Scénárista filmu Rogue One kritizuje EA za využití licence na Star Wars

Scénárista filmu Rogue One kritizuje EA za využití licence na Star Wars
, , aktualita
Nedávno jsme se bavili o možných příčinách toho, že Electronic Arts vlastnící práva na tvorbu her s tématikou Star Wars tohoto privilegia moc nevyužívají. Všiml si toho i scénárista filmu Rogue One, který přispěchal s kritikou. 
K oblíbeným
reklama
Je nesporné, že téma Star Wars by se dalo herně "dojit" daleko intenzivněji, než předvádí společnost Electronic Arts a v článku o BioWare a sérii KOTOR jsme dospěli k závěru, že za tím může stát CEO firmy EA, a sice Andrew Wilson. Ten se totiž prý moc netají vlažným postojem k celé franšíze a jeho přístup měl stát i za tím, že studiu BioWare nebylo umožněno sérii KOTOR oživit. Na druhou stranu, jak bylo řečeno i v diskuzi pod odkazovaným článkem, z hlediska financí jde o těžko pochopitelný krok, takže kdo ví, jak to všechno vůbec opravdu je. 
 
 
Gary Whitta, scénárista filmu Rogue One: A Star Wars Story, konkrétně uvedl, že EA "katastrofálně zachází" s právy na Star Wars. Ostatně fanoušci se v poslední době dočkali spíše rušení vyvíjených her. Vzpomenout můžeme na titul Star Wars 1313, který se týkal života mladého Boby Fetta, ovšem v té době jeho zrušením neměla společnost EA nic společného. 
 
Pak tu však máme projekt Ragtag od Visceral Games pod vedením Amy Hennig, které vděčíme i za Uncharted. Tato hra se dostala do fáze pre-alpha a EA už ji v té době kritizovalo jako příliš lineární titul, na nějž by se těžko aplikovala monetizační vrstva. Ostatně v té době si ještě velcí vydavatelé mysleli, že jim hráči zbaští jejich stále invazivnější mikrotransakce či rovnou Pay to Win mechaniky. Whitta k tomu uvedl, že měl možnost Ragtag vidět na vlastní oči a že tato hra vypadala skvěle a v podstatě mohlo jít o "Star Wars Uncharted". EA ale však dle jeho informací nechtěli nic takového. Ovšem jak sám Whitta podotýká, pak si možná EA pro vedení daného projektu neměli najímat ředitelku projektu Uncharted. 
 
O Ragtag se od jisté doby stará EA Vancouver, kteréžto studio jej přetvořilo v projekt Orca. Ten měl dodat hru s otevřeným světem a možností navštívit řadu planet, čili vskutku ambiciózní titul. V EA se ale rozhodli, že potřebují něco, co přijde na trh dříve a zapadne do firemní roadmap, takže Orca založený na Ragtag byl prý zrušen a nyní už s konečnou platností. Společnost EA pak přispěchala s vyjádřením, že to není pravda, ale to bylo velice vágní a neuvádělo konkrétní projekt. 
 
Už dlouho se také mluví o tom, že Disney by měl EA odebrat licenci na hry s tématem Star Wars, a to především po katastrofě s názvem Star Wars: Battlefront II. Nic takového ale asi nelze očekávat a namísto toho můžeme čekat na to, co ukáže akční titul Star Wars Jedi: Fallen Order od Respawn Entertainment. Ten má přijít na trh letos. 
 
Zdroj: KitGuru


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Britská MET hackerovi zabavila Bitcoiny za 920.000 GBP, vrátí je obětem Britská MET hackerovi zabavila Bitcoiny za 920.000 GBP, vrátí je obětem
Mladý hacker Grant West souhlasil s tím, aby se jemu zabavené Bitcoiny prodaly a s jejich pomocí vyplatily prostředky zpět obětem, které hackersky napadl. Jinak by totiž ve vězení strávil ještě několik let navíc.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala
Čínská společnost chystá vlastní GPU s PCIe 4.0 a cílí na výkon GeForce GTX 1080 Čínská společnost chystá vlastní GPU s PCIe 4.0 a cílí na výkon GeForce GTX 1080
Ze všemožných výrobců grafických čipů pro PC nám zůstaly už jen dvě společnosti, které udávají krok a ty zde není třeba jmenovat. Nicméně jedna čínská firma se bude snažit o to, aby se mezi ne protlačila. 
Včera, aktualita, Jan Vítek4 komentáře
Lian Li TU150: vskutku přenosná skříň Lian Li TU150: vskutku přenosná skříň
Společnost Lian Li specializující se na hliníkové skříně nám přináší v obvyklém černém a stříbrném provedení nové skříně, a to TU150. Jde o základ pro skutečně přenosné počítače, což poznáme dle vestavěného madla. 
Včera, aktualita, Jan Vítek3 komentáře
UniverseMachine na superpočítači simulovala vývoj 8 milionů vesmírů UniverseMachine na superpočítači simulovala vývoj 8 milionů vesmírů
Superpočítač Ocelote na Univerzitě v Arizoně posloužil pro vytvoření tzv. Universe Machine. Ta vytvořila miliony virtuálních vesmírů a sledovala jejich vývoj, aby se výsledky daly porovnat s tím, co můžeme vidět na vlastní oči. 
Včera, aktualita, Jan Vítek6 komentářů
Partneři Microsoftu naslouchali záznamům pořízeným Xboxy, je to ovšem problém? Partneři Microsoftu naslouchali záznamům pořízeným Xboxy, je to ovšem problém?
Už od roku 2014 dodavatelé společnosti Microsoft, kteří měli co do činění s Xboxem, nahrávali audio záznamy pořízené v domácnostech herními konzolemi. To probíhalo ve snaze vylepšit funkce hlasových příkazů, ovšem ne vždy.
Včera, aktualita, Jan Vítek