Skvělá budoucnost na obzoru?
21.10.2002, Petr Hájek, aktualita

Konečně... KONEČNĚ! Po letech nevšímavosti se zdá, že se přece jen PDA pomocníkům blýská na lepší časy. Mobilní operátoři začínají pomalu zjišťovat, že počet Smartphonů mezi zákazníky je stále téměř nulový a že tato do budoucna velmi atraktivní...
Konečně... KONEČNĚ! Po letech nevšímavosti se zdá, že se přece jen PDA pomocníkům blýská na lepší časy. Mobilní operátoři začínají pomalu zjišťovat, že počet Smartphonů mezi zákazníky je stále téměř nulový a že tato do budoucna velmi atraktivní marketingová oblast je stále ještě "pole neorané". Kdopak bude ten, kdo si ukousne největší kus z tržního koláče? Každopádně, buďme rádi za reklamu zobrazující PDA obecně jako nezbytnou součást moderní osobnosti. Po pravdě řečeno, je vcelku jedno, kdo zvítězí a která značka bude ta nejprodávanější, hlavně když se podaří tato zařízení rozšířit a slevnit na únosnou míru.