Scénárista filmu Rogue One kritizuje EA za využití licence na Star Wars

Scénárista filmu Rogue One kritizuje EA za využití licence na Star Wars
, , aktualita
Nedávno jsme se bavili o možných příčinách toho, že Electronic Arts vlastnící práva na tvorbu her s tématikou Star Wars tohoto privilegia moc nevyužívají. Všiml si toho i scénárista filmu Rogue One, který přispěchal s kritikou. 
reklama
Je nesporné, že téma Star Wars by se dalo herně "dojit" daleko intenzivněji, než předvádí společnost Electronic Arts a v článku o BioWare a sérii KOTOR jsme dospěli k závěru, že za tím může stát CEO firmy EA, a sice Andrew Wilson. Ten se totiž prý moc netají vlažným postojem k celé franšíze a jeho přístup měl stát i za tím, že studiu BioWare nebylo umožněno sérii KOTOR oživit. Na druhou stranu, jak bylo řečeno i v diskuzi pod odkazovaným článkem, z hlediska financí jde o těžko pochopitelný krok, takže kdo ví, jak to všechno vůbec opravdu je. 
 
 
Gary Whitta, scénárista filmu Rogue One: A Star Wars Story, konkrétně uvedl, že EA "katastrofálně zachází" s právy na Star Wars. Ostatně fanoušci se v poslední době dočkali spíše rušení vyvíjených her. Vzpomenout můžeme na titul Star Wars 1313, který se týkal života mladého Boby Fetta, ovšem v té době jeho zrušením neměla společnost EA nic společného. 
 
Pak tu však máme projekt Ragtag od Visceral Games pod vedením Amy Hennig, které vděčíme i za Uncharted. Tato hra se dostala do fáze pre-alpha a EA už ji v té době kritizovalo jako příliš lineární titul, na nějž by se těžko aplikovala monetizační vrstva. Ostatně v té době si ještě velcí vydavatelé mysleli, že jim hráči zbaští jejich stále invazivnější mikrotransakce či rovnou Pay to Win mechaniky. Whitta k tomu uvedl, že měl možnost Ragtag vidět na vlastní oči a že tato hra vypadala skvěle a v podstatě mohlo jít o "Star Wars Uncharted". EA ale však dle jeho informací nechtěli nic takového. Ovšem jak sám Whitta podotýká, pak si možná EA pro vedení daného projektu neměli najímat ředitelku projektu Uncharted. 
 
O Ragtag se od jisté doby stará EA Vancouver, kteréžto studio jej přetvořilo v projekt Orca. Ten měl dodat hru s otevřeným světem a možností navštívit řadu planet, čili vskutku ambiciózní titul. V EA se ale rozhodli, že potřebují něco, co přijde na trh dříve a zapadne do firemní roadmap, takže Orca založený na Ragtag byl prý zrušen a nyní už s konečnou platností. Společnost EA pak přispěchala s vyjádřením, že to není pravda, ale to bylo velice vágní a neuvádělo konkrétní projekt. 
 
Už dlouho se také mluví o tom, že Disney by měl EA odebrat licenci na hry s tématem Star Wars, a to především po katastrofě s názvem Star Wars: Battlefront II. Nic takového ale asi nelze očekávat a namísto toho můžeme čekat na to, co ukáže akční titul Star Wars Jedi: Fallen Order od Respawn Entertainment. Ten má přijít na trh letos. 
 
Zdroj: KitGuru


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Apple ztrácí titul největšího inovátora, padá na 17. místo Apple ztrácí titul největšího inovátora, padá na 17. místo
Společnost Apple má za sebou zvláštní období. Finančně je na tom dobře, ale prodeje iPhonů dost spadly a v tradičně vyhlašovaném seznamu nejvíce inovativních společností se nyní propadla z 1. na 17. místo.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala
NVIDIA oficiálně představila GeForce GTX 1660 Ti, jak si vede? NVIDIA oficiálně představila GeForce GTX 1660 Ti, jak si vede?
Dle očekávání se dnes, a to úderem 15. hodiny našeho času dostaly na svět informace o kartě GeForce GTX 1660 Ti. Téměř vše už bylo řečeno, ale zbývalo vyřešit podstatné věci kolem výkonu a také podpory technologií. Takže jak to je? 
Dnes, aktualita, Jan Vítek2 komentáře
NVIDIA GeForce GTX 1180: chyba, nebo reálná karta? NVIDIA GeForce GTX 1180: chyba, nebo reálná karta?
V dokumentaci firmy HP byla spatřena karta GTX 1180, která vyvolala nové spekulace a otázky o tom, jestli se nám NVIDIA chystá opravdu zamotat hlavu. Karta se měla dostat do počítačů HP Obelisk GTX 1180.
Dnes, aktualita, Jan Vítek
SK Hynix zveřejnil detaily o pamětech DDR5, investovat bude přes 100 miliard USD SK Hynix zveřejnil detaily o pamětech DDR5, investovat bude přes 100 miliard USD
Na obzoru už je nová generace pamětí nejen pro naše počítače. Jde o DDR5, od nichž očekáváme logicky především vyšší pracovní frekvence, a tedy i propusnost při sníženém napětí a spotřebě. Co k tomu může říci SK Hynix?
Dnes, aktualita, Jan Vítek1 komentář
Prodeje NAND Flash se propadly, není poptávka Prodeje NAND Flash se propadly, není poptávka
Stejně jako v případě pamětí DRAM si mohou výrobci stěžovat na nízkou poptávku zákazníků po pamětech NAND Flash. Jejich prodeje se na konci minulého roku propadly a z toho bychom měli těžit právě my, zákazníci. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek