdoví co ještě. Je to hnus.
Odpovědět5  1
leppard (164) | 24.1.20239:26
Ten rozdil je v tom, kdyz se kradez deje klasicky na urovni korporace ­(coz je jev bezny vysoke desitky let­) oproti kradezi, ktera je rizena statem.
Pokud ten rozdil nevidis, je to tvuj problem.

Ad prejimani ideologie ­- ten se fakt povedl. :­-­)­)

Odpad jsme byli pro vladnouci garnituru zejmena v dobach za bolsevika, vim o tom sve, protoze mam pulku rodiny v tom ­"prohnilem­" Zapade, tak jsem si se soudruhy uzil sve...a uz nikdy vice...

Zadny system neni idealni, nicmene mnoho lidi ma dost tendenci svadet vlastni selhani na nekoho ­"venku­", zvlast v tomto state je to vic nez bezne.
Odpovědět3  2
cdwN (585) | 24.1.202311:45
Takže tě ideologie žene, to jsem si přesně myslel :)
Odpovědět2  2
leppard (164) | 24.1.202312:37
Ano, presne jsi me vystihnul...na tebe si nikdo neprijde... :­-­)­)

Zato ty se ridis evidentne heslem, vsichni jste blazni jenom ja jsem letadlo. ;­-)
Odpovědět2  2
cdwN (585) | 25.1.202323:02
Ne, jen ty chceš kopat a nemáš čím. Já ideologicky zapšklej nejsem. Pokud bych to tu měl pod palcem, určitě bych měl v rukávu především diplomacii. Všude, mezi tím svinstvem ve světě se vždycky dá najít něco pozitivního, na každým národu. Nekopu do Američanů, tak jako vy kluci, co máte pěkně naservírovaný ty porevoluční bláboly do soudruha Havla a dalších jeho pokračovatelů, kteří tu rosofobii ještě vyšperkovali a nejraději by Rusy vyhladili, kopou do Rusáka. To je anglosaská doktrína ­- jen my, všichni ostatní jsou chátra, co pracuje pro nás a pokud ne, vezmeme si silou, co nám patří. Zmanipulovat, využít, odkopnout. Rozdělit a panovat.
Odpovědět1  1
leppard (164) | 26.1.20239:47
A cepicku z alobalu uz sis dnes nasadil? :­-­)

Clovece, ty tvoje vyplody, to je jeden nesmysl vedle druheho.

"Pokud bych to tu měl pod palcem­" ­- no jeste toto by nam chybelo... :­-­)­)

Ale klidne placej dal, myslim ze se tady osazenstvo kralovsky bavi. ;­-)
Odpovědět1  1
cdwN (585) | 26.1.202320:46
Kde máš nějakej argument? Nač mám reagovat? Trololololololóóóóóóó :­)

Nemyslím si, že to někdo čte krom tebe, tak se královsky bav, když to jinak neumíš. Možná bych ti ohledně té zábavy poradit mohl, ale ty žádný rady od proruskýho trola stejně nepřijmeš. I kdybych ti dal návod, jak vydělat instantě spoustu peněz, tak díky své idelogické zaslepenosti bys ho odmítl. A klidně bych ti ho dal, pokud bych disponoval informacemi. Jednu ti ale poskytnu ­- já nemám rád Rusy, ty to prostě jen nechápeš, že člověk taky může na všechno hledět s nadhledem, aniž by nadržoval jedné straně. Lidi jako ty to vidí jednoduše a černobíle ­- buď jsi se mnou, nebo proti mě. Nazdar. Můžeš se dál kochat a opájet svou vyjímečností, jak máš nade mnou navrch a já plodím nesmysly :­) Ahoj, měj se, užívej si daru života, dokud můžeš :)
Odpovědět1  1
leppard (164) | 27.1.20238:33
Mel bys vyhledat pomoc, vazne. :­-)
Odpovědět1  0
arimak (42) | 3.2.202323:47
Plácáte hovadiny... google: ­"CIA Industrial espionage­"
počtěte si, ať se dovzděláte... vy krádeži řízená státem :D
Další blbeček, který amíkům sežere i hovna
Odpovědět0  0
Neverminde (359) | 23.1.202317:25
Tak jako u všeho i americké jsou technologie převážně z Asie.
Odpovědět3  4
leppard (164) | 24.1.20239:27
Tak to jiste. :­-­))
Odpovědět3  1
cdwN (585) | 24.1.202311:51
Tak tebe přesvědčit nepůjde, protože máš ten svůj západ idealizovanej. Nic není ideální a z toho je potřeba vycházet. Stačí jen trochu přemýšlet. Západ nemůže za ty naše sračky, za ty si můžeme sami tím, že jsme převzali jejich způsoby a nechali si to tady celý rozkrást. Co mělo smysl, zkoupili a provozujou se ziskem, co nemělo a moc konkurovalo, rozjebali na sračky a zrušili s přispěním našich vysokých představitelů, kterým ulpěly za to drobné za nehty. My jen pořád tiše přihlížíme a těžko s tím můžeme něco dělat. Domnívat se, že jsme taky ­"západ­" proto, jak naše špičky fungují, je hodně naivní. Pořád se opakuju, ale my jsme jen jejich kolonie plná montoven a skladů. To je realita, ne že jsme suverénní stát, který se nějak rozvíjí. Ani vlastní zahraniční politiku nemáme a musíme skákat, jak oni pískají. Stejně jako to bylo se Sovětským Svazem na věčné časy. Jen s tím rozdílem, že je hlavní stan v Bruselu a ne v Moskvě.
Odpovědět4  4
leppard (164) | 24.1.202312:46
Tolik textu, a pritom takova blbost. :­-­)

A pritom by stacilo porovnat napr. nase HDP rekneme tak pred 30 lety a dnes ­(ulehcim ti to, je cca 6x vyssi, samozrejme je treba odecist vliv inflace­).

Ale jinak mas recht, jde to tady od 10 k 5, rudi soudruzi to tu vedli lip. :­-­))
Odpovědět3  4
cdwN (585) | 25.1.202323:10
Teď to tu vedou Rudí soudruzi. HDP není věrohodný ukazatel. Dřív se u nás i vyrábělo, ještě v devadesátých letech. Uměli jsme toho hodně, zatímco to tvoje slavný HDP je mimochodem vyhnaný uměle ­- je tu mraky montoven postavenejch na louce zelený, jezdí se průměrně ve dvakrát starších autech ­(plácám od boku, ale ty si to určitě umíš dohledat gůglem :D­). Takovejm zmanipulovanejm lidem se nemůžu než jenom smát. Žiju tady a vidím to, kam jsme to dopracovali. Musíš brát v potaz veškerý aspekty a mít trochu přehled, ne jen mávat tabuličkama s pseudočísílkama, který maj oblbnout masy. Socialismus tu skončil proto, aby se mohl na západ zapojit náš majetek, nikoli my jako lidé, pro anglosasy podřadná masa určená jen na otročení a konzum jejich výrobků, které u nich už nikdo nechce. To je holej fakt.
Odpovědět1  1
leppard (164) | 26.1.20239:57
"HDP není věrohodný ukazatel.­" ­- mozna bys nam mohl osvetlit, podle ceho by se ta vykonnost mela merit.

Ten zbytek je jen subjektivni placani evidentne zapskleho a neuspesneho jedince, ktery ma potrebu svoji neschopnost na nekoho svest, protoze neni schopen sebereflexe. Nicmene to vysvetluje mnohe.

"Dřív se u nás i vyrábělo­" ­- dalsi vystrel do tmy...u nas se vyrabi stale, ovsem to bys nesmel cerpat sve informace jen z retezovych mailu, ty ­"montovno­".

"jezdí se průměrně ve dvakrát starších autech­" ­- typicky ­"Andrej Babis argumentace­"...neco placnu, oni si to stejne nenajdou, a ti blbi bez nazoru mi to stejne sezerou, tak proc bych se snazil. :­-­))
Odpovědět2  0
cdwN (585) | 26.1.202320:57
Dokaž, že HDP je věrohodný ukazatel. Já jsem úspěšný dost ­(nevím, jak měříš úspěch ty, ale já jsem docela spokojenej se svým životem­), nemám potřebu se ukájet a urážet názorové oponenty. Neposkytl jsi tady ani jediné srovnání nějakých relevantních faktů. Jen plácáš o několikanásobně vyšším HDP než v minulosti, které má každá země okolo nás také mnohonásobně vyšší. Tak to zkrátka chodí. Jde jen o to, jakým způsobem se k němu dojde. Pořád jde o to, že u nás dnes už převážně jen montujeme a skladujeme. Přidaná hodnota se jaksi vytratila. Jsme na tom teď v tomto směru už jen o něco lépe, než ti tvoji Rusáci, který tak nenávidíš. Zkrátka jde to tu do prdele a vidí to každý normálně uvažující čověk, co má všech pět pohromadě. Stali se z nás otroci a pokud jsi někde nahoře a na ty lidi, co na tebe dělají zhlížíš z patra, tak se tvým názorům nedivím. Poturčenec je totiž většinou horší Turka. Nazdar.
Odpovědět0  1
leppard (164) | 27.1.20238:32
Vzhledem k tom, ze HDP je obecne uznavanym standardem ve sledovani vykonu ekonomiky, tak nemusim nic dokazovat. Ale to tem jednodussim jedincum nedocvakne, coz chapu.

To, ze ty jsi misto HDP neuvedl nic jineho, coz jsem tak nejak cekal, dokazuje jen to, ze sice vzdy vypustis spoustu textu, ale vzdy bez argumentu a s informacni hodnotou nula. Jak rikal nas ucitel matematiky ­"kde nic neni, ani smrt nebere­".

Kazda zeme okolo nas ma take vyssi HDP, ale zaroven se nejedna o zeme s tou jedinnou spravnou statem rizenou planovanou ekonomikou. Takze ted nevim, co jsi tim svym vyplodem vlastne chtel dokazat. Nicmene muzeme porovnavat jinde, nez v Evrope ­- co treba srovnat Severni a Jizni Koreu. To radeji ne, ze? :­-­)

S tim montovanim a skladovanim uz vazne zacinas unavovat, neuvedl jsi ani jeden relevantni udaj, ktery by to dokazoval. Jen placas a vydavas svoje dojmy za fakta. Holt kriklouni z hospod se presunuli na internetova fora, nastesti jejich mnozstvi odpovida maximalne zaokrouhlovaci chybe.

A do prdele to s nami jde tak maximalne v tve nemocne hlave. Ja si jako otrok vubec nepripadam, pokud ty ano, je to tvuj problem a mel bys s tim neco delat. Nicmene adorovat tady stare soudruzske poradky opravdu nebudu. Nemam jediny duvod to delat.

Tim koncim debatu s tebou, je to jen ztrata casu. ;­-)
Odpovědět1  0
Pate1973 (256) | 24.1.202320:02
Tak možná je škoda že jsi se víc nesnažil mohl jsi teď dělat vrcholnou politiku a ukázat těm nymandum jak se to správné po soudružsku dělá. Vlastně sory ty za ně nekopeš ty kopeš za tu hypotetickou ale hlavně neomylnou stranu kterou nikdy nikdo neviděl ale vždy by to všechno dělala líp.
Odpovědět1  2
wrah666 (6205) | 24.1.202320:31
Jenže to má jeden. DOST podstatný háček. Vy ­"demokrati­" kopete za totéž. Za ideál, který nikdy nikdo neviděl, natož aby taková strana fungovala. A podívej se do vlastní historie. Naprosto vše, co vyčítáte ­"nám­" děláte taky. PS: Nepřijde vám divné, že dva pánové, co by měli být to nejlepší, co může tento stát nabvídnout, jsou oba ­"od náís­"? A Klaus a Zeman také byli. Za 3+ let takzvané demokracie si ani nejste schopní vychovat funkčního kandidáta na prezidenta.
Odpovědět4  3
Jay8 (93) | 25.1.20237:36
si si ale zabudol vsimnut, ze uz sa k ­"vam­" cez 30 rokov nehlasia...
ano, este chvilu potrva nez budete mat neposkvrneneho prezidenta, ale dockas sa neboj ;­-)
Odpovědět2  2
wrah666 (6205) | 25.1.20238:29
Nehlásí, ale je to jako s tím ­"bývalým černochem­", tohle se prostě nedá ani okecat, ani smýt.
Odpovědět1  3
Jay8 (93) | 25.1.20239:38
nemas pravdu, tiez som kedysi robil veci, ktore uz by som teraz nespravil. clovek sa vyvija, ziskava skusenosti, meni, rastie. to s fyziologickymi danostami ako napr farbou pleti nema nic spolocne.
Odpovědět1  1
drk22 (775) | 25.1.202310:18
Jen pro info jsi si jistý, že by to dotyční už znovu neudělali kdyby socializmus neskolaboval?
Odpovědět0  0
Jay8 (93) | 25.1.202311:06
odpoviem ti najprv babisovsky : podme sa snazit, aby k tomu neprislo :­-­)

keby socializmus neskoncil, tak by pravdepodobne boli obaja v strane. ostatne, mohli by v nej byt aj teraz, ak by to bolo ich presvedcenie. realita je vsak nastastie ina.
Odpovědět1  1
wrah666 (6205) | 25.1.202311:13
Paradox je, že ani jeden by neudělali takovou kariéru. Babiš by maximálně skončil jako nějaký náměstek a Pavel patrně jako řídící agent někde v zahraničí.
Odpovědět1  2
drk22 (775) | 25.1.202312:44
Ich presvedčenie?
Spíš se jedná v obou případech čistě o prospěchářské jednání. Jeden za 18 druhý bez 2 za 20...
Akorát že v médiích běží nonstop masírka jak je jeden z nich zlý ďábel a druhý super klaďas hrdina....
Odpovědět1  0
cdwN (585) | 25.1.202323:20
Docela trefně jsi to popsal. Jeden je ­"náš­", druhej je ­"zlo­". Přitom jsou oba ze stejnýho hnízda a pro kariéru či prachy převlečou kabát znovu. O co jsou mi bližší komunisté, kteří jsou ve straně pořád. To je přesvědčení a můžeš s jejich názory souhlasit a nebo ne. Nesmí tě za to ale nikdo perzekuovat. Takový by měl být princip demokracie jako takové. Pluralita názorů, za kterou jsme zvonili klíči. Dnes už ji tu tak nějak nenacházím, protože jakmile se vyjádřím nesouhlasně a dnes vlastně ­"protirežimně­", jsem minimálně onálepkován jako proruský trol, v horším případě jsem předvolán na policii. Již se mi to bohužel stalo a to jsem neobhajoval žádnou ze stran, jen jsem podotkl, že propaganda je z obou stran stejná, jen má opačné znamínko a nelíbí se mi ani jedna. Myšleno v kontextu války na Ukrajině Západ versus Rusko. Mluvme pravdu, nemlžme, neprospěchařme, pacujme na sobě a bude dobře všem :)
Odpovědět1  1
leppard (164) | 25.1.202311:09
Hele, ja tam ten hacek nevidim, protoze ve finale neni ani jeden kandidat z KSČM nebo SPD ­- to jsou zrejme z tveho pohledu ty jedine spravne strany. :­-­)

ANO do toho nepocitam, to je strana jednoho prospechare, kteremu zalezi jen na jednom, a to mit vic penez a moci ­(staci se podivat na vyvoj fin. vysledku jeho Agrofertu od roku 2011, kdy je aktivni politice­), chytrym to docvakne rychle, hloupym nikdy.

To, ze tam jsou ve finale exKomanci je sice smutne, ale je to jen otazkou casu...priproda je ke vsem v tomto spravedliva...a to ze tam jsou, svedci jen o tom, ze tento narod se bohuzel z toho komancskeho marasmu dosud nedostal. Ale jak jsem psal, je to uz jen otazkou casu, staci se podivat na volebni vysledky KSČM od roku 1989, kdy probehly prvni svobodne volby po x letech, dodnes.

Tebe synku omlouva jen jedno, evidentne jsi tu zumpu, co tady do 89 byla, osobne nezazil, jinak bys tyhle nesmysly nevypoustel.

A pokud vzhlizis k takovym zemim, jako je KLDR nebo soucasne Rusko, tak ti zrejme neni pomoci. Mozna by sis mel opravdu zjistit, co znamena demokracie a ze se muzes svobodne vyjadrovat k tomu, co se ti nelibi a nejsi za to nijak popotahovan...pak bys to slovo jiz zrejme nepsal v uvozovkach.
Odpovědět2  0
cdwN (585) | 25.1.202323:38
Opět podsouváš něco, co tu nikdo nevyřkl. SPD je za mě jen řízená opozice, která musí být, KSČM je strana, na kterou se tak dlouho plivalo, až utekli všichni významní lidé ­(mimochodem první se rozutekli prospěcháři a fofrem měnili kabát a plivali nejvíc­) a nastal odklon voličů.

ANO je pohrobek KSČM, v podstatě jim sebralo voliče. Jo, Babiš je prospěchář, ale to je Pavel taky. Nahrabal si po revoluci i ten všemi uctívaný Václav Havel, to je složitý tohle posuzovat jednostranně a další bývalí ­"soudruzi­". Andrej holt měl prsty všude a obklopil se správnými lidmi, co měli znalosti, jichž se dalo využít a udělal to pěkně po zápaďácku, že tady zkoupil, co se dalo. Kde že vzal kapitál? Tak jako všichni, co uměli stavět na informační výhodě. Babiš smrděl všem těm, co byli tenkrát v opozici, proto se prosadila úprava volebního zákona, jinak by vyhrál zase. Nechtěl je zkrátka pustit k lizu ­- jeho ideovost jim byla u prdele, jen se to hodilo do krámu.

Jo, jednou se to vyčistí a prezident bude muset bejt homosexuál, nebo mít minimálně v životě zkušenost s více pohlavími, to totiž bude za dvacet let to nejdůležitější. Kromě toho, aby zde byly jen elektromobily, protože ty přece vůbec neznečišťují ovzduší :­) Ještěže se toho při svým věku už asi nedožiju :)
Odpovědět1  1
leppard (164) | 26.1.202310:11
"Nahrabal si po revoluci i ten všemi uctívaný Václav Havel,­" ­- Havel mel dost uz pred revoluci, protoze mu vychazely clanky na Zapade. Navic mel hodne majetku v nemovistotech, ktery restituoval, za prvni republiky byli celkem bohata rodina. Nicmene ty jen opakovane dokazujes svoji elementarni neznalost a hloupost.

Zbytek jsou jen kraviny, ale to uz k tobe tak nejak sedi. :­-­)­)
Odpovědět1  0
1  2  
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.