reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
20.3.2019, Jan Vítek, aktualita
O podpoře ray tracingu a DLSS ve hře Shadow of the Tomb Raider víme už od představení samotných GeForce RTX, ale pomocí aktualizace byla tato podpora nabídnuta až nyní. Můžeme se tak podívat jaký je dopad na výkon a kvalitu obrazu.
to video je na nic, v režimu RTX off, když ten kluk drží svíčku, tak nemá stín, přitom lidé co tančí stín mají. Jsou tam vypnuté dynamické stíny.
Odpovědět0  2
Tomcat2 (631) | 20.3.201912:50
Přesně. Ten kluk nemá stín, protože ho tam prostě nedali. Kdyby ho tam dali, tak by bylo vidět, že to vypadá skoro stejně, jako s RTX, jako ty stíny vzadu :D :D :D
Odpovědět0  2
gashtaan (6) | 21.3.20196:58
Mozno by pomohlo popocuvat o com pani pocas tej prezentacie rozpravaju, nie len obrazky si pozerat ako dieta v skolke.
Odpovědět0  0
Tomcat2 (631) | 21.3.201912:27
Já jsem se na to nedíval se zvukem :D
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.