Samsung zjednodušil pravidla pro řešení reklamací
7.5.2010, Jan Vítek, aktualita

Společnost Samsung se nechala slyšet, že s počátkem tohoto měsíce byla zjednodušena pravidla pro řešení reklamací jejích produktů, a to v České i Slovenské republice. To znamená méně starostí pro koncové zákazníky i prodejce, kteří k uplatnění...
Společnost Samsung se nechala slyšet, že s počátkem tohoto měsíce byla zjednodušena pravidla pro řešení reklamací jejích produktů, a to v České i Slovenské republice. To znamená méně starostí pro koncové zákazníky i prodejce, kteří k uplatnění záruční reklamace u prodejce nebo servisního střediska musí doložit už jen jeden řádně vyplněný doklad.

Buď jím bude vyplněný záruční list firmy Samsung, strojově vytištěný prodejní doklad (paragon) s modelem výrobku a nebo strojově vytištěná faktura s modelem výrobku. V případě mobilního telefonu zakoupeného u operátora postačí předložit prodejní doklad nebo fakturu se strojově vytištěným IMEI nebo řádně vyplněný operátorský záruční list obsahující také IMEI.
Zdroj: TZ Samsung

Buď jím bude vyplněný záruční list firmy Samsung, strojově vytištěný prodejní doklad (paragon) s modelem výrobku a nebo strojově vytištěná faktura s modelem výrobku. V případě mobilního telefonu zakoupeného u operátora postačí předložit prodejní doklad nebo fakturu se strojově vytištěným IMEI nebo řádně vyplněný operátorský záruční list obsahující také IMEI.
Zdroj: TZ Samsung