Ne, u pohybujícího dynamického zdroje světla nejde RT nahradit cubemap rasterizací (moc vysoké nároky na HDD pro každou louži a hodinu). Klasická rasterizace je jen na statické prostředí(světla+geometrie), které lze jednou předpočítat a zapéct do textur.
Odpovědět1 0
Bez testerů ale nemůžou kvalitně něco vyvijet. Lidi co nevidí do vývoje se chovají jinak než inženýři.
Microsoft dělá opět totální kraviny. :(
Microsoft dělá opět totální kraviny. :(
Odpovědět2 0
Jsem tedy velice zvědavý jak to AMD napraví (možná už zjistili že bohatě stačí napětí 1V). Radeony mají zvýšenou spotřebu na datovém slotu PCI Express protože je tam napevno napojena půlka napájení GPU, druhá půlka GPU je zase symetricky normálně na PCIe 6 Pinu. Ten 6 Pin je ale znásilněný, není zrovna podle norem (na kartě má zkratován vodič Sence s Gnd).
Odpovědět0 0