20.3.2019, Jan Vítek, aktualita

O podpoře ray tracingu a DLSS ve hře Shadow of the Tomb Raider víme už od představení samotných GeForce RTX, ale pomocí aktualizace byla tato podpora nabídnuta až nyní. Můžeme se tak podívat jaký je dopad na výkon a kvalitu obrazu.

reklama
stíny | od: pan_Jaroslav_Crha_guru_IT (124)  20.3.201911:46
to video je na nic, v režimu RTX off, když ten kluk drží svíčku, tak nemá stín, přitom lidé co tančí stín mají. Jsou tam vypnuté dynamické stíny.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(2)
Re: stíny | od: Tomcat2 (219)  20.3.201912:50
Přesně. Ten kluk nemá stín, protože ho tam prostě nedali. Kdyby ho tam dali, tak by bylo vidět, že to vypadá skoro stejně, jako s RTX, jako ty stíny vzadu :D :D :D
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(2)
Re: stíny | od: gashtaan (2)  21.3.20196:58
Mozno by pomohlo popocuvat o com pani pocas tej prezentacie rozpravaju, nie len obrazky si pozerat ako dieta v skolke.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: stíny | od: Tomcat2 (219)  21.3.201912:27
Já jsem se na to nedíval se zvukem :D
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
reklama
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste vpravo nahoře. Pokud nemáte profil, zaregistrujte se.